השאירו פרטים וקבלו ייעוץ ראשוני חינם!!!

קידום אתרים במנועי חיפוש

 קידום אתרים במנועי חיפוש הוא למעשה קידום אורגני- Search Engine Optimization (SEO) ומטרתו להגביר את החשיפה של אתרים ברחבי האינטרנט וכך להגדיל את הכניסות ואת התנועה שלהם.

קידום אתרים במנועי חיפוש יכול להוביל בסופו של דבר להגדלת מעגל הלקוחות של העסק ולהגדלת הרווחים. כיצד מבצעים קידום אתרים במנועי חיפוש?

קידום אתרים במנועי חיפוש קידום אורגני וקידום ממומן

לפני שנסביר כיצד לבצע קידום אתרים במנועי חיפוש חשוב להבין מה ההבדלים בין קידום אורגני לבין קידום ממומן.ממה מורכב קידום אתרים במנועי החיפוש

קידום אורגני, כמו שמו, מתבצע באופן אורגני. על בעל האתר לבצע פעולות שונות שמטרתן לקדם את האתר לראשית התוצאות במנוע החיפוש. תוצאות החיפוש מדורגות לפי פרמטרים שונים כשהבולט בהם הוא איכות התכנים. איכות התוכן מחושבת על ידי מילות חיפוש, איכות האתר, איכות עמוד הנחיתה ועוד.

קידום ממומן לעומת זאת, הוא שיטת פרסום בה בעל האתר משלם למנוע החיפוש על מנת שיציג אותו בתוצאות החיפוש הראשונות. לדוגמא קידום ממומן במנוע החיפוש גוגל מופיע תחת התגית מודעה. קידום ממומן עובד בשיטה של מכרז. על בעל האתר לבחור אילו מילות מפתח יציגו את המודעות שלו ומה המחיר המקסימלי שהוא מוכן לשלם עבור כל הקלקה על מודעה. המחיר עבור מילות המפתח משתנה בהתאם לביקוש שלהן ולתחרות שיש עליהן. כלומר, מילת מפתח שיש עליה יותר מ-100 מתחרים תעלה יותר ממילת מפתח שיש עליה רק 30.

קידום אתרים במנועי חיפוש – גוגל

גוגל הוא מנוע החיפוש הגדול ביותר בעולם. קידום אתרים בגוגל מאפשר לעסקים לקבל חשיפה גבוהה ולמשוך לקוחות להיכנס לאתר.

איך זה עובד?

בתור מנוע חיפוש, אנשים שמשתמשים בגוגל מחפשים מידע בהתאם לצרכים שלהם. לדוגמא, מי שצריך שירותי איטום גגות לפני החורף, יכול לחפש זאת במנוע החיפוש של גוגל ולקבל תוצאות מתאימות. התוצאות מוצגות בסדר מסוים, שנקבע על פי גוגל בהתאם למחיר ששולם על מודעה ובהתאם לתוכן המודעה. רוב האנשים, יבחרו להיכנס לתוצאות הראשונות שהם רואים. לכן, ככל שהאתר שלכם יופיע מוקדם יותר במנוע החיפוש כך הוא יקבל חשיפה גדולה יותר והסיכוי שייכנסו אליו עולה.

דירוג התוצאות במנוע החיפוש מתעדכן כל הזמן וכאן למעשה מגיע הקידום האורגני. הקידום האורגני בגוגל מאפשר

איך באמת עובד קידום אתרים במנועי החיפושלקדם את האתר שלכם במעלה תוצאות החיפוש של גוגל על ידי העלאת תכנים איכותיים. בגוגל קיימים אלגוריתמים שסורקים מיליוני אתרים ומעניקים להם חשיפה על פי פרמטרים מתאימים. בקידום האורגני מבצעים פעולות שונות שמטרתן לחשוף את האתר לכמה שיותר לקוחות ולהעלות אותו לראשית תוצאות החיפוש של גוגל.

