חברת פרסום באינטרנט

מה בעמוד זה?

יש ברשותכם עסק קטן שהוא כל עולמכם, ולאחר תקופת הרצה של כמה חודשים החלטתם כי הגיע הזמן לפנות לקהל צרכנים גדול יותר שיאפשר לכם לגדיל את הכנסות העסק, ליצור מאגר לקוחות גדול יותר ואולי אפילו להתרחב לעוד עסקים או  אפילו סניפים נוספים. הדרך להצלחה של עסק מתחילה כמובן בתכנון עסקי נכון, אך גם לתהליכי השיווק והפרסום יש משקל לא קטן בהצלחה הכללית של העסק הקיים – כי באמצעות שיווק ופרסום נכון ויעיל הלקוחות ידעו כיצד להגיע אליכם, וגם תוכלו להשיג את המטרות של הגדלת ההכנסה.

יש לזכור כי מהלכים שיווקיים כרוכים בלא מעט משאבים, ביניהם גם משאבים כלכליים שעליכם להוציא מקופת העסק לטובת מינופו ומיתוגו כראוי. את המהלכים הללו אינכם צריכים לעשות לבד, ובמיוחד כשאין לכם את ההבנה המקצועית בתחום, וכאן נכנסים לתמונה חברות פרסום באינטרנט שישמחו להזניק את העסק שלכם למעלה.

חברת פרסום באינטרנט יכולה לסייע להרבה עסקים, קטנים וגדולים וגם חדשים וותיקים בתחום ולכן במאמר הנוכחי נדבר בדיוק על הנושא הזה, וננסה לענות על כל השאלות שמעסיקות בתי עסק שזקוקים לשירותי פרסום דיגיטלי מותאם אישית

פרסום באינטרנט – למה דווקא באינטרנט?

עולם הפרסום מתחלק היום לשתיים: פרסום אונליין ופרסום אופליין, כאשר הפרסום אונליין הופך ונהיה לאחד מזירות הפרסום המועדפות והטובות ביותר עבור

חברת פרסום באינטרנט יכולה לסייע להרבה עסקים, קטנים וגדולים וגם חדשים וותיקים בתחום ולכן במאמר הנוכחי נדבר בדיוק על הנושא הזה
קרדיט תמונה: freepik

עסקים רבים מתחומים שונים. פרסום אופליין מתייחס למעשה לפרסום הוותיק והמוכר לנו כמו פרסומות בטלוויזיה וברדיו, פרסום על גבי שלטי חוצות בערים מרכזיות, פרסום באמצעות הפצת עלונים או כרטיסי ביקור מודפסים וכן גם פרסום מודעות שיווקיות בעיתונים שונים.

פרסום אונליין הוא פרסום שמתרחש ברשת האינטרנט, אליה חשופים בכל יום נתון מאות מיליוני גולשים מכל רחבי העולם. האינטרנט הפך להיות זירה מוכרת ובשימוש של אינספור משתמשים הודות להתפתחות הדיגיטלית שאנו חווים, כיוון שכיום לכל אחד יש ברשותו מכשיר דיגיטלי המחבר אותו לרשת האינטרנט בכל זמן נתון אם באמצעות מחשב נייד שאפשר לקחת לכל מקום, מחשב לוח (טאבלט), שעון חכם, טלוויזיה חכמה וכמובן טלפונים חכמים (סמארטפונים) שקיימים בשימוש אצל מבוגרים וצעירים.

כיוון שהחשיפה לאינטרנט היא גבוהה ורק ממשיכה לצמוח, אין ספק כי מדובר בזירת פרסום כדאית ומומלצת עבור כל עסק שרוצה לקבל חשיפה מיטבית למותג ולעסק שלו.

מה היתרונות שיש לפרסום באינטרנט לעומת פרסום אופליין?

