בניית אתרים לאמנים

מה בעמוד זה?

בניית אתרים לאמניםכל עסק או אדם אשר לו משלח יד מסוים, צריך אתר אשר יציג אותו כראוי, על מנת לזכות להכרה, לגדול ולהתפתח. עסק מצליח, גם עסק של אדם אחד, לדוגמה אמן כמו זמר או רקדן, הוא עסק אשר מנגיש את פועלו לקהל הרחב, באמצעות הרשת, באתר באינטרנט אשר בו ניתן לצפות בכל המידע הדרוש על מנת לתהות על קנקנו. כמובן, שחשוב לבצע זאת נכונה ובייחוד- בנימה שיווקית אשר כה משמעותית להצלחתו של מאן דה הוא, בייחוד בעידן הרשתות החברתיות כיום. על כן, בניית אתרים היא צורך הכרחי לכל עסק, משלח יד או אמן. בניית אתרים לאמנים היא מטריה שלמה אשר דורשת את השילוב המנצח שבין הידע הטכני, כלומר שפות התיכנות, טכנולוגיות נוספות וכדומה, לבין הידע והכישרון לעצב, לצד ההבנה והידע בשיווק. השילוב של כל אלו יוצר את איש המקצוע הטוב ביותר שיפתח עבורכם את האתר המדויק ביותר. ומכאן, תצא התוצאה הטובה ביותר בדמות האתר החדש שלכם שתנגיש את אומנותכם לכל.

בניית אתרים היא עולם שלם, ועל כן יש לתת את הדעת על מגוון רחב של פרמטרים שיש לשים לתת עליהם דגש בבניית אתר. זאת הן בנימה הכוללנית, והן בהתאמה ספציפית לעסק שלפנינו, או באופן ספציפי: לאמן. אתר טוב הוא אתר אשר מעביר את המסר של האמן שאתה בצורה המדויקת לך, בשים לב לנימה השיווקית הכה חשובה על מנת לבסס הכרה לכל. כך חשוב למשל לתת את הדעת על פרמטרים כמו גרפיקה, שיווק בעיצוב, שיווק באמצעות UI UX וכדומה. ישנן טכנלוגיות רבות בבניית אתרים, ועל כן נרצה להתאים את הטכנולוגיה המתאימה לכל עסק כראוי. כאן חשוב להבין, עבור כל מותג שלו אנו בונים את האתר צריך לקחת בחשבון בניית בידול ומיתוג נכון, ולצד זאת גם את ניראות היישום הכללית ונוחות המשתמש. לצורך הדוגמה, בבניית אתרים לאמנים, ניתן דגש על מי הוא האמן הספציפי. כך למשל לגבי הצבעים או הטכניקה הדרושה לשם שיווק נכון והעברת מסר נכונה שתשרת את הבידול של המותג שאנו רוצים לבנות עבורך. בסופו של דבר, החיבור של כל אלו יביא עימו את התוצר השלם של האתר האידיאלי. כאמור, מדובר במכלול רחב במיוחד של כלים מקצועיים, ועל כן חשוב לשכור שירותם של אנשי המקצוע טובים לפיתוח האתר.

מדוע כה חשוב עבור האמן להקים עבורו אתר משלו, שימתג אותו?

אתר טוב, מדויק ונכון יספק את קפיצת המדרגה הגדולה ביותר שיוכל לעשות כל אמן. האתר יהווה את כרטיס הביקור עבור האמן, ולכן צריך לקחת בחשבון את המיתוג שלו נכונה. רק בצורה זו שבה יפותח האתר בצורה ראויה, ממתגת ושיווקית, יוכל כל מתעניין בשירותיו של האמן לתהות על קנקנו נכונה, שכן המסר יעבור, וכך להסיק האם הוא מעוניין להתקשר איתו ולקחת שירותיו. 

