יועץ שיווק – אל תוותרו על יועץ מקצועי

מה בעמוד זה?

כך שגם מפרסמים רבים שעוסקים בתחום שנים ארוכות יכולים להסתייע ביועץ שיווק מקצועי המכיר את כל השינויים ויודע מהי הדרך הטובה ביותר לשווק בית עסקכיום יש לא מעט אנשי מקצוע המייעצים למפרסמים רבים בהליכי שיווק מיטביים. בשנים האחרונות כל עולם השיווק והפרסום משנה את פניו, כך שגם מפרסמים רבים שעוסקים בתחום שנים ארוכות יכולים להסתייע ביועץ שיווק מקצועי המכיר את כל השינויים ויודע מהי הדרך הטובה ביותר לשווק בית עסק, מוצרים או שירותים שונים. אז אם גם אתם מתכוונים להתחיל במסע שיווק ופרסום של בית העסק שלכם, חשוב להסתייע ביועץ שיווק מקצועי המכיר את שיטות השיווק החדשות ביותר. בשורות הבאות נגע בכל הדגשים החשובים שאתם חייבים להכיר אודות השינויים הגדולים בעולם הפרסום, שיטת הפרסום המסורתית ששירתה מפרסמים רבים בעשרות השנים האחרונות, שיטת פרסום חדשה המתאימה לעידן האינטרנט, בדיקה מהירה ליעילות הפרסומים שלכם ועוד שלל נתונים חשובים שיוכלו לסייע לכם לשווק נכון את בית העסק. אז רגע לפני שאתם מתחילים במסע השיווק של בית העסק שלכם, חשוב שתכירו את כל הנקודות החשובות שיבטיחו שתעשו זאת נכון.

כל עולם השיווק משנה את פניו – השינויים שאתם חייבים להכירחשוב להסתייע ביועץ שיווק מקצועי המכיר את שיטות השיווק החדשות ביותר.

תחילה חשוב לדעת שעולם השיווק והפרסום משנה את פניו בשנים האחרונות. יועץ שיווק מקצועי מכיר את כל השינויים מהשנים האחרונות כך שהוא יודע לייעץ לכל לקוחותיו אודות הדרכים היעילות ביותר לשיווק מיטבי. רגע לפני שנצלול להיכרות עם שיטת השיווק החדשנית, חשוב שתכירו את עיקרי שיטת השיווק המסורתית שסייעה למפרסמים רבים במרוצת השנים. השיטה המסורתית מיקדה את מירב מאמצי השיווק בחשיפה נרחבת של בית העסק, המוצר או השירות המפורסם. מטרת העל של השיטה המסורתית היא להגיע לעיניהם של כמה שיותר אנשים בזמן הקצר ביותר. החשיפה הנרחבת חושפת את התוכן המפורסם לעיני כל ללא הבחנה כלל. איך עושים את זה? יש לא מעט דרכים להגיע לחשיפה נרחבת תוך זמן קצר, הדרכים העיקריות הן:

  • שלטי חוצות במקומות הומי אדםיועץ שיווק מקצועי מכיר את כל השינויים מהשנים האחרונות כך שהוא יודע לייעץ לכל לקוחותיו אודות הדרכים היעילות ביותר לשיווק מיטבי.

אחת הדרכים הטובות ביותר להגיע לעיניהם של מיליוני אנשים תוך זמן קצר היא שלטי חוצות באזורים הומי אדם. מפרסמים רבים בוחרים להציב שלטי חוצות בכבישי איילון, שם נוסעים מאות אלפי אנשים מידי יום. התנועה הרבה מסייעת למפרסמים להגיע לחשיפה גדולה של מיליוני אנשים תוך זמן קצר. רוצים ליהנות מחשיפה גדולה לבית העסק שלכם? שלטי חוצות בכבישי איילון או במקומות הומי אדם הם התשובה עבורכם.

