טאבולה פרסום

מה בעמוד זה?

מהו פרסום בטאבולה ולמי הוא מתאיםבעבר, על מנת לפרסם עסק הייתם צריכים תקציבים שמנים במיוחד וקשרים עם עורך העיתון או מפיק הטלוויזיה. מי שלא היה יכול להרשות לעצמו לשלם עבור פרסום היה נאלץ להסתפק בפרסום מפה לאוזן. כיום, בזכות התפתחות הטכנולוגיה ניתן לפרסם באינטרנט וברוב המקרים הפרסום באינטרנט יהיה יעיל יותר מאשר בפלטפורמות פרסום אחרות. אחת השיטות המצליחות היא שיטות הפרסום בעזרת "Native Ads" שבראשה עומדת טאבולה. מה זה? המאמר הבא הוא בשבילכם.

טאבולה פרסום- מה זה?

הפרסום באינטרנט הוא תחום שצובר תאוצה ככל שהשנים עוברות. גם עולם התוכן באינטרנט מתרחב. בעבר, אנשים היו צורכים תכנים דרך עיתונים, מגזינים, טלוויזיה אך כיום אנשים רבים צורכים את רוב התכנים שלהם דרך האינטרנט ולא דרך פלטפורמות אחרות. כך אנשים קוראים על מה שמעניין אותם ויכולים להמשיך לקרוא על נושאים הקשורים לאותו נושא. כאן נכנסת טאבולה.

אחת השיטות המצליחות לפרסום באינטרנט היא שיטות הפרסום בעזרת "Native Ads" שבראשה עומדת טאבולה. בתחום ה- Native Ads המטרה היא להציג לאנשים מודעות המשתלבות באופן טבעי באתרי תוכן מובילים. טאבולה היא למעשה אחת מפלטפורמות הפרסום הגדולות בעולם לפרסום כתבות ותכנים שיווקיים.

כאשר מפרסמים כתבות באתרים מובילים, אפשר לקשר אליהן קישורים שונים. הקישורים יכולים להוביל לאתר של מפרסם התוכן כך וכך להגדיל את התנועה באתרו ובסופו של דבר את מעגל הלקוחות ואת הרווחים. הגולש מצידו, קורא על נושא שמעניין אותו ויכול להגיע לאתר רלוונטי עבורו. טאבולה למעשה מתווכת בין מפרסמי התוכן ובין בעלי האתרים. אם אתם מעוניינים לפרסם תוכן באתר שיווקי מוביל, תוכלו לפנות לטאבולה שתקשר ביניכם לבין האתר. על ידי כך מפרסמי התוכן יכולים להינות מפרסום יעיל ואפקטיבי שמניע את הגולשים לפעולה ויכול לספק תוצאות מצוינות.

טאבולה פרסום- טיפים לפרסום כתבות

תוכן

הטיפ הראשון יהיה קשור לתכנים שאתם מעלים לאתרים. כאשר מפרסמים כתבות באתרים אחרים ובכלל, חשוב מאוד להעלות תכנים איכותיים ומעניינים. העבירו ערך אמיתי לגולש ואל תנסו רק לשווק כיוון שבדרך כלל זה יעבוד הפוך. התכנים שאתם מפרסמים צריכים להיות איכותיים ולעמוד במספר תנאי סף שונים-

  • מבנה נכון של כותרות ופסקאות.
  • הקפדה על שגיאות כתיב.
  • הקפדה על ניסוח.
  • יצירת עניין אצל הקורא. מדובר באחד הפרמטרים המסובכים אבל החשובים ביותר בפרסום תכנים. חשוב לייצר כתבה מעניינת שלא רק תעביר מידע אלא תספר סיפור. אם הקורא יתעניין הוא ירצה להמשיך לקרוא ועוד וימשיך לקישורים בכתבה.
  • בחירת כותב מתאים. עליכם לבחור בכותב תוכן איכותי, שיודע לייצר את התכנים המתאימים. בקשו לראות תיק עבודות ובחרו בכותב שיכול להציג לכם קבלות של כתיבה לאתרים דומים.

