פרסום בפייסבוק ובאינסטגרם – ככה מפרסמים היום!

מה בעמוד זה?

פרסום בפייסבוק ובאינסטגרם – ככה מפרסמים היום!

רשת האינטרנט כאן וכבר ברור לכל שהיא כאן כדי להישאר. יתרה מכך – אם עד היום כבר עברו לדיגיטל לא מעט מפעולות היומיום שכל אחד מבצע, הרי שעם הזמן כנראה תהיינה עוד ועוד פעולות שכבר לא נבצע באופן פיזי אלא דרך אתרי האינטרנט השונים. גם בעולם העסקים והמסחר יש לא מעט שינויים אך על דבר פרסום בפייסבוק ובאינסטגרםאחד כבר יש קונצנזוס והוא ברור – פרסום בפייסבוק ובאינסטגרם הוא הדרך הטובה ביותר לפרסמם עסקים וכל עסק פשוט חייב נוכחות ברשתות החברתיות האלה.

 

פרסום בפייסבוק ובאינסטגרם – מה זה בכלל?

אין כמעט מי שלא מכיר את הרשתות החברתיות ועשה בהן את דריסת הרגל הפרטית שלו. מכיוון שהרבה מאד ממשתמשי הרשתות גולשים בהן לאורך כל היום הרי שהן מהוות פלטפורמה לא פחות ממופלאה לפרסם ולשווק עסקים. פרסום בפייסבוק ובאינסטגרם חייב להיות תואם גם לעסק שמפרסם וגם לקהל היעד שאמור לראות את המודעות ולכן מדובר במקצוע לכל דבר ועניין ומכאן – שמי שיפיק את הפרסומים האלה חייב להיות איש מקצוע שבקיא בעולם הזה.

 

איך מפרסמים מרשתות חברתיות?

כאן כבר מדובר על עולם ומלואו, על תורה שלמה שצריך להכיר ולהבין. באופן כללי אפשר וכדאי לדעת שהשימוש ברשתות החברתיות מבוסס על מידע ונתונים שנאספים אודות המשתמשים בעצמם. כך אט אט הרשת מבינה בעצמה מה תחומי העניין של אותו משתמש, מה עשוי לעניין אותו ומה ימשוך את תשומת ליבו. כך קל יותר להחליט איזו מודעה להציג בפניו. פרסום בפייסבוק ובאינסטגרם מבוסס על פילוח מאד מדויק של קהל יעד על פי אותם נתונים שנאספים.

מי יודע איך מבצעים פרסום בפייסבוק ובאינסטגרם שיהיה נכון ויעיל?

הפרסום ברשתות החברתיות קשור באופן ישיר לתחום הגדול של קידום אתרים. מי שמוסמך לבצע פעולות שקשורות לעולם זה הוא מקדם אתרים מקצועי ומנוסה שיידע בדיוק איך יהיה הכי נכון לקדם ולשווק כל עסק באופן נפרד. פרסום בפייסבוק ובאינסטגרם חייב להיות מדויק על מנת להניב את התוצאות הרצויות ולכן לא כל אחד יכול לעשות זאת. גם אם נראה מהצד שמדובר בפעולות שקל לבצע – הרי שצריך לדעת שדרוש ידע טכני מעמיק אודות אופן הפעולה של הרשתות החברתיות.

 

סוגים שונים של פרסומים ברשתות החברתיות

אמנם מדברים ביחד עם הפייסבוק והאינסטגרם אך חשוב לדעת שיש שוני מהותי בין אופן הפרסום בכל אחת מהן. הפרסום בפייסבוק, למשל, מבוסס על איסוף לייקים או עוקבים לעמוד העסקי, על תצוגה של מוצר או שירות חדש וקישור לרכישה ישירה וכמובן הודעה על מבצעים שעומדים לחול על מגוון רחב של מוצרים. פרסום בפייסבוק ובאינסטגרם יכול להיות יעיל ולספק תוצאות מרשימות גם תוך פרק זמן קצר, בתנאי שהוא מבוצע בצורה מבוקרת ומקצועית.

