מחירון פרסום כתבות

מה בעמוד זה?

פרסום כתבות באתרים נחשב לאחת הדרכים היעילות ביותר לקדם אתרים באינטרנט. על ידי פרסום כתבות ניתן להגדיל את התנועה באתר וכך להגדיל את החשיפה שהוא מקבל מהגולשים. מה זה פרסום כתבות ומה המחיר של שירות זה? המאמר הבא הוא בשבילכם.

מחירון פרסום כתבות- מה זה אומר?

פרסום כתבות באתרים הוא שיטה קידום לעסקים בה מפרסמים כתבות תוכן, כתבות שיווק או כתבות תדמית באתרים מובילים. מדובר באתרים חזקים שמדורגים גבוה בגוגל ומקבלים חשיפה מגולשים רבים. באתרים אלה מתפרסמות כתבות שונות במדורים שונים המיועדות לקדם עסקים ולהגדיל את החשיפה שלהם. כלומר, כל בעל עסק שרוצה לקדם את העסק יוכל לשלם לאתרים מובילים על מנת שיפרסמו כתבות באתר ויעזרו לעסק למשוך לקוחות.

מחירון פרסום כתבות- למה זה חשוב?

כאשר מפרסמים כתבות באתרים מובילים ניתן לקדם את העסק בשתי דרכים מרכזיות – יחסי ציבור וקידום אתר העסק. נרחיב על שתיפרסום כתבות באתרים הוא שיטה קידום לעסקים בה מפרסמים כתבות תוכן, כתבות שיווק או כתבות תדמית באתרים מובילים הדרכים הללו.

הדרך הראשונה בה ניתן לקדם את העסק על ידי פרסום כתבות היא ביצוע יחסי ציבור לעסק. יחסי ציבור הם דבר חשוב מאוד לקידום עסקים. כאשר הגולשים רואים שהעסק שלכם מופיע באתר מוביל מסוים, הם ישר מניחים שהעסק שלכם הוא עסק חזק, יציב וגדול. בנוסף, על ידי הכתבות הללו תוכלו לקדם את העסק, מוצרים או שירותים שהוא מספק בדרכים עקיפות בלי שהגולשים יידעו שמדובר בפרסום. כך אתם יוצרים לעסק מוניטין חיובי, מגדילים את החשיפה שהוא מקבל ומושכים לקוחות.

הדרך השנייה שמאפשרת לקדם את העסק על ידי פרסום כתבות היא קידום אתר העסק. למעשה, כאשר מפרסמים כתבות באתרים מובילים, ניתן להוסיף לכתבות אלה קישורים חיצוניים. קישורים אלה יובילו את הגולשים מהאתר בו הם קוראים את הכתבה לדף באתר העסק שלנו. על ידי כך ניתן להגדיל את התנועה באתר ולהגדיל את החשיפה שהוא מקבל. על ידי קידום אתר העסק ניתן לקדם את העסק באינטרנט.

מחירון פרסום כתבות- מה היתרונות?

פרסום כתבות באתרים מובילים הוא שיטת קידום לעסקים שכוללת מספר יתרונות בולטים-

  • פרסום בעקיפין- כאשר אנחנו מפרסמים כתבות באתרים אנחנו מקדמים את העסק בעקיפין. לרוב הגולשים נמאס מהפרסומות הקופצות ולכן הם למדו לסנן את הנאמר בהם ולעבור הלאה. כאשר אתם בוחרים לקדם את העסק על ידי כתבות, אתם מפרסמים את העסק בצורה מעודנת ומתוחכמת יותר. כך אתם יכולים להניב תוצאות טובות יותר ולבצע פעולת שכנוע יעילה יותר.
  • בניית מוניטין לעסק- המוניטין של העסק הוא אחד הדברים החשובים ביותר להצלחתו. על ידי פרסום כתבות באתרים ניתן לבנות לעסק מוניטין חיובי, חזק ויציב. כך למעשה הגולשים שרואים כי אתר מוביל וחזק ממליץ על העסק שלכם, מסיקים מכך שהעסק שלכם רציני וחזר. על ידי כך אתם יכולים למתג את העסק ולבנות לו מוניטין חיובי.
  • מסרים עמוקים- כאשר אתם מקדמים את העסק על ידי פרסום כתבות אתם יכולים לכלול בקידום מסרים עמוקים יותר מאשר "מבצע חדש". לכתבות אלה ניתן להוסיף סיפור על העסק, פירוט על המוצרים ועוד מסרים לצד המסרים השיווקיים הבנאליים.
  • קידום אתר העסק בגוגל- כפי שציינו קודם, על ידי פרסום כתבות והוספת קישור מתאים ניתן לקדם את אתר העסק. בנוסף יש לקחת בחשבון, שמלבד להגדלת התנועה באתר, הוספת קישורים לכתבות אלה, מאפשרת לכם להעלות את הדירוג של האתר שלגכם בגוגל. למעשה, גוגל מדרגת אתרים בהתאם לפרמטרים שונים כאשר אחד מהם הוא הקישורים החיצוניים באתרים מובילים. הקישורים הללו, מהווים עבור האלגוריתם של גוגל מעין המלצה מהאתר המקשר לאתר היעד.