עמוד יעד

אחד הדברים החשובים בפרסום עם טאבולה הוא לחשוב מראש על עמוד היעד בו אליו יגיעו הגולשים. בעמוד היעד תתנו לגולשים אפשרות לקרוא מאמרים נוספים בנושא או בנושא רלוונטי אחר. ככל שתאפשרו לגולש ל"שוטט" באתר שלכם יותר, כך אתם בעצם מגדילים את הסיכויים שהגולש יהפוך ללקוח.

טאבולה פרסום- מדוע כדאי לי?

בין אם אתם מפרסמי התוכן ובין אם אתם בעלי האתרים מומלץ לכם לשתף פעולה עם טאבולה. למעשה כל גורם במשוואה הזאת מרוויח. איך?

בעלי האתרים

טאבולה עובדת כמתווכת בין בעלי האתרים לבין מפרסמי התוכן. בעוד שמפרסמי התוכן נהנים מפרסום והאפשרות להגדיל את מעגלמדוע כדאי ומומלץ לשווק את העסק בטאבולה הלקוחות שלהם, בעלי האתרים מרוויחים דברים אחרים.

  • יתרון כלכלי – הדבר הראשון שבעלי האתרים מרוויחים מהסיטואציה הוא כסף. פרסום הכתבות באתרים מובילים יכול להיות לא זול בכלל, במיוחד אם הוא מכיל קישור. ככל שהאתר יהיה חזק יותר כך המחיר יהיה גבוה יותר. בעלי האתרים מתעדפים פלטפורמות שונות שיכולות להגדיל להם את הרווחים או כאלה שמייצרות להם אפיק רווחי נוסף. טאבולה היא ביניהן.
  • חווית משתמש – אחד הדברים החשובים ביותר עבור אתרים הוא חוויית המשתמש. חוויית המשתמש תקבע בסופו של דבר אם הגולשים ירצו להמשיך לגלוש באתר או לא. כאשר אדם גולש באתר מסוים וקופצות לו מודעות פרסום כל רגע, חוויית המשתמש יורדת ובסופו של דבר הגולש יתייאש וייצא מהאתר. כאשר הפרסום נעשה על ידי תוכן, בעלי האתרים לא צריכים להקפיץ מודעות פרסום בכל רגע נתון. כך, הגולש מקבל חוויית משתמש משופרת. על ידי טאבולה בעלי האתרים מפרסמים תכנים שיווקיים איכותיים ומפנים את הגולשים לתכנים ולא לפרסומות.

מפרסמי התוכן

טאבולה מאפשרת למפרסמי התוכן להגיע לאתרים המובילים והחזקים ביותר בעולם. על ידי כך, מפרסמי התוכן יכולים לקבל חשיפה גדולה במיוחד של מגוון רחב מאוד של לקוחות פוטנציאליים.

הפרסום המסורתי ברוב המקרים אינו פועל ביעילות. רוב הגולשים מתעלמים מהמודעות שקופצות להם ובסופו של דבר אפילו מפתחים אנטי לפרסומות. על ידי פרסום תכנים איכותיים, הפרסום יכול להיות יעיל יותר ולא לייאש את הגולשים.

בזכות טאבולה מפרסמי התוכן נהנים מפרסום תכנים, חשיפה גדולה והגעה לקהל לקוחות גדול מבלי לעבור תהליך מייגע של תיאום העלאת המאמר, בדיקת מחירים ועוד.

טאבולה

גם טאבולה מרוויחה מכל העניין. התיווך שטאבולה מבצעת שווה הרבה כסף. טאבולה למעשה מרוויחה את ההפרש בין המחיר אותו היא מקבלת ממפרסמי התוכן, לבין המחיר אותו היא משלמת לבעלי האתרים על הפרסום של התכנים באתר שלהם.

