פרסום מודעה בפייסבוק

מה בעמוד זה?

פרסום מודעה בפייסבוקפייסבוק היא פלטפורמת מדיה חברתית שיש לה יותר מ-2.2 מיליארד משתמשים פעילים מדי חודש, מה שהופך אותה לאתר המדיה החברתית הפופולרי ביותר בעולם. עם בסיס משתמשים כה גדול, פייסבוק היא מקום מצוין לקדם את העסק שלכם ולהגיע ללקוחות חדשים. בהקשר הזה של הדברים, הנה כמה דגשים וטיפים על פרסום מודעה בפייסבוק. 

הצעד הראשון בעת פרסום מודעה בפייסבוק הוא יצירת חשבון, אבל ליתר דיוק, תצטרכו ליצור פרופיל עסקי לדף הפייסבוק שלכם. אתם יכולים ליצור פרופיל אישי או שאתם יכולים ליצור דף עבור העסק או המוצר שלכם, השירות שלכם ועוד. אם אתם חדשים לגמרי בתחום, אחת הדרכים להתחיל עם שיווק דיגיטלי בפייסבוק היא על ידי הרשמה לגרסת ניסיון בחינם של Hootsuite. גרסה זו תאפשר לכם לנהל מספר חשבונות בבת אחת ולתזמן פוסטים מראש.

סוגי קמפיינים שיווקיים בפייסבוק 

ניתן לחלק קמפיינים שיווקיים דיגיטליים ברשתות חברתיות לשלושה סוגים עיקריים. יש לנו את השיווק האורגני,  פרסום מודעות בפייסבוק בתשלום ושיווק משפיענים. שיווק אורגני הוא הדרך הטובה ביותר להגיע ללקוחות פוטנציאליים כאשר הם לא מחפשים את המוצר או השירות שלכם באופן ספציפי, אבל גם פרסום מודעה בפייסבוק נחשבת שיטה מומלצת מאוד להגברת הפעילות העסקית דרך המדיות החברתיות. 

 פייסבוק מאפשרת ליצור מודעה שתוצג בפני אנשים שאינם החברים או העוקבים שלכם בדף, אבל כאלו שיש להם עניין במוצרים ובשירותים דומים כמו שאתם מציעים. סוג זה של מסע פרסום נקרא גם פרסום "ממוקד" או "מותאם אישית", מכיוון שאתם יכולים להשתמש בכלי המיקוד החזקים של פייסבוק כדי להציג לאנשים מודעות שמתיישרות עם החזון העסקי והשיווקי שלכם.

מהו יישום Hootsuite וכיצד יועיל לפרסום מודעה בפייסבוק? 

במילים פשוטות עד כמה שאפשר, Hootsuite הוא כלי לניהול מדיה חברתית המסייע למשתמשים לנהל את חשבונות המדיה החברתית שלהם. יש ליישום הזה גם תוכנית בתשלום עם תכונות נוספות, כמו היכולת לתזמן פוסטים מראש כאשר מעוניינים לשחרר פרסום מודעה בפייסבוק לאוויר.

מכיוון שקשה לנהל מסעות פרסום בפייסבוק בגלל כל אפשרויות המיקוד השונות הזמינות, אפליקציות כמו Hootsuite מאפשרות חיים קלים הרבה יותר. עם תכונת הפרסום האוטומטית של Hootsuite, לא צריך לדאוג לנושאים אלה ואתם יכולים להתמקד בהיבטים אחרים של העסק. 

אפליקציית Hootsuite תהיה שימושית לפרסום מודעות בפייסבוק מכיוון שהיא מאפשרת למקד לקהל שלכם על סמך מיקומו, תחומי העניין והדמוגרפיה שלו. יישום זה גם מאפשר לכם לא רק לתזמן פוסטים מראש, אלא גם לעקוב אחר ביצועי המודעה שלכם לאורך זמן.

למה פרסום מודעה בפייסבוק כה מומלץ לעסקים?

לא לחינם, אנשים נוטים לומר שפרסום בפייסבוק הוא הטוב ביותר בין שיטות השיווק, מכיוון שהוא מציע את טווח ההגעה הגבוה ביותר מבין פלטפורמות המדיה החברתית האחרות. בנוסף, פייסבוק מציעה מגוון רחב של אפשרויות פרסום הניתנות להתאמה אישית לפי צרכי כל חברה.

פרסום בפלטפורמות מדיה חברתית נתפס לעתים קרובות כשיטה הטובה ביותר, מכיוון שהוא מספק החזר גדול על ההשקעה. ומלכתחילה, מחיר פרסום מודעה בפייסבוק יהיה בדרך כלל נמוך יותר מאשר שיווק דיגיטלי מתמשך על פני תקופה מסוימת. 

