חברת קידום אתרים בגוגל

מה בעמוד זה?

חברת קידום אתרים בגוגלחברת קידום אתרים בגוגל ההיא חברה שתחום ההתמחות שלה הוא להוביל את האתר שלכם לראש מנוע החיפוש של גוגל. מדובר על מלאכה לא פשוטה בכלל אשר משלבת בתוכה אלמנטים שונים של קידום כמו קידום ממומן, SEO, בניית קישורים, קמפיינים בפייסבוק, הנעה לפעולה ברשתות חברתיות אחרות ועוד. אפשרויות הקידום הן רבות, אבל מצד שני קידום לא באמת תורם אם בעל העסק משלם עליו יותר מסך ההכנסות שלו. המטרה היא לבנות אסטרטגיית שיווק אשר מתאימה לתוכנית העסקית הכלכלית של העסק שלכם. כמו כן, עלויות הקידום משתנות בהתאם לאם קיים כבר אתר לאותה חברה, האם אתר בנוי בצורה נכונה, קהל יעד ופרמטרים אחרים. השאלה העולה היא האם באמת כדאי לפנות לחברת קידום אתרים או שאפשר לעשות את זה לבד. רמז, אפשר לעשות את זה לבד אבל לאו דווקא זאת הבחירה החכמה.

 

קידום בגוגל – מה זה?

נתחיל ונאמר שכן, אפשרי לבצע קידום בגוגל בצורה עצמאית אך השאלה היא האם באמת הקידום שלכם יהיה אפקטיבי, האם אתם יודעים כל שלב אם הוא נכון לכם או לא, איך עושים אופטימיזציה לדפים, בניית קישורים, ניתוח מילות מפתח והרשימה עוד ארוכה? אם התשובה היא לא, כנראה שאתם צריכים חברת קידום אתרים בגוגל שתלווה אתכם. יש חברות קידום רבות, חלקן מקצועיות וחלקן לא מקצועיות. הדרך הנכונה ביותר למצוא את החברה מולה תעבדו היא באמצעות סקירה פשוטה של הדברים הבאים:

