ג'ינגלים מקפיצים לעסקים

מה בעמוד זה?

תגידו, קורה לכם שפתאום משום מקום אתם מתחילים לזמזם את הנעימה של פרסומת כל שהיא מהטלוויזיה או מהרדיו, פרסומת כזו ששואבת את המקור שלה משיר פופ מוכר עם שכתוב שנועד לצורך פרסומי לאותה חברה? לכולנו יש כמה כאלה בזיכרון, ולכולן מכנה משותף אחד – הן שמורות היטב בראש שלנו, יחד עם המספר טלפון שהופיע בסוף המנגינה. לג'ינגלים, ובעצם למוזיקה – יש השפעה כוחנית ביותר עלינו, והיא מהווה כוח פרסומי אדיר שאפשר לנצל.

נצלו גם אתם את הכוח שיש במוזיקה לתועלת העסק שלכם – צרו קשר עם ג'ינגלד ויחד נבנה את הג'ינגל שיביא כמה שיותר לקוחות לקנות מכם!

 

הכוח שבמנגינה נרתם לעסק שלכם

כולנו אוהבים לשמוע מוזיקה, שירים ומנגינות בהזדמנויות שונות. אלא שמה שמאפיין אותן זה היכולת שלנו לזכור אותן כל כך טוב. פרסומאים ואנשי מדיה עלו על הרעיון של רתימת המוזיקה לצורך פרסום עסקי, ויש כאלה שעושים את זה ממש טוב. חברת ג'ינגלד יכולה להבטיח לכם בניה של ג'ינגל לעסק שיוביל לכך שיותר ויותר לקוחות ומאזינים ישמעו ויזכרו את המותג והשם שלכם למשך זמן רב!

ג'ינגל הוא למעשה שיר קצר עם מנגינה קצבית שיכולה לקבל השראה משיר פופ מוכר כזה או אחר, ובסופו מספר טלפון או פרטי התקשרות רלוונטיים אחרים. עסקים, ארגונים וחברות ציבוריות או פרטיות מנצלים היטב את היכולת של הג'ינגל לעשות את פעולתו על האוזן האנושית. חברת ג'ינגלד תוכל להוביל לכתיבה של ג'ינגל שיהיה אידאלי עבור העסק שלכם.

 

כיצד לבנות ג'ינגל מושך במיוחד?

זה לא כזה פשוט לקחת מנגינה ולהדביק עליה כמה מילים שידברו בשבח השם והמוניטין שלכם, ובסיומה מספר טלפון ליצירת קשר. זה לא עובד ככה כל כך בקלות. יש צורך לעשות סקירה קצרה שתקיף את התוכן בו אתם מתעסקים והשירות שאתם מציעים כעסק או ארגון, להבין את הרצונות והדרישות של קהל היעד שלכם אליו אתם מכוונים בהשמעת הג'ינגל ובחירה במילים הנכונים.

 

ג'ינגל אופנתי שמדבר אלינו

מה שהיה נכון אז לימי שנות התשעים והאלפיים לפרסומות בטלוויזיה וברדיו כבר לא עובד היום ובטח לא מדבר לדור הצעיר. התקופות משתנות, מנגינות פופולריות מחליפות צורה והג'ינגלים נכתבים ומתעדכנים בהתאם. חשוב לבצע התאמה אידאלית ומקסימלית בין המוצר שלכם, המוניטין שלכם וקהל היעד המצופה שישמע את הג'ינגל על מנת שהוא יחדור וידבר לעניין. חברת ג'ינגלד מיומנת בכך למדי.

אז אם אתם רוצים לקבל חשיפה טובה יותר בערוצי מדיה נוספים, לגרום לכך שהמוניטין שלכם יעלה ושהמותג שלכם ייזכר לעוד הרבה מאוד זמן לכמה שיותר לקוחות פוטנציאליים, צרו קשר עוד היום. החברה תשמח להעניק לכם שירות בניית ג'ינגל שיעשה את העבודה הכי טוב שאפשר. החברה כבר סיפקה שירותי בניית ג'ינגלים לעסקים לארגונים וחברות מהמובילות במשק הישראלי. כדאי גם לכם!

 

Picture of חברת ירדן גרופ
חברת ירדן גרופ

גאים להוביל את ענף האינטרנט בישראל עם 800+ אתרים בבעלותנו במגוון רחב של תחומים פורטלים מובילים עם מאות אלפי גולשים, בנוסף מקדמים מגוון רחב של אתרים באמצעות קידום אורגני, מומן, וקניית קישורים

להזמנת קישורים ותוכן אונליין
לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:
מבצע מיוחד לבאים דרך האתר
שיווק דיגיטלי- כל מה שחשוב לדעת

כל בעל עסק, חברה או ארגון יודעים כי בכדי להיות מוצלחים, רווחים ונבחרים על ידי קהל לקוחות רחב, עליהם להשקיע בשיווק. בעוד שבעבר שיטות השיווק

חשיבות איכות הסביבה

איכות הסביבה היא מדד לתנאים המשפיעים על איכות החיים במקום נתון. זה קשור קשר הדוק לבריאות, רווחה וקיימות, שכן הוא לוקח בחשבון גורמים כמו זיהום

מה חשוב לדעת על בטון מוחלק לבית?

בעבר, בטון מוחלק היה משמש בעיקר לחניונים, מוסכים, מפעלים ועוד, אך כיום ניתן למצוא את הבטון המדובר גם בבתים פרטיים. בטון מוחלק יכול להעניק לכל

התקשרו עכשיו!
הכירו את מערכת המתקדמת בישראל להזמנת קישורים ותוכן אונליין

רוצה שגשוג והצלחה כלכלית

אנחנו מדברים תוצאות - לידים לעסק שלך!

מלאו פרטים בטופס וקבלו ייעוץ ראשוני ללא עלות.

הצוות שלנו כאן עבורך