מה זה קידום אתרים אורגני ואיך הוא משרת בעלי עסקים?

מה בעמוד זה?

מה זה קידום אתרים אורגניעולם השיווק הדיגיטלי הולך ומתפתחת כל הזמן בשנים האחרונות ועם הזמן יש בו עוד ועוד חידושים שמתאימים לשימוש ויישום על ידי בעלי מקצוע שמקדמים אתרים ועסקים מכל הסוגים. בעלי עסקים רבים מתעניינים מאד בתחום זה, תוהים איך הוא יכול לקדם את האתרים שלהם ושואלים את עצמם שאלות מהותיות כמו מה זה קידום אתרים אורגני ואיך הוא יכול לקדם את העסק שלי? חשוב להבין שמענה על שאלה זו ואחרות בתחום השיווק הדיגיטלי חייב להיות מותאם אישית לכל עסק ועסק.

אז באמת מה זה קידום אתרים אורגני?

עולם השיווק הדיגיטלי מתחלק לשני תחומים עיקריים – קידום אורגני וקידום ממומן. מה ההבדל ביניהם? הצורך, ההכרח או הרצון לשלם עבור מהלכי שיווק ייחודיים שיכולים להשיג תוצאות מרשימות תוך פרקי זמן קצרים בלבד. בכל אחת מהאפשרויות אפשר להתרשם מאינספור צעדים ואפשרויות ולכן התחום כולו של שיווק דיגיטלי חייב להתבצע תוך כדי התאמה אישית לכל עסק ועסק. במקביל לשאלה מה זה קידום אתרים אורגני חשוב להכיר גם את האפשרויות הממומנות המוצעות.

התשובה לשאלה מה זה קידום אתרים אורגני

באופן כללי אפשר לומר שכל מה שעונה לשאלה מה זה קידום אתרים אורגני אלה פעולות קידום ושיווק שלא מצריכות תשלום לפלטפורמות שבהן הקידום מתבצע – מנוע החיפוש של גוגל וכמובן הרשתות החברתיות. כאן מדובר בעבודה רבה מצד בעל העסק או מי שמבצע את הקידום עבורו – עיבוי התוכן באתר האינטרנט שלו, הקמת עמוד עסקי ותפעול שוטף ויומיומי שלו, העלאת תכנים וחשיבה על אסטרטגיית תוכן שתואמת את הראייה השיווקית שמתאימה לעסק.

קידום אורגני הלכה למעשה

כאמור, בעזרת הקידום האורגני אפשר לקבל תוצאות מרשימות וטובות הן דרך מנוע החיפוש של גוגל והן דרך הרשתות החברתיות. חשוב להבין שנדרשת לא מעט עבודה טכנית בעיבוי התוכן באתר ובבניית העמוד העסקי אך מעבר לכל אלה – לא יהיה צורך לשלם לגוגל או לרשתות החברתיות על מנת לקבל תוצאות טובות ומרשימות למהלכי הקידום. ההבדל היחיד הוא השקעת העבודה וכמובן משך הזמן שלאחריו אפשר יהיה לראות תוצאות לאותם מהלכי שיווק אורגני.

מה עדיף – קידום אורגני או ממומן?

לשאלה זו אין תשובה יחידה וחד משמעית, שכן כל בעל עסק יקבל את ההחלטות שלו שקשורות בקידום העסק שלו על פי נסיבות ושיקולים שיהיו נכונים עבורו. יש בעלי עסקים שמעדיפים לשלם רק למקדם אתרים ולכן הקידום האורגני יתאים להם, למרות משך הזמן הארוך עד שרואים ומרגישים את התוצאות ויש בעלי עסקים שירצו להשקיע גם בתשלום עבור המקדם וגם במהלכי קידום ממומן, זאת על מנת לראות תוצאות יותר מהר ולהרגיש בפועל את העסק גדל בהתאם.

איך בעלי העסקים יודעים איזה סוג של קידום מתאים לעסק שלהם?

חשוב מאד שבעלי העסקים יבינו שהדרך הנכונה לפרסם את העסקים שלהם ברשת האינטרנט היא באמצעות שכירת השירותים המקצועיים של מקדמים שזו העבודה שלהם. את השאלה מה זה קידום אתרים אורגני הם יכולים לשאול את המקדם שבחרו לעבוד איתו על מנת להתרשם מרמת המקצועיות שלו או כדי לשמוע את דעתו על הדרך הנכונה ביותר לקדם את העסק שלהם, אך בכל מקרה לא הם אמורים לדעת ולהבין איך הכי נכון לפרסם את עצמם. המקדם יעשה זאת עבורם.