  • ניסיון – הדרך הפשוטה ביותר לראות עד כמה החברה נכונה לכם או לא היא על ידי בקשה לראות את הניסיון של החברה. את הלקוחות מולה החברה עבדה בעבר, היכן הם נמצאים בדירוג שלהם בגוגל, מה משך זמן העבודה לקידום של אותה חברה, חוות דעת והמלצות. חברה ללא ניסיון היא קפיצה למים עמוקים בלי מצופים – אתם לא באמת יודעים על מה תיפלו ויכול להיות שדווקא החברה היא מקצועית, אבל אין לכם אסמכתא לכך.
  • אתר הבית – איך נראה האתר של חברת הקידום מולה אתם שוקלים לעבוד? חברת קידום אתרים בגוגל שעובדת בצורה מקצועית תדע לקדם את עצמה בצורה לא פחות טובה. החברה בונה לעצמה קישורים, מעדכנת מאמרים ושמה לעצמה מטרה להגיע לדירוגים הראשונים בגוגל. המטרה היא לפגוש חברה שבאמת חיה את הנושא ולא עושה את זה על הדרך. 
  • תחום התמחות – כאשר מדובר על מומחה בודד של קידום אתרים היינו רוצים למצוא תחום התמחות ספציפי, בין היתר SEO או קישורים. אבל כאשר מדובר על חברת קידום אתרים בגוגל אנחנו יכולים למצוא הכל במקום אחד וזה היתרון הגדול שיש לחברת קידום על פני פנייה לבעל מקצוע בודד. שימו לב מהן העסקאות והמסלולים המוצעים לכם דרך החברה. האם מדובר על קידום אורגני בלבד, האם מדובר על קידום ממומן, האם מדובר על שילוב של ממומן ואורגני, פייסבוק, אינסטגרם וכן הלאה.
  • חשיפה – אם כבר דיברנו על ערוצי שיווק אחרים, גם כאשר אתם מקדמים את עצמכם באמצעות ערוצים אחרים אתם צריכים להניע לפעולה להגעה לאתר הבית שלכם ובכך אתם מקדמים את עצמכם גם בגוגל. אמנם השיטה פחות אינטנסיבית אבל היא קריטית לא פחות. המטרה היא לשלב בין קידום אורגני בגוגל ובין קידום בפייסבוק שהוא די ממומן, אבל צריך גם להעשיר את התוכן שיש לכם בדף העסקי. חשוב להבין, כל כניסה לאתר שלכם תורמת לכם בקידום אך קידום דרך הפייסבוק עבור גוגל אינו מביא לתוצאות כמו שקידום אורגני בגוגל יעשה.
  • קהל יעד – אחד הדברים החשובים שדנו בהם ברמיזה מקודם הוא קהל היעד שלכם. חברת קידום אתרים בגוגל שעובדת בצורה מקצועית גם תדע להגיד לכם שאתם נמצאים במקום הלא נכון. ייתכן ובעצם קהל היעד המסיבי שלכם לא נמצא בכלל בגוגל, אלא ברשתות החברתיות. במקרים כאלה אנחנו עדיין נרצה להחזיק אתר לעסק שלנו, אבל לא נרצה להשקיע בקידום בגוגל יותר מאשר קידום ברשתות החברתיות. מציאת קהל היעד הרלוונטי היא מבין השלבים הראשונים והחשובים ביותר.
  • מחיר – הדרך הטובה ביותר לדעת שקיבלתם מחיר טוב היא על ידי סקר שוק חכם לפני שאתם סוגרים עסקה. ברגע בו אתם רואים פער משמעותי לכאן ולכאן, זה אמור להדליק לכם נורה אדומה. גם מחירים גבוהים מדי וגם מחירי זולים מדי בעינינו עלולים לגרום לחשש מוצדק. גם כאשר אתם מקבלים הצעת מחיר, בדקו היטב מה היא כוללת. חברת קידום אתרים בגוגל שלא עורכת בדיקה רצינית לפני שהיא מביאה לכם הצעת מחיר היא חברה שאנו ממליצים להימנע מקשרים איתה. כדי לתת הצעת מחיר מדויקת יש לבדוק גורמים רבים באתר שלכם לפני שמוציאים את הארנק.

 

מתחילים את התהליך

לאחר שבחרתם חברת קידום אתרים בגוגל ואתם מרוצים ממנה, זה לא הזמן שלכם להמתין עד לתוצאות. עליכם לדעת שאתם יכולים להמשיך לקדם את האתר שלכם בדרכים אחרות. קידום אורגני הוא קידום שלוקח זמן, חשוב לדעת את זה. חשוב להיות חלק מהתהליך ולא לחכות שחברת הקידום תעדכן אתכם בכל פעם שעליתם בדירוג. אתם רוצים להכיר את התוכן שלכם באתר, אתם רוצים להיות חלק מתהליך הקידום ולהוסיף את הטאץ' האישי שלכם. 

 

ההבדל בין קידום ממומן לאורגניההבדל בין קידום ממומן לאורגני

ההבדל בין קידום ממומן לאורגני הוא פשוט, קידום ממומן הוא הרבה יותר מהיר ולאו דווקא יותר זול. עם זאת, הוא יוצר התרעה עבור רבים מהגולשים מכיוון שכל גולש רואה שמדובר על קידום ממומן וכביכול, לא להגעתם לדירוג הזה בכוחות עצמכם. זה יוצר מעין משבר אמון ביניכם ובין הגולש. לכן, קידום ממומן הוא נכון בדרך כלל בשלבים התחלתיים של הקידום, לעיתים כאשר מדובר על מילות מפתח שאתם לא חזקים בהם ניתן גם להיעזר בקידום ממומן.