מחירון פרסום כתבות- מה טווח המחירים?

כפי שהבנו עד עתה, פרסום כתבות באתרים מובילים הוא אחד הדברים החשובים לקידום העסק שלנו ולהעלאת הדירוג של אתר העסקמחירון פרסום כתבות באתרים מובילים. כך תוכלו לקבל מושג על המחירים המקובלים בשוק שלנו בגוגל. אך כמה זה עולה? ובכן קשה לענות באופן חד משמעי מה יהיה המחיר של פרסום כתבות באתרים מאחר שהמחיר ישתנה בהתאם לגורמים שונים כמו הוותק של האתר, החוזק של האתר, מספר הכתבות המתפרסמות באתר, מה הדירוג של האתר בגוגל, מה ציון האתר, מה מספר הגולשים של האתר ועוד. יש לקחת בחשבון שככל שהאתר יהיה חזק יותר כך הכתבות בו יקבלו חשיפה גבוהה יותר ולכן המחיר לפרסום כתבות בו יעלה.

ריכזנו לכם מחירון פרסום כתבות באתרים מובילים. כך תוכלו לקבל מושג על המחירים המקובלים בשוק לפני שאתם פונים לאתרים שונים-

  • המחיר עבור פרסום כתבות באתרי נישה ואתרי תוכן קטנים ינוע בין 80 ל-150 שקלים לכתבה.
  • המחיר עבור פרסום כתבות במקומונים ובאתרי תוכן בינוניים ינוע בין 100 ל-500 שקלים לכתבה.
  • המחיר עבור פרסום כתבות באתרי חדשות ואתרי תוכן ארציים שמקבלים חשיפה גבוהה ינוע סביב 1,500 שקלים ומעלה (יכול גם להגיע ל-3,000 שקלים או יותר).

יש לקחת בחשבון שאתרים רבים מציעים מחירון פרסום כתבות אטרקטיבי שכולל הנחת כמות. על ידי כך ניתן לקנות כמות כתבות מראש ולהוזיל את המחיר עבור כל כתבה.

מחירון פרסום כתבות – דגשים חשובים

על מנת לפרסם כתבות שיקדמו את העסק באופן יעיל ויניבו תוצאות טובות יש לקחת בחשבון מספר דגשים חשובים-