  • פרסומות בעיתונים גדולים

שיטה נוספת בעזרתה לא מעט מפרסמים חושפים את התוכן הפרסומי לעיניהם של מיליונים היא בעזרת מודעות בעיתונים גדולים המחולקים למיליוני אנשים מידי יום. כיום יש לא מעט עיתונים שמחולקים לאנשים רבים בכל בוקר, מה שמאפשר למפרסמים ליהנות מאפיק פרסומי נרחב שמבטיח להם חשיפה גדולה תוך זמן קצר.

  • פרסומות בפריים טייםחשיפה נרחבת תוך זמן קצר. אך חשוב להדגיש ולומר כי בשנים האחרונות יועץ שיווק מקצועי ממליץ ללקוחותיו לבחור בשיטת שיווק חדשה.

האפשרות השלישית לחשיפה נרחבת תוך זמן קצר היא בעזרת פרסומות בפריים טיים. לא מעט מפרסמים בוחרים לערוך פרסומת שתשודר בפריים טיים בשעות העומס בהן הרייטינג גבוה במיוחד. פרסומות אלה אף הן חושפות את התוכן הפרסומי לעיניהם של מיליוני אנשים תוך זמן קצר. חשוב להדגיש שעלות הפרסום משתנה מאוד בהתאם לשעת השידור של הפרסומת. ככל שהרייטינג גבוה יותר כך גם מחיר הפרסום גבוה יותר.

המטרה: חשיפה נרחבת תוך זמן קצר

כלל אפיקי הפרסום הללו משרתים היטב את שיטת הפרסום המסורתית – חשיפה נרחבת תוך זמן קצר. אך חשוב להדגיש ולומר כי בשניםיועץ שיווק מקצועי יודע להגדיר במדוייק את מטרות הפרסום כך שניתן לחשב בקלות את אחוז ההמרה של הקמפיין. האחרונות יועץ שיווק מקצועי ממליץ ללקוחותיו לבחור בשיטת שיווק חדשה. השיטה החדשה אינה דוגלת בחשיפה נרחבת אלא דווקא בחשיפה ממוקדת. השיטה המסורתית אמנם מצליחה להגיע לעיניהם של מיליוני אנשים, אך ללא כל הבחנה כך שמרביתם כלל לא מתעניינים בתחום המוצר או השירות. מרבית המפרסמים רוצים ליהנות מלקוחות של ממש ולא מחשיפה נרחבת שלא מניבה לקוחות כלל. לכן, יועץ שיווק מקצועי מסביר שמטרת העל של שיטת השיווק החדשה היא להגיע לכמה שיותר לקוחות פוטנציאליים בלבד. שינוי מהותי זה שם דגש על איכות החשיפה ולא על כמות החשיפה. ואכן, בדיקה פשוטה של יעילות הפרסומים מעלה תמונה ברורה – השיטה המסורתית מניבה אחוזי הצלחה נמוכים בעשרות אחוזים בהשוואה לשיטת השיווק החדשה שממקדת את מירב מאמציה באיכות הנחשפים ולא בכמותם. רוצים להכיר את השיטה החדשה? ריכזנו עבורכם את עיקריה.

שיווק ברשתות חברתיות ובאתרי אינטרנטאך חשוב להדגיש ולומר כי בשנים האחרונות יועץ שיווק מקצועי ממליץ ללקוחותיו לבחור בשיטת שיווק חדשה.

יועץ שיווק מקצועי מציג לכל לקוחותיו את שיטת השיווק החדשה הנעשית בעזרת רשתות חברתיות או אתרי אינטרנט שונים. כפי שציינו מעלה, המטרה המרכזית של שיטת השיווק החדשה היא להגיע לכמה שיותר לקוחות פוטנציאליים בלבד. חשיפה נרחבת ללא כל הבחנה פוגעת באחוזי ההצלחה של כל פרסום, שהרי מרבית הנחשפים בכלל לא מתעניינים בתחום בית העסק. לכן, יועץ שיווק מקצועי ממליץ ללקוחותיו למקד את מירב מאמצי השיווק באיתור כלל הלקוחות הפוטנציאליים שבסבירות גבוהה יתעניינו בתחום המוצר או השירות המפורסם. שיטת שיווק זו מוכיחה את עצמה כיעילה ומניבה לכלל הבוחרים בה אחוזי הצלחה גבוהים במיוחד. איך מפרסמים באופן סלקטיבי ללקוחות פוטנציאליים בלבד? יועץ שיווק מסביר שכיום יש לא מעט פלטפורמות שיווק שמאפשרות לעשות זאת.

