השאירו פרטים וקבלו ייעוץ ראשוני חינם!!!

פרסום בפייסבוק ובאינסטגרם – ככה מפרסמים היום!

פרסום בפייסבוק ובאינסטגרם – ככה מפרסמים היום!

רשת האינטרנט כאן וכבר ברור לכל שהיא כאן כדי להישאר. יתרה מכך – אם עד היום כבר עברו לדיגיטל לא מעט מפעולות היומיום שכל אחד מבצע, הרי שעם הזמן כנראה תהיינה עוד ועוד פעולות שכבר לא נבצע באופן פיזי אלא דרך אתרי האינטרנט השונים. גם בעולם העסקים והמסחר יש לא מעט שינויים אך על דבר פרסום בפייסבוק ובאינסטגרםאחד כבר יש קונצנזוס והוא ברור – פרסום בפייסבוק ובאינסטגרם הוא הדרך הטובה ביותר לפרסמם עסקים וכל עסק פשוט חייב נוכחות ברשתות החברתיות האלה.

 

פרסום בפייסבוק ובאינסטגרם – מה זה בכלל?

אין כמעט מי שלא מכיר את הרשתות החברתיות ועשה בהן את דריסת הרגל הפרטית שלו. מכיוון שהרבה מאד ממשתמשי הרשתות גולשים בהן לאורך כל היום הרי שהן מהוות פלטפורמה לא פחות ממופלאה לפרסם ולשווק עסקים. פרסום בפייסבוק ובאינסטגרם חייב להיות תואם גם לעסק שמפרסם וגם לקהל היעד שאמור לראות את המודעות ולכן מדובר במקצוע לכל דבר ועניין ומכאן – שמי שיפיק את הפרסומים האלה חייב להיות איש מקצוע שבקיא בעולם הזה.

 

איך מפרסמים מרשתות חברתיות?

כאן כבר מדובר על עולם ומלואו, על תורה שלמה שצריך להכיר ולהבין. באופן כללי אפשר וכדאי לדעת שהשימוש ברשתות החברתיות מבוסס על מידע ונתונים שנאספים אודות המשתמשים בעצמם. כך אט אט הרשת מבינה בעצמה מה תחומי העניין של אותו משתמש, מה עשוי לעניין אותו ומה ימשוך את תשומת ליבו. כך קל יותר להחליט איזו מודעה להציג בפניו. פרסום בפייסבוק ובאינסטגרם מבוסס על פילוח מאד מדויק של קהל יעד על פי אותם נתונים שנאספים.

מי יודע איך מבצעים פרסום בפייסבוק ובאינסטגרם שיהיה נכון ויעיל?

הפרסום ברשתות החברתיות קשור באופן ישיר לתחום הגדול של קידום אתרים. מי שמוסמך לבצע פעולות שקשורות לעולם זה הוא מקדם אתרים מקצועי ומנוסה שיידע בדיוק איך יהיה הכי נכון לקדם ולשווק כל עסק באופן נפרד. פרסום בפייסבוק ובאינסטגרם חייב להיות מדויק על מנת להניב את התוצאות הרצויות ולכן לא כל אחד יכול לעשות זאת. גם אם נראה מהצד שמדובר בפעולות שקל לבצע – הרי שצריך לדעת שדרוש ידע טכני מעמיק אודות אופן הפעולה של הרשתות החברתיות.

 

סוגים שונים של פרסומים ברשתות החברתיות

אמנם מדברים ביחד עם הפייסבוק והאינסטגרם אך חשוב לדעת שיש שוני מהותי בין אופן הפרסום בכל אחת מהן. הפרסום בפייסבוק, למשל, מבוסס על איסוף לייקים או עוקבים לעמוד העסקי, על תצוגה של מוצר או שירות חדש וקישור לרכישה ישירה וכמובן הודעה על מבצעים שעומדים לחול על מגוון רחב של מוצרים. פרסום בפייסבוק ובאינסטגרם יכול להיות יעיל ולספק תוצאות מרשימות גם תוך פרק זמן קצר, בתנאי שהוא מבוצע בצורה מבוקרת ומקצועית.

 

איך לייעל פרסום ברשתות החברתיות?

על מנת להבין איך הכי נכון להפוך פרסום בפייסבוק ובאינסטגרם ליעיל ונכון צריך להבין את תהליך העבודה. בשתי הרשתות צריך להתחיל באפיון מדויק של העסק ושל המוצרים או השירותים שרוצים לקדם. השלב הבא הוא פילוח של קהל היעד על מנת לוודא שמציגים את המודעות רק בעיניו של מי שזה יכול להיות רלוונטי עבורו. ישנו גם שלב מהותי של עיצוב המודעה, קבלת ההחלטה איך היא תיראה וכמובן בחירת המלל הכתוב שילווה את הפרסום.

 

הפופולריות של הפרסום ברשתות החברתיות

לא בכדי יש תנועה רבה של מפרסמים לכיוונן של הרשתות החברתיות ובראשן הפייסבוק והאינסטגרם. מקדמי האתרים המקצועיים, כמו גם בעלי העסקים מכל קשת התחומים הבינו את הפוטנציאל החבוי ברשתות ואת הדרך שלהם לנצל את השימוש ברשתות לטובת צרכי קידום עסקים ופרסום מוצרים או שירותים. בדרך זו המשתמשים לעיתים קרובות כלל לא יודעים שתוכן שהם צורכים או צופים בו הוא בעצם פרסומת שמכוונת בדיוק אליהם במודע ולאחר בחינה מעמיקה.

מה ההבדלים בפרסום בין שתי הרשתות הפופולריות?