התאזרות בסבלנות – המפתח לקבלת תוצאות בקידום אורגני

בעל עסק ששוכר את השירותים של מקדם אתרים מקצועי יהיה חסר סבלנות לראות תוצאות ולהתרשם מכך שהעסק שלו עולה על דרך המלך. יחד עם זאת, חשוב מאד להבין שחלק מהתשובה לשאלה מה זה קידום אתרים אורגני הוא התאזרות בסבלנות, שכן מדובר במהלכי שאורכים זמן – הן הביצוע שלהם והן ההתרשמות מההשפעה שלהם על העסק ועל דרך ההנהלות הדיגיטלית שלו. ברגע שבעל העסק מבין שיש זמן להמתין – הוא יידע טוב יותר להעריך את התוצאות כשיראה אותן.

כל בעל עסק שמתחי לראשונה לברר פרטים אודות קידום או שיווק דיגיטלי עבור העסק שלו ייתקל במונחים השונים וכמובן ישאל את עצמו מה זה קידום אתרים אורגני, על מנת לצמצם ככל האפשר בהוצאות. יחד עם זאת, אי אפשר לומר באופן חד משמעי האם הקידום האורגני או הממומן טוב יותר או עדיף על האחר, שכן הכל תלוי במטרות שהציב בעל העסק ועל אופן הפעולה שהוא מעוניין בו. רק בסיוע מקצועי של מקדם אתרים אפשר יהיה לקבל את התשובה בנוגע לקידום אורגני נכון ומותאם.

במה בוחרים בדרך כלל בעלי עסקים על מנת לקדם את העסקים שלהם?

גם לשאלה זו אין תשובה אחידה וחד משמעית. בפניו של כל בעל עסק יעמדו עקרונות אחרים בבואו לבחון אפשרות של שיווק דיגיטלי עבור העסק שלו. מה שבאמת חשוב שבעלי עסקים יבינו ויפנימו הוא ההכרח שיש בעצם הביצוע של פעולות לצורך פרסום העסק, שכן רשת האינטרנט מחייבת זאת וגולשים או לקוחות יעדיפו לפנות לעסקים שיש להם נראות ברשת ולא כאלה שאי אפשר להתרשם מהשירותים שלהם באמצעות עמודים עסקיים או אתרי אינטרנט מסודרים ונוחים. על זה צריך לחשוב.

היום כבר ידוע – שיווק דיגיטלי הוא פעולת חובה עבור כל עסק!

ללא קשר לשאלה או להבנה של מה זה קידום אתרים אורגני – שום בעל עסק, משום תחום, לא יכול להרשות לעצמו להישאר מחוץ לרשת האינטרנט בכל מה שקשור לשיווק העסק שלו. כל כך הרבה אפשרויות קיימות שיכולות להיות מתאימות עבורו ולהשיג את המטרות שלו, כך שכל מה שנשאר זה לבחור בצורה נבונה את איש המקצוע לעבוד איתו וכך לבטח דבר קיום העסק יגיע לידיעתם של הגולשים והלקוחות שעשויים באמת להביע עניין ולרצות לקחת חלק בשיח שלו.

איך מרגישים כשקידום האורגני עובד?

כל בעל עסק מחכה לשמחה הזאת כאשר רואים שיש יותר מתעניינים בעסק, השיח הדיגיטלי עסקי מתגבר וכמובן שיש יותר רכישות וקניות של מוצרים ושירותים. כאשר מבינים שזה מגיע בזכות מהלכי קידום אורגני נכונים ויעילים, אין ספק שאפשר לחוש שביעות רצון גם מהבחירה באיש המקצוע שבזכותו כל זה קורה. יש משהו מאד מספק בידיעה שגם עסקים קטנים יכולים להיות בעלי נוכחות מרשימה ברשת האינטרנט ועצם היותם קטנים לא חוסמת אותם בפני תהליכי שיווק מותאמים.

