מדוע בניית אתר לעורכי דין היא משימה מורכבת ומיוחדת?

מה בעמוד זה?

בניית אתר לעורכי דיןבתוך העולם המרתק והמגוון של בניית אתרי אינטרנט אי אפשר שלא לשים לב שיש גם סוגים מיוחדים של אתרים או בעלי עסקים שבניית האתרים עבורם היא משימה שונה וייחודית. בניית אתר לעורכי דין היא דוגמה טובה לכך. מדובר לא בבעל עסק רגיל וגם לא באיש מקצוע שצריך אתר אינטרנט אלא מדובר בעיסוק שמייצג את החוק וככזה צריך להבין את המשמעויות של אתר האינטרנט שהוא יבחר להקים לעצמו. לא בכדי יש בתחום בניית האתרים נישה ייחודית לכך.

 

מה המשמעות של בניית אתר לעורכי דין?

להיות עורך דין משמעו לייצג את החוק ולסייע לאזרחים בתביעות או מקרים כאלה ואחרים מול רשויות החוק. כפי שאין זה פשוט ללמוד ולהציע את השירותים המקצועיים האלה, כך גם בניית אתר לעורכי דין נחשבת למורכבת יותר מאשר בניית אתרים לבעלי מקצוע אחרים. יש משהו רציני ומאופק בעיצוב של אתר שאמור לשרת עורך דין ומי שעומד לבנות את האתר חייב לדעת את זה. מה שמתאים לבעלי עסקים מהפן השיווקי של האתר והעיצוב שלו – לא יתאים לאתר של עורך דין.

 

אל מי לפנות כדי לקדם בניית אתר לעורכי דין?

ראשית, ההמלצה הגורפת לכל בעלי העסקים היא לבנות אתר אינטרנט רק על ידי איש מקצוע מהתחום של בנייה וקידום אתרי אינטרנט. אם כך, בניית אתר לעורכי דין חייבת אף היא להתבצע לא רק על ידי איש מקצוע אלא על ידי איש מקצוע שיש לו ניסיון והבנה באתרי אינטרנט שמיועדים לעורכי דין. הוא יידע את המשמעויות ועל פי הניסיון שכבר יש לו יוכל לבצע התאמות לעורכי דין שהוא עובד איתם ולהמליץ להם על הדרך הנכונה ביותר לאתר שלהם.

מה מייחד אתרי אינטרנט של עורכי דין?

בשל הרצינות והרגישות של התוכן שיופיע באתר האינטרנט – חייב האתר להיות ברמה גבוהה ולהנגיש ככל האפשר והמותר את הנושאים שבהם מטפל עורך הדין המדובר. העיצוב צריך להיות נקי, רציני ואחיד, אין מקום להלצות או לסיפורי מקרה אך עדיין חשוב מאד לשתף בסיפורי הצלחה ולפרט אודות פועלו של עורך הדין על מנת שמי שגולש לאתר שלו יידע בדיוק במה הוא עוסק ומתי יהיה צורך לפנות אליו ולבקש את שירותיו.

 

מה נמצא בדרך כלל באתר של עורך דין?

למרות ההקפדה היתרה על כל תוכן שעולה לאתר, אפשר לצפות לפגוש באתר תמונה של עורך הדין המדובר, עמוד של קורות חייו בפירוט הניסיון המקצועי שיש לו וההתמחויות שאליהן פנה במהלך הלימודים שלו, מידע על הניסיון שיש לו בטיפול בתחומים אלה ואחרים שבהם הוא מציע את שירותיו, המלצות או סיפורי הצלחה של לקוחות שלו וכמובן עמוד של יצירת קשר עם המשרד שלו. בניית אתר לעורכי דין תכלול את כל אלה בצורה רצינית, נקייה וברמה גבוהה.

 

למה אתר של עורך דין יהיה שונה מאתר אחר?

חלק לא קטן בהקמה של אתר אינטרנט לאיזשהו עסק מבוסס על קשר חם וידידותי בין העסק לבין הלקוחות והגולשים וקשר זה יבוא לידי ביטוי בשפה קלילה, יומיומית וכזאת שקל להתחבר אליה. כאשר מדובר בעורך דין – הוא לא יכול להרשות לעצמו להתבטא בצורה קלילה וחייב לשמור בכל האתר על שפה ייצוגית, גבוהה ואובייקטיבית. הוא לא יכול להתבטא בצורה חברית או חמה ועליו לשמור על ארשת רצינית גם בעמודי אתר האינטרנט שלו.

