שיווק עורכי דין

מה בעמוד זה?

הביקוש להרשמה ללימודי עריכת דין הולך ועולה בהתמדה בכל שנת לימודים, כך שבסופו של דבר ישנם כיום הרבה מאוד אנשים המחזיקים בתעודת עורך דין המקנה להם את האפשרות לעסוק בתחום באופן מקצועי ורשמי. מצד אחד הדרישה לעורכי דין וייצוג משפטי קיימת תמיד, אך ריבוי עורכי הדין מציב בעיה עבור משרדים פעילים המעוניינים להגדיל את מאגר התיקים והלקוחות אותם הם מייצגים – ולכן התחרויות הגבוהה מעלה את הצורך בשיווק מקיף של משרדי עו"ד גם ברחבי רשת האינטרנט.

שיווק עורכי דין ברשת מאפשר ליצור חשיפה גדולה יותר עבור אנשים הזקוקים לשירותי עריכת דין, כך שלמרות ההיצע הגדול של עורכי הדין הקיים כיום הציבור יידע למצוא את משרד עו"ד המתאים לו ביותר, וכך אותו משרד יצליח לגבור על התחרותיות הגבוהה בשוק.

שיווק עורכי דין – מה היתרונות של הזירה הדיגיטלית?

רשת האינטרנט משמשת כמקור מרכזי למידע עצום הקיים בה, ולכן גולשים רבים נעזרים בה לצרכים שונים שהופכיםשיווק עורכי דין ברשת מאפשר ליצור חשיפה גדולה יותר עבור אנשים הזקוקים לשירותי עריכת דין להיות גדולים ומשמעותיים יותר ויותר. נוסף לצריכת תוכן ומקורות מידע זמינים ונגישים, קהל הגולשים צורך ברשת גם מוצרים ושירותים המוצעים למשתמשים בצורה מזמינה ונוחה יותר – ביניהם גם שירותיהם המקצועיים של עורכי דין בתחום כזה או אחר.

כרשת גדולה ומקיפה, האינטרנט מעניק גם לעסקים וחברות פלטפורמה יעילה ואיכותית לפרסום לצורך הגעה לקהלים גדולים ולקוחות פוטנציאליים. הפרסום בזירה הדיגיטלית נעשה באמצעות תהליכים וכלים חכמים ויעילים, זאת הודות לאפשרות של פרסום מקיף אך ממוקד לקהלי יעד רלוונטיים בלבד – דבר המקל על המפרסמים בנוגע לחשיפה ללקוחות רלוונטיים, וכן נגישות נוחה ופרקטית יותר עבור אותם לקוחות שמחפשים מידע/מוצר/שירות באינטרנט בתחום ספציפי.

בניית אתר אינטרנט לעורכי דין

כדי לבסס את הנוכחות של עורך הדין ברשת בין כל אותם משרדי עו"ד אחרים, חשוב שיהיה לו אתר אינטרנט מקצועיהמטרה של שיווק עורכי דין בגוגל היא להציג לאותו גולש את האתר/נכס דיגיטלי של עו"ד המקודם בראש תוצאות החיפוש ונגיש ממנו הגולשים יוכלו לשאוב מידע, לקבל טיפים ולהתרשם באופן כללי כי מדובר על עורך דין מקצועי ומנוסה בתחומו. כדי לשדר לקהל הגולשים מקצועיות, יוקרה ויושרה כדאי להיעזר בחברת בניית אתרים שתאפיין אתר אינטרנט המותאם לצרכים של העסק. ההמלצה היא לבנות אתר אינטרנט באמצעות מערכת ניהול תוכן, שזוהי מערכת בקוד פתוח המאפשרת לעו"ד לנהל ולעדכן את האתר לעיתים קרובות ובצורה נוחה ומהירה ללא ידע מקצועי בתחום בניית אתרים, או המתנה לטיפול וייעוץ טכני מצד המפתח של האתר.

הקמת פרופיל עסקי ברשתות חברתיות

רשתות חברתיות הן פלטפורמות תוכן פופולריות ואהובות בקרב מיליוני גולשים, כאשר משתמשים רבים מבלים שעותמהי סוכנות פרסום דיגיטלי ומה השירותים שהיא מציעה ארוכות ברשת חברתית כזו או אחרת במהלך יומם – ולכן אלו הפלטפורמות הטובות ביותר לביסוס החשיפה של העסק, גם אם מדובר על פרסום ושיווק עורכי דין. השימוש ברשתות חברתיות נעשה לרוב על ידי קהל יעד צעיר, ולכן ההמלצה היא לבחור בחוכמה את הרשתות החברתיות בהן משרד עו"ד רוצה לפרסם את שירותיו.