הפרסום הוותיק קיים בעולם הפרסום מאז ומתמיד, וגם כיום אין מדובר בתחום שגווע אלא ממשיך לצמוח ולהיות מבוקש על ידי עסקים שונים. יחד עם זאת חשובפרסום אונליין הוא פרסום שמתרחש ברשת האינטרנט, אליה חשופים בכל יום נתון מאות מיליוני גולשים מכל רחבי העולם. לציין כי לפרסום באינטרנט יש לא מעט יתרונות שלא ניתן למצוא בפרסום הוותיק, שמתבצע אופליין ומכאן החסרונות שקיימים אצלו.

בראש ובראשונה מדובר על אמצעים טכנולוגיים מתקדמים וחדשניים שאפשר למצוא בזירות הפרסום הדיגיטליות, אלמנט שמעלה את הנוחות של הפרסום המקוון לעומת פרסום אופליין שמצריך אלמנטים פיזיים כמו הדפסות ואב טיפוס. כיוון שהפרסום באינטרנט מתבצע בצורה דיגיטלית, הזמינות של הפרסום היא גבוהה יותר ומאפשרת שליטה על כך מכל מקום ובכל זמן – כל עוד יש מכשיר דיגיטלי ורשת אינטרנט להתחבר אליה.

יתרון נוסף וחשוב שיש לפרסום באינטרנט נוגע למדידה של הצלחת הקמפיינים שמפורסמים ברשת, באמצעות כלי פרסום ייעודיים המאפשרים לכל מפרסם לצפות בנתונים במן אמת בנוגע לפרסום כמו כמות חשיפה של גולשים למודעות השיווקיות, כמות המשתמשים שלחצו על המודעה שהופיעה לפניהם ועוד נתונים נוספים שיכולים להעניק מידע מועיל בנוגע להצלחת הפרסום שנעשה. מצד אחד ניתן לומר כי פרסום אופליין מעניק חשיפה רחבה יותר, כמו פרסומות בטלוויזיה לדוגמא, אך מצד שני אין אפשרות לדעת באמת כמה צרכנים נחשפו אליה בזמן אמת.

עוד יתרון שקיים לפרסום באינטרנט נודע לעלויות הפרסום הנוחות, לעומת פרסום אופליין שמצריך תקציבים לא קטנים – ובגדול כמה שיותר כיסים עמוקים שיהיו למפרסמים כדי להעלות את הפרסום לאוויר. להוציא את תהליך הקריאייטיב של פרסומים שנוצרים לבתי עסק, ישנם שטחי פרסום אופליין שעולים אלפי ואף עשרות אלפי שקלים למפרסמים כמו פרסומות בטלוויזיה הוא הדבקת שלט חוצות במיקום מרכזי בעיר.

פרסום אונליין ברשת האינטרנט מאפשר לעסקים לפרסם מודעות שיווקיות ברחבי הרשת בתקציבים קטנים הרבה יותר, וכך גם ליהנות מהאפשרות לפרסום בכמה שטחי פרסום במקביל ללא צורך בהוצאה כספית גדולה במיוחד. לכן יתרן נוסף שניתן למנות הוא הגמישות של הפרסום המקוון עבור עסקים קטנים או מתחילים, שיכולים להעלות מודעות שיווקיות בתקציבים נמוכים יחסית אך שיביאו להם חשיפה ראשונית טובה.

היתרון האחרון שנמנה מתייחס להתאמת הפרסום לקהלי יעד רלוונטיים עבור המפרסם, שזהו מהלך שאפשרי לביצוע באמצעות פרסום באינטרנט בזירות פרסום מגוונות. כיוון שברשת האינטרנט הכל פועל באמצעים טכנולוגיים מתקדמים, קיים גם מידע כללי על זהות ומאפייני המשתמשים ברשת המייעל את תהליכי הפרסום של עסקים. בדרך הזו ניתן להתאים את המסרים השיווקיים על פי קהלי היעד הנבחרים, לבחור קהלים ספציפיים שיחשפו למודעות השיווקיות ובכך להעלות את סיכויי הצלחת הפרסום בצורה יעילה וטובה יותר.