פרסום סלקטיבי – פרסום ללקוחות פוטנציאליים בלבד!יועץ שיווק מקצועי מציג לכל לקוחותיו את שיטת השיווק החדשה הנעשית בעזרת רשתות חברתיות או אתרי אינטרנט שונים.

הרשתות החברתיות הפכו בשנים האחרונות מפלטפורמה חברתית למכונת שיווק ופרסום משומנת. רשת פייסבוק מאפשרת למפרסמים רבים לפלח את כלל המשתמשים ולבחור לאיזה פלח הם רוצים לפרסם את התוכן הפרסומי. בין כלל אפשרויות הפילוח יש פילוח על פי מין, גיל, מקום מגורים, מקום עבודה, תחומי עניין, מצב זוגי ועוד. המשתנים הרבים הללו מסייעים למפרסמים להרכיב מודל של קהל פוטנציאלי שבסבירות גבוהה יתעניין במוצרים או בשירותים המפורסמים. לדוגמא מוכר שמלות כלה יבחר לפרסם לנשים בלבד. על אף שישנם סיכויים למכירה גם לגברים, ברור לכולם שמרבית הרכישות יעשו על ידי נשים. לכן, בשלב המיקוד הראשון בעל עסק שמוכר שמלות כלה, יוכל לבחור לפרסם לנשים בלבד. בשלב במיקוד הבא ניתן להגדיר את גילאי הנחשפות לפרסום. מיקוד נוסף זה מאפשר למפרסם להבטיח שהתוכן לא יחשף לילדות ונערות שכלל לא חושבות על חתונה בשנים הקרובות. שני שלבי המיקוד הללו מבטיחים פרסום מדוייק וממוקד שיניב אחוזי הצלחה גבוהים במיוחד.

כך תמקדו את הפרסומים שלכם ותיהנו מאחוזי הצלחה גבוהים!יועץ שיווק מקצועי מכיר לכל לקוחותיו את השיטה הפשוטה לבדיקת יעילות הקמפיין השיווקי - אחוז המרה.

אם לא די בכך, ניתן להוסיף מיקוד נוסף – פרסום לנשים מאורסות בלבד. נשים מאורסות הן קהל היעד החם ביותר למפרסם שמלות כלה, כך שמיקוד מירב מאמצי הפרסום אליהן בלבד יבטיח למפרסם אחוזי הצלחה חלומיים. בשונה מהחשיפה הנרחבת ללא כל הבחנה, החשיפה הממוקדת גם מבטיחה אחוזי הצלחה גבוהים וגם חוסכת למפרסם לא מעט כסף. חשיפה נרחבת ללא הבחנה מחייבת את המפרסם בתשלום גם לקהלים שכלל לא מתעניינים במוצריו בעוד החשיפה הממוקדת ניתן לחסוך את ההוצאה הזאת. פייסבוק מציעה לכלל המפרסמים בפלטפורמה מגוון רחב של אפיקי פרסום שונים בהם נעסוק מטה. אך רגע לפני שאתם מתחילים את מסע הפרסום שלכם, חשוב שתכירו את השיטה הפשוטה שתסייע לכם למדוד את יעילות הפרסומים שלכם. יועץ שיווק מקצועי מכיר לכל לקוחותיו את השיטה הפשוטה לבדיקת יעילות הקמפיין השיווקי – אחוז המרה.

אחוז המרה – המבחן של הקמפיין השיווקי שלכםיועץ שיווק מקצועי יודע להגדיר במדוייק את מטרות הפרסום כך שניתן לחשב בקלות את אחוז ההמרה של הקמפיין.