טאבולה פרסום- מה היתרונות של פרסום כתבות?

  • יחצנות– כאשר מפרסמים כתבות באתרים מובילים, ניתן ליחצן את העסק שלנו, את השירות שאנחנו מספקים או את המוצר שאנחנו מוכרים. כאשר מבצעים יחצנות בדרכים נכונות ויעילות יכולים להגדיל את העניין של לקוחות פוטנציאליים רבים ועל ידי כך להגדיל את מעגל הלקוחות ובסופו של דבר את הרווחים של העסק. פרסום הכתבות יכול להיות גלוי יותר או פחות. קשה לשים את האצבע על ההבדלים בין פרסום גלוי ל"סמוי" אך ניתן לקבוע כי יש יתרון לפרסום הגלוי, כיוון שהוא משדר אמינות ועל ידי כך מחזק את האמון של הלקוח בעסק. אנשים לא מרגישים שעובדים עליהם כאשר הדברים מתנהלים בשקיפות.
  • קידום אתרים– על ידי פרסום כתבות באתרים מובילים ניתן לקדם את האתר של העסק שלנו. למעשה, על ידי הוספת קישור לכתבה אנחנו מניעים את הגולשים להיכנס לאתר שלנו. על ידי כך אנחנו מגדילים את התנועה באתר שלנו, מה שמוביל לקידומו. ככל שהאתר בו תפרסמו את הכתבות יהיה חזק יותר כך החשיפה שתקבלו תהיה גדולה יותר ותוכלו לקדם את האתר שלכם באופן יעיל יותר.
  • העלאת מודעות– העלאת המודעות של העסק מתבצעת על ידי כתבות יחסי ציבור. כתבות יחסי ציבור הן כתבות המתפרסמות במדורים עם חשיפות גדולה מאוד של גולשים. בזכות כך, כתבות אלה יכולות לקדם את העסק שלכם באופן משמעותי ולהעלות את המודעות שלו.
  • דירוג– פרסום כתבות באתרים מתבצע בדרך כלל באתרים חזקים. כאשר אתם מוסיפים קישור לאתר שלכם באתרים כאלה הוא ידורג גבוה. הדירוג הגבוה הוא בעל חשיבות רבה בקידום האתר שלכם.
  • פשוט וקל– כאשר מפרסמים כתבות באתרים יש לנהל אסטרטגיה של בניית הקישורים לאתר. בדרך כלל מדובר במשימה פשוטה מאוד, במיוחד כאשר מדובר באתרים מובילים. באתרים אלה יהיו תהליכי עבודה סדורים להטמעת כתבות עם קישורים ולא תצטרכו לשבור את הראש על זה.

 

פרסום באינטרנט הוא אחד התחומים שצוברים תאוצה בשנים האחרונות. כיום, פרסום באינטרנט יכול להיות יותר יעיל מפרסום בפלטפורמות אחרות. הוא נעשה במגוון שיטות ובמגוון אמצעים כאשר אחת השיטות המצליחות היא שיטות הפרסום בעזרת "Native Ads" שבראשה עומדת טאבולה. על כך נרחיב במאמר הבא. 

 

טאבולה פרסום- מה זה?

טאבולה היא אחת מפלטפורמות הפרסום המצליחות בעולם לפרסום כתבות וקידום תוכן שיווקי ברחבי האינטרנט. התחום אליו משתייכת טאבולה היא תחום ה- Native Ads. בתחום זה המטרה היא להציג לאנשים מודעות המשתלבות באופן טבעי באתרי תוכן מובילים. 