 

איך לייעל פרסום ברשתות החברתיות?

על מנת להבין איך הכי נכון להפוך פרסום בפייסבוק ובאינסטגרם ליעיל ונכון צריך להבין את תהליך העבודה. בשתי הרשתות צריך להתחיל באפיון מדויק של העסק ושל המוצרים או השירותים שרוצים לקדם. השלב הבא הוא פילוח של קהל היעד על מנת לוודא שמציגים את המודעות רק בעיניו של מי שזה יכול להיות רלוונטי עבורו. ישנו גם שלב מהותי של עיצוב המודעה, קבלת ההחלטה איך היא תיראה וכמובן בחירת המלל הכתוב שילווה את הפרסום.

 

הפופולריות של הפרסום ברשתות החברתיות

לא בכדי יש תנועה רבה של מפרסמים לכיוונן של הרשתות החברתיות ובראשן הפייסבוק והאינסטגרם. מקדמי האתרים המקצועיים, כמו גם בעלי העסקים מכל קשת התחומים הבינו את הפוטנציאל החבוי ברשתות ואת הדרך שלהם לנצל את השימוש ברשתות לטובת צרכי קידום עסקים ופרסום מוצרים או שירותים. בדרך זו המשתמשים לעיתים קרובות כלל לא יודעים שתוכן שהם צורכים או צופים בו הוא בעצם פרסומת שמכוונת בדיוק אליהם במודע ולאחר בחינה מעמיקה.

מה ההבדלים בפרסום בין שתי הרשתות הפופולריות?

אמנם מדברים על הפייסבוק והאינסטגרם בדרך כלל באותו המשפט אך חשוב מאד להבין שאלה שתי רשתות חברתיות שונות ואופן השימוש של הגולשים בהן שונה אף הוא. הפייסבוק מבוססת על קמפיינים, ברובם ממומנים ועל מעט תוכן כתוב שמלווה אלמנטים חזותיים. האינסטגרם מבוססת על הסטורי שנעלם לאחר 24 שעות, על פוסטים שיש בהם מיעוט של מלל כתוב (אם בכלל) והאשטאגים שהמטרה שלהם היא למקדם מילה או ביטוי מתוך שאיפה שיהפכו לחלק בלתי נפרד מהשפה.

 

קהל היעד בפייסבוק ובאינסטגרם

פרסום בפייסבוק ובאינסטגרם מבוסס על פילוח מדויק של קהל יעד והשימוש האישי של כל אחד. כאשר פונים לאנשי מקצוע שמרדמים אתרים דרך הרשתות החברתיות הם אלה שימליצו, לאחר תהליך האפיון והניתוח, באיזו מהרשתות יהיה הכי טוב ונכון לפרסם. ככל וזה תלוי בקהל היעד יילקחו בחשבון נתונים כמו גיל, אזור מגורים, מצב אישי וכמובן מגמות או עולמות תוכן שהמשתמש צורך על בסיס יומיומי ובעזרתם קל יותר להכיר אותו ואת התחביבים שלו.

 

מה הערך המוסף של אנשי מקצוע בפרסום ברשתות החברתיות?

כמו בכל נושא אחר, גם או בעצם בעיקר כאשר רוצים לבצע מהלכים יעילים ונכונים של פרסום בפייסבוק ובאינסטגרם – צריך שזה יהיה מלווה באנשי מקצוע. כפי ששום בעל עסק לא יבצע פעולות שאינן קשורות לתחום שבו הוא עוסק – כך אין טעם לנסות לפרסם לבד ברשתות החברתיות ולצפות לתוצאות משביעות רצון. הידע והניסיון שלהם יכולים לעשות את ההבדל בעולם תוכן שיש בו שינויים ועדכונים על בסיס כמעט יומיומי.

 

איך לבחור איש מקצוע לפרסום ברשתות החברתיות?

