בניית אתרים קורס

מה בעמוד זה?

בניית אתרים קורסאם אתם מתעניינים לגבי בניית אתרים קורס, כדאי לדעת כי קורס זה מכסה את כל מה שאתם צריכים לדעת על עיצוב ובניית אתרים משלכם או עבור לקוחות עתידיים. תלמדו להכין אתר בסיסי משלכם, להוסיף תוכן, לעצב אתר במראה מקצועי ולקבל תנועה לאתר שלכם בסופו של תהליך. מה חשוב לדעת בנושא ובתחום הזה? המשיכו לקרוא את המדריך המקיף שלפניכם. 

כאשר תירשמו לתוכנית לימוד של בניית אתרים קורס, תלמדו איך להשתמש ב-HTML ו-CSS לפריסת העיצוב של הדפים שלכם, איך ליצור גרפיקה לאתר שלכם בפוטושופ, איך לעשות לוגו מקצועי עם אילוסטרייטור, איך להוסיף תוכן טקסט עם וורדפרס, איך להשיג יותר תנועה בגוגל ועוד. ובראש ובראשונה, תבינו כבר בתחילת תכונית הלימוד כיצד בניית אתרים קורס יכול לסייע לכם בדרככם המקצועית. 

מה נלמד בקורס בניית אתרים? 

קורס בניית אתרים הוא קורס מקיף וידידותי למתחילים ולמתקדמים יותר, המלמד אתכם את היסודות של בניית אתר אינטרנט. קורס זה תוכנן כך שיהיה קל להבנה ולעקוב אחריו, מה שאומר שאתם לא בהכרח צריכים רקע לימודי או ניסיון בתחום הזה כדי להירשם לקורס. 

ברמה המתקדמת יותר שלו, הקורס ילמד אתכם כיצד לבנות אתר משלכם מאפס תוך שעות בודדות בלבד. תלמד הכול, החל מקידוד ועיצוב ועד שיווק האתר שלכם להצלחה. עם זאת, יש לציין כי התחום של קידום אתרים ושיווק דיגיטלי הוא נפרד ויש ללמוד אותו בהתאם. 

אמנם במהלך קורס בניית אתרים תלמדו את הכללים הבסיסיים של בניית אתר בהתאם לסוגים של שיווק דיגיטלי, אבל זה יהיה רק הבסיס של תחום הקידום והשיווק. כמו כן, בקורס זה תלמדו גם כיצד לבנות אתר משלכם עם מערכת וורדפרס, שהיא כנראה הפלטפורמה הפופולארית ביותר כיום לבניית אתרים. 

מה עוד נלמד בקורס בניית אתרים? 

בנוסף למה שציינו עד כה, בחלק מהקורסים תלמדו כיצד להשתמש בתוספים השונים הזמינים בוורדפרס וכיצד להתקין אותם, על מנת להפוך את האתר שלכם לפונקציונלי ואסתטי יותר. כמו כן, בהתאם לרמת הקורס שאליה תירשמו, תלמדו גם על HTML, CSS ו-JavaScript.

חשוב לציין, לא בכל הקורסים לומדים שפות תכנות, רק בקורסים של מתקדמים יותר. עם זאת, לעיתים יהיה עדיף להתחיל דווקא מוקדם וללמוד את שפות התכנות הנפוצות בימינו. אם אין לכם סובלנות או זמן לזה, בהחלט תוכלו להסתפק גם בפלטפורמת וורדפרד או וויקס ומערכות קוד פתוח אחרות. לרוב, הקורס מיועד למתחילים שרוצים לשלוט ביסודות בניית אתר מאפס. ובתוך כך, קורס זה מיועד גם למי שרוצה ללמוד עוד על וורדפרס והתכונות של המערכת.

מה אופציות התעסוקה לאחר סיום קורס בניית אתרים?

לאחר שתסיימו בניית אתרים קורס ברמה זו או אחרת, יהיו לכם אפשרויות תעסוקה רבות זמינות למי שסיים את הקורס בהצלחה. חלק מהאפשרויות הללו כוללות עבודה בתור מעצב אתרים, מפתח אתרים, יוצרי תוכן אינטרנט ומנהלי מדיה חברתית. חשוב לציין כי ישנם סוגים שונים של קורסים שניתן לקחת על מנת להמשיך בקריירה בתחום זה.