אחוז המרה הוא אחוז האנשים שנקטו פעולה מתוך כלל האנשים שנחשפו לתוכן השיווקי שלכם. יועץ שיווק מקצועי יודע להגדיר במדוייק את מטרות הפרסום כך שניתן לחשב בקלות את אחוז ההמרה של הקמפיין. אם קמפיין שיווקי שנחשף לעיניהם של 200 אנשים גרם רק ל 1 מהם לנקוט פעולה, אחוז ההמרה הוא 0.5%, אחוז נמוך. לעומת זאת אם 10 אנשים נקטו פעולה מתוך 200 נחשפים, אחוז ההמרה הוא 5%, אחוז גבוה משמעותית. ככל שאחוזי ההמרה גבוהים יותר, כך יעילות הקמפיין גבוהה יותר. כעת, לאחר שנגענו בשיטת השיווק המסורתית, בשיטת השיווק החדשה ובדרך הפשוטה לבדוק את יעילות הקמפיין השיווקי שלכם, חשוב שתכירו כמה מאפיקי הפרסום המבוקשים ביותר שיש לפייסבוק להציע. ריכזנו עבורכם כמה מהמרכזיים ביותר, והם:

קמפיין גידול בכמות הלייקים ובכמות החברים בעמוד קמפיין זה מתמקד בעיקר בחשיפת העמוד שלכם לכמה שיותר משתמשים רלוונטיים. הקמפיין מתאים בעיקר לעמודי פייסבוק עסקיים בתחילת דרכם שרוצים להתחיל לצבור כמות גדולה של חברים הדוקים. חשוב להדגיש שככל שיהיו לכם יותר חברים עוקבים לעמוד, כך תוכלו לפרסם ליותר אנשים באופן אורגני לחלוטין וללא תשלום כלל.
קמפיין להובלת תנועה קמפיין נוסף הוא קמפיין להובלת תנועה של משתמשים לעמוד נחיתה או לאתר אינטרנט של בעל העסק. בשונה מהקמפיין הקודם, ההצלחה של קמפיין זה היא לא צבירת לייקים או חברים חדשים, אלא צבירת כמה שיותר מובלים לעמודי הנחיתה ולאתרי האינטרנט השונים. לא אחת קמפיין זה מצליח לייצר לבעליו לידים ומכירות, על אף שעיקר מטרתו היא הובלת תנועה בלבד.
קמפיין יצירת פעולה בקמפיין זה מטרת העל היא לגרום ללקוח הפוטנציאלי לעשות פעולה. ישנן לא מעט פעולות שלקוחות יכולים לעשות בשביל להגדיר את הקמפיין כמוצלח, הפעולות השכיחות ביותר הן: השארת פרטים והצטרפות לקבוצת הפצה או רכישת מוצרים.
קמפיין להוספת לידים קמפיין להוספת לידים במסגרת קמפיין בפייסבוק מתאים בעיקר לבעלי עסקים שאין ברשותם אתר אינטרנט או דף נחיתה. מטרת העל של קמפיין זה היא שהלקוח ישאיר פרטים מזהים כך שניתן יהיה לעשות בהם שימוש גם בעתיד. במסגרת קמפיין זה הלקוח לוחץ על מודעה פשוטה בפייסבוק ומיד נפתח לו חלונית נוספת להשארת פרטים. בחלונית ניתן להוסיף תמונות ומלל שינחו את הלקוח למלא את פרטיו.
קמפיין וידאו הקמפיין המדוייק ביותר שיש לפייסבוק להציע הוא קמפיין וידאו. בעזרת וידאו ניתן להעביר את מלוא המידע הנדרש לכלל הצופים בו. אך מעבר לכך, בעזרת הוידאו ניתן לקבל לא מעט נתונים חשובים שיסייעו למיקוד הקמפיינים השונים. כיום ניתן לדעת כמה זמן כל צופה צפה בסרטון, מתי הוא החליט לנטוש את הסרטון, כמה פעמים הוא צפה בסרטון ועוד. כלל הנקודות הללו מאפשרות לדייק את הקמפיין לרמה גבוהה במיוחד ולהציג ללקוחות בדיוק את מה שהם אוהבים/רוצים לראות.
קמפיין התקנת אפליקציה קמפיין זה מכוון את הלקוחות להוריד אפליקציה ייעודית. קמפיין זה נחשב לפשוט במיוחד ואינו מצריך מהלקוחות להשאיר פרטים או לרכוש מוצרים.