פרסום ברשתות החברתיות צריך להתבצע על ידי איש מקצוע ויש לא מעט כאלה. מומלץ לקחת את הזמן ולבחור בתבונה את מי שעומד לעמוד בראש התהליך. חשוב שיהיה זה מקדם אתרים ותיק ומנוסה, שמכיר את רזי מערכות הפרסום ברשתות אלה ויהיה בעל ניסיון רב ככל האפשר. מכיוון שהפרסום מבוסס על התאמה אישית לכל עסק, מוצר או שירות – הוא זה שיידע הכי טוב לאחר שיבצע את האפיון איך ואיפה יהיה הכי כדאי לפרסם על מנת לקבל את התוצאות המיוחלות.

 

תוצאות מהירות ונראות לעין

כאשר העמוד העסקי ברשתות מתוחזק ופעיל בצורה הכי טובה יכול בעל העסק בעצמו לראות איך מהלכי הפרסום שהוא מבצע אכן מניבים תוצאות טובות וחיוביות. הוא יכול לראות תוך פרק זמן קצר את מספר הלייקים עולה בהתמדה, הוא ישים לב שהמכירות מתגברות ושיש יותר ויותר פניות של לקוחות וגולשים לעמוד יצירת הקשר או פשוט בשליחת מיילים וטלפונים. בדרך זו הוא יידע שבחר טוב ועליו מוטלת האחריות לשמור על התוצרים לטווח הארוך.

 

פרסום שעובד ברשתות החברתיות

אם עובדים נכון ועל פי השלבים הנדרשים אין ספק שהפרסום ברשתות החברתיות השונות יכול להעלות בצורה משמעותית את התודעה שיש אודות עסק זה או אחר. כאשר הלקוחות ממשיכים להגיע ולהישאר נאמנים למותג – ככה יודעים שפעולות הפרסום הצליחו ושאיש המקצוע עשה את עבודתו מתוך הבנה, ניסיון קודם עשיר וכמובן רצון להצליח למען הלקוח שלו, בעל העסק.

 

פרסום בפייסבוק ובאינסטגרם – הכירו את כל היתרונות בפרסום ברשתות החברתיות

בשנים האחרונות מפרסמים רבים בוחרים לעזוב את כל אפיקי הפרסום ששירתו אותם נאמנה במשך שנים לטובת פרסום בפייסבוק ובאינסטגרם. הרשתות החברתיות החלו את דרכן בתור פלטפורמות חברתיות למטרות שמירה על קשרים מרחוק, שיתוף שלל אירועים חברתיים ומעקב אחרי חברים קרובים. אך בשנים האחרונות חלו לא מעט שינויים בעולם הפרסום, כך שכיום הרשתות החברתיות משמשות כמכונות שיווק משומנות. רוצים ליהנות מכלל יתרונות השיווק והפרסום שיש לפייסבוק או לאינסטגרם להציע לכם? הגעתם למקום הנכון. בשורות הבאות נגע בכל הדגשים החשובים שאתם חייבים להכיר אודות אפשרויות השיווק ברשתות החברתיות השונות. מפרסמים רבים רואים באפשרויות הללו יתרונות רבים ומשמעותיים על פני כל אפיקי הפרסום המסורתיים. אז רגע לפני שאתם מתחילים במסע הפרסום של בית העסק שלכם, כדאי שתמשיכו לקרוא את השורות הבאות.

 