בניית אתר טוב ומדויק יהיו לנישה אשר תקדם את האמן, שכן באמצעות אתר טוב נוכל להניע את הקהל לפעולה. כך למשל, באמצעות אתר טוב יוכל האמן, או האמרגן שלו, ליצור מעגל לקוחות פוטנציאלי מתעניין, לבסס את החשיפה של האמן בפרהסיה וכראוי באמצעות המיתוג הנכון ולהגיע ליותר ויותר אנשים. מהצד שני, אם בניית האתר תיעשה בצורה שאיננה נכונה או לא מדויקת, יכולה להיווצר הפעולה ההפוכה ואף אולי תחבל בהצלחתו של האמן או תיצור נזקי שם או מוניטין. לכן, חשוב מאד בבניית אתרים לאמנים, לפנות למפתח, איש מקצוע, בעל הידע והכלים המקצועיים והטובים ביותר לבניית אתרים. בכל הקשור לתעודת הזהות הפרטית שלכם, חשוב מאד לעשות זאת כראוי, או לא לעשות זאת כלל. הדגש על עבודה טובה צריך לחול כבר החל מהמשלב הטכני, עד המשלבים העיצוביים, וכלה בשלבים השיווקיים, על מנת להגיע למטרה המנצחת: התוצר המושלם.

קראו עוד: בניית אתר אינטרנט מקצועי

מהם השלבים בבניית אתרים לאמניםמהם השלבים בבניית אתרים לאמנים?

מאחר שעולם בניית האתרים הוא עולם גדוש ורחב במיוחד, בו פרמטרים רבים וצורך בכמויות עצומות של ידע, מידע ועשייה, חשוב לבצע את תהליך הבנייה נכונה. כפי שציינו לעיל, בבניית מותג ובניית אתרים לאמנים, נעשה זאת נכונה או שלא נעשה זאת כלל. בניית היישומים כוללת בתוכה שילוב בין מגוון שפות טכנולוגיה, כמו תיכנות, עיצוב, שפת תוכן ועוד רבות. על מנת לקבל את התוצר המושלם יש לאחד את כולם לאחת, ולעשות זאת מדויק. 

בשלב הראשון יצטרך איש המקצוע שלכם לבסס את הבנת העסק, בהקשר הספציפי שלנן- הבנת האמן והבנת המותג. ישנה משמעות גבוהה במיוחד להבנת הלקוח, על מנת להתחיל בתהליך הפיתוח. על מנת להצליח להגיע לתוצר הסופי, יש קודם לכן להבין מה האמן צריך על מנת לבסס את המותג נכונה, לצד- מה הוא רוצה, וכן האם וכיצד ניתן לסנכרן בין שני המישורים הללו. לאחר שגובשה הבנת הלקוח, יתחיל יישומה בבניית האתר. תהליך זה נקרא למידת המותג.

תהליך למידת המותג לוקח בחשבון מענה על שאלות כמו זהות הלקוח, השירותים שהוא מעניק, מטרת האתר אותו אנו בונים ועוד. תחילה יש להתרכז בהבנה שטחית ומענה על שאלות פשוטות. לאחר אותו מענה, נוכל לרדת לעומק הדברים ולהתחיל בתהליך היישום. בשלב זה יישאלו שאלות כמו כיצד אנו הופכים את האמן למותג- מה נחוץ לשם כך, כיצד לבסס במותג את השירות הנמכר, מי הוא קהל היעד, מי הוא קהל היעד שנרצה לכוון אליו בנוסף לקהל היעד כיום ועוד. וכן, שאלות כמו מי הם המתחרים שלנו, כיצד נזהה אותם, מה ניקח או נלמד מהם ומה נבחר לעשות אחרת על מנת להביא לידי ביטוי את הבידול שלנו, וכך לייצר את המותג שלנו באופן טוב עוד יותר. לאחר שנבצע את איפיון העסק, נוכל למצוא את התשובות לשאלות שחיפשנו אשר יתנו לנו את הפיתרון המקיף לבניית האתר בצורה הטובה ביותר וקבלת התוצאה האידיאלית.