מה הדרך הכי טובה לפרסם בפייסבוק? 

הדרך הטובה ביותר לפרסם בפייסבוק היא באמצעות שילוב של מודעות בתשלום ופוסטים אורגניים. מודעות מבוססות תמונה נהדרות למשיכת תשומת לב וליצירת מעורבות על ידי קהלי היעד שלכם, אך אין להן אותה רמת המרה כמו למודעות מבוססות טקסט, מודעות מבוססות וידאו, אינפו-גרפיקה ועוד. 

בסופו של דבר, פרסום מודעה בפייסבוק כולל מגוון פונקציות כמו העברת הודעות, הזרמת וידאו חי ושיתוף תמונות. בשל כך, כל עסק ועסק צריכים לבחור את שיטות הפרסום הכי נכונות למסרים השיווקיים שלהם, בהתאם למוצרים, השירותים המסופקים ועוד. 

מה המשקל השיווקי של סרטונים בקמפיין בפייסבוק?

אנשים רבים טוענים כי הדרך הטובה ביותר לפרסם בפייסבוק היא באמצעות וידאו. בעזרת האלגוריתם של פייסבוק, סרטונים מדורגים גבוה יותר מכל סוג אחר של תוכן. אבל עם זאת, עד כמה שהווידאו יהיה מוצלח ונכון שיווקית, כדי לוודא שהמודעה תגיע לכמה שיותר אנשים, יש להשתמש בכלי המיקוד של פייסבוק כדי למקד לדמוגרפיה ותחומי עניין ספציפיים.

אם אתם צריכים פרסום מודעה בפייסבוק, אתם יכולים למקד את המודעות שלכם לאנשים לפי גיל, מין, מיקום, תחומי עניין ומאפיינים דמוגרפיים אחרים. ואם אתם רוצים להגדיל את שיעור הקליקים ושיעורי ההמרות שלכם, חשוב להשתמש בכלים הדיגיטליים הנכונים כדי לעשות זאת. בואו נדבר גם עליהם. 

כלים דיגיטליים עבור מיקוד מודעה ב-FACEBOOK

מיקוד מודעות בפייסבוק הוא תהליך המאפשר למשווקים ליצור מודעות שסביר יותר שיוצגו לקהל הנכון. מודעות אלו מוצגות בדרך כלל בפיד החדשות או בצד ימין של ציר הזמן. ניתן לעשות זאת במגוון שיטות, כולל קהלים מותאמים אישית בפייסבוק, מיקוד לפי גיאוגרפיה, מיקוד לפי נתונים דמוגרפיים, מיקוד מודעות בפייסבוק לפי ניטור מידע פסיכו-גרפי ועוד. 

השיווק הדיגיטלי התפתח עם הזמן ועם התקדמות הטכנולוגיה, המשווקים הצליחו לנצל כלים דיגיטליים חדשים כמו תכונות מיקוד המודעות של פייסבוק. בתוך כך, יש כמה דברים שכדאי לזכור בעת פרסום מודעה בפייסבוק. למשל, טווח ההגעה. ככל שיותר אנשים יראו את המודעה שלכם, כך גדל הסיכוי שהם ילחצו עליה ויבקרו באתר האינטרנט שלכם.

טיפים לפרסום מודעה בפייסבוק

עבור פרסום מודעה בפייסבוק, השתמשו בכלי המיקוד הנכונים. זאת, כי אתם רוצים שהמוצר או השירות שלכם ייראו על ידי הקהל הנכון. כמו כן, ודאו שהתוכן שלכם מרתק ואינטראקטיבי. תוכן מרתק ידרבן ויעודד לאנשים לשתף את הפוסט שלכם עם חברים ובני משפחה שלהם.

לא פחות חשוב, ודאו שהמודעה שלכם מקורית. תוכן מקורי יעזור להגביר את המעורבות ולהגדיל את שיעורי הקליקים, בעוד שתוכן גנרי עלול לגרור תגובות לא טובות, ביקורות וכשל בקמפיין השיווקי שלכם. ולבסוף, ודאו שיש לכם במודעה קריאה ברורה לפעולה. 

כמה עולה פרסום מודעה בפייסבוק?

שיווק בפייסבוק הוא דרך חסכונית מאוד להגיע לקהל היעד שלכם. ממודעות פייסבוק ועד פרסום "סטורי", מחיר הפרסום בפייסבוק נמוך בהרבה מפלטפורמות אחרות של מדיה חברתית. אם כך, כיצד נקבע מחיר פרסום מודעה בפייסבוק? ובכן, העלות של שיווק דיגיטלי בפייסבוק תלויה בסוג המודעה שאתם רוצים להציג וכמה ממוקדים אתם רוצים שהקהל שלכם יהיה. 