 

בחירת הקמפיינים המתאימים ביותר לצורכי בית העסק שלכם

יועץ שיווק מקצועי מסביר לכל לקוחותיו שהם לא צריכים לבחור אפיק אחד בלבד. שילוב של מספר אפיקי פרסום שונים כולל מספר יתרונות. היתרונות הגדולים ביותר הם:

  • שירות כל צורכי הפרסום של בית העסק

הדרך הטובה ביותר לפרסם בית עסק על כלל מפעליו היא בעזרת שילוב של קמפיינים שונים. יועץ שיווק מקצועי ידע לאפיין במדוייק את כל צורכי הפרסום של בית העסק שלכם ולבחור נכון את האפיקים המיטביים.

  • דרך פשוטה לייעל את הקמפיין השיווקי

יועץ שיווק מסביר ללקוחותיו כי בחירת מספר אפיקי פרסום שונים מאפשרת להם לבחון את תוצאות הפרסום של כלל האפיקים שבחרו ואט אט למקד את כל מאמצי השיווק השונים באפיק השיווק המוצלח ביותר שמניב את אחוזי ההמרה הגבוהים ביותר.

Picture of חברת ירדן גרופ
חברת ירדן גרופ

גאים להוביל את ענף האינטרנט בישראל עם 800+ אתרים בבעלותנו במגוון רחב של תחומים פורטלים מובילים עם מאות אלפי גולשים, בנוסף מקדמים מגוון רחב של אתרים באמצעות קידום אורגני, מומן, וקניית קישורים

להזמנת קישורים ותוכן אונליין
לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:
מבצע מיוחד לבאים דרך האתר
מכירות באינטרנט אפשרויות במגוון דרכים וזירות דיגיטליות פרסומיות
פרסום בלינקדאין

לינקדאין היא פלטפורמה חשובה לעסקים. חיוני שלחברות תהיה נוכחות בפלטפורמה זו, אבל לא לכל חברה יש את הצורך הזה של פרסום ושיווק בלינקדאין (או: לינקדין).

פרסום עסקים בגוגל
קידום אתרים ושיווק באינטרנט

מה זה SEO?  האינטרנט הפך למקור המידע העיקרי עבור אנשים ברחבי העולם. בתוך כך, קידום אתרים ושיווק באינטרנט הוא נושא רחב מאוד שניתן לחלק אותו

קורס שיווק באינטרנט מחיר
קורס שיווק באינטרנט מחיר

לא מעט מפרסמים בשנים האחרונות בוחרים לרכז את מירב מאמצי השיווק שלהם באינטרנט. עד לפני מספר שנים מרבית המפרסמים התרכזו באפיקי פרסום פיזיים המגיעים לעיני

שיווק במנועי חיפוש
שיווק במנועי חיפוש

רוצים לקחת את השיווק שלכם שלב אחד קדימה? הגעתם למקום הנכון. בשורות הבאות נגע בכל מה שאתם חייבים להכיר אודות שיווק במנועי חיפוש. בשנים האחרונות

אסטרטגיית שיווק דיגיטלי
אסטרטגיית שיווק דיגיטלי

בעלי עסקים רבים כיום בוחרים להעביר את מירב מאמצי השיווק והפרסום של בית העסק לעולם הדיגיטל. עד לפני מספר שנים בודדות כל עולם השיווק והפרסום

משפך שיווקי
משפך שיווקי

בתור התחלה – בואו ננסה להבין מה זה משפך שיווקי, ולמה מדובר על משהו כל כך טוב עבורנו? אם הגעתם לכתבה הזו, כנראה שנתקלתם פעם

התקשרו עכשיו!
הכירו את מערכת המתקדמת בישראל להזמנת קישורים ותוכן אונליין

רוצה שגשוג והצלחה כלכלית

אנחנו מדברים תוצאות - לידים לעסק שלך!

מלאו פרטים בטופס וקבלו ייעוץ ראשוני ללא עלות.

הצוות שלנו כאן עבורך