חברת פרסום באינטרנט – למה זה כדאי ולאילו עסקים זה מתאים?

לאחר שהבנו כי הפרסום באינטרנט הוא כדאי ועובד, ואף לעיתים משתלם יותר, נרחיב על הדרך בה אפשר להוציא לפועל את מהלכי הפרסום – הלוא היאלאחר שהבנו כי הפרסום באינטרנט הוא כדאי ועובד, ואף לעיתים משתלם יותר, נרחיב על הדרך בה אפשר להוציא לפועל את מהלכי הפרסום – הלוא היא באמצעות חברת פרסום באינטרנט. באמצעות חברת פרסום באינטרנט. חברות פרסום קיימות בשפע, אך יש לזכור כי לא כולן מציעות שירותי פרסום באינטרנט למרות שמדובר בזירת פרסום חשובה ומומלצת עבור עסקים מכל הסוגים.

חברת פרסום באינטרנט היא חברה המתמחה בתהליכי שיווק ופרסום ברשת האינטרנט, תוך בחירה מותאמת אישית של הפלטפורמות המתאימות לשיווק מסרים פרסומיים עבור כל בית עסק. חברה כזו תהיה אחראית לכל המהלכים השיווקיים של העסק בצד הדיגיטלי, שאלו כוללים גם את החלק האסטרטגי של התוכנית השיווקית וכן יצירה ועיצוב של מסרים שיווקיים נכונים (קריאייטיב).

כיוון שחברת פרסום באינטרנט מספקת חבילה כוללת של כל שירותי הדיגיטל הנחוצים לעסק, זוהי החלטה טובה לשכור את שירותיה כדי לאפשר לעסק להיות חשוף לקהל צרכנים גדול ומגוון יותר. בכל יום מיליוני גולשים בארץ עושים שימוש ברשת האינטרנט אם לצרכי פנאי, עבודה, לימודים או צרכים אישיים כך שהם יכולים להיות תמיד חשופים למסרים שיווקיים שנמצאים ברשת.

באמצעות חברת הפרסום הדיגיטלי המסרים השיווקיים של העסק ינותבו לקהל היעד הנכון, יימצאו בזירות הדיגיטליות הנכונות ויראו כמה שיותר אטרקטיביים ומסקרנים עבור הגולשים. לכן אפשר להגיד כי כל בית עסק זקוק לשירותי חברות פרסום באינטרנט, כדי שהוא יוכל להמשיך בתפקוד והניהול השוטף של העסק במקביל להעלאת מסרים שיווקיים מתאימים ברשת עליהם אחראית חברת הפרסום.

מה המטרה של חברת פרסום באינטרנט?

המטרה המרכזית של חברת פרסום באינטרנט, כמו כל חברת פרסום מסורתית אחרת, היא להעניק לבית העסק אותו היא מפרסמת חשיפה כמה שיותר גבוהה ואפשרות למשיכת קהל צרכנים גדול יותר. תהליכי שיווק ופרסום נעשים לצורך הצגה וקידום של עסק, המוצרים והשירותים שהוא מציע, העצמת המותג ובידולו מעסקים אחרים מתחרים – בין אם מדובר על שיווק באינטרנט או שיווק אופליין מסורתי.

לכן חברת פרסום באינטרנט תתמקד בתהליכי השיווק והפרסום המתאימים ביותר לכל עסק בזירה הדיגיטלית, כאשר כל המטרות שמניעות אותה נעשות באופן וירטואלי לצורך מינוף העסק וחשיפתו לקהל יעד רלוונטי.

פרסום באינטרנט – באילו שטחי פרסום מדובר?

