קידום אורגני וורדפרס

מה בעמוד זה?

מה זה קידום אורגני לאתרי וורדפרס?

קידום אתרים אורגני, הוא מושג אשר מתייחס להבנת המנגנון הטבעי של גוגל כיצד גוגל דרגת אתרי אינטרנט וקובעת את סדר הופעתם, ולפי למידה של המנגנון הזה ביצוע פעולות פשוטות וטבעיות שתפקידם להשפיע על המנגנון של גוגל ולהעמיד את האתר שלנו בקדמת הבמה של גוגל. מבין הפעולות שניתן לבצע על אתרי האינטרנט שלנו, על מנת שנקבל דירוג גבוה יותר מגוגל העלאת תוכן מקורי ואיכותי לאתר, עיצוב האתר בצורה נעימה לגלישה, התאמת אתר האינטרנט לטלפונים הניידים, הקטנת זמן הטעינה של האתר, ועוד נוספים.

קידום אורגני וורדפרס העולם העסקי שינה את פניו בצורה רבה במהלך השנים האחרונות

קידום אורגני וורדפרסאם אנחנו מסתכלים על העולם שלנו, ניתן להגיד בפה מלא כי מדובר על עולם אשר נמצא בתהליכים של התחדשות ושינויים תמידיים. במיוחד כשמסתכלים על העולם מבחינה טכנולוגית, ומנסים להבין את המשמעות של הטכנולוגיה והקידמה אשר מתקדמים ומתפתחים מיום ליום ומשעה לשעה. בעלי עסקים, בעלי חברות, אנשים שמוכרים מוצר כלשהו, או אנשים שמספקים שירותים אנושיים שונים, נאלצו בתקופה האחרונה להתמודד ולהתאים את עצמם גם כן לשינויים הגדולים אשר פגשו ועדיין פוגשים את העולם אם מסתכלים על ההתקדמות שהעולם עשה מבחינה טכנולוגית

קידום בוורדפרס בעולם דיגיטלי 

מבחינה עסקית בשנים האחרונות הייתה, ועודנה ישנה ההבנה כי העולם העסקי הופך להיות טכנולוגי ודיגיטלי יותר מיום ליום. מספיק להסתכל על הקניות החודשיות שאנחנו מבצעים, ולחשוב כמה מהם הפכו להיות קניות דיגיטליות. העולם כיום מאפשר לנו לרכוש כמעט כל דבר שאנחנו צריכים בעזרת ובאמצעות האינטרנט. החל ממוצרי מזון, אוכל מוכן, ביגוד, הנעלה, ועוד רבים, כיום ניתן לרכוש כמעט כל דבר בעולם העסקי, כולל הזמנת שירותים אנושיים כלשהם, בלחיצת כפתור וללא שום הכרח לקום ולצאת מהבית אל עבר החנויות הרבות.

ומעבר לעובדה שהחנויות המודרניות הופכות להיות מקוונות ודיגיטליות מיום ליום, אזי שגם כאשר מדובר על לקוחות אשר מגיעים לבצע רכישה או קניה פרונטלית בחנות, אותם הלקוחות יגיעו במקרים רבים לחנויות השונות בעקבות דברים שהם ראו באינטרנט, ברשתות החברתיות השונות, וכדומה. כלומר, בעלי עסקים וחברות היו צריכים להבין כי הלקוחות הפוטנציאלים שלהם, אותם הלקוחות שבעבר היה ניתן למשוך בעזרת שלטי חוצות בכבישים ראשיים, חלוקת עלונים, פרסום בעיתונים מובילים, וכדומה כיום אותם הלקוחות מסתובבים ונמצאים ברשת האינטרנט, ועל מנת לאתר אותם, בעלי העסקים הבינו כי הפרסום והשיווק של העסק שלהם באינטרנט, הוא חשוב וקריטי לאיתור ומציאה של קהל לקוחות חדש. לא סתם, סקר נרחב שפורסם בארצות הברית בשנה האחרונה, קבע כי בשנים האחרונות ישנו מעבר גדול של בעלי עסקים לאינטרנט ולרשתות החברתיות, וכי תוך כמה שנים 100 אחוז מהעסקים יהיו נוכחים בצורה כזו או אחרת ברחבי האינטרנט.

איך לקדם אתר וורדפרס לבד?