מה זה קידום אתרים אורגני? זהו תהליך של שיפור דירוג מנועי החיפוש ללא פרסום בתשלום. חשוב לציין, קידום אתרים אורגני הוא תהליך ארוך שדורש הרבה סבלנות ומחקר. לא קל לבנות תנועה אורגנית מאפס, אבל אפשר לעשות את זה עם מספיק זמן, הכלים הנכונים והידע בתחום.

שיטות קידום אתרים אורגני משמשות בדרך כלל עבור קמפיינים ארוכי טווח שלוקחים חודשים או שנים כדי לראות תוצאות. עם זאת, בזכות כלים דיגיטליים של אוטומציה בימינו, בהחלט אפשר לקצר את התהליכים האלו של קידום אתרים אורגני. רגע לפני שנדבר על מה זה קידום אתרים אורגני בצורה נרחבת יותר, בואו נבין כיצד כלים של אוטומציה ישפרו את ה-SEO.

כיצד כלים של אוטומציה ישפרו את ה-SEO?

מה זה קידום אתרים אורגני? זהו תהליך של שיפור דירוג מנועי החיפוש ללא פרסום בתשלום. חשוב לציין, קידום אתרים אורגני הוא תהליך ארוך שדורש הרבה סבלנות ומחקר.

קידום אתרים אורגני הוא חלק חשוב מכל אסטרטגיית שיווק דיגיטלית, אך יכול להיות קשה לשלוט בו ללא הכלים הנכונים. גוגל יצרה מספר כלים מועילים שיעזרו בקידום אתרים אורגני, כגון Search Console וכלי מנהלי אתרים. בעוד שהמטרה העיקרית של קידום אתרים אורגני היא לייצר תוכן איכותי שידורג היטב בתוצאות החיפוש של גוגל, המטרה של הכלים האלו היא לחדד ולדייק את פעולות ה-SEO .

ההגדרה של כלי אוטומציה היא כלי הממכן פעולה או תהליך. המונח "אוטומציה" יכול להיות מעט מטעה, כי הוא מרמז שהכלי עושה את העבודה במקומכם. עם זאת, זה לא המקרה בכלי אוטומציה. הם רק שם כדי לעזור לנהל את המשימות ולעשות אותן קלות יותר. ניתן לחלק כלי אוטומציה לשני סוגים: 1) כלי אופטימיזציה: כלים אלו משמשים לשיפור SEO כגון מחקר מילות מפתח, יצירת תוכן ובניית קישורים. 2) כלים לאוטומציה: כלים אלו משמשים לאוטומציה של משימות על מנת לחסוך זמן ולהגיע לרמות פרודוקטיביות גבוהות יותר.

שיפור ה-SEO בעזרת אוטומציה ואופטימיזציה

ישנם כלים רבים של אוטומציה ואופטימיזציה שניתן להשתמש בהם כדי לשפר את SEO. הם כוללים מחקר מילות מפתח, שיווק תוכן וניתוח אתרים. אלגוריתמי למידת מכונה הם הדרכים הפופולריות ביותר לאוטומציה של תהליך אופטימיזציה של אתרים לקידום אתרים. הם משמשים לניתוח נתוני אתר כמו מילות מפתח, שיעורי קליקים, שיעורי יציאה מדף כניסה ועוד.

כלים של אוטומציה ואופטימיזציה יכולים לשמש גם למטרות אחרות מלבד SEO בלבד. לדוגמה: קמפיינים אוטומטיים לשיווק בדוא"ל, קמפיינים שיווקיים אוטומטיים ברשתות חברתיות, ביקורת תוכן וכולי. כך או כך, הכלים הדיגיטליים האלו מסוגלים להקל משמעותית על תהליכי העבודה השונים והפעולות ש-SEO יצריך ממכם בשוטף.

במה עוסק קידום אתרים אורגני ומה הוא מצריך?

אם אתם שואלים מה זה קידום אתרים אורגני, אז כדאי לדעת שעוסק ביצירת תוכן שאנשים רוצים לקרוא, ולאחר מכן להשתמש בתוכן זה כדי למשוך מבקרים לאתר.

אם אתם שואלים מה זה קידום אתרים אורגני, אז כדאי לדעת שעוסק ביצירת תוכן שאנשים רוצים לקרוא, ולאחר מכן להשתמש בתוכן זה כדי למשוך מבקרים לאתר. בהיבט זה, קידום אתרים אורגני מתחיל בשיווק תוכן, שהוא תהליך של יצירת תוכן בעל ערך וניתן לשיתוף שיעזור להצמיח את העסק שלכם באופנים משמעותיים.