בטאבולה זיהו שעולם התוכן באינטרנט מתרחב. אנשים רבים בוחרים לצרוך את התכנים דרך האינטרנט ולא דרך פלטפורמות אחרות כמו לדוגמא עיתונים. אנשים רבים קוראים על נושאים שמעניינים אותם דרך האינטרנט וממשיכים לקרוא על נושאים הקשורים לאותו נושא. מה זה אומר? כאשר מפרסמים כתבות באתרים באינטרנט ניתן לחבר אליהן קישור שיוביל לאתר אחר. גולש שקורא את המידע ומתעניין בו יכול להקליק על הקישור ועל ידי כך להיחשף לאתר חדש שיכול להיות רלוונטי עבורו. על ידי כך אותו אתר מגדיל את התנועה של הגולשים בו ויכול בסופו של דבר להגדיל את מעגל הלקוחות ואת הרווחים. 

זה מה שטאבולה עושה- היא למעשה מתווכת בין בעלי האתרים לבין מפרסמי התוכן. היא מציעה פלטפורמה לפרסום כתבות תוכן באתרים גדולים ולהוסיף קישור לאתר שלכם. פרסום כתבות תוכן באתרים גדולים מאפשר לגורם המפרסם לקבל חשיפה גדולה במיוחד ועל ידי כך לחזק את התנועה באתר ולהגביר את החשיפה לתוכן של המותג שלו. על ידי כך יכולים להנות מפרסום יעיל ואפקטיבי שמניע את הגולשים לפעולה ויכול לספק תוצאות מצוינות. 

טאבולה פרסום- מה המפרסמים מקבלים?

אחרי שהבנו מה זה טאבולה וכיצד זה עובד נבין מה טאבולה מציעה למפרסמים דרכה. בזכות טאבולה תוכלו לפרסם תוכן באתרים המובילים והחזקים בעולם כך שתקבלו חשיפה גדולה במיוחד של מגוון לקוחות פוטנציאליים. טאבולה מציעה לכם בחירה חכמה של פרסום התוכן באתרים לפי פילטור מתקדם של אתרים. למעשה, בזכות טאבולה אתם מגיעים לקהל גדול במיוחד על ידי פרסום תכנים ולא על ידי פרסום דיגיטלי מסורתי. הפרסום המסורתי במקרים רבים אינו יעיל ואילו פרסום תכנים רלוונטיים ואיכותיים יכול להיות יעיל במיוחד. 

בזכות טאבולה המפרסמים נהנים מפרסום תכנים, חשיפה גדולה והגעה לקהל גדול מבלי לעבור תהליך מייגע של תיאום העלאת המאמר, בדיקת מחירים ועוד. 

 

טאבולה פרסום- מה בעלי האתרים מקבלים?

קידום בטאבולה טיפים למתחילים כפי שהבנו טאבולה עובדת למעשה כמתווכת בין בעלי האתרים לבין המפרסמים. כך המפרסמים זוכים מחשיפה גדולה ופרסום לעסק שלכם ובעלי האתרים נהנים מדברים אחרים-

בראש ובראשונה בעלי האתרים נהנים מיתרון כלכלי משמעותי. פרסום הכתבות באתרים המובילים הוא לא זול במיוחד כאשר הוא כולל בתוכו קישור. ככל שהאתר חזק יותר כך התשלום שבעלי האתרים יהיה גבוה יותר. זו הסיבה המרכזית שבעלי האתרים בוחרים לשתף פעולה עם הפרסום של התכנים באתר שלהם. אצל אתרים ברמה בינונית יהיה עליכם לשלם כמה מאות שקלים לקישור. מלבד זאת יש עלויות נוספות של שעות עבודה לאופטימיזציה, כתיבת תכנים, שירות לקוחות ועוד. בעלי אתרים פשוט מתעדפים פלטפורמות שיכולות להגדיל להם את הרווחים או שמייצרות להם אפיק רווחי נוסף כאשר טאבולה ביניהן. עבור בעלי האתרים מדובר בעסק די משתלם. 