כאמור, חברות פרסום באינטרנט מתמחות בכל הקשור לפרסום ברשת האינטרנט, שאלו פרסומים המתבצעים בשטחי פרסום שונים ומגוונים כמו:כיוון שחברת פרסום באינטרנט מספקת חבילה כוללת של כל שירותי הדיגיטל הנחוצים לעסק, זוהי החלטה טובה לשכור את שירותיה

  • פרסום בגוגל – העלאת פרסומים שיווקיים במנוע החיפוש הגדול והפופולרי של גוגל, שהוא מנוע חיפוש למידע מקוון שקיים ברשת האינטרנט ולכן הוא גם אחד מהאתרים הכי נצפים בכל העולם. הפרסום בגוגל איננו מתייחס רק לפרסום של מודעות ומסרים שיווקיים, אלא גם בהצגה של אתרי אינטרנט השייכים לעסק המפורסם במנוע החיפוש של גוגל על ידי מתן העדפה על פי אתרים אחרים, ובמילים אחרות: קידום האתר של העסק המפורסם בתוצאות החיפוש של גוגל.
  • פרסום בפייסבוק – רשת האינטרנט היא ענקית ועצומה, ובה אפשר למצוא גם רשתות חברתיות שהפכו להיות רשתות מידע ותוכן שתופס גולשים רבים מכל הגילים ובכל רחבי העולם. פייסבוק היא אחת מהרשתות החברתיות הפופולריות ביותר בשימוש, ולכן היא גם משמשת כרשת אידיאלית לפרסום עבור מפרסמים שרוצים להגיע לקהלים גדולים ומגוונים.
  • פרסום באמצעות תוכן – תוכן הוא אחד מהאלמנטים הבולטים והחשובים שיש ברשת האינטרנט, אותו הגולשים צורכים באופן עקבי על פי העדפותיהם. בין התכנים הרבים והמגוונים שקיימים ברשת, ישנם אתרי תוכן גדולים ופופולריים בשימוש כמו אתרי חדשות המפרסמים כתבות בנושאים שונים. כיוון שאלו הם זירות שמפרסמות גם כך תוכן, הן מהוות שטחי פרסום אידיאליים עבור כתבות תוכן שיווקי המאפשרות למשוך קהל קוראים לעסק שמפורסם בכתבות.
  • פרסום ביוטיוב – תוכן נוסף ופופולרי שקיים ברשת, ומוצג בצורה חופשית ורחבה לגולשים שאוהבים לצרוך תוכן ויזואלי בצורת סרטונים מעניינים. יוטיוב הינה חברת בת של גוגל, והיא נחשבת לאחד מהאתרים הנצפים ביותר ברשת. באמצעות העלאת מסרים ומודעות שיווקיות ביוטיוב, ניתן להגיע לקהלים שונים בצורה מקוונת כשהם נחשפים לתכנים וסרטונים אטרקטיביים שיכולים לעניין אותם.

מהן פלטפורמות הפרסום המומלצות ביותר?

כפי שניתן לראות, ישנם סוגים שונים של שטחי פרסום באינטרנט שמהווים פלטפורמות נהדרות להעלאת מסרים שיווקיים, ולכן אין העדפה מסוימת לשטח הפרסום הכדאי והמומלץ ביותר. בנוסף לכך, יש להתחשב במאפיינים השונים שיש לכל בית עסק ולצרכי הפרסום שלו, שאלו לא תמיד יכולים להתאים לכל זירות הפרסום שקיימות ברשת האינטרנט.

לכן חלק מתפקידה של חברת פרסום באינטרנט היא לבחור את זירות הפרסום הטובות ביותר לכל עסק, לאתר את קהלי היעד הרלוונטיים לחשיפה אל המסריםלכן חלק מתפקידה של חברת פרסום באינטרנט היא לבחור את זירות הפרסום הטובות ביותר לכל עסק, לאתר את קהלי היעד הרלוונטיים השיווקיים ולנסות לשלב בין כמה שטחי פרסום במקביל, כדי להעלות את החשיפה של הצרכנים למותג ולייעל את הצלחת הקמפיין הפרסומי.

