קישור איכותי על פי גוגל

מה בעמוד זה?

קישור איכותי על פי גוגלמה נחשב קישור איכותי על פי גוגל? האם אמורים לשלם על קישורים איכותיים לאתר? אם כן, כמה עולה קישור איכותי? אם כל השאלות האלו מתרוצצות לכם בראש, ריכזנו עבורכם את אחד מהמדריכים המפורטים ביותר ברשת בנוגע לבניית מערך לינקים, המשיכו לקרוא. 

רגע לפני שמבררים כמה עולה קישור איכותי על פי גוגל, או בכלל מהו קישור איכותי לפי גוגל, חשוב להבין מהי האומנות הזאת שנקראת בניית קישורים. בניית לינקים מאפשרת לכם להתקדם בתהליכי ה-SEO שלכם, להניע יותר טראפיק לאתר שלכם ובאופן כללי, להנות מהתברגות גבוהה יותר בתוצאות החיפוש של גוגל. כיצד כל הקסם הזה קורה? הנה מה שצריך לדעת בנושא, נתחיל עם בניית קישורים, מהי בעצם?

מהי בעצם בניית קישורים? 

בניית קישורים היא תהליך של רכישת קישורים נכנסים לאתר, כאשר קישורים נכנסים הם תמיד יהיו קישורים מאתרים אחרים אשר מפנים לאתר מסוים. למה שמישהו יפנה לאתר שלכם, מה יוצא לו מזה וכיצד זה יעזור במאמצי השיווק של העסק? ובכן, קודם כל, כל עוד הוא נעשה נכון, שירות בניית קישורים עוזר להגדיל את מספר המבקרים באתר ולשפר את דירוג מנוע החיפוש שלו במילות מפתח שונות. 

האתרים המפרסמים בדרך כלל גובים כסף על הפרסום, וזה עונה על השאלה של: מה יוצא להם מזה. אבל עם זאת, יש גם דרכים להשיג קישורים ללא תשלום. האמת היא, שגוגל מעדיפים את זה בצורה כזאת, מכיוון שקישור שהושג ללא תשלום הוא בדרך כלל קישור איכותי על פי גוגל. ניתן להשיג קישורים בחינם בדרך הישנה והטובה, פשוט להקים ולהקפיד לתחזק אתר איכותי אשר מקנה ערך מוסף אמיתי לגולשים בו. עם הזמן, אתרים אחרים יפנו אליכם לינקים שבתורם יובילו להגדלת הטראפיק באתר.

האם מותר בכלל לרכוש קישורים?

קהילת ה-SEO, בארץ ובעולם, מתלבטת כבר שנים רבות האם קניית קישורים היא הפרה של הנחיות גוגל. הוויכוח בימינו עדיין נמשך, אבל הדבר הבטוח ביותר לעשות הוא להימנע מקניית קישורים בצורה לא אמינה, מה שבכל מקרה עשוי להוביל לענישה בדירוגי האתר. מה זה רכישה לא אמינה? אם יש לכם עסק בתחום אינסטלציה, אין סיבה לקבל לינק מאתר של משרד עו”ד.

קניית קישורים היא נושא שנוי במחלוקת. יש הרבה ויכוחים אם זה מותר או לא. עם זאת, חברת גוגל הבהירה בעבר שהיא לא ממליצה לקנות קישורים, אבל זו מלאכה ואפילו אומנות שתישאר איתנו כאן לעוד הרבה זמן. גוגל יודעים שאנשים רוכשים קישורים, ולכן ישנם אלגוריתמים אשר סורקים לינקים לא איכותיים. כל עוד תעשו את זה נכון בעזרת קבוצת ירדן או חברת קידום אתרים מקצועית אחרת, הדירוגים שלכם בתוצאות החיפוש אמורים להיות מושפעים רק לטובה. 

מה נחשב קישור איכותי על פי גוגל?

אם אתם שואלים מה נחשב קישור איכותי על פי גוגל, בעיני גוגל, האיכות של קישור נכנס נקבעת, בין היתר, על פי הרלוונטיות של הקישור לאתר שלכם. בתוך כך, סוג הקישור שהכי חשוב לגוגל הוא זה שיש לו סמכות דומיין גבוהה ודירוג עמודים גבוה, תוצאת ספאם נמוכה וכן ותק דומיין, קרי כמה זמן הדומיין קיים באוויר באופן רצוף. 

כמו כן, קישור נכנס מאתר סמכותי (אתר בר סמכא כמו אתר אוניברסיטה, אתר GOV ועוד) יהיה בעל ערך גבוה בהרבה מאשר קישור נכנס מאתר פחות סמכותי. חשוב מאוד לציין, לא כל כך קל בימינו לדרג אתר גבוה בגוגל רק בעזרת קישורים בלבד. האלגוריתמים של גוגל השתנו במהלך השנים, וכיום חלק נכבד מהקישורים לא נחשבים קישור איכותי על פי גוגל.

הקשר בין קישור איכותי על פי גוגל לבין SEO 

כפי שבטח כבר הבנתם, בניית קישורים היא סוג של אופטימיזציה למנועי חיפוש, מה שנקרא גם SEO או קידום אתרים אורגני. ובהיבט הזה של הדברים, הקשר בין בניית קישורים לקידום אתרים הוא די פשוט. כאשר בונים מערך של קישורים נכנסים לאתר, אתם בעצם שולחים אותות לאלגוריתם של גוגל וכן תנועה ממוקדת מאתרים אחרים לאתר שלכם. 