אם תרצו להמשיך ללמוד, תוכלו גם להירשם לקורס קידום אתרים, שיווק ממומן, PPC ועוד. ככה תוכלו להרחיב את מטריית השירותים שתוכלו להעניק ללקוחות שלכם. לאחר שסיימתם קורס בניית אתרים, הדרך הלאה היא הרבה יותר פשוטה וניתן להרחיב את הקריירה שלכם ואת תחומי העיסוק בעולם הדיגיטל. 

לאחר סיום קורס בניית אתרים, כדאי להמשיך לקורס SEO?

לאחר שסיימת את הקורס ואולי אפילו צלחתם אותו בגבורה, תהיינה לכם את האפשרות להמשיך ללמוד את התחום הדיגיטלי. למשל, להירשם לקורס SEO. לא פעם, אנשים שסיימו קורס בניית אתרים מתלבטים אם עליהם להמשיך בקורס קידום אתרים.

האם כדאי? התשובה היא שזה תלוי באופן שבו אתם רוצים להשתמש באתר שלכם או להמשיך את הקריירה שלכם. אם אתם רוצחם להיות מעצבי אתרים מקצועיים, קורס SEO עשוי בהחלט להיות לעזר. אם אתם רק רוצים ליצור בלוג אישי או אתר לעסקים קטנים, אז לא תמיד יהיה עדיף לקחת קורסים נוספים.

מה ההבדל בין קורס בניית אתרים לבין קורס UX\UI?

קורס בניית אתרים מלמד אותך איך לבנות אתר מאפס. אלא אם מבוצע בוורדפרס בלבד, קורס זה לוקח בחשבון את הפרטים הטכניים של עיצוב אתרים, כגון HTML, CSS ו-JavaScript. מנגד לכך, קורס UX\UI מלמד אתכם כיצד לעצב חווית משתמש וממשק משתמש לאתרים. הקורס הזה מתמקד בהיבטי האינטראקציה בין אדם למחשב של עיצוב אתרים.

במילים אחרות, קורסי בניית אתרים מלמדים את התלמידים כיצד לעצב ולבנות אתרים משלהם. זאת, בעוד כי קורסי UX\UI מתמקדים בשימושיות של אתר אינטרנט, וכיצד להפוך אותו לידידותי יותר למשתמש על מנת להקטין את אחוזי נטישת האתר ושיפור חוויית הגולש. בהיבט הזה, בניית אתרים קורס שונה מאוד מקורסים של UX\UI. 

כמה מרוויחים בוני אתרים? כדאי להירשם לקורס בניית אתרים?

אנשים רבים תוהים האם כדאי להם להירשם לקורס בניית אתרים, ותוהים כמה מרוויחים בוני אתרים. התשובה לשאלה הראשונה היא כן, כדאי להירשם לקורס בניית אתרים. והתשובה לשאלה השנייה היא, שזה תלוי בנסיבות שלכם.

אם אתם מחפשים להתפרנס כבוני אתרים, אז אתם צריכים לשקול להפוך למומחים ביותר מפלטפורמה אחת לבניית אתרים. זה ייקח זמן ומסירות, אבל זה יהיה שווה את זה בסופו של דבר, כי יהיו לכם יותר אפשרויות להתפרנס ושיעורי שכר טובים יותר. בשורה התחתונה, לבניית אתרים יש ביקוש גבוה, מכיוון שיש הרבה אנשים שרוצים שיהיה להם אתר משלהם, אבל לא יודעים איך לעשות זאת בעצמם. לאחר סיום בניית אתרים קורס ברמה זו או אחרת, המשכורת ההתחלתית של עובדים שכירים יכולה לנוע בין 7,000 ₪ ל-11,000 ₪ ומעלה. אם תעבדו בתור פרילנסרים, הכול יהיה תלוי ביכולת שלכם לייצר הכנסה. בתור פרילנסרים, בוני אתרים יכולים להרוויח בין 10,000 ₪ ל-30,000 ₪ ומעלה לחודש. 

כמה עולה קורס בניית אתרים?