 

האם עורך דין חייב שיהיה לו אתר אינטרנט?

התשובה לשאלה זו חד משמעית – כן! כל עורך דין הוא קודם כל בעל מקצוע שמציע שירותים חשובים  ומהותיים (לעיתים אפילו כאלה שיש בהם כדי הצלת חיים) ולכן עליו לפרסם את עצמו ברשת האינטרנט. כל עוד הפרסום הזה מבוצע בדרכים נכונות, ייצוגיות וחכמות – אין סיבה שלקוחות פוטנציאליים שמחפשים שירות שאותו עורך הדין מציע – לא ימצאו אותו בצורה קלה ונוחה ויוכלו ליצור איתו קשר על מנת לנסות להתקדם.

 

למצוא עורך דין דרך האינטרנט

אין ספק שברשת האינטרנט חייבת להיות נוכחות דיגיטלית של כל אנשי המקצוע על מנת שמי שצריך את השירותים שלהם יוכל למצוא אותם בקלות, לבצע השוואה ואפילו להבין בדיוק מה דרוש לו. באתרי האינטרנט של עורכי דין יכול להיות הרבה מאד מידע חשוב ומהותי שיכול לעזור לגולשים והלקוחות עוד לפני שבכלל ייצרו קשר עם המשרד, שכן ייתכן והמידע הזה ייתן להם כיווני מחשבה שיעזרו להם לפני שיצטרכו לפנות לקבל שירותים מקצועיים בתשלום.

 

לבנות אתר לעורך דין על פי הכללים הנפוצים

כיום יש סוג של יישור קו בין עורכי דין בנוגע לנראות של אתרי האינטרנט שלהם והתוכן שמופיע שם. זאת על מנת לשמור על הממלכתיות של המקצוע אך עדיין לעמוד בקריטריונים של רשת האינטרנט והכניסה שלה לחיי היומיום של כל אחד ואחד. בניית אתר לעורכי דין תעמוד באותם הקריטריונים שאפילו בוני האתרים כבר מכירים ויודעים בדיוק מה ואיך לעשות. הרבה טלפונים מיותרים או שיחות ופגישות יכולים להיחסך ברגע שיש אתר מסודר עם מידע מהותי.

 

כמה עולה לבנות אתר אינטרנט לעורך דין?

מפאת העיסוק המהותי והחשיבות של איך צריך האתר להיראות – חשוב לפנות לבוני אתרים שמכירים את הדרישות מעורכי דין ויודעים איך להקים עבורם את האתרים המובילים והמקצועיים ביותר. כאשר האתר מלא בתוכן ענייני ומקצועי ואין בו הסחות דעת שיווקיות כמו שיש באתרים של אנשי מקצוע מתחומים אחרים – אין ספק שהרבה יותר נוח להבין את התחום, לקבל את המידע החשוב וכמובן לבחור את עורך הדין שיהיה הכי נכון ומתאים עבור כל מקרה ועבור כל לקוח.

מה המחיר של הקמת אתר אינטרנט לעורך דין?

באופן כללי אפשר לומר שמדובר בהקמה של אתר אינטרנט שמתאים ודרוש לבעל מקצוע באשר הוא. אי אפשר לנקוב בסכום אחיד של תשלום, שכן עדיין ייתכן ותהיינה מורכבויות כאלה ואחרות אך אפשר להעריך את המשימה בכ- 1500-2000 ₪ בקירוב. יחד עם זאת, כאשר אתר אינטרנט מוקם ומיושמים בו עקרונות של קידום והוא מקצועי ומעניין, העלות שלו תהפוך מהר מאד להשקעה שעם הזמן גם תניב הכנסות.

 

לבחור את איש המקצוע שבונה אתרי אינטרנט לעורכי דין

כמו בכל תחום אחר, גם בעולם בניית אתרי אינטרנט לא כל איש מקצוע מציע את כל השירותים לכל סוגי הלקוחות. חשוב לפנות אל בוני ומקדמי אתרים ולבדוק קודם כל אם הם מציעים שירותים שכאלה לעורכי דין. להסביר במה עוסק המשרד, מה בכל זאת חשוב שיהיה מצוין במידע שבאתר והאם יש איזושהי אג'נדה אישית שחשוב לעורך הדין להעביר דרך התוכן באתר לגולשים שבו.