החשיפה הנרחבת לעיני מיליונים כבר לא מעניינת – השינוי הגדול של ענף הפרסום

תחילה, חשוב שתכירו את השינוי הגדול שאפשרות פרסום בפייסבוק ובאינסטגרם חוללה בענף הפרסום כולו. עד לפני מספר שנים בודדות מרבית המפרסמים שאפו להגיע לעיניהם של כמה שיותר אנשים תוך זמן קצר. המטרה המרכזית של המפרסמים היא לחשוף את התוכן הפרסומי לעיני מיליוני אנשים תוך זמן קצר. אפיקי הפרסום הגדולים ביותר ששירתו מפרסמים רבים במשך שנים לחשיפה נרחבת הם: מודעות בעיתונים גדולים המחולקים למיליוני אנשים מידי בוקר, פרסומות בפריים טיים בשעות שיא הרייטינג, שלטי חוצות בצמתים גדולים או במקומות הומי אדם. כלל אפיקי הפרסום הללו מבטיחים לבוחרים בהם חשיפה נרחבת לעיני מיליונים תוך מספר ימים בודדים. אך הבעיה המרכזית בגינה מפרסמים רבים כיום נוהרים לפרסום בפייסבוק ובאינסטגרם היא היעדר ההבחנה. החשיפה הנרחבת לעיני מיליוני אנשים חושפת את התוכן הפרסומי ללא כל הבחנה. חשיפה ללא הבחנה מבטיחה שחלק גדול מסך כל הנחשפים כלל לא מתעניין או התעניין בעבר בתחום התוכן המפורסם – מה שפוגע קשות ביעילות הקמפיין השיווקי.

הכירו את היתרונות הגדולים של השיטה החדשה

לעומת זאת, פרסום בפייסבוק ובאינסטגרם מבטיח לכלל המפרסמים פרסום סלקטיבי וממוקד לבעלי עניין בתוכן המפורסם בלבד. הפרסום הסלקטיבי כולל לא מעט יתרונות על פני הפרסום הנרחב ללא כל הבחנה. בחרנו עבורכם את שתי היתרונות הגדולים ביותר, והם:

 

  • אחוזי הצלחה גבוהים במיוחד!

היתרון הגדול ביותר שמוביל מפרסמים רבים לפרסום בפייסבוק ובאינסטגרם הוא אחוזי ההצלחה הגבוהים של הפרסום הסלקטיבי. השיטה הישנה של הפרסום הנרחב ללא כל הבחנה חושפת את התוכן הפרסומי לעיני כולם, כך שחלק נכבד מסך הנחשפים כלל לא מתעניין בתוכן המפורסם. נתון זה פוגע באופן ישיר באחוזי ההצלחה של הקמפיין השיווקי. לעומת זאת, פרסום בפייסבוק ובאינסטגרם המאפשר למפרסמים לבחור את כלל הנחשפים לתוכן הפרסומי מבטיח לבוחרים בו אחוזי הצלחה גבוהים בעשרות אחוזים. הפרסום הסלקטיבי מבטיח שאחוז גבוה מסך כל המחשפים ינקוט פעולה בעקבות הפרסום, שכן מרבית הנחשפים מתעניינים או התעניינו בעבר בתחום התוכן המפורסם. אז אם אתם רוצים לשפר בעשרות אחוזים את אחוזי ההצלחה של הקמפיינים השיווקיים שלכם, פרסום בפייסבוק ובאינסטגרם היא התשובה עבורכם.

 

  • עלויות פרסום נמוכות

יתרון נוסף ומשמעותי במיוחד הוא עלויות הפרסום הנמוכות של פרסום בפייסבוק ובאינסטגרם. בשונה מאפיקי הפרסום הנרחב החושפים את התוכן הפרסומי לעיני מיליוני אנשים, הפרסום הממוקד חושף את התוכן לקהל יעד בלבד. מיקוד הפרסומים מבטיחים תשלום נמוך משמעותית, שכן כמות הנחשפים קטנה באופן משמעותי. המפרסמים בשיטת הפרסום הנרחב ללא כל הבחנה משלמים לא מעט כסף עבור פרסום ללקוחות שכלל לא מתעניינים בתחום בעוד שבשיטת פרסום בפייסבוק ובאינסטגרם ניתן לחסוך את ההוצאות הללו ולשלם עבור פרסום ללקוחות פוטנציאליים בלבד.

