פרסום כתבות באתרים מובילים

מה בעמוד זה?

פרסום כתבות באתרים מובילים היא שיטת קידום מוכרת ומוצלחת. כדי לפרסם כתבה באתר מוביל רצוי שיהיה גורם מתווך – מקדם אתרים. היתרון בתיווך הוא שלרוב המחירים יכולים להיות נמוכים יותר עקב התיווך ונסביר למה. מקדם אתרים שעובדים עם מספר אתרים יכול להשיג הצעה מוצלחת יותר מאותו אתר מוביל עקב קנייה מרובה. אם אתם חושבים לקנות קישורים לאתרים מובילים, לפניכם כל מה שאתם צריכים לדעת.

מהם קישורים?

פרסום כתבות באתרים מובילים בשפה המקצועית נקרא קישורים חיצוניים. יש לנו שני סוגי קישורים, קישור פנימי וקישור חיצוני. קישורהמחיר אותו נשלם עבור פרסום כתבות באתרים מובילים יהיה גבוה מאשר כל אתר אחר. אנחנו בהמשך נוסיף טבלת מחירים כדי להשוות מחירים בין קישורים כאלה ואחרים חיצוני היא כתבה המפורסמת באתר חיצוני אשר במהלך הכתבה יש קישור המוביל את הקוראים לאתר שלנו, בין אם מדובר על דף הבית או עמוד ספציפי למתן שירות ויצירת קשר. קישורים חיצוניים יכולים להיות באמצעות שיתופי פעולה או רכישת קישורים. קניית קישורים היא על בסיס כניסות האתר החיצוני, רלוונטיות לנישה שלכם וכמובן תקציב. יש עוד שיקולים נוספים בבחירת האתר, שיקולים אשר דורשים תוכנות מתקדמות לסקירת האתר בו נרצה לפרסם.

קישורים פנימיים הם קישורים שנמצאים בתוך האתר. הקישור הפנימי נמצא בעמוד מסוים ומוביל לדף אחר באתר. האלגוריתם של גוגל אוהב קישורים פנימיים וקישורים חיצוניים כל עוד עושים את זה נכון. אי אפשר לפרסם קישורים סתם, זאת אומרת אפשר אבל זה ייפגע בדירוג במנועי החיפוש. הקישור צריך להיות רלוונטי, הכתבה צריכה להיות מושכת ובחירת האתר (מוביל או לא מוביל) חייבת להתאים לתחום בו אתם נותנים שירות.

יתרונות

  1. חשיפה – היתרון המובהק של פרסום כתבות באתרים מובילים הוא החשיפה. יש חשיפה גדולה באתרים בהם כניסות הגולשים היא גבוהה. תוכלו לחשוף את האתר שלכם לקהלים נוספים ובכמויות גדולות וגם כאן, יש לוודא שקהל היעד שלכם הוא באמת קהל היעד באתר הספציפי בו תפורסם הכתבה.
  2. איכות קישור – האלגוריתם של גוגל עובד על פי תנאים שונים, אף אחד לא באמת יודע את הנוסחה המדויקת. מה שאנחנו כאן יודעים הוא שגוגל אוהבת קישורים איכותיים. האתר המוביל בו אתם בוחרים הוא אתר איכותי? יש לו קהל אורגני? הוא באמת נחשב לאתר מוביל? אם התשובה לכל השאלות היא כן, הקישור יהיה איכותי ובכך האתר שלכם יקודם בגוגל.
  3. סינון – אתרים מובילים ואיכותיים יודעים לברור בין כתבות כאלה ואחרות. אתר מקצועי לא יפרסם כתבות לא איכותיות עם שגיאות מילוליות. ככל שהאתר יותר נוקשה לגבי סינון המאמרים כך הוא איכותי יותר וגם אתם יכולים לקבל אסמכתא מנקודה מקצועית שהכתבה שלכם איכותית (או לא).

חסרונות

  1. תחרות – כולם רוצים להגיע לאתרים מובילים ואיכותיים, לכן התחרות היא די גדולה ולאתר הגדול עצמו לא משנה אם יפרסם אתכם, את המתחרים שלכם או שניכם יחד. התחרות הגדולה חושפת את קהל היעד שלכם לעוד אפשרויות וכאן אתם נמדדים לפי האיכות שלכם.
  2. מחיר – המחיר אותו נשלם עבור פרסום כתבות באתרים מובילים יהיה גבוה מאשר כל אתר אחר. אנחנו בהמשך נוסיף טבלת מחירים כדי להשוות מחירים בין קישורים כאלה ואחרים. המחיר אותו נשלם הוא משתלם אם באמת נעלה על כל הצרכים של כתיבת תוכן מקצועית.

כמה עולה פרסום כתבות באתרים מובילים?

כבר לפי "אתרים מובילים" ניתן להבין שהעלויות כאן יקרות בהשוואה לאתרים אחרים. לכן, ריכזנו עבורכם מחירון הכולל השוואת מחירים. מוטב להדגיש כבר עכשיו, המחירים נתונים לשינוי, אין באמת פיקוח והאתרים יכולים לבחור לעצמם את עלויות מכירת הקישורים – לפניכם המחירון:

 

סוג האתר מחיר הערות
אתרים קטנים ובינוניים 100-300 ש"ח לקישור המחיר עשוי להתייקר בהתאם לסוג האתר.
אתרים בינוניים-גדולים 300-800 ש"ח לקישור המחיר עשוי להשתנות בהתאם לנישה של האתר.
אתרים מובילים החל מ-1,500 ש"ח אתרים כמו מאקו, ישראל היום, מדרג ונוספים אחרים.