חשוב להבין שקידום אורגני שמתבצע בצורה חכמה יכול להוביל לחשיפה גבוהה יותר מאשר פרסום על ידי קידום ממומן. הסיבה לכך היא שבקידום האורגני מעלים תכנים איכותיים לאתר של העסק. התכנים האיכותיים נשארים לאורך זמן במנוע החיפוש של גוגל וגוברים על המודעות המתחלפות.

חשוב לשים לב שבנוסף לפרסום, הקידום האורגני עוזר לבנות מוניטין באינטרנט ולשפר את התדמית של העסק. לכן, חשוב מאוד להשקיע בקידום האורגני גם אם מחליטים לבצע קידום ממומן.

קידום אתרים במנועי חיפוש – בינג

מנוע החיפוש בינג נפוץ מאוד במדינות אחרות, בעיקר בארצות הברית. לכן, אם יש לכם אתר בינלאומי שפונה גם לקהל אמריקאי, חשוב מאוד שתכירו את מנוע החיפוש בינג.

קודם כל חשוב שתבינו כי קידום אתרים במנועי חיפוש בחו"ל שונה מאוד מקידום אתרים בארץ בגלל סיבות שונות, כמו-

  • תקציב נדרש (בארץ מדובר בתקציבים נמוכים יותר).
  • רמת התחרות (בארץ יש פחות אתרים ופחות עסקים ולכן פחות תחרות).
  • אופי הלקוחות (ללקוחות הישראלים אופי המאפיין אותם והם שונים מלקוחות אמריקאים).
  • הבנת השפה של מנוע החיפוש.
  • רגולציות

ועוד.

לעומת גוגל, בבינג שינויי האלגוריתם יותר רגועים ולכן ניתן לקבל יופי של תנועה לאתר, במיוחד אם אתם מקדמים ביטויים נישתיים ופחות תחרותיים.

לבינג, יש ממשק גישה ישירה לנתונים. כך תוכלו לראות האם אתם עומדים במדיניות של בינג מבחינת כללי הקידום- מה מותר ומה אסור לעשות על מנת לקדם את האתר שלכם במעלה מנוע החיפוש.

קידום אתרים במנועי חיפוש – באידו ויאנדקס

סין- למרות השווי המטורף של השוק הסיני, גוגל יצאה מסין כבר לפני שנים.

רוסיה- ברוסיה, גוגל עדיין קיימת, אבל היא נמצאת בתחרות רצינית עם מנוע החיפוש יאנדקס, כאשר רוב השימוש ברוסיה מתבצע ביאנדקס.

גם סין וגם רוסיה ידועות בצנזורה המקיפה שלהן על האינטרנט ועם השנים הצנזורה רק הולכת ומחמירה.

טיפים לקידום אתרים במנועי חיפוש

  1. נראות האתר במנועי החיפוש – כאשר משיקים אתר חדש, לא תמיד מנועי החיפוש יכולים לראות אותו.מבחר טיפים לקידום אתרים אורגני מוצלח לוורדפרס לדוגמא, יש הגדרה מובנית שמונעת ממנועי החיפוש לראות את האתר. לכן, לכו להגדרות וחפשו את השורה נראות האתר במנועי חיפוש וודאו כי ההגדרה אינה מסומנת.
  1. תוכן – אחת השיטות הטובות ביותר לקידום אתרים במנועי חיפוש היא להעלות תכנים איכותיים לעיתים תכופות. חשוב שהתכנים שאתם מעלים יהיו איכותיים ויהיו כתובים בצורה חכמה.

כיום, לא מספיק להזין את מילת המפתח המון פעמים בתוכן שאתם כותבים. להפך, לפעמים הזנתה של מילת המפתח יותר מידי פעמים יכולה להוביל לצניחה בדירוג במנוע החיפוש. במקרים חמורים הדבר יכול להוביל להסרת האתר לחלוטין מהאינדקס של מנוע החיפוש.

העלאת תכנים בקופן קבוע עוזרת לקדם את האתר במעלה מנוע החיפוש. על ידי העלאת תכנים מנוע החיפוש רואה את האתר שלכם כפעיל והתוכן הוא בסיס לדירוג שלכם.