הפייסבוק לדוגמא הוא אחד מהרשתות החברתיות היעילות עבור פרסום לעסקים מקצועיים כמו עורכי דין, כיוון שקהל המשתמשים בו הוא מגוון מאוד ואיננו כולל רק צעירים, שאלו למעשה מעדיפים לצרוך את התכנים שלהם באינסטגרם או בטיקטוק. בכדי לאפשר שיווק יעיל בפייסבוק, יש להיעזר בכלי הפרסום הייעודיים לכך המאפשרים למקד את הפרסום לקהלי יעד מתאימים באמצעות פילוח גיאוגרפי, מגדרי, גילאי וגם תחומי עניין רלוונטיים. לצורך פרסום בפייסבוק יש להקים פרופיל עסקי המשויך למשרד עו"ד, ובאמצעותו להעלות פוסטים מקצועיים ושיווקיים שיאפשרו ליצור קהל עוקבים איכותי, וכן גם להעלות מודעות ממומנות הממוקדות לקהל יעד גדול ורלוונטי בין משתמשי הפייסבוק.

מה החשיבות בתהליכי קידום לנכסים דיגיטליים?

בניית אתר אינטרנט ופתיחת פרופיל עסקי למשרד עו"ד הינם תהליכים שיווקיים בזירה הדיגיטלית, וכדי לייעל אתשיווק עורכי דין באמצעות חברה לשיווק דיגיטלי באינטרנט תהיה הבחירה הטובה ביותר להצלחת המשרד אותם תהליכים וליצור מודעות גדולה יותר של העסק חשוב לבצע גם תהליכי קידום בנוסף לשיווק ופרסום. תהליכים אלו מתאפשרים למעשה עבור כל נכס דיגיטלי השייך לעסק, בין אם מדובר על אתר אינטרנט, בלוג משפטי, פרופיל עסקי בפייסבוק או מודעה ממומנת בגוגל או פייסבוק.

באמצעות תהליכי הקידום ניתן להגדיל את החשיפה של העסק, וכך למשוך קהל לקוחות גדול יותר מכל רחבי הארץ הזקוק לשירותי עריכת דין. במיוחד בשוק התחרותי של עורכי הדין, תהליכי הקידום יאפשרו לנכסים הדיגיטליים המקודמים להופיע מעל כל המתחרים בתוצאות החיפוש, ולהיות נגישים וזמינים יותר בתפוצה רחבה בכל רחבי הרשת כאשר גולשים מחפשים מידע/שירות בנושא ייצוג משפטי ו/או עריכת דין.

קידום בגוגל לאתרי עו"ד

מנוע החיפוש של גוגל הוא אחד ממנועי החיפוש הנפוצים בשימוש בקרב גולשים, בין אם אלו גולשים המשתמשיםשיווק לעסקים של עורכי דין מתבצע באמצעות כלים שונים, ביניהם גוגל בטלפון החכם שלהם או גולשים ממחשבים ניידים/נייחים. איתור ומציאת המידע במנוע החיפוש מתבסס על הקלדת מילות חיפוש במנוע החיפוש, כאשר המטרה של גוגל היא להציג לגולשים את האתרים הרלוונטיים ביותר בתחום אותו הם חיפשו.

לכן כאשר גולש מקליד בשורת החיפוש את המילים "עורך דין", המטרה של שיווק עורכי דין בגוגל היא להציג לאותו גולש את האתר/נכס דיגיטלי של עו"ד המקודם בראש תוצאות החיפוש, כך שהוא יבחר להיכנס לאתר כדי לקבל מידע נוסף ובסופו של דבר להיות לקוח של המשרד שנעזר בשירותי עורך הדין. לצורך כך ניתן לשלב בין תהליכי קידום אורגני (SEO) וקידום ממומן (PPC), שכל אחד מהם לחוד יאפשרו קידום משמעותי ומוצלח לאתר של עו"ד וביחד יצליחו לגבור על התחרות שקיימת בין עורכי הדין.

העלאה ופרסום של תכנים מקצועיים ושיווקיים

עריכת דין עוסקת פעמים רבות בנושאים רגישים עבור אנשים הזקוקים לשירות וייצוג משפטי, ולכן השיווק באינטרנט של משרדי עו"ד צריך להתמקד בהצגת המקצועיות והאיכות של עורכי הדין המפורסמים, ביניהם גם הצורך להציג לגולשים תוכן מקצועי ורלוונטי המתעדכן באופן שוטף באתר. חשוב לשמור על אותנטיות של הפרסומים באמצעות הצגה של מאמרים, פסיקות ואף סיפורים אמיתיים ובמקביל גם לשמר את השיווקיות של המשרד על ידי תוכן ממוקד, קצר ומניע לפעולה.