  1. איכות – כאשר אתם מפרסמים כתבות באתרים מובילים וחזקים אתם צריכים שהתוכן של הכתבות יהיה איכותי. למעשה, אתרים מובילים מקבלים ציון אתר שמושפע גם מהתוכן שמועלה לאתר ולכן חשוב שהכתבות המתפרסמות יעמדו בתנאי סף מסוימים. לכן הקפידו לכתוב כתבה איכותית, שתכלול מבנה נכון של כותרות ופסקאות, הקפידו על ניסוח נכון ועל שגיאות כתיב.
  2. עניין – על מנת להניב תוצאות טובות מהכתבות שמתפרסמות חשוב לעורר עניין אצל הקורא. לכן, מלבד ליצירת תוכן שכולל מסרים שיווקיים חשוב ליצור תוכן מעניין שיגרום לקוראים להתעניין בעסק ולהמשיך לקריאה באתר העסק. לכן, חשוב שהתוכן שאתם מיצרים יסקרן את הקורא ולא יהיה רק אינפורמטיבי. לשם כך ניתן להוסיף סיפור מעניין כמו לדוגמא, סיפור אישי של בעל העסק על אתגר שהתמודד איתו.
  3. סגנון – כאשר מפרסמים כתבות באתרים מובילים חשוב מאוד להתאים את סגנון הכתבה לאתר בו היא תתפרסם. קודם כל בחרו באתר שהנושא או התחום בו הוא מתעסק קשור לתחום של העסק שלכם, כך התוכן שתפרסמו ישתלב בטבעיות. בנוסף, על מנת שהכתבה תשתלב באופן טבעי ותקודם על ידי גוגל היא צריכה להתאים לסגנון של האתר. לכן חשוב להתאים את הסגנון על מנת שהתכנים ישתלבו.
  4. זכויות יוצרים – על מנת לפרסם כתבות איכותיות, שמעוררות עניין בקורא מומלץ להוסיף תמונות. כך אתם מאפשרים לקורא לשמור על שטף קריאה ומרעננים אותו מהמלל הארוך. עם זאת, להוספת התמונות יש פן שחשוב לקחת בחשבון והוא זכויות יוצרים. במידה שאתם משתמשים בתמונות שצילמתם בעצמכם אתם לא בבעיה. אך במידה שאתם משתמשים בתמונות מהאינטרנט אתם חייבים לוודא את עניין זכויות היוצרים. על פי חוזה הפרסום, אתם אלה שצריכים לוודא שיש לכם זכויות לשימוש בתמונות. לכן חשוב לקחת זאת בחשבון. במידה שלא תוודאו את עניין זכויות היוצרים אתם עומדים בפני תביעה. שימו לב שקיימים מאגרים רבים בהם תמצאו תמונות שניתן להשתמש בהן בחינם ובתשלום.
Picture of חברת ירדן גרופ
חברת ירדן גרופ

גאים להוביל את ענף האינטרנט בישראל עם 800+ אתרים בבעלותנו במגוון רחב של תחומים פורטלים מובילים עם מאות אלפי גולשים, בנוסף מקדמים מגוון רחב של אתרים באמצעות קידום אורגני, מומן, וקניית קישורים

להזמנת קישורים ותוכן אונליין
לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:
מבצע מיוחד לבאים דרך האתר
קידום אורגני וורדפרס
קידום אורגני וורדפרס

מה זה קידום אורגני לאתרי וורדפרס? קידום אתרים אורגני, הוא מושג אשר מתייחס להבנת המנגנון הטבעי של גוגל – כיצד גוגל דרגת אתרי אינטרנט וקובעת

פרופיל קישורים חיצוניים
פרופיל קישורים חיצוניים

להבדיל מ"קישורים יוצאים" אשר נטמעים בתוך האתר שלכם ושולחים לינקים לאתרים אחרים, פרופיל קישורים חיצוניים משמע בנייה של מערך לינקים ששולחים טראפיק מאתרים אחרים לאתר

טעויות נפוצות בבניית קישורים
קניית קישורים ממומנים

קניית קישורים ממומנים הוא תהליך נפוץ בקידום אתרים. קניית קישורים עשויה להיות מורכבת, אבל כשעושים את התהליך בצורה מקצועית ונכונה התוצאות מעולות. ניתן לקנות קישורים

נכסים דיגיטליים
מה זה פרופיל קישורים?

רוצים לקדם את האתר שלכם ברשת ולהגדיל את החשיפה שהוא מקבל? אחת הדרכים היעילות ביותר לכך היא לבנות פרופיל קישורים. אך מה זה פרופיל קישורים?

יועץ שיווק באינטרנט
בניית פרופיל קישורים

מה זה בניית פרופיל קישורים? בניית פרופיל קישורים מתייחסת לשיתופי פעולה, הצבת קישורים פנימיים או קניית קישורים לצורך קידום אתר. קישורים הם חלק מתוך מכלול

דרושים בניית אתרים
קניית קישורים

גוגל מדרגת אתרים בהתאם לפרמטרים שונים. אחד הפרמטרים החשובים ביותר בדירוג הוא הקישורים שמפנים מאתרים חזקים ברשת לאתר שלכם. קניית קישורים מאפשרת לכם להגדיל את

התקשרו עכשיו!
הכירו את מערכת המתקדמת בישראל להזמנת קישורים ותוכן אונליין

רוצה שגשוג והצלחה כלכלית

אנחנו מדברים תוצאות - לידים לעסק שלך!

מלאו פרטים בטופס וקבלו ייעוץ ראשוני ללא עלות.

הצוות שלנו כאן עבורך