חשוב מאוד לכתוב באופן טבעי ולהשחיל את מילות המפתח רק כשזה מתאים, בלי להגזים. שימו דגש על העברה של ערך אמיתי לגולש ולא רק שיווקי. כאשר התכנים הם שיווקיים בלבד, הגולש לא מתרשם מהם והוא ממשיך הלאה. אך כאשר התכנים מעניינים, ערכית ומספרת סיפור, הגולש נסחף איתה ורוצה להמשיך ולקרוא עוד.
הכתבה צריכה להיות איכותית ולעמוד במספר תנאי סף-

  • מבנה נכון של כותרות ופסקאות.
  • הקפדה על ניסוח.
  • הקפדה על שגיאות כתיב.
  • יצירת עניין אצל הקורא. זהו אחד החלקים המסובכים והחשובים ביותר בפרסום תכנים. פרסמו תכנים מענייניםמה חשוב לקחת בחשבון כאשר מבצעים קידום אתרים במנועי החיפוש שמספרים סיפור ולא רק מעבירים אינפורמציה. על מנת שהגולש ירצה להמשיך לקרוא עליכם לסקרן אותו.
  • בחירת כותב מתאים. קיימים מגוון רחב מאוד של כותבי תוכן בשוק ולכן חשוב מאוד לבחור בכותב מתאים. עליכם לבחור בכותב תוכן איכותי שיודע לייצר את התכנים המתאימים. בקשו לראות תכנים קודמים ובחרו בכותב שיכול להציג קבלות של כתיבה לאתרים דומים.
  1. הגדרת קטגוריות ותגיות – חשוב מאוד לארגן נכון את התכנים באתר לפי קטגוריות ותגיות. את הקטגוריות סגרו לפי נושאים משותפים ועל מנת לתייג היבטים נקודתיים או תת קטגוריות בפוסטים שלכם.

כך וורדפרס יוצר דפי ארכיון נפרדים עבור כל הקטגוריות השונות והתגיות שלכם. חשוב ליצור מבנה טוב של הקטגוריות והתגיות.

  1. אופטימיזציית מהירות – אחד הדברים החשובים ביותר באתרים הוא מהירות טעינת האתר. למהירות האתר יש מספר השלכות ביניהן שיעור נטישה מוקדם, שיעור נטישה מדך הכניסה ומספר הצפיות. מהירות הטעינה קשורה באופן ישיר לחוויית המשתמש. חוויית משתמש לא טובה תגרום לירידה משמעותית בגלישה באתר שלכם. ככל שבאתר תהיה פחות תנועה כך הוא ידורג נמוך יותר.
אסטרטגיות שיווק
פרסום לעסקים

פרסום דיגיטלי לעסקים –כל מה שרציתם לדעת על פרסום דיגיטלי לעסקים שלכם, וטיפים רלוונטיים עבורכם בעלי העסקים

עולם הפרסום והשיווק משחר ההיסטוריה, ועד לכניסת השיווק הדיגיטלי והאינטרנטי לחיינו משחר ההיסטוריה של עולם המסחר, בעלי עסקים הבינו את החשיבות של פרסום ושיווק עסקים

פרסום עסקים 
פרסום לעסקים

קידום אונליין לעסקים – על הנפח של קידום אונליין בעולם שיווק ופרסום העסקים בימינו  וכיצד קידום אונליין תפס מקום כה גדול בעולם זה

עולם הקידום של עסקים וחברות, כלומר עולם השיווק והפרסום הינו עולם אשר היה קיים מאז ומתמיד. העקרון תמיד היה פשוט מאוד וזהה – בעלי עסקים,

משרד פרסום חרדי
בלוג

משרד פרסום חרדי

תעשיית הפרסום היא תעשייה שרק הולכת וגדלה משנה לשנה, כאשר משרדי הפרסום עובדים ללא הרף כדי לחשוב על מהלכים שיווקיים חדשניים ואיכותיים שיצליחו למשוך אליהם