ולא פחות חשוב, יש לדעת כי מחירי הפרסום בפייסבוק נקבעים לפי גודל הקהל שלכם. מטבע הדברים, ככל שיותר אנשים יראו את המודעה שלכם, ככה היא תהיה יקרה יותר. בממוצע, מחיר פרסום מודעה בפייסבוק יכול לנוע בין 700 ₪ ל-950 ₪ ומעלה לחודש. 

טיפים למציאת חברת פרסום מודעות בפייסבוק 

אם אתם מחפשים חברת פרסום מודעות בפייסבוק בתשלום, הצעד הראשון הוא למצוא חברת שיווק דיגיטלי אשר מתמחה לא רק בפייסבוק, אלא גם בתחום העיסוק הספציפי שלכם. בקשו הפניות מחברים ובני משפחה שחוו חוויה חיובית עם חברה מסוימת, או לחילופין, פנו לגוגל כדי לאתר חברות קידום בפייסבוק, חברות שיווק דיגיטלי בפייסבוק וכולי. 

בשורה התחתונה, טיב ההצלחה העסקית שלכם תלויה בעיקר במומחיות של חברת השיווק הדיגיטלי שבה תבחרו להסתייע. ככל שתדייקו את בחירת החברה שתקדם אתכם בפייסבוק, ככה תגדילו את הסיכויים להצלחה עסקית.

Picture of חברת ירדן גרופ
חברת ירדן גרופ

גאים להוביל את ענף האינטרנט בישראל עם 800+ אתרים בבעלותנו במגוון רחב של תחומים פורטלים מובילים עם מאות אלפי גולשים, בנוסף מקדמים מגוון רחב של אתרים באמצעות קידום אורגני, מומן, וקניית קישורים

להזמנת קישורים ותוכן אונליין
לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:
מבצע מיוחד לבאים דרך האתר
הפייסבוק מכיל בתוכו מצב מעניין למדי בו דווקא האנשים בעלי הפעולות הקטנות הם אלו אשר דווקא מצליחים לקבל רווחים כלכליים יפים
חשבון עסקי באינסטגרם

אינסטגרם היא פלטפורמת מדיה חברתית פופולרית. יש לה יותר ממיליארד משתמשים פעילים והיא מציגה מודעות כדי לייצר הכנסה לבעלי עסקים קטנים וגדולים, אנשים פרטיים שיודעים

מכירות באינטרנט אפשרויות במגוון דרכים וזירות דיגיטליות פרסומיות
פרסום בלינקדאין

לינקדאין היא פלטפורמה חשובה לעסקים. חיוני שלחברות תהיה נוכחות בפלטפורמה זו, אבל לא לכל חברה יש את הצורך הזה של פרסום ושיווק בלינקדאין (או: לינקדין).

פרסום עסקים בטיקטוק
פרסום עסקים בטיקטוק

טיקטוק היא כיום כלי חשוב בשיווק ופרסום לעסקים שמתמקדים בקהל היעד הצעיר. עם יכולת ההתאמה האישית שלה והפופולריות המתמדת של הפלטפורמה, פרסום עסקים בטיקטוק יכול

קידום בטיקטוק
קידום בטיקטוק

אחד מהאפשרויות היעילות להצלחה של עסקים בעידן הדיגיטלי הוא היכולת להשתמש ברשתות החברתיות בצורה חכמה ויעילה כדי להגיע לקהל היעד שלהם. טיקטוק, האפליקציה הפופולרית לשיתוף

ניהול עמוד טיקטוק
ניהול עמוד טיקטוק

טיקטוק היא פלטפורמה מרתקת ויעילה לפרסום ושיווק עסקים בקרב הצעירים. הפלטפורמה מציעה מגוון רחב של סגנונות וכלים ליצירת תוכן מדהים ומעורר התעניינות שמגשים את הציפיות

פרסום ממומן בטיקטוק
פרסום ממומן בטיקטוק

טיקטוק היא אחת הרשתות החברתיות הגדולות ביותר. היא צברה תאוצה בשנים האחרונות והפכה לאחת הרשתות החברתיות המבוקשות, במיוחד בקרב הצעירים. אם העסק שלכם נוגע לקהל

התקשרו עכשיו!
הכירו את מערכת המתקדמת בישראל להזמנת קישורים ותוכן אונליין

רוצה שגשוג והצלחה כלכלית

אנחנו מדברים תוצאות - לידים לעסק שלך!

מלאו פרטים בטופס וקבלו ייעוץ ראשוני ללא עלות.

הצוות שלנו כאן עבורך