קידום אורגני מצד שני הוא קידום שלוקח זמן לעבוד עליו, הוא קשור בבניית קישורים פנימיים וחיצוניים, מהירות האתר שלכם, עיצוב האתר, תוכן איכותי, מאמרי SEO ועוד. כל אלו נמצאים תחת השליטה של חברת קידום, היא פונה אל אנשי המקצוע הרלוונטים אם הם לא נמצאים תחת החברה שלה ולאחר בניית התוכנית ניתן להתחיל בקמפיין. חשוב לדעת, לא תמיד התוכנית הראשונה היא זאת שאיתה תסיימו את הקידום (קידום אף פעם לא מסתיים, אבל הבנתם את הכוונה). לפעמים צריך לשנות מסלול בדרך כדי לצבור קהלים נוספים.

הגעתם לדירוג גבוה? מזל טוב!

חברת קידום אתרים בגוגל איכותית יכולה להביא תוצאות מרשימות תוך פרק זמן קצר או ארוך, אבל לא כאן הבעיה המתחילה. חשוב להבין, קידום אתרים הוא לא דבר שמפסיקים מתישהו, אולי אפשר להנמיך את ההוצאות והאגרסיביות של הקידום, אבל תמיד אתם חייבים להוסיף תכנים לאתר שלכם, לבנות קישורים פנימיים וחיצוניים, מודעות ממומנות ועוד. הסיבה לכך היא די ברורה, התחרות גדולה (במיוחד בישראל), סביר להניח שכמו העסק שלכם יש עוד רבים שרוצים לגנוב את הדירוג שלכם וברגע בו אתם מזניחים את הקידום, המתחרים שלכם יובילו עליכם. 

Picture of חברת ירדן גרופ
חברת ירדן גרופ

גאים להוביל את ענף האינטרנט בישראל עם 800+ אתרים בבעלותנו במגוון רחב של תחומים פורטלים מובילים עם מאות אלפי גולשים, בנוסף מקדמים מגוון רחב של אתרים באמצעות קידום אורגני, מומן, וקניית קישורים

להזמנת קישורים ותוכן אונליין
לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:
מבצע מיוחד לבאים דרך האתר
בניית תכנית שיווק באינטרנט
בניית תכנית שיווק באינטרנט

מפרסמים רבים כיום בוחרים להעביר את מירב מאמצי השיווק שלהם לעולם הדיגיטל. עולם הדיגיטלי מבטיח לכלל המפרסמים בו ליהנות מיתרונות רבים על פני אפשרויות הפרסום

פיתוח אתרים
פיתוח אתרים

פיתוח אתרים – עולם השיווק והפרסום בעולם שינה את פניו במהלך השנים האחרונות ככלל ניתן להגיד שהדרך שבה מרבית העסקים מפרסמים ומשווקים את העסקים שלהם

אחסון אתרים
אחסון אתרים

אחסון אתרים – בשל מעבר העולם לשיווק ופרסום בצורה דיגיטלית, כל בעל עסק חייב להחזיק בידיו אתר אינטרנט עסקי לא מדובר על סוד שעולם השיווק

נכסים דיגיטליים
נכסים דיגיטליים

כיצד הקורונה השפיעה על תחום הנכסים הדיגיטליים והביאה את התחום הזה לקדמת הבמה בימינו? לעתים קיימת כבר הרגשה שאנשים משתמשים בקורונה ככלי לתאר כל שינוי

קידום אתרים לעסקים
קידום אתרים לעסקים

מרגישים שהעסק שלכם תקוע? ההכנסות לא גדלות והקהל לא מתרחב? הגיע הזמן להשקיע קצת באתר העסק שלכם. כפי שכבר הבנתם, היום הכל מתחיל ונגמר באינטרנט.

התקשרו עכשיו!
הכירו את מערכת המתקדמת בישראל להזמנת קישורים ותוכן אונליין

רוצה שגשוג והצלחה כלכלית

אנחנו מדברים תוצאות - לידים לעסק שלך!

מלאו פרטים בטופס וקבלו ייעוץ ראשוני ללא עלות.

הצוות שלנו כאן עבורך