 

הסיפוק מעבודה שמגיעה דרך האתר

כל עורך דין רוצה ושואף שלוח הזמנים שלו יהיה עמוס ומלא בפגישות עבודה עם לקוחות מרוצים. אתר האינטרנט שלו יכול לעזור בכך מאד, בזכות מידע מקצועי ומהימן וכמובן בזכות ההתרשמות מהמקצועיות של עורך הדין. אתר האינטרנט יהפוך מהר מאד לכרטיס הביקור הדיגיטלי ובזכותו אפשר יהיה להגיע ללקוחות שצריכים את השירות. בניית אתר הוא אחד הדברים החשובים ביותר לכל עסק. האתר יכול לעזור לעסק להגדיל את החשיפה ללקוחות פוטנציאליים, ליצור תדמית, לקדם מכירות ובסופו של דבר לקדם את העסק. עבור עורכי דין האתר מהווה את החותמת התדמיתית של המשרד. הוא מסייע בשיווק המשרד באופן מוצלח וממוקד. חשוב שבניית אתר לעורך דין תתבצע באופן מקצועי שתכלול אפיון ועיצוב מדויקים למשרד, התאמה לתחומי העיסוק של עורך הדין, פנייה ממוקדת ללקוחות הפוטנציאליים ואלגנטיות שתיצור תדמית מרשימה למשרד. 

 

מדוע כדאי לבצע בניית אתר לעורך דין?

בעבר, שיווק עסקים ופרסומם נעשו בעיקר מפה לאוזן או על ידי תקציבים גדולים וקשרים שאפשרו לפרסם מודעה בעיתון, פרסומת בטלוויזיה או שלט חוצות במקום מרכזי. כיום, עם התפתחות הטכנולוגיה מדובר על עידן טכנולוגי שהפך את השיווק ואת קידום העסקים לפשוטים יותר. כל אחד יכול לשווק את העסק שלו על ידי האינטרנט, אך חשוב מאוד לדעת לעשות זאת נכון. על ידי האינטרנט ניתן לייצר מוניטין חיובי וחזק למשרד עורך דין שיעזור למשוך לקוחות ולקדם את העסק. 

אתר האינטרנט הוא כרטיס הביקור הדיגיטלי שלכם שילמד את הלקוחות עליכם ויגרום להם להחליט האם לפנות אליכם או למשרד אחר. 

בניית אתר לעורך דין היא צעד חשוב מאוד לקידום המשרד ולמיתוגו. אתר לעורך דין צריך לשדר בראש ובראשונה מקצועיות על מנת למשוך לקוחות. חשוב להבין כי בניית אתר לעורך דין הוא פלטפורמה שיווקית מצוינת שמושכת לקוחות ועוזרת להם להבין מידע לגבי עורך הדין ותחומי העיסוק בהם הוא מתמחה. 

בניית אתר לעורך דין מצריכה ידע רב, ניסיון רב הן מבחינה מקצועית והן מבחינת עיצוב וכמובן  התאמת האתר ללקוח, שכן הוא עורך הדין. חשוב מאוד שהאתר יעוצב בהתאמה אישית ויאופיין בהתאם לתחום העיסוק של עורך הדין ולקהל היעד אליו הוא פונה. החשיבה והפיתוח בבניית אתר לעורך דין הם שונים מאשר בניית אתרים לצרכים אחרים ולכן כדאי לעשות זאת על ידי אנשי מקצוע שיודעים את העבודה ומתמחים בבניית אתר לעורך דין באופן ספציפי. 

 

בניית אתר לעורך דין- אתר תדמיתי או אתר שיווקי?

כאשר בונים אתר לעורך דין חשוב מאוד להבדיל בין אתר תדמיתי לאתר שיווקי. ההבדל המהותי בין שני הסוגים בא לידי ביטוי בעיקר בהיקף ובהתייחסות לכל פריט בשלב התכנון של האתר. 

אתר תדמיתי

אתר תדמיתי הוא אתר קטן יחסית שתפקידו הוא ליצור מוניטין חיובי באינטרנט ולהוביל להרחבת מעגל הלקוחות. אתר תדמיתי צריך לשדר חוזר ומסרים עמוקים ללקוחות. האתר התדמיתי צריך להיות מאופיין, לכלול את תחומי העיסוק של עורך הדין, לכלול פרטי התקשרות ומידע על צוות המשרד. בין אם אתם משרד קטן או חברת ענק אתם צריכים אתר תדמיתי. האתר התדמיתי מהווה למעשה את הרושם הראשוני של העסק שלכם ועוזר למתג אותו ולמסור עליו מידע. המטרה המרכזית של אתר תדמית הוא להוביל אליכם לקוחות ולהניע אותם לפעולה. כלומר, לגרום להם לרצות לפנות אליכם על מנת לקבל פרטים נוספים. 