 

  • פרסום באינסטגרם

אחת הפלטפורמות הטובות ביותר לשיווק ופרסום היא רשת האינסטגרם. בעלי עסקים רבים בוחרים לשווק שלל מוצרים או שירותים באינסטגרם ונהנים מיתרונות רבים על פני מרבית החלופות. איך זה עובד? כיום יש לא מעט עמודי אינסטגרם גדולים בשלל תחומים הכוללים אלפי ואף עשרות אלפי עוקבים אדוקים. בעלי עסקים רבים מבינים את היתרונות הגלומים בכך ועובדים בשיתוף פעולה עם בעלי העמודים הללו. לדוגמא, עמוד אינסטגרם גדול העוסק בתחום הטיולים וכולל עשרות אלפי עוקבים, מאפשר לבעלי עסקים רבים המשווקים מוצרים או שירותים לטיולים ליהנות מפרסום ממוקד במיוחד בעמוד זה. כל פרסום בעמוד יגיע לעיני עשרות אלפי עוקבים שמתעניינים בתחום הטיולים, מה שיבטיח למפרסמים מיקוד מיטבי ואחוזי הצלחה גבוהים במיוחד.

 

כך תצליחו להקים עמוד גדול עם לא מעט עוקבים

רוצים להקים עמוד אינסטגרם גדול משלכם? הטיפים הבאים יעזרו לכם לעשות זאת נכון. אנשים רבים כיום מנסים לבנות עמודים גדולים שיצליחו למשוך עשרות אלפי עוקבים פעילים, אך בשביל לעשות זאת נכון חשוב להקפיד על מספר דגשים חשובים, והם:

 

  1. הקפדה על תכנים איכותיים ואמינים!
  2. בחירת נישה אחת בה כל יעסוק כל התוכן בעמוד.
  3. שיתופי פעולה עם עמודים גדולים ופעילים בתחום לקידום העמוד החדש.
  4. תגובות חוזרות לכל המגיבים על כל פרסום (כך האינסטגרם מזהה את המגיבים כחברים קרובים ומקדם את התכנים לכם בעמודים שלהם).
  5. שימוש נכון במילים מתוייגות.

 

כלל הטיפים הללו יסייעו לכם להקים עמודי אינסטגרם גדולים שיצליחו למשוך עוקבים פעילים רבים. אל תתפשרו על הנקודות הללו, כך התפשרות תפגע בסיכויי ההצלחה שלכם!

 

  • פרסום בפייסבוק

אפשרות נוספת לשיווק ממוקד היא פרסום בפייסבוק. פייסבוק אף היא מציעה מבחר אפשרויות פרסום סלקטיבי לשלל צרכים. בפייסבוק המפרסמים יכולים לפלח את האוכלוסייה במגוון רחב של פילוחים במטרה לבחור את פלחי האוכלוסייה המתאימים ביותר לתחום השירות או המוצר. נשמע טוב? אם גם אתם חושבים להתחיל לפרסם בפייסבוק, חשוב שתמשיכו לקרוא את השורות הבאות.

 

רבים בוחרים בפרסום בפייסבוק – כל נסיבות לכך

תחילה, חשוב לדעת שכיום יש מפרסמים רבים מכל רחבי העולם שבוחרים לפרסם את כל שירותי או מוצרי בית העסק שלהם בפייסבוק. פייסבוק מציעה לכלל המפרסמים יתרונות רבים ומשמעותיים המבטיחים אחוזי הצלחה גבוהים במיוחד תוך התאמת עלויות הפרסום ליכולות הכלכליות של המפרסם. אז ראשית, חשוב שתכירו את אפשרויות הפילוח המובילות. כפי שציינו מעלה, מפרסמים בפייסבוק יכולים לפלח את כלל האוכלוסייה במטרה לבחור את הפלחים שצפויים להתעניין בתחום השירות או המוצר המפורסם. בין כלל הפילוחים הקיימים ניתן לפלח על פי מין, גיל, מקום מגורים, מקום עבודה, תחומי עניין, מצב זוגי ועוד. כלל הנתונים הללו מאפשרים למפרסמים למקד את כל מאמצי השיווק בלקוחות פוטנציאליים בלבד.

