פרסום באינטרנט לעסקים קטנים

מה בעמוד זה?

רוצים לפרסם עסק קטן? המאמר הבא הוא בשבילכם. בעבר רוב העסקים הקטנים לא יכלו להרשות לעצמם לפרסם את העסק ולכן היו נאלצים להסתפק בפרסום שהתבצע מפה לאוזן. כיום, בזכות האינטרנט המצב השתנה. על פרסום באינטרנט לעסקים קטנים ועל היתרונות שלו נרחיב במאמר הבא.

מהו פרסום באינטרנט לעסקים קטנים?בזכות האינטרנט המצב השתנה וגם העסקים הקטנים יכולים להנות מפרסום מוצלח בלי תקציבים גדולים ובלי קשרים מיוחדים

כפי שציינו, בעבר רוב העסקים הקטנים נאלצו להסתפק בפרסום מפה לאוזן. מדוע זה היה ככה? בעבר פלטפורמות הפרסום היחידות היו מודעות בעיתון, פרסומות בטלוויזיה ושלטי חוצות. על מנת לפרסם באחת מהפלטפורמות הללו, בעלי העסקים היו צריכים תקציבים גדולים וקשרים עם אנשים מתאימים. כתוצאה מכך, בעלי העסקים הקטנים, שלא היה להם תקציבים או קשרים, נדחקו לשולי עולם הפרסום ולא הייתה להם ברירה אלא להסתפק בפרסום מפה לאוזן.

בזכות האינטרנט המצב השתנה וגם העסקים הקטנים יכולים להנות מפרסום מוצלח בלי תקציבים גדולים ובלי קשרים מיוחדים. חשוב מאוד לבצע פרסום לעסקים קטנים שכן על פי הנתונים יותר מ-70% מהעסקים הקטנים בישראל נסגרים כשנתיים לאחר פתיחתם. פרסום מוצלח יכול להבדיל בין עסק סגור לעסק מצליח.

מה היתרונות של פרסום באינטרנט לעסקים קטנים?האינטרנט הפך את הפרסום לעסקים קטנים, לנגיש מאוד. בזכות כך, הפרסום מניע את הלקוחות לפעולה מהירה יותר באופן משמעותי וכך התוצאות שלו טובות יותר מאשר של פרסום בפלטפורמות האחרות.

  • תקציב- בזכות האינטרנט ניתן לבצע פרסום לעסקים קטנים בתקציבים נמוכים מאוד ולעתים ללא תקציבים כלל, לדוגמא על ידי פרסום אורגני.
  • נגישות- האינטרנט הפך את הפרסום לנגיש מאוד. בזכות כך, הפרסום מניע את הלקוחות לפעולה מהירה יותר באופן משמעותי וכך התוצאות שלו טובות יותר מאשר של פרסום בפלטפורמות האחרות. כאשר מפרסמים עסק באינטרנט, לקוח שמבחין במודעה שמעניינת אותו יוכל לפעול באופן מידי על ידי כניסה לאתר או אפילו רכישה אונליין, מה שהופך את התהליך לקצר יותר ואפקטיבי יותר.
  • זמינות- האינטרנט הוא מקום גלובלי בו ניתן להגיע לכל אחד בכל זמן ובכל מקום. פרסום באינטרנט הפך את העסק לזמין. עבור הלקוח, ניתן לקבל מידע על העסק במשך של שעות היום, גם בלי שנהיה מחוברים למחשב.
  • קהל יעד- כאשר מפרסמים עסקים באינטרנט יכולים למקד את הפרסום עבור קהל יעד ספציפי. על ידי כך, הפרסום יעיל יותר ומגיע בדיוק למי שאנחנו רוצים שהוא יגיע. את קהל היעד ניתן למקד על פי פרמטרים כמו גיל, מין, תחביבים, אזור מגורים ועוד.
  • אסיפת נתונים- כאשר מפרסמים עסק באינטרנט ניתן לעקוב אחר נתוני הפרסום ולנתח אותם. כך ניתן ללמוד על הפרסום, על היעילות שלו ולהסיק מסקנות להמשך.

דגשים חשובים עבור פרסום באינטרנט לעסקים קטניםלפני שמתחילים לפרסם עסקים קטנים באינטרנט, חשוב מאוד לקחת בחשבון מספר דברים