דבר נוסף ממנו נהנים בעלי האתרים הוא חוויית המשתמש. כאשר גולשים באתרים וקופצות כל רגע מודעות פרסום זה מוריד משמעותית את חוויית המשתמש. גולשים רבים יתייאשו ויפסיקו לגלוש באותו אתר. כאשר הפרסום נעשה על ידי תוכן האתרים לא צריכים להקפיץ מודעות פרסום כל רגע והגולש מקבל חוויית משתמש משופרת באופן משמעותי. טאבולה למעשה מאפשרת לאתרים להציע פתרון פרסומי איכותי של מודעות שנראות טבעיות ובעצם מפנות את הגולשים לתוכן ולא לפרסומת.

 

טאבולה פרסום- מה טאבולה מרוויחה?

טאבולה מתווכת בין בעלי האתרים למפרסמים. התיווך אותו מבצעת טאבולה שווה הרבה כסף. לכן, טאבולה למעשה מרוויחה את ההפרש בין המחיר אותו היא מקבלת מהמפרסמים לבין המחיר אותו היא משלמת לבעלי האתרים על הפרסום של התכנים באתר שלהם. 

 

טאבולה פרסום- טיפים

תוכן

הטיפ הראשון לפרסום כתבות באתרים הוא להעלות תכנים איכותיים ומעניינים ולשים דגש על העברת ערך אמיתי לגולש ולא רק על שיווק. הכתבה צריכה להיות איכותית ולעמוד במספר תנאי סף-

  • מבנה נכון של כותרות ופסקאות. 
  • הקפדה על ניסוח.
  • הקפדה על שגיאות כתיב. 
  • יצירת עניין אצל הקורא. אחד החלקים המסובכים והחשובים ביותר בפרסום כתבות. עליכם לייצר כתבה מעניינת שתספר סיפור ולא רק תיתן מידע. עליכם לסקרן את הקורא על מנת שירצה לקרוא עוד על הנושא וכך ייכנס לקישורים בכתבה. 
  • בחירת כותב מתאים. אם אתם כותבים את התוכן בעצמכם אז אין בעיה, אך במידה ואתם צריכים כותב הבחירה חשובה מאוד. עליכם לבחור בכותב תוכן איכותי שיודע לייצר את התכנים המתאימים. בחרו בכותב שיכול להציג קבלות של כתיבה לאתרים דומים.

עמוד יעד

מה היתרונות והחסרונות של פרסום העסק בטאבולהאחד הדברים החשובים בפרסום עם טאבולה הוא לחשוב מראש על עמוד היעד בו תתנו לגולשים אפשרות לקרוא עוד מאמרים בנושא או בנושא רלוונטי אחר. ככל שתאפשרו לגולש ל"שוטט" באתר שלכם יותר כך אתם מגדילים את הסיכויים שהגולש יהפוך ללקוח.  

 

טאבולה פרסום- מה היתרונות של פרסום כתבות?

  • יחצנות- על ידי פרסום כתבות באתרים מובילים תוכלו ליחצן את העסק שלכם, את השירות שאתם מספקים או את המוצר שאתם מוכרים. על ידי יחצנות נכונה ניתן להגדיל את החשיפה שהעסק מקבל ועל ידי כך להגדיל את הרווחים שלו. פרסום הכתבות יכול להיות גלוי יותר או פחות. קשה לשים את האצבע על ההבדלים בין פרסום גלוי ל"סמוי" אך ניתן לקבוע כי יש יתרון לפרסום הגלוי. פרסום גלוי משדר אמינות ועל ידי כך מחזק את האמון של הלקוח בעסק. אנשים לא מרגישים שעובדים עליהם כאשר הדברים מתנהלים בשקיפות. 
  • קידום אתרים- פרסום כתבות באתרים עוזר לכם בקידום האתר שלכם. על ידי הוספת קישור לאתר שלכם אתם יכולים להניע את הגולשים להיכנס לאתר שלכם ועל ידי כך להגדיל את התנועה בו ולקדם אותו. ככל שהאתר בו תפרסמו את הכתבות יהיה מוכר יותר וחזק יותר כך החשיפה שתקבלו תגדל ותוכלו לקדם את האתר שלכם באופן יעיל יותר. 
  • העלאת מודעות- אחד היתרונות המרכזיים של פרסום כתבות בתשלום הוא העלאת המודעות של העסק. שימו לב כי על מנת להעלות מודעות עליכם לפרסם כתבות יחסי ציבור. כתבות אלה מתפרסמות במדורים שזוכים לחשיפה גדולה מאוד של גולשים ויכולות לקדם את העסק שלכם משמעותית. 
  • דירוג- פרסום כתבות באתרים מתבצע בדרך כלל באתרים חזקים. כאשר אתם מוסיפים קישור לאתר שלכם באתרים כאלה הוא ידורג גבוה. הדירוג הגבוה הוא בעל חשיבות רבה בקידום האתר שלכם. 
  • פשוט וקל- כאשר מפרסמים כתבות באתרים יש לנהל אסטרטגיית של בניית הקישורים לאתר ומדובר במשימה פשוטה מאוד, במיוחד כאשר מדובר באתרים מובילים. בדרך כלל יהיו תהליכי עבודה סדורים להטמעת כתבות עם קישורים ולא תצטרכו לשבור את הראש על זה. 
Picture of חברת ירדן גרופ
חברת ירדן גרופ