אמנם מדברים על הפייסבוק והאינסטגרם בדרך כלל באותו המשפט אך חשוב מאד להבין שאלה שתי רשתות חברתיות שונות ואופן השימוש של הגולשים בהן שונה אף הוא. הפייסבוק מבוססת על קמפיינים, ברובם ממומנים ועל מעט תוכן כתוב שמלווה אלמנטים חזותיים. האינסטגרם מבוססת על הסטורי שנעלם לאחר 24 שעות, על פוסטים שיש בהם מיעוט של מלל כתוב (אם בכלל) והאשטאגים שהמטרה שלהם היא למקדם מילה או ביטוי מתוך שאיפה שיהפכו לחלק בלתי נפרד מהשפה.

 

קהל היעד בפייסבוק ובאינסטגרם

פרסום בפייסבוק ובאינסטגרם מבוסס על פילוח מדויק של קהל יעד והשימוש האישי של כל אחד. כאשר פונים לאנשי מקצוע שמרדמים אתרים דרך הרשתות החברתיות הם אלה שימליצו, לאחר תהליך האפיון והניתוח, באיזו מהרשתות יהיה הכי טוב ונכון לפרסם. ככל וזה תלוי בקהל היעד יילקחו בחשבון נתונים כמו גיל, אזור מגורים, מצב אישי וכמובן מגמות או עולמות תוכן שהמשתמש צורך על בסיס יומיומי ובעזרתם קל יותר להכיר אותו ואת התחביבים שלו.

 

מה הערך המוסף של אנשי מקצוע בפרסום ברשתות החברתיות?

כמו בכל נושא אחר, גם או בעצם בעיקר כאשר רוצים לבצע מהלכים יעילים ונכונים של פרסום בפייסבוק ובאינסטגרם – צריך שזה יהיה מלווה באנשי מקצוע. כפי ששום בעל עסק לא יבצע פעולות שאינן קשורות לתחום שבו הוא עוסק – כך אין טעם לנסות לפרסם לבד ברשתות החברתיות ולצפות לתוצאות משביעות רצון. הידע והניסיון שלהם יכולים לעשות את ההבדל בעולם תוכן שיש בו שינויים ועדכונים על בסיס כמעט יומיומי.

 

איך לבחור איש מקצוע לפרסום ברשתות החברתיות?

פרסום ברשתות החברתיות צריך להתבצע על ידי איש מקצוע ויש לא מעט כאלה. מומלץ לקחת את הזמן ולבחור בתבונה את מי שעומד לעמוד בראש התהליך. חשוב שיהיה זה מקדם אתרים ותיק ומנוסה, שמכיר את רזי מערכות הפרסום ברשתות אלה ויהיה בעל ניסיון רב ככל האפשר. מכיוון שהפרסום מבוסס על התאמה אישית לכל עסק, מוצר או שירות – הוא זה שיידע הכי טוב לאחר שיבצע את האפיון איך ואיפה יהיה הכי כדאי לפרסם על מנת לקבל את התוצאות המיוחלות.

 

תוצאות מהירות ונראות לעין

כאשר העמוד העסקי ברשתות מתוחזק ופעיל בצורה הכי טובה יכול בעל העסק בעצמו לראות איך מהלכי הפרסום שהוא מבצע אכן מניבים תוצאות טובות וחיוביות. הוא יכול לראות תוך פרק זמן קצר את מספר הלייקים עולה בהתמדה, הוא ישים לב שהמכירות מתגברות ושיש יותר ויותר פניות של לקוחות וגולשים לעמוד יצירת הקשר או פשוט בשליחת מיילים וטלפונים. בדרך זו הוא יידע שבחר טוב ועליו מוטלת האחריות לשמור על התוצרים לטווח הארוך.

 

פרסום שעובד ברשתות החברתיות

אם עובדים נכון ועל פי השלבים הנדרשים אין ספק שהפרסום ברשתות החברתיות השונות יכול להעלות בצורה משמעותית את התודעה שיש אודות עסק זה או אחר. כאשר הלקוחות ממשיכים להגיע ולהישאר נאמנים למותג – ככה יודעים שפעולות הפרסום הצליחו ושאיש המקצוע עשה את עבודתו מתוך הבנה, ניסיון קודם עשיר וכמובן רצון להצליח למען הלקוח שלו, בעל העסק.

אסטרטגיות שיווק
פרסום לעסקים

פרסום דיגיטלי לעסקים –כל מה שרציתם לדעת על פרסום דיגיטלי לעסקים שלכם, וטיפים רלוונטיים עבורכם בעלי העסקים

עולם הפרסום והשיווק משחר ההיסטוריה, ועד לכניסת השיווק הדיגיטלי והאינטרנטי לחיינו משחר ההיסטוריה של עולם המסחר, בעלי עסקים הבינו את החשיבות של פרסום ושיווק עסקים

פרסום עסקים 
פרסום לעסקים

קידום אונליין לעסקים – על הנפח של קידום אונליין בעולם שיווק ופרסום העסקים בימינו  וכיצד קידום אונליין תפס מקום כה גדול בעולם זה

עולם הקידום של עסקים וחברות, כלומר עולם השיווק והפרסום הינו עולם אשר היה קיים מאז ומתמיד. העקרון תמיד היה פשוט מאוד וזהה – בעלי עסקים,

משרד פרסום חרדי
בלוג

משרד פרסום חרדי

תעשיית הפרסום היא תעשייה שרק הולכת וגדלה משנה לשנה, כאשר משרדי הפרסום עובדים ללא הרף כדי לחשוב על מהלכים שיווקיים חדשניים ואיכותיים שיצליחו למשוך אליהם