לפני שמתחילים לפרסם עסקים באינטרנט, חשוב מאוד לקחת בחשבון מספר דברים-

  • מטרה שיווקית- אחד הדברים החשובים ביותר בפרסום הוא הגדרת המטרה. כאשר אתם מגדירים מטרה לפרסום אתם יכולים לעקוב אחר הפרסום ולהבין האם הוא יעיל, האם הוא מתקדם בהתאם לציפיות שלכם והאם הוא ממלא את המטרה שלו. חשוב מאוד שתגדירו את המטרה באופן ברור, ספציפי ומדויק. כמו כן, חשוב שהמטרה תהיה מוגבלת בזמן ורלוונטית לעסק ולמוצר שהוא מציע. לדוגמא, ניתן להגדיר את המטרה השיווקית כהרחבת מעגל הלקוחות תוך שבועיים באמצעות פרסום ממומן בפייסבוק.
  • קהל יעד- קהל היעד הוא הלקוחות הפוטנציאליים שלכם. למי העסק מיועד? מי יקנה את המוצרים שלנו?בעת פרסום עסקים קטנים באינטרנט, חשוב מאוד שקהל היעד יוגדר באופן ספציפי על מנת שהפרסום יופנה בדיוק למי שצריך חשוב מאוד שקהל היעד יוגדר באופן ספציפי על מנת שהפרסום יופנה בדיוק למי שצריך. את קהל היעד יש להגדיר לפי מגדר, גיל, אזור מגורים, תחומי עניין, מצב משפחתי, רצונות, מצב חברתי-כלכלי ועוד. לדוגמא, ניתן לבחור שקהל היעד יהיה אימהות צעירות מאזור הערבה.
  • מתחרים- עולם העסקים הוא עולם קשה מאוד עם תחרות קשה. לכן, חשוב מאוד לקחת את התחרות בחשבון כאשר רוצים לפרסם את העסק. חשוב מאוד לחקור את המתחרים, לדעת מי הם, כמה יש, מה החוזקות של המתחרים ומה החולשות שלהם, היכן הם פועלים, היכן מתבצע הפרסום שלהם ובאילו אמצעים ועוד. כדאי גם לעקוב אחר הפרסום של המתחרים ולהסיק ממנו מסקנות.
  • בחינת המוצר- לפני שאתם ממהרים לפרסם את המוצר שלכם חשוב מאוד לבחון ולהבין האם הוא מתאים לדרישות הקיימות בשוק. בדרך כלל מוצר צריך לענות על בעיה כלשהי שקיימת בשוק. אם הוא לא נותן פתרון לבעיה, רוב הסיכויים שהוא לא יימכר לאנשים רבים, לכן וודאו זאת מראש.

כיצד נבצע פרסום באינטרנט לעסקים קטנים?גוגל, מנוע החיפוש הגדול בעולם שפועל במגוון רחב מאוד של מדינות ומאפשר לבצע בו פרסום לעסקים קטנים.

  1. גוגל – גוגל, מנוע החיפוש הגדול בעולם שפועל במגוון רחב מאוד של מדינות ומאפשר לבצע בו פרסום לעסקים קטנים. חיפוש בגוגל מעניק לנו תוצאות לפי סדר מוגדר מראש. בדרך כלל, אנשים יסתפקו בתוצאות הראשונות שיראו ולא ימשיכו לדף התוצאות השני. כאשר אתם מפרסמים עסק בגוגל אתם מעלים אותו במעלה תוצאות החיפוש, על מנת שיקבל חשיפה גבוהה לכמה שיותר לקוחות פוטנציאליים.

פרסום בגוגל לעסקים קטנים מתבצע בשתי דרכים-

  • פרסום ממומן – מופיע תחת התגית מודעה. כאן העסק משלם לגוגל עבור הפרסום כאשר המחיר נקבע על פיכאשר מבצעים פרסום לעסק קטן ברשתות החברתיות, יש לפתוח עמוד עסקי כמות ההקלקות שקיבלה המודעה. לא הקליקו אתם לא משלמים. העסק יכול לקבוע את התקציב המקסימלי שישלם. פרסום ממומן הוא מהיר אך לא נשאר לזמן רב.
  • פרסום אורגני- כאן יש לפעול בשביל הפרסום. לשם כך יש להקים אתר, להעלות תכנים ולבצע פעולות שונות שיגרמו לגוגל לדרג את האתר שלכם גבוה בתוצאות החיפוש. אחד הפרמטרים המרכזיים על פיהם גוגל קובעת את סדר התוצאות הוא איכות התוכן. ככל שהתוכן איכותי יותר כך הקידום האורגני יעבוד טוב יותר. הפרסום האורגני מצריך עבודה ללא הפסקה, אך הוא נשאר לאורך זמן והוא תורם למוניטין חיובי של העסק באינטרנט.
  1. רשתות חברתיות – הרשתות החברתיות הן חלק בלתי נפרד מחיינו. גולשים בהם מיליארדי אנשים מה שהופך אותן לפלטפורמות פרסום מצוינות שיכולות להניב תוצאות מעולות. כאשר מבצעים פרסום ברשתות החברתיות יש לפתוח עמוד עסקי. לעמוד העסקי ניתן להעלות פוסטים, תמונות, סרטונים, לשתף מבצעים ועוד.