אם אתם שואלים לגבי מחיר בניית אתרים קורס, עלות קורס בניית אתרים יכולה לנוע בין 1,500 ₪ ל-5,000 ₪ ומעלה, תלוי בסוג הקורס שתרצו להירשם אליו. ישנם קורסים למתחילים, למתקדמים יותר וכן קורסי תכנות וקוד למתקדמים במיוחד. 

המלצה מאיתנו, אם אתם עומדים להירשם לקורס בניית אתרים, הכי טוב יהיה לערוך מחקר שוק מקוון וכן השוואת מחירים בין מוסדות הלימוד השונות. כמו כן, זכרו כי חלק מהמתכונות הן מתכונות של למידה מהבית, מה שאמור להוזיל משמעותית את עלויות הקורסים האלו. 

האם עדיף ללמוד בניית אתרים בצורה מקוונת או לא?

אם אתם רוצים ללמוד בניית אתרים מאפס ורוצים ללמוד את היסודות של עיצוב אתרים, אז עדיף לקחת קורסים באופן אישי. עם זאת, אם אתם מחפשים התחלה מהירה ורוצים להיכנס לשוק העבודה במהירות, אז קורסים מקוונים הם האפשרות הטובה ביותר.

ישנם קורסים מקוונים רבים זמינים למי שמעוניין ללמוד על עיצוב אתרים. חלק מהקורסים הללו מציעים גם תוכניות הסמכה שיכולות לעזור לסטודנטים למצוא עבודה ביתר קלות. זאת, בעוד שחלק מהתוכניות אפילו מציעות סיוע במציאת העבודה הראשונה בתחום לאחר סיום הקורס. קחו בחשבון את הגורמים האלו במהלך חיפושיכם אחרי תוכנית הלימוד הנכונה לכם. 

Picture of חברת ירדן גרופ
חברת ירדן גרופ

גאים להוביל את ענף האינטרנט בישראל עם 800+ אתרים בבעלותנו במגוון רחב של תחומים פורטלים מובילים עם מאות אלפי גולשים, בנוסף מקדמים מגוון רחב של אתרים באמצעות קידום אורגני, מומן, וקניית קישורים

להזמנת קישורים ותוכן אונליין
לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:
מבצע מיוחד לבאים דרך האתר
בניית אתר תדמית
בניית אתר תדמית

מהו אתר תדמית כשמדובר בתדמית של בית עסק, לא מדובר רק על אתר יפה ומעניין ברמה העיצובית, אלא אתר מתוכנן היטב עוד בשלבים המוקדמים של

דרושים בניית אתרים
דרושים בניית אתרים

בעלי עסקים שרוצים לקחת את הפרסום והשיווק של בית העסק שלכם שלב אחד קדימה? הגעתם למקום הנכון. בשורות הבאות נגע בכל הדגשים החשובים שאתם חייבים

קורס בניית אתרים בחריש

בעלי עסקים רבים כיום בוחרים להרחיב את מאמצי השיווק והפרסום שלהם לעולם הדיגיטל. מרביתם בוחרים לעשות זאת בעזרת בניית אתרים איכותיים לבית העסק. חושבים להתחיל

קורס בניית אתרים בתל-אביב

בעלי עסקים רבים כיום בוחרים להרחיב את מאמצי השיווק והפרסום שלהם לעולם הדיגיטל. מרביתם בוחרים לעשות זאת בעזרת בניית אתרים איכותיים לבית העסק. חושבים להתחיל

קורס בניית אתרים בקריות

בעלי עסקים רבים כיום בוחרים להרחיב את מאמצי השיווק והפרסום שלהם לעולם הדיגיטל. מרביתם בוחרים לעשות זאת בעזרת בניית אתרים איכותיים לבית העסק. חושבים להתחיל

קורס בניית אתרים בגדרה

בעלי עסקים רבים כיום בוחרים להרחיב את מאמצי השיווק והפרסום שלהם לעולם הדיגיטל. מרביתם בוחרים לעשות זאת בעזרת בניית אתרים איכותיים לבית העסק. חושבים להתחיל

התקשרו עכשיו!
הכירו את מערכת המתקדמת בישראל להזמנת קישורים ותוכן אונליין

רוצה שגשוג והצלחה כלכלית

אנחנו מדברים תוצאות - לידים לעסק שלך!

מלאו פרטים בטופס וקבלו ייעוץ ראשוני ללא עלות.

הצוות שלנו כאן עבורך