גאים להוביל את ענף האינטרנט בישראל עם 800+ אתרים בבעלותנו במגוון רחב של תחומים פורטלים מובילים עם מאות אלפי גולשים, בנוסף מקדמים מגוון רחב של אתרים באמצעות קידום אורגני, מומן, וקניית קישורים

להזמנת קישורים ותוכן אונליין
לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:
מבצע מיוחד לבאים דרך האתר
מכירות באינטרנט אפשרויות במגוון דרכים וזירות דיגיטליות פרסומיות
פרסום בלינקדאין

לינקדאין היא פלטפורמה חשובה לעסקים. חיוני שלחברות תהיה נוכחות בפלטפורמה זו, אבל לא לכל חברה יש את הצורך הזה של פרסום ושיווק בלינקדאין (או: לינקדין).

פרסום עסקים בגוגל
קידום אתרים ושיווק באינטרנט

מה זה SEO?  האינטרנט הפך למקור המידע העיקרי עבור אנשים ברחבי העולם. בתוך כך, קידום אתרים ושיווק באינטרנט הוא נושא רחב מאוד שניתן לחלק אותו

קורס שיווק באינטרנט מחיר
קורס שיווק באינטרנט מחיר

לא מעט מפרסמים בשנים האחרונות בוחרים לרכז את מירב מאמצי השיווק שלהם באינטרנט. עד לפני מספר שנים מרבית המפרסמים התרכזו באפיקי פרסום פיזיים המגיעים לעיני

שיווק במנועי חיפוש
שיווק במנועי חיפוש

רוצים לקחת את השיווק שלכם שלב אחד קדימה? הגעתם למקום הנכון. בשורות הבאות נגע בכל מה שאתם חייבים להכיר אודות שיווק במנועי חיפוש. בשנים האחרונות

אסטרטגיית שיווק דיגיטלי
אסטרטגיית שיווק דיגיטלי

בעלי עסקים רבים כיום בוחרים להעביר את מירב מאמצי השיווק והפרסום של בית העסק לעולם הדיגיטל. עד לפני מספר שנים בודדות כל עולם השיווק והפרסום

משפך שיווקי
משפך שיווקי

בתור התחלה – בואו ננסה להבין מה זה משפך שיווקי, ולמה מדובר על משהו כל כך טוב עבורנו? אם הגעתם לכתבה הזו, כנראה שנתקלתם פעם

התקשרו עכשיו!
הכירו את מערכת המתקדמת בישראל להזמנת קישורים ותוכן אונליין

רוצה שגשוג והצלחה כלכלית

אנחנו מדברים תוצאות - לידים לעסק שלך!

מלאו פרטים בטופס וקבלו ייעוץ ראשוני ללא עלות.

הצוות שלנו כאן עבורך