השלב הבא היא בניית האתר בפועל. זהו שלב הפיתוח, והוא יכלול את כל הטכנולוגיות הדרושות כפי שציינו לעיל. כך למשל טכנולוגיות הפיתוח, תיכנות, וורדפרס, ועוד. בשלב זה יבואו לידי ביטוי התשובות לכל השאלות משלב האיפיון. לצורך הדוגמה, יענו בשלב זה שאלות כמו מהי הטכנולוגיה או המערכת הנכונה לנו באתר הספציפי? היכן נכון לייצב כל קטגוריה באתר? מדוע כך ולא אחרת? היכן למצב את התמונה הזו ומדוע דווקא השיר הזה כאן? השלב הזה יתחיל ממש בבניית שלד, ימשיך לפיתוח, עיצוב והצבה של טקסט, תמונה, שיר, ועוד ניואנסים כמו התאמה רספונסיבית (התאמת המסך לשימוש במגוון מכשירים), ועוד. כך תחל להתהוות התמונה המקיפה לתבנית שהתחלנו לרקום מבעוד מועד והיא האתר שייצג את האמן.

ניאונסים חשובים במיוחד אשר ניגע בהם בבניית אתרים לאמנים הם עיצוב האתר, תוכן, ושיווק כמובן- המנצח על השיירה. ממש כמו בניית מגדל, בונים את הלבנים אחת על השנייה, עד לקבלת התמונה המלאה בסוף התהליך. זו גם אחת הסיבות בגינן חשוב לשכור שירותיו של איש מקצוע מנוסה ומהימן, על מנת לוודא כי כל לבנה תבינה נכונה ותשרת את המותג שאנו רוצים לבנות. כיום, בוני אתרים ואנשי מקצוע מכירים את כל דרישות הפיתוח לבניית אתר טוב, שכן ישנו דגש רחב מאד על ארגז כלים גדול כהבנה לטיבו של איש המקצוע. לכן, ניואנסים חשובים כמו עיצוב ושיווק מקבלים את היחס ואת המענה הראוי. על מנת להגיע לתוצאה הסופית והמושלמת בדמות האתר החדש שלכם.

קראו עוד: בניית אתר תדמית

Picture of חברת ירדן גרופ
חברת ירדן גרופ

גאים להוביל את ענף האינטרנט בישראל עם 800+ אתרים בבעלותנו במגוון רחב של תחומים פורטלים מובילים עם מאות אלפי גולשים, בנוסף מקדמים מגוון רחב של אתרים באמצעות קידום אורגני, מומן, וקניית קישורים

להזמנת קישורים ותוכן אונליין
לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:
מבצע מיוחד לבאים דרך האתר
בניית תכנית שיווק באינטרנט
בניית תכנית שיווק באינטרנט

מפרסמים רבים כיום בוחרים להעביר את מירב מאמצי השיווק שלהם לעולם הדיגיטל. עולם הדיגיטלי מבטיח לכלל המפרסמים בו ליהנות מיתרונות רבים על פני אפשרויות הפרסום

פיתוח אתרים
פיתוח אתרים

פיתוח אתרים – עולם השיווק והפרסום בעולם שינה את פניו במהלך השנים האחרונות ככלל ניתן להגיד שהדרך שבה מרבית העסקים מפרסמים ומשווקים את העסקים שלהם

אחסון אתרים
אחסון אתרים

אחסון אתרים – בשל מעבר העולם לשיווק ופרסום בצורה דיגיטלית, כל בעל עסק חייב להחזיק בידיו אתר אינטרנט עסקי לא מדובר על סוד שעולם השיווק

נכסים דיגיטליים
נכסים דיגיטליים

כיצד הקורונה השפיעה על תחום הנכסים הדיגיטליים והביאה את התחום הזה לקדמת הבמה בימינו? לעתים קיימת כבר הרגשה שאנשים משתמשים בקורונה ככלי לתאר כל שינוי

קידום אתרים לעסקים
קידום אתרים לעסקים

מרגישים שהעסק שלכם תקוע? ההכנסות לא גדלות והקהל לא מתרחב? הגיע הזמן להשקיע קצת באתר העסק שלכם. כפי שכבר הבנתם, היום הכל מתחיל ונגמר באינטרנט.

התקשרו עכשיו!
הכירו את מערכת המתקדמת בישראל להזמנת קישורים ותוכן אונליין

רוצה שגשוג והצלחה כלכלית

אנחנו מדברים תוצאות - לידים לעסק שלך!

מלאו פרטים בטופס וקבלו ייעוץ ראשוני ללא עלות.

הצוות שלנו כאן עבורך