בחירת חברת אחסון טובה לפני שמקימים את האתר ומכניסים אליו תוכן, חשוב מעוד שתבחרו חברת אחסון אתרים טובה שמתאימה לכם
תבניות מומלצת בשביל קידום אתר וורדפרס  Astra / OceanWP /  Generatepress
מבנה של URL וורדפרס מאפשרת לבחור את מבנה ה – URL של עמודי האתר שלכם. כמו כן תוכלו גם לייצר מבנה כתובות (Permalinks) משלכם באמצעות משתנים שונים כמו: תאריך, שנה, חודש ועוד
היררכיית הכותרות באתר ההמלצה הכללית היא לבצע שימוש בכותרת ראשית H1 פעם אחת בכל עמוד, מספר כותרות משנה על פי ההיררכיה H2, H3  וביניהם לעשות שימוש בפסקה רגילה בלבד.

 קידום אתר וורדפרס – אבטחה היא חלק משמעותי

  1. להתקין תוסף אבטחה (לדוגמא: WP Rocket)
  2. בחירת סיסמאות חזקות ( רצוי עם מספרים וסמלים)
  3. לדאוג שגרסת ה PHP תהיה מעודכנת לגרסה האחרונה
  4. להתקין תעודת אבטחה SSL באתר
  5. לעדכן את גרסת הוורדפרס
  6. מחיקת תוספים שלא בשימוש

בניית אתר אינטרנט – הוא הכלי הראשון והחשוב ביותר עבור עסקים ברחבי האינטרנט

אם אנחנו ממשיכים להסתכל ולעסוק על הצורך הגדול של בעלי עסקים, בעלי חברות, אנשים שמוכרים מותג או מוצר כלשהו, או אנשים שמספקים שירותים אנושיים כלשהם, אזי שהדבר הראשון והחשוב ביותר עבורם בהכנסה של העסק לאינטרנט זה בניית אתר אינטרנטי עסקי או דף אינטרנטי עסקי. עליכם להבין אתר אינטרנט הוא הבסיס של העסק שלכם באינטרנט. אומנם כיום ניתן לפרסם באמצעות הרשתות החברתיות השונות הרבות והמגוונות, אך הצעד הראשון שלכם והבסיסי ביותר צריך להיות בניית אתר אינטרנט עסקי. אתר אינטרנט עסקי הוא מקום אשר מציג את העסק שלכם, את המוצר או השירותים שאתם מוכרים, את הנפשות הפועלות בעסק, ובסופו של דבר, אתר האינטרנט יכול להוות חנות מקוונת של ממש. מעבר לכך, אתר אינטרנט מוכח בתור כלי שמעלה את האמינות של הלקוחות הפוטנציאליים שלכם בעסק שלכם, כשבסופו של דבר אתר האינטרנט נותן ללקוחות שלכם את השקט והבטחון ללקוחות שלכם, דבר שבסופו של דבר מוביל לסיכויים יותר גדולים שאותם הלקוחות יבחרו לקיים את הרכישה או העסקים שלהם אתכם.

קידום אורגני בוורדפרס ולמה הוא חשוב?

אם הגעתם לכתבה הזו, סביר להניח כי שמעתם לא פעם ולא פעמיים מושגים כמו קידום אתרי אינטרנט, קידום אורגני, או קידום אורגני של אתרי וורדפרס, ועוד ולא הבנתם למה מדובר על נושא כל כך חשוב ועיקרי כיום. על מנת להבין מה זה קידום אתרים באינטרנט ולמה מדובר על נושא כל כך קריטי וחשוב בימינו, נסו לדמיין את תרחיש הבא. בעל עסק שמחזיק בידיו חנות לצעצועים באזור תל אביב פתח אתר אינטרנט עבור העסק שלו, ואתר זה עלה באופן רשמי למנוע החיפוש של גוגל. ככל הנראה כי תחת ההגדרה של – "חנות צעצועים בתל אביב" ישנם עשרות, אם לא מאות של אתרי אינטרנט וחנויות, אשר מהווים בסופו של דבר אתרי אינטרנט מתחרים של ממש. במצב כזה, אתר אינטרנט שמיקומו נמצא גבוה יותר בסדר התוצאות של גוגל ביחס לאתרים המתחרים שלו, יזכה בסבירות גבוהה יותר ליותר כניסות וקליקים על אתר האינטרנט שלו, דבר שבסופו של דבר מומר ליותר כסף שנכנס לאותו בעל העסק בסוף החודש, כמות לקוחות פוטנציאליים גבוהה יותר, ועוד. איך גוגל מחליטה איזה אתרי אינטרנט יקבלו את העדיפות ואת הזכות להיות ממוקמים בקדמת הבמה של גוגל לעומת אתרי האינטרנט המתחרים שלהם? האם אנחנו יכולים להשפיע על מנגנון דירוג האתרים של גוגל? כיצד ניתן לעשות זאת? כל התשובות לשאלות הללו הן בדיוק המושג החשוב הזה, שנקרא "קידום אתרי אינטרנט בגוגל".