אחת הדרכים ברשתות החברתיות היא פרסום ממומן. לפרסום ממומן יש לפתוח קמפיין, להגדיר מטרה, קהל יעד,כיצד לשווק את העסק בצורה יעילה שתגדיל את קהל הלקוחות ותגיע גם לקוחות פוטנציאלים תקציב ולבנות מודעה מעניינת שתמשוך לקוחות.

  1. תוכן – שיווק ופרסום על ידי תוכן ניתן לביצוע בשתי דרכים שונות-
  • שיווק תכנים באתרים מובילים – לשם כך ניתן לשלם לאתרים מובילים ברחבי האינטרנט על מנת לפרסם תוכן. כמו כן ניתן לעשות זאת על ידי טאבולה שעובדת כמו מתווך בין העסקים לבין האתרים. פרסום באתרים מובילים יוביל לחשיפה גבוהה מאוד לתוכן שלכם.
  • העלאת תכנים רבים לאתר העסק שלכם– ככל שתעלו יותר תכנים איכותיים לאתר העסק שלכם כך אתם מבצעים פרסום אורגני.
  1. בלוגים – הבלוגים יכולים להיות כלי עזר מצוין לפרסום עסקים. ניהול בלוג לא עולה הרבה כסף והוא יכול להביא חשיפה רבה לעסק שלכם. חשוב לציין כי ניהול בלוג יכול בנוסף ליצור קשר רגשי חזק בין הלקוחות שלכם לעסק שלכם.
  2. הקמת אתרים – כאשר מקימים אתר לעסק יכולים להפיץ אותו ולפרסם אותו ברחבי האינטרנט. חשוב מאוד שהאתר שאתם בונים יהיה בנוי כהלכה. האתר צריך להיות מעוצב בצורה מרשימה שתמשוך לקוחות. חשוב מאוד שהוא יהיה ברור, נוח, מהיר ויספק חוויית משתמש טובה לגולשים בו. כמו כן, חשוב מאוד שהאתר יותאם לגלישה בטלפון הנייד מאחר וכיום רוב האנשים גולשים באינטרנט בטלפונים הניידים. לאתר חשוב מאוד להעלות תוכן מתאים לעסק.
חברת ירדן גרופ
חברת ירדן גרופ

גאים להוביל את ענף האינטרנט בישראל עם 800+ אתרים בבעלותנו במגוון רחב של תחומים פורטלים מובילים עם מאות אלפי גולשים, בנוסף מקדמים מגוון רחב של אתרים באמצעות קידום אורגני, מומן, וקניית קישורים

להזמנת קישורים ותוכן אונליין
לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:
מבצע מיוחד לבאים דרך האתר
פרסום עסקים בחריש

על מנת לפרסם עסקים צריך להכיר את פלטפורמות הפרסום השונות. כיום אחת מפלטפורמות הפרסום המרכזיות היא האינטרנט. על פרסום עסקים בחריש באינטרנט נרחיב במאמר הבא. 

פרסום עסקים בעומר

על מנת לפרסם עסקים צריך להכיר את פלטפורמות הפרסום השונות. כיום אחת מפלטפורמות הפרסום המרכזיות היא האינטרנט. על פרסום עסקים בעומר באינטרנט נרחיב במאמר הבא. 

פרסום עסקים בתל-אביב

על מנת לפרסם עסקים צריך להכיר את פלטפורמות הפרסום השונות. כיום אחת מפלטפורמות הפרסום המרכזיות היא האינטרנט. על פרסום עסקים בתל-אביב באינטרנט נרחיב במאמר הבא. 

פרסום עסקים ביפו

על מנת לפרסם עסקים צריך להכיר את פלטפורמות הפרסום השונות. כיום אחת מפלטפורמות הפרסום המרכזיות היא האינטרנט. על פרסום עסקים ביפו באינטרנט נרחיב במאמר הבא. 

פרסום עסקים בקריות

על מנת לפרסם עסקים צריך להכיר את פלטפורמות הפרסום השונות. כיום אחת מפלטפורמות הפרסום המרכזיות היא האינטרנט. על פרסום עסקים בקריות באינטרנט נרחיב במאמר הבא. 

פרסום עסקים בשוהם

על מנת לפרסם עסקים צריך להכיר את פלטפורמות הפרסום השונות. כיום אחת מפלטפורמות הפרסום המרכזיות היא האינטרנט. על פרסום עסקים בשוהם באינטרנט נרחיב במאמר הבא. 

התקשרו עכשיו!
הכירו את מערכת המתקדמת בישראל להזמנת קישורים ותוכן אונליין

רוצה שגשוג והצלחה כלכלית

אנחנו מדברים תוצאות - לידים לעסק שלך!

מלאו פרטים בטופס וקבלו ייעוץ ראשוני ללא עלות.

הצוות שלנו כאן עבורך