הפעולות האלו הן מה שעוזר להעלות ולשפר את דירוג האתר שלכם בתוצאות החיפוש, ועם הזמן, זה גם ישפר את הנראות והנגישות של האתר בדפי תוצאות של מנועי החיפוש. והיבט נוסף שחשוב להתייחס אליו הוא, ההיבט של האינדוקס של גוגל. קישורים נכנסים חשובים בהיבט הזה מאוד, מכיוון שהם עוזרים למנועי חיפוש לאנדקס את האתר, מה שבתורו עוזר לו להתברג ולהיות מדורג גבוה יותר בחיפושים אחר מילות מפתח רלוונטיות לתחום העסק\האתר.

מה לחפש בחברת בניית קישורים?

הדבר הראשון שצריך לחפש בחברה שמספקת קישור איכותי על פי גוגל הוא, הניסיון של אותה חברת קידום אתרים. אתם רוצים לוודא שלחברה יש ניסיון של שנים לא רק בתחום בניית הקישורים, אלא גם בתעשייה שלכם. הדבר הבא שצריך לבדוק הוא, סוג הקישורים שאותה חברת קידום מציעה לכם. חלק מהחברות יציעו קישורים מסוגים שונים של מקורות, בעוד שאחרות יתמחו בסוגים יותר ספציפיים של קישורים, כמו למשל לינקים מאתרים סמכותיים. 

חשוב לדעת איזה סוג של קישורים אסטרטגיית ה-SEO שלכם דורשת, ואז למצוא חברה שיכולה לספק את הקישורים האלה. למשל, אם אתם פסיכולוגים שצריכים קידום אתרים, יהיה חכם מצידכם למצוא חברת קידום שיכולה להשיג לינקים ברי סמכא מאתרים של אוניברסיטאות, מכללות מוכרות ומוסדות לימוד שונים.

טיפים: למצוא חברת קידום אתרים ובניית לינקים

זכרו כי בטווח הארוך בניית הלינקים צריכה להשתלם לכם, וחברת קידום מקצועית דיה, היא זו שתוכל להשיג לכם את הלינקים היציבים שאתם צריכים. ובהקשר הזה, בחירת חברת קידום אתרים יכולה להיות משימה לא פשוטה. זאת, מכיוון שהשוק הישראלי והעולמי פשוט מוצף בחברות קידום אתרים שלא בהכרח יש להן את הניסיון והמוניטין שהן טוענות שיש להן. בתוך כך, אם אתם רוצים להצליח באסטרטגיית השיווק, חשוב למצוא חברה שיש לה את הכישורים והניסיון לספק את מה שאתם צריכים במדויק. 

אם חברת קידום האתרים לא מכירה בעליל את תחום העיסוק שלכם, נסו לחפש חברת קידום אתרים אחרת. כדי לוודא שחברת הקידום מכירה את התעשייה בה אתם עוסקים, קודם כל תבדקו את תיק העבודות שלה. תבדקו מי היו לקוחות העבר, מי הלקוחות הנוכחיים שלה, תבדקו אם החברה עשתה משהו דומה למה שאתם צריכים וכולי. כך תוכלו לדייק את מאמצי ה-SEO שלכם בצורה המיטבית ביותר. 

Picture of חברת ירדן גרופ
חברת ירדן גרופ

גאים להוביל את ענף האינטרנט בישראל עם 800+ אתרים בבעלותנו במגוון רחב של תחומים פורטלים מובילים עם מאות אלפי גולשים, בנוסף מקדמים מגוון רחב של אתרים באמצעות קידום אורגני, מומן, וקניית קישורים

להזמנת קישורים ותוכן אונליין
לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:
מבצע מיוחד לבאים דרך האתר
פרופיל קישורים חיצוניים
פרופיל קישורים חיצוניים

להבדיל מ"קישורים יוצאים" אשר נטמעים בתוך האתר שלכם ושולחים לינקים לאתרים אחרים, פרופיל קישורים חיצוניים משמע בנייה של מערך לינקים ששולחים טראפיק מאתרים אחרים לאתר

טעויות נפוצות בבניית קישורים
קניית קישורים ממומנים

קניית קישורים ממומנים הוא תהליך נפוץ בקידום אתרים. קניית קישורים עשויה להיות מורכבת, אבל כשעושים את התהליך בצורה מקצועית ונכונה התוצאות מעולות. ניתן לקנות קישורים

נכסים דיגיטליים
מה זה פרופיל קישורים?

רוצים לקדם את האתר שלכם ברשת ולהגדיל את החשיפה שהוא מקבל? אחת הדרכים היעילות ביותר לכך היא לבנות פרופיל קישורים. אך מה זה פרופיל קישורים?

יועץ שיווק באינטרנט
בניית פרופיל קישורים

מה זה בניית פרופיל קישורים? בניית פרופיל קישורים מתייחסת לשיתופי פעולה, הצבת קישורים פנימיים או קניית קישורים לצורך קידום אתר. קישורים הם חלק מתוך מכלול

דרושים בניית אתרים
קניית קישורים

גוגל מדרגת אתרים בהתאם לפרמטרים שונים. אחד הפרמטרים החשובים ביותר בדירוג הוא הקישורים שמפנים מאתרים חזקים ברשת לאתר שלכם. קניית קישורים מאפשרת לכם להגדיל את

שירות בניית קישורים חיצוניים
בניית קישורים בתשלום

בניית קישורים בתשלום הוא אחד השירותים החשובים לבעלי אתרים. על ידי בניית קישורים בתשלום ניתן לקדם את האתר ברשת, להעלות את הדירוג שלו במנועי החיפוש,

התקשרו עכשיו!
הכירו את מערכת המתקדמת בישראל להזמנת קישורים ותוכן אונליין

רוצה שגשוג והצלחה כלכלית

אנחנו מדברים תוצאות - לידים לעסק שלך!

מלאו פרטים בטופס וקבלו ייעוץ ראשוני ללא עלות.

הצוות שלנו כאן עבורך