חשוב מאוד שאתר תדמית יהיה בעל אפיון מקצועי של העסק, עיצוב שמתאים לחזון העסק ולמיתוגו וכמובן יצירת חוויית משתמש נוחה ומהירה. 

אתר שיווקי

אתר שיווקי הוא אתר שהמטרה שלו היא ברורה והיא להגדיל את המכירות של העסק ולהניב רווחים גבוהים יותר. על מנת להצליח במטרה, האתר השיווקי צריך ליצור אמון אצל הלקוחות. הוא צריך להעביר מסרים מדויקים, את הערכים ואת המסר של העסק שלכם בצורה ממוקדת ובנוסף האתר השיווקי צריך להעביר אצל הגולשים רגש שיוביל אותו לפעולה. כמו כן, על ידי הוספת תספים מיוחדים לאתר ניתן לשדרג את פעילותו ועל ידי כך למשוך אליו יותר לקוחות. האתר השיווקי יכול להיות משווק באמצעים השונים באופן ממומן או באופן ארגוני הן בגוגל והן ברשתות החברתיות.

האתר השיווקי צריך תכנון מחושב מאוד, עיצוב באלמנטים שיווקיים, יצירת מקורות פנייה והנעה לפעולה שתגרום ללקוח לבחור בכם ולא במשרדי עורכי דין אחרים. 

 

מה חשוב בבניית אתר לעורך דין? 

בניית אתר לעורך דין מצריכה עבודה מדויקת שתעבור אחרי כל השלבים על מנת לקבל את התוצאה הנדרשת. אחד הדברים החשובים בבניית אתר לעורך דין הוא מיתוג נכון על מנת להצליח למשוך לקוחות. 

כמו כן, חשוב מאוד לספק לגולשים חוויית גלישה טובה על מנת שירצו להמשיך לגלוש באתר ולחזור אליו שוב. על מנת שחוויית הגלישה תהיה טובה חשוב שהאתר יהיה נוח לשימוש, ברור להבנה, מתאים לטלפונים ניידים ולא רק למחשב, מספק גלישה מהירה וכמובן נגיש ללקוח. 

בנוסף, אחד הדברים החשובים במיוחד בבניית אתר לעורך דין הוא ליצור עם הגולש חיבור רגשי בעזרת האתר. אתר שיוצר עם הגולש חיבור רגשי גורם לגולש לרצות להמשיך לגלוש בו ואפילו לחשוף את האתר ללקוחות נוספים. איך יוצרים חיבור רגשי עם לקוח? על ידי הוספת סיפור על העסק או על עצמכם. 

 

בניית אתר לעורך דין על ידי אנשי מקצוע

כפי שציינו קודם, בניית אתר לעורך דין מצריכה ידע רב וניסיון רב על מנת שהאתר יהיה יעיל וימשוך לקוחות. בניית אתר על ידי אנשי מקצוע מאפשר לכם להנות ממגוון יתרונות- 

  • עיצוב- עיצוב האתר הוא אחד הדברים החשובים בבניית אתר לעורך דין. האתר צריך להיות מותאם לקהל היעד שלכם ולאפיין את המשרד ואת תחומי העיסוק שלו. בניית אתר לעורך דין יעוצב באופן שונה לחלוטין מאתר לגיזום עצים. כל אחד מצריך שפת עיצובית שונה שתתאים למוצר הנמכר. העיצובים צריכים להיות ייחודים ולהתאים לקהל היעד, למוצר וכמובן למשוך לקוחות. 
  • שיווק- על מנת שהאתר ימשוך לקוחות חשוב לשווק אותו נכון. השיווק יכול להתבצע ברשתות החברתיות, על ידי גוגל ועוד. אנשי מקצוע יידעו לשווק את האתר שלכם באמצעים המתאימים. 
  • נגישות – כפי שציינו קודם, בבניית אתר בכלל ואתר לעורך דין בפרט, אחד הדברים החשובים ביותר הוא להפוך את האתר לנגיש ולספק חוויית גלישה טובה. אנשי המקצוע יודעים מה הממשקים הנוחים ביותר עבור לקוחות ומה הופך את חוויית הגלישה לטובה עבורם. כך אנשי המקצוע ידעו לבנות לכם את האתר נגיש, נוח, מובן, מושך ומהיר. 
  • ייחודיות- ייחודיות זה דבר חשוב מאוד. במיוחד בעולם העסקים. כאשר אתם ייחודיים זוכרים אתכם ובוחרים בכם. אתר ייחודי יכול להיות כלי מצוין למשיכת לקוחות ולהתעניינות מצידם במוצרים שלכם. 