האם עסקים יכולים לפרסם לבד באינטרנט?

אחד מהיתרונות הבולטים שיש לפרסום באינטרנט הוא הנוחות ונגישות  שבתהליכי הפרסום, כיוון שאלו מתבצעים בפועל דרך מערכות פרסום ידידותיות לכל משתמש ולא מחייבות ידע טכני מקדים. לכן ישנם בתי עסק שבוחרים לפרסם את עצמם בצורה עצמאית בזירות שונות באינטרנט, כמו העלאת מודעות ממומנות בגוגל או העלאת מודעות שיווקיות בפייסבוק.

תהליך הפרסום העצמאי הוא אפשרי אך לא מומלץ לכולם, כיוון שרק חברות פרסום באינטרנט יכולות להעניק לעסקים מעטפת שלמה של חבילת פרסום הכוללת גם בניית תוכנית שיווקית, והתאמה מלאה של תהליכי הפרסום לצרכים ולמטרות של העסק עם אפשרות מינימלית להקצאת תקציבי פרסום שאינם יעילים.

כיצד לבחור חברת פרסום באינטרנט?

ניסיון, מקצועיות, עבודות קודמות ובעיקר חוות דעת והמלצות חיוביות אלו הם הפרמטרים שיש לבחון כאשר מחפשים אחר חברת פרסום באינטרנט שתוביל את העסק שלכם להצלחה.

Picture of חברת ירדן גרופ
חברת ירדן גרופ

גאים להוביל את ענף האינטרנט בישראל עם 800+ אתרים בבעלותנו במגוון רחב של תחומים פורטלים מובילים עם מאות אלפי גולשים, בנוסף מקדמים מגוון רחב של אתרים באמצעות קידום אורגני, מומן, וקניית קישורים

להזמנת קישורים ותוכן אונליין
לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:
מבצע מיוחד לבאים דרך האתר
בניית תכנית שיווק באינטרנט
בניית תכנית שיווק באינטרנט

מפרסמים רבים כיום בוחרים להעביר את מירב מאמצי השיווק שלהם לעולם הדיגיטל. עולם הדיגיטלי מבטיח לכלל המפרסמים בו ליהנות מיתרונות רבים על פני אפשרויות הפרסום

פיתוח אתרים
פיתוח אתרים

פיתוח אתרים – עולם השיווק והפרסום בעולם שינה את פניו במהלך השנים האחרונות ככלל ניתן להגיד שהדרך שבה מרבית העסקים מפרסמים ומשווקים את העסקים שלהם

אחסון אתרים
אחסון אתרים

אחסון אתרים – בשל מעבר העולם לשיווק ופרסום בצורה דיגיטלית, כל בעל עסק חייב להחזיק בידיו אתר אינטרנט עסקי לא מדובר על סוד שעולם השיווק

נכסים דיגיטליים
נכסים דיגיטליים

כיצד הקורונה השפיעה על תחום הנכסים הדיגיטליים והביאה את התחום הזה לקדמת הבמה בימינו? לעתים קיימת כבר הרגשה שאנשים משתמשים בקורונה ככלי לתאר כל שינוי

קידום אתרים לעסקים
קידום אתרים לעסקים

מרגישים שהעסק שלכם תקוע? ההכנסות לא גדלות והקהל לא מתרחב? הגיע הזמן להשקיע קצת באתר העסק שלכם. כפי שכבר הבנתם, היום הכל מתחיל ונגמר באינטרנט.

התקשרו עכשיו!
הכירו את מערכת המתקדמת בישראל להזמנת קישורים ותוכן אונליין

רוצה שגשוג והצלחה כלכלית

אנחנו מדברים תוצאות - לידים לעסק שלך!

מלאו פרטים בטופס וקבלו ייעוץ ראשוני ללא עלות.

הצוות שלנו כאן עבורך