 

בחינת אחוזי המרה לשיפור יעילות השיווק

כמו כן חשוב לדעת שפרסום בפייסבוק ובאינסטגרם מאפשר למפרסמים לעקוב מקרוב אחר יעילות הפרסומים. בעזרת בחינה מתמדת של אחוז ההמרה ניתן לזהות את הקמפיינים השיווקיים היעילים ביותר ולמקד את מירב מאמצי השיווק דווקא בהם. נשמע מעניין? אחוז המרה הוא אחוז האנשים שנקטו פעולה מסך כלל האנשים שנחשפו לתוכן הפרסומי שלכם. פרסום בפייסבוק ובאינסטגרם מאפשר לכם לחשב בקלות את אחוז ההמרה. ככל שאחוז זה גבוה יותר, כך הקמפיין נחשב ליעיל יותר. לדוגמא קמפיין שיווקי שהגיע לעיני 200 משתמשים והניב רק 2 לקוחות שנקטו פעולה, אחוז ההמרה במקרה זה נמוך ועומד על 1% בלבד. לעומת זאת, אם מאותם 200 נחשפים 20 אנשים בחרו לנקוט פעולה, אחוז ההמרה גבוה הרבה יותר ועומד על 10%.

Picture of חברת ירדן גרופ
חברת ירדן גרופ

גאים להוביל את ענף האינטרנט בישראל עם 800+ אתרים בבעלותנו במגוון רחב של תחומים פורטלים מובילים עם מאות אלפי גולשים, בנוסף מקדמים מגוון רחב של אתרים באמצעות קידום אורגני, מומן, וקניית קישורים

להזמנת קישורים ותוכן אונליין
לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:
מבצע מיוחד לבאים דרך האתר
הפייסבוק מכיל בתוכו מצב מעניין למדי בו דווקא האנשים בעלי הפעולות הקטנות הם אלו אשר דווקא מצליחים לקבל רווחים כלכליים יפים
חשבון עסקי באינסטגרם

אינסטגרם היא פלטפורמת מדיה חברתית פופולרית. יש לה יותר ממיליארד משתמשים פעילים והיא מציגה מודעות כדי לייצר הכנסה לבעלי עסקים קטנים וגדולים, אנשים פרטיים שיודעים

מכירות באינטרנט אפשרויות במגוון דרכים וזירות דיגיטליות פרסומיות
פרסום בלינקדאין

לינקדאין היא פלטפורמה חשובה לעסקים. חיוני שלחברות תהיה נוכחות בפלטפורמה זו, אבל לא לכל חברה יש את הצורך הזה של פרסום ושיווק בלינקדאין (או: לינקדין).

פרסום עסקים בטיקטוק
פרסום עסקים בטיקטוק

טיקטוק היא כיום כלי חשוב בשיווק ופרסום לעסקים שמתמקדים בקהל היעד הצעיר. עם יכולת ההתאמה האישית שלה והפופולריות המתמדת של הפלטפורמה, פרסום עסקים בטיקטוק יכול

קידום בטיקטוק
קידום בטיקטוק

אחד מהאפשרויות היעילות להצלחה של עסקים בעידן הדיגיטלי הוא היכולת להשתמש ברשתות החברתיות בצורה חכמה ויעילה כדי להגיע לקהל היעד שלהם. טיקטוק, האפליקציה הפופולרית לשיתוף

ניהול עמוד טיקטוק
ניהול עמוד טיקטוק

טיקטוק היא פלטפורמה מרתקת ויעילה לפרסום ושיווק עסקים בקרב הצעירים. הפלטפורמה מציעה מגוון רחב של סגנונות וכלים ליצירת תוכן מדהים ומעורר התעניינות שמגשים את הציפיות

פרסום ממומן בטיקטוק
פרסום ממומן בטיקטוק

טיקטוק היא אחת הרשתות החברתיות הגדולות ביותר. היא צברה תאוצה בשנים האחרונות והפכה לאחת הרשתות החברתיות המבוקשות, במיוחד בקרב הצעירים. אם העסק שלכם נוגע לקהל

התקשרו עכשיו!
הכירו את מערכת המתקדמת בישראל להזמנת קישורים ותוכן אונליין

רוצה שגשוג והצלחה כלכלית

אנחנו מדברים תוצאות - לידים לעסק שלך!

מלאו פרטים בטופס וקבלו ייעוץ ראשוני ללא עלות.

הצוות שלנו כאן עבורך