 

בניית אתר לעורך דין- התאמה לטלפון הנייד

אחוזי השימוש באינטרנט מהטלפונים הניידים גדלו באופן משמעותי. כיום, יותר אנשים גולשים באינטרנט דרך הטלפונים הניידים מאשר דרך מחשבים. נפח האנשים שגולשים דרך הטלפונים הניידים ומחפשים מוצרים או שירותים אונליין עולה ועולה. 

גוגל אימצה אלגוריתם חדש לטלפונים הניידים- פירסט. אלגוריתם זה מאפשר לכם להתאים את האתר שאתם בונים לטלפונים הניידים. חשוב להבין כי אתרים שלא מתאימים לטלפונים הניידים מצליחים פחות באופן משמעותי מאתרים שעוברים התאמה לטלפונים הניידים. חשוב להבין שמי שבונה אתר שלא מתאים לטלפון הנייד מפספס הזדמנות להצליח ולמכור יותר. לכן כאשר מבצעים בניית אתר לעורך דין חשוב מאוד לתכנן אותו כך שיתאים גם לטלפון הנייד. 

חברת ירדן גרופ
חברת ירדן גרופ

גאים להוביל את ענף האינטרנט בישראל עם 800+ אתרים בבעלותנו במגוון רחב של תחומים פורטלים מובילים עם מאות אלפי גולשים, בנוסף מקדמים מגוון רחב של אתרים באמצעות קידום אורגני, מומן, וקניית קישורים

להזמנת קישורים ותוכן אונליין
לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:
מבצע מיוחד לבאים דרך האתר
בניית אתר תדמית
בניית אתר תדמית

מהו אתר תדמית כשמדובר בתדמית של בית עסק, לא מדובר רק על אתר יפה ומעניין ברמה העיצובית, אלא אתר מתוכנן היטב עוד בשלבים המוקדמים של

דרושים בניית אתרים
דרושים בניית אתרים

בעלי עסקים שרוצים לקחת את הפרסום והשיווק של בית העסק שלכם שלב אחד קדימה? הגעתם למקום הנכון. בשורות הבאות נגע בכל הדגשים החשובים שאתם חייבים

קורס בניית אתרים בחריש

בעלי עסקים רבים כיום בוחרים להרחיב את מאמצי השיווק והפרסום שלהם לעולם הדיגיטל. מרביתם בוחרים לעשות זאת בעזרת בניית אתרים איכותיים לבית העסק. חושבים להתחיל

קורס בניית אתרים בתל-אביב

בעלי עסקים רבים כיום בוחרים להרחיב את מאמצי השיווק והפרסום שלהם לעולם הדיגיטל. מרביתם בוחרים לעשות זאת בעזרת בניית אתרים איכותיים לבית העסק. חושבים להתחיל

קורס בניית אתרים בקריות

בעלי עסקים רבים כיום בוחרים להרחיב את מאמצי השיווק והפרסום שלהם לעולם הדיגיטל. מרביתם בוחרים לעשות זאת בעזרת בניית אתרים איכותיים לבית העסק. חושבים להתחיל

קורס בניית אתרים בגדרה

בעלי עסקים רבים כיום בוחרים להרחיב את מאמצי השיווק והפרסום שלהם לעולם הדיגיטל. מרביתם בוחרים לעשות זאת בעזרת בניית אתרים איכותיים לבית העסק. חושבים להתחיל

התקשרו עכשיו!
הכירו את מערכת המתקדמת בישראל להזמנת קישורים ותוכן אונליין

רוצה שגשוג והצלחה כלכלית

אנחנו מדברים תוצאות - לידים לעסק שלך!

מלאו פרטים בטופס וקבלו ייעוץ ראשוני ללא עלות.

הצוות שלנו כאן עבורך