כיצד ניתן לקדם אתרי? מה הן 2 הגישות המקובלות כיום לקידום אתרי אינטרנט?

בסופו של דבר, כפי שהצלחנו להבין, קידום אתרים הוא אחד הנושאים החשובים ביותר כיום לבעלי עסקים, ובכלל, לכל מי שמעוניין להעמיד אתר אינטרנט עסקי שיצליח לשרת ולקדם אותו ואת העסק שלו. הרצון הוא ברור ככל שנצליח לשים את העסק שלנו במיקום גבוה יותר ביחס לאתרי האינטרנט המתחרים, כך נוכל להגדיל את הסיכוי שלנו לגרוף כמות גבוהה יותר של לקוחות, דבר שבסוף משתווה ליותר כסף בסוף החודש. אם מסתכלים על קידום אתרים, אזי שכיום קיימות בעולם 2 גישות שונות לקידום אתרים, זאת כאשר אנשים רבים מאמינים כי שילוב של 2 השיטות הוא הדבר הנכון לעשות, וחלק תומכים בכל שיטה בנפרד. לשיטות הללו קוראים קידום אתרים אורגני.

היתרונות הבולטים עם מה זה בניית אתרים דרך וורדפרס

כנראה ששמעתם או קראתם על המונח בניית אתרים בוורדפרס, ולא הבנתם בדיוק על מה מדובר. וורדפרס, מהווה את אחד הפתרונות המתקדמים והנוחים כיום לבניית אתרי אינטרנט, זאת כאשר הוא מאפשר לנו לבנות אתר אינטרנט מקצועי ומתקדם, בצורה כמעט עצמאית לגמרי. לבניית אתרים בוורדפרס יש יתרונות גדולים מאוד, שחשוב להבין טרם החלטתנו כיצד לבנות אתר אינטרנט לעסק או לחברה שלנו. סביר להניח שתתקלו בחברות רבות שמציעות את שירותי בניית אתרי האינטרנט השונים, זאת כאשר חלק גדול מהם כנראה משתמש בוורדפרס לבניית אתרי האינטרנט. להלן חלק מהיתרונות המשמעותיים והחשובים שקיימים לבניית אתרים בוורדפרס, ולמה כדאי לכם לבחור בחברה שבונה לכם את אתר האינטרנט דווקא דרך וורדפרס:

  1. היא מערכת לניהול תוכן, כלומר, היא מטפלת בצורה טובה בכל העלאת התוכן לאתר האינטרנט שלכם
  2. הינה מערכת פתוחה של קוד, המשמשת לבניית אתרים בצורה קלה יותר
  3. מעמידה תמיכה טכנית מלאה בעברית
  4. דואגת לכך שלא תהיו כבולים לשום חברה לבניית אתרים, לאחר בניית האתר תוכלו להמשיך לתפעל את הדף בצורה עצמאית
  5. כלי נהדר לקיום אתר האינטרנט בצורה אורגנית!

מה עוד חשוב לדעת על קידום אורגני וורדפרס?

אחד הדברים הכי חשובים שצריך וכדאי לדעת על קידום אורגני באופן כללי ועל קידום אורגני וורדפרס באופן ספיציפי, הוא שלמעשה קיים קשר ישיר בין תהליך בניית האתר לבין תהליך הקידום. ברגע שאנחנו בוחרים מומחה או חברה המתמחה הן בתהליך בניית האתר והן בתהליך הקידום שלו בשלבים מאוחרים יותר, הסיכוי שהאתר שלנו יהיה מקודם בצורה מקצועית, יעילה וכזו התואמת את הדרישות של גוגל בביטויי המפתח הרלוונטיים לנו עולה פלאים.