שיווק באמצעות אימייל דיוורי – מיתוג מושלם לעסק שלכם

ייצוג משפטי מקצועי צריך להיות זמין ונגיש תמיד עבור לקוחות המשרד, כך שדרך נוספת לשווק את העסק ולשמורמספר דגשים חשובים לשיווק וקידום משרד עו"ד באינטרנט על הלקוחות הקיימים/מתעניינים היא באמצעות דיוור שיווקי המתבצע באמצעות אימיילים. כך ניתן למתג את המשרד בצורה מקצועית, להציג לרשימת התפוצה את האיכות והמומחיות של עורכי הדין, ולאפשר שמירה על קשר קבוע ואיכותי עם קהל הלקוחות הקיים והחדש.

שיווק עורכי דין עם חברת שיווק באינטרנט

משרדי עו"ד יש המון, וכתוצאה מכך התחרות בשוק זה הולכת וגדלה משנה לשנה כאשר עורכי דין חדשים עוברים את מבחני הלשכה ומחליטים לפתוח משרד עצמאי לעריכת דין. הזירה הדיגיטלית מעניקה את המקום הטוב ביותר לשיווק וקידום של עורכי דין מתחילים וותיקים בתחום, אך תהליכים אלו דורשים זמן, התמדה והבנה בתחום – ולכן שיווק עורכי דין באמצעות חברה לשיווק דיגיטלי באינטרנט תהיה הבחירה הטובה ביותר להצלחת המשרד. חברה כזו תהיה אחראית על כל נושא השיווק הדיגיטלי, אם מבחינת פרסום וקידום בגוגל, רשתות חברתיות, מודעות ממומנות ברשת, דיוור שיווקי באמצעות אימייל וכלל תהליכים אחרים שיניבו הצלחה בפרסום העסק.

Picture of חברת ירדן גרופ
חברת ירדן גרופ

גאים להוביל את ענף האינטרנט בישראל עם 800+ אתרים בבעלותנו במגוון רחב של תחומים פורטלים מובילים עם מאות אלפי גולשים, בנוסף מקדמים מגוון רחב של אתרים באמצעות קידום אורגני, מומן, וקניית קישורים

להזמנת קישורים ותוכן אונליין
לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:
מבצע מיוחד לבאים דרך האתר
פרסום עסקים בחריש

על מנת לפרסם עסקים צריך להכיר את פלטפורמות הפרסום השונות. כיום אחת מפלטפורמות הפרסום המרכזיות היא האינטרנט. על פרסום עסקים בחריש באינטרנט נרחיב במאמר הבא. 

פרסום עסקים בעומר

על מנת לפרסם עסקים צריך להכיר את פלטפורמות הפרסום השונות. כיום אחת מפלטפורמות הפרסום המרכזיות היא האינטרנט. על פרסום עסקים בעומר באינטרנט נרחיב במאמר הבא. 

פרסום עסקים בתל-אביב

על מנת לפרסם עסקים צריך להכיר את פלטפורמות הפרסום השונות. כיום אחת מפלטפורמות הפרסום המרכזיות היא האינטרנט. על פרסום עסקים בתל-אביב באינטרנט נרחיב במאמר הבא. 

פרסום עסקים ביפו

על מנת לפרסם עסקים צריך להכיר את פלטפורמות הפרסום השונות. כיום אחת מפלטפורמות הפרסום המרכזיות היא האינטרנט. על פרסום עסקים ביפו באינטרנט נרחיב במאמר הבא. 

פרסום עסקים בקריות

על מנת לפרסם עסקים צריך להכיר את פלטפורמות הפרסום השונות. כיום אחת מפלטפורמות הפרסום המרכזיות היא האינטרנט. על פרסום עסקים בקריות באינטרנט נרחיב במאמר הבא. 

פרסום עסקים בשוהם

על מנת לפרסם עסקים צריך להכיר את פלטפורמות הפרסום השונות. כיום אחת מפלטפורמות הפרסום המרכזיות היא האינטרנט. על פרסום עסקים בשוהם באינטרנט נרחיב במאמר הבא. 

התקשרו עכשיו!
הכירו את מערכת המתקדמת בישראל להזמנת קישורים ותוכן אונליין

רוצה שגשוג והצלחה כלכלית

אנחנו מדברים תוצאות - לידים לעסק שלך!

מלאו פרטים בטופס וקבלו ייעוץ ראשוני ללא עלות.

הצוות שלנו כאן עבורך