מרכזיה ענן היא חלק בלתי נפרד מחבילת שירותי גיבוי בענן והיא יכולה להועיל רבות לעסקים בכל גודל. היא חסכונית, יעילה ופחות יקרה ממערכות מרכזיות מסורתיות. היא גם מציעה יתרונות רבים למשתמשים בשירות.
שירותי PBX בענן הם חסכוניים בטווח הארוך מכיוון שהם מציעים חיסכון בחיובים חודשיים. חיובים חודשיים אלה נמוכים משמעותית מספקי הטלפוניה המסורתיים מכיוון שאין צורך לרכוש חומרה בהתחלה. כל מה שהעסק צריך הוא חיבור לאינטרנט
מרכזיית ענן יכולה לייעל את העסק שלך על ידי חיסכון בזמן בתהליך ההתקנה וההגדרה. המשמעות היא שצוות ה- IT שלך לא יצטרך להשקיע שעות בהגדרת טלפונים, נתבים, מחשבים וכו לטלפונים במשרד. מה שיחסוך להם זמן יקר ויחסוך כסף
שירותי PBX מרכזיה בענן נחוצים לעסקים ומציעים מגוון יתרונות הכוללים:
- אמינות: כאשר תשתית התקשורת שלך מתארחת בענן, היא תמיד זמינה ואמינה. אינך צריך לדאוג מהשבתה או מהפסקות רשת.
- גמישות: בעזרת שירותי מרכזיית ענן, תוכל להוסיף משאבים בכל עת כדי לענות על צרכי העסק שלך. זה נותן לך יתרון על פני פתרונות אחרים בעלי קיבולת קבועה הדורשים שדרוגים יקרים כאשר אתה צריך יותר קיבולת.
- עלות: עם מרכזיית ענן, אתה משלם רק עבור מה שאתה משתמש ללא הוצאות מקדימות כמו במערכות טלפון מסורתיות. כך שקל וזול להתחיל ולפתח את העסק שלך, לא משנה כמה הוא יהיה גדול.
- עלויות תפעול מופחתות: שירותי PBX בענן הם חלופה משתלמת לבעלי עסקים קטנים המעוניינים להימנע מעלויות ההשקעה הגבוהות מראש הכרוכות במערכות מרכזיות מסורתיות.
- איכות צליל טובה יותר: שירותי PBX בענן משתמשים בטכנולוגיית VoIP המספקת תקשורת קולית HD. תקשורת קולית HD מספקת איכות שיחה ברורה יותר ויכולה לסייע בהפחתת הפרעות רעשי הסביבה. איכות זו מועילה לסוכני שירות לקוחות כאשר הם מתקשרים עם לקוחות מכל רחבי העולם.
- אפשרויות פריסה גמישות: ספקי PBX בענן מציעים אפשרויות פריסה גמישות המאפשרות ללקוחות להרחיב את הרשתות שלהם לפי הצורך מבלי לדאוג כיצד זה ישפיע על התקציב שלהם או על ביצועי הרשת.
לסיכום
מרכזיה בענן כאמור יכולה לעשות פלאים לעסק שלך, ההמלצה שלנו היא לבחור בחברה עם ניסיון במרכזיה בענן. אנחנו ממליצים לכם לכם על – ON365 שירותי ענן. חברה עם מוניטין של שנים בניהול שירותי גיבוי בענן ומרכזיות בענן בפרט!