לכן, אם אתם עדיין לא בניתם את האתר שלכם והרעיון עצמו רק נמצא בשלבים התחלתיים, שווה להשקיע הן בתהליך בנייה מקצועי והן בתהליך הקידום שלו ולהבין שיש קשר בין שניהם. מומלץ שהבנייה של האתר תהיה מבוססת על כל הקריטריונים שגוגל דורש, למשל, חשוב שהאתר יהיה אינטואטיבי ומובן לגולש, שיהיו בו כותרות ומטא כותרות, שהוא יהיה היררכי מבחינת הנושאים של האתר, שיהיה בו תוכן איכותי, מגוון ומעניין, כזה המספק ערך מוסף לגולש.

כדאי גם להוסיף פרט לתוכן הכתוב תוכן כמו וידיאו כלומר סרטונים הקשורים למותג שלכם לצד תמונות. חשוב שהאתר שלכם יחזיק בדומיין קליט ואיכותי, שהתכנים בו יטענו באופן מהיר, שהוא יהיה מונגש ורספונסיבי, כלומר יתאים לכל מסך ממנו הגולש בוחר לגלוש.

רק לאחר שכל הקריטריונים הללו ייושמו על האתר עצמו, ניתן יהיה לבנות אסטרטגיית קידום הכוללת בין השאר מחקר מילות מפתח מקיף, קביעת נושאים רלוונטיים לקידום. חשוב מאוד שהאתר שלכם יהיה מקודם מבחינה אורגנית לאורך זמן, במטרה לעמוד במטרות שתציבו לעצמכם, במטרה להגיע לכמה שיותר קהלי יעד רלוונטיים וכך תוכלו להשיג את החשיפה הנדרשת לכם לאורך זמן. חשוב לבחור חברה מקצועית, הן כזו המתמחה בבניית אתרי וורדפרס ואין כזו המתמחה בתהליכי קידום אורגניים ו/או ממומנים

Picture of חברת ירדן גרופ
חברת ירדן גרופ

גאים להוביל את ענף האינטרנט בישראל עם 800+ אתרים בבעלותנו במגוון רחב של תחומים פורטלים מובילים עם מאות אלפי גולשים, בנוסף מקדמים מגוון רחב של אתרים באמצעות קידום אורגני, מומן, וקניית קישורים

להזמנת קישורים ותוכן אונליין
לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:
מבצע מיוחד לבאים דרך האתר
פרופיל קישורים חיצוניים
פרופיל קישורים חיצוניים

להבדיל מ"קישורים יוצאים" אשר נטמעים בתוך האתר שלכם ושולחים לינקים לאתרים אחרים, פרופיל קישורים חיצוניים משמע בנייה של מערך לינקים ששולחים טראפיק מאתרים אחרים לאתר

טעויות נפוצות בבניית קישורים
קניית קישורים ממומנים

קניית קישורים ממומנים הוא תהליך נפוץ בקידום אתרים. קניית קישורים עשויה להיות מורכבת, אבל כשעושים את התהליך בצורה מקצועית ונכונה התוצאות מעולות. ניתן לקנות קישורים

נכסים דיגיטליים
מה זה פרופיל קישורים?

רוצים לקדם את האתר שלכם ברשת ולהגדיל את החשיפה שהוא מקבל? אחת הדרכים היעילות ביותר לכך היא לבנות פרופיל קישורים. אך מה זה פרופיל קישורים?

יועץ שיווק באינטרנט
בניית פרופיל קישורים

מה זה בניית פרופיל קישורים? בניית פרופיל קישורים מתייחסת לשיתופי פעולה, הצבת קישורים פנימיים או קניית קישורים לצורך קידום אתר. קישורים הם חלק מתוך מכלול

דרושים בניית אתרים
קניית קישורים

גוגל מדרגת אתרים בהתאם לפרמטרים שונים. אחד הפרמטרים החשובים ביותר בדירוג הוא הקישורים שמפנים מאתרים חזקים ברשת לאתר שלכם. קניית קישורים מאפשרת לכם להגדיל את

שירות בניית קישורים חיצוניים
בניית קישורים בתשלום

בניית קישורים בתשלום הוא אחד השירותים החשובים לבעלי אתרים. על ידי בניית קישורים בתשלום ניתן לקדם את האתר ברשת, להעלות את הדירוג שלו במנועי החיפוש,

התקשרו עכשיו!
הכירו את מערכת המתקדמת בישראל להזמנת קישורים ותוכן אונליין

רוצה שגשוג והצלחה כלכלית

אנחנו מדברים תוצאות - לידים לעסק שלך!

מלאו פרטים בטופס וקבלו ייעוץ ראשוני ללא עלות.

הצוות שלנו כאן עבורך