איך בודקים אתרים איכותיים?

אפשר בקלות לבדוק מהי כמות הכניסות שיש לאתר מסוים בחודש באמצעות Google Analyst. אבל למען האמת, כמות כניסות היא לאהמחיר אותו נשלם עבור פרסום כתבות באתרים מובילים יהיה גבוה מאשר כל אתר אחר. אנחנו בהמשך נוסיף טבלת מחירים כדי להשוות מחירים בין קישורים הפרמטר לפיו אנחנו רוצים לבחון האם כדאי לפרסם באתר מסוים או לא. יש תוכנות מתקדמות שהן בתשלום, התוכנות עוזרות לנו לבדוק פרמטרים נוספים שיכולים לאבחן האם מדובר על אתר איכותי או אתר פחות איכותי. התוכנות סורקות את האתר ובודקות את הזמן הממוצע של גלישה באתר, כניסות חדשות, לקוחות חוזרים, DR ועוד נתונים שונים שיכולים לסכם לנו האם האתר מוביל ואיכותי, או שמדובר על אתר פחות רלוונטי.

מוטב להדגיש, גוגל כמובן יודעת לזהות את כל הנתונים שציינו וככל שאתם בוחרים באתר לא איכותי לקניית קישור, גוגל מזהה את זה ולא תקדם אתכם בהתאם. דבר נוסף, גם אם מצאתם אתר איכותי אין טעם לקנות אינספור קישורים, יש לדעת איך לפעול באופן מתון ולא אגרסיבי מדי.

פרסום כתבות באתרים מובילים באופן עצמאי

האם אתם צריכים בעל מקצוע שיעבור אתכם את התהליך הזה או שאפשר לקנות קישורים לבד? ניתן לקנות קישורים מבעל מקצוע שזה תפקידו – למכור קישורים.ניתן מצד שני לפנות גם ישירות לבעלי האתר אצלו נרצה לפרסם. אבל לפני זה, כל הדברים שציינו על בחירת אתר מוביל הם קריטיים לקידום האתר. לכן, אם אתם כן מנוסים ויודעים איך לבצע את הדברים שציינו אין באמת טעם לשכור את שירותיו של מקדם אתרים. מצד שני, אם אין לכם את הניסיון הרלוונטי אתם בקלות יכולים ליפול לתרמיות.

נוסף על כך, אנחנו כן ממליצים לפנות למקדם אתרים מכיוון שהוא מחזיק בהיצע קישורים רחב וקשר ישיר עם האתר. הקשר הזה מוזיל עלויות בגלל שבעל המקצוע קונה כמות גדולה של קישורים עבורכם ועבור לקוחות נוספים וכך המחיר לקישור יורד.

Picture of חברת ירדן גרופ
חברת ירדן גרופ

גאים להוביל את ענף האינטרנט בישראל עם 800+ אתרים בבעלותנו במגוון רחב של תחומים פורטלים מובילים עם מאות אלפי גולשים, בנוסף מקדמים מגוון רחב של אתרים באמצעות קידום אורגני, מומן, וקניית קישורים

להזמנת קישורים ותוכן אונליין
לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:
מבצע מיוחד לבאים דרך האתר
קידום אורגני וורדפרס
קידום אורגני וורדפרס

מה זה קידום אורגני לאתרי וורדפרס? קידום אתרים אורגני, הוא מושג אשר מתייחס להבנת המנגנון הטבעי של גוגל – כיצד גוגל דרגת אתרי אינטרנט וקובעת

פרופיל קישורים חיצוניים
פרופיל קישורים חיצוניים

להבדיל מ"קישורים יוצאים" אשר נטמעים בתוך האתר שלכם ושולחים לינקים לאתרים אחרים, פרופיל קישורים חיצוניים משמע בנייה של מערך לינקים ששולחים טראפיק מאתרים אחרים לאתר

טעויות נפוצות בבניית קישורים
קניית קישורים ממומנים

קניית קישורים ממומנים הוא תהליך נפוץ בקידום אתרים. קניית קישורים עשויה להיות מורכבת, אבל כשעושים את התהליך בצורה מקצועית ונכונה התוצאות מעולות. ניתן לקנות קישורים

נכסים דיגיטליים
מה זה פרופיל קישורים?

רוצים לקדם את האתר שלכם ברשת ולהגדיל את החשיפה שהוא מקבל? אחת הדרכים היעילות ביותר לכך היא לבנות פרופיל קישורים. אך מה זה פרופיל קישורים?

יועץ שיווק באינטרנט
בניית פרופיל קישורים

מה זה בניית פרופיל קישורים? בניית פרופיל קישורים מתייחסת לשיתופי פעולה, הצבת קישורים פנימיים או קניית קישורים לצורך קידום אתר. קישורים הם חלק מתוך מכלול

דרושים בניית אתרים
קניית קישורים

גוגל מדרגת אתרים בהתאם לפרמטרים שונים. אחד הפרמטרים החשובים ביותר בדירוג הוא הקישורים שמפנים מאתרים חזקים ברשת לאתר שלכם. קניית קישורים מאפשרת לכם להגדיל את

התקשרו עכשיו!
הכירו את מערכת המתקדמת בישראל להזמנת קישורים ותוכן אונליין

רוצה שגשוג והצלחה כלכלית

אנחנו מדברים תוצאות - לידים לעסק שלך!

מלאו פרטים בטופס וקבלו ייעוץ ראשוני ללא עלות.

הצוות שלנו כאן עבורך