קידום אתרים אורגני הוא הגידול הטבעי והאורגני שאתר חווה ללא כל שיווק בתשלום. חשוב לעסקים להבין מה זה קידום אתרים אורגני וכיצד הם יכולים להפיק מכך תועלת. קידום אתרים אורגני הפך לפופולרי יותר בשנים האחרונות, כאשר השווקים העולמיים חוו משבר בעקבות נגיף הקורונה. בעקבות העובדה שאנשים רבים מצאו עצמם מבלים תקופות ארוכות בביתם, מנועי החיפוש של גוגל חוו תנופה משמעותית בתקופה זאת. מטבע הדברים, עסקים התחילו להשקיע יותר ויותר בתהליכי הקידום האורגני שלהם.

מה קידום אתרים אורגני יצריך ממני?

קידום אתרים אורגני קיים כבר שנים, אך הוא הופך ליותר ויותר פופולרי מכיוון שהוא קל יותר ליישום וזול יותר מסוגים אחרים של קידום אתרים. ישנם יתרונות רבים לשימוש ב-SEO אורגני, כולל חווית לקוח טובה יותר, פחות זמן שמושקע בשיווק והגדלת ההמרות של האתר. בהקשר ישיר לכך, קידום אתרים אורגני עוסק בבניית קישורים לאתר בצורה טבעית. זה אומר שלא צריך לשלם עבור קישורים או להשתמש בטקטיקות מפוקפקות כדי לבנות אותם. מה זה יצריך ממכם? יצירת שיתופי פעולה עם אתרי אינטרנט אחרים.

בשורה התחתונה, קידום אתרים אורגני יכול להתבצע על ידי יצירת תוכן באתר האינטרנט, אבל כזה שיהיה בעל ערך ורלוונטי לקהל. אם אין לכם את הזמן לכתוב תכנים או לבנות מערך לינקים, בהחלט מומלץ לפנות לחברת קידום ולהפסיק לשאול מה זה קידום אתרים אורגני. אם כך, בואו נבין כיצד למצוא את חברת הקידום הנכונה.

חברה שיודעת מה זה קידום אתרים אורגני ונושמת את התחום

אם אין לכם את הזמן לכתוב תכנים או לבנות מערך לינקים, בהחלט מומלץ לפנות לחברת קידום ולהפסיק לשאול מה זה קידום אתרים אורגני.

כיצד למצוא חברה שיודעת מה זה קידום אתרים אורגני, חיה ונושמת את התחום? ובכן, קידום אתרים הוא תעשייה תחרותית, ולא קל למצוא חברת קידום אתרים טובה. קודם כל, בקשו הפניות מלקוחות קודמים. אם אין לחברת הקידום רשימת לקוחות ממליצים שהיא יכולה להציג לכם, השתדלו לבדוק מה הסיבה לכך שאין לה את הרשימה בהישג יד. אם אין לה הסבר ברור, נסו לבדוק חברת קידום אתרים אחרת.

שנית, בדקו באתר החברה את התעריפים והשירותים המוצעים. לאחר שבדקתם את התעריפים של חברת הקידום, בדקו באינטרנט מחירון קידום אתרים ותערכו השוואת מחירים ואת מחקר השוק הרלוונטי לכם. ולא פחות חשוב, שאלו את החברה על הכישורים והניסיון שלה בתעשייה של קידום אתרים. לאחר שתשאלו לגבי הניסיון שלה בתעשיית הקידום, תבדקו איזה ניסיון יש לחברת הקידום עם תחום העיסוק הספציפי שלכם. האם היא קידמה בעבר את המתחרים שלכם? אם כן, יהיה לה הרבה יותר קל לקדם גם אתכם. במילים אחרות, הקפידו לשאול על אחוזי ההצלחה של החברה לפני חתימת הסכם איתה. זאת, במיוחד אם אתם מחפשים תוצאות ארוכות טווח עם תעבורת האתר שלכם או פרויקטים של אופטימיזציה של שיעור ההמרה.

כיצד יודעים כמה עולה קידום אתרים אורגני?

קידום אתרים אורגני הוא סוג של קידום אתרים המתמקד באיכות והרלוונטיות של התוכן. זה לא מסתמך על טקטיקות מניפולטיביות כדי לדרג אתרים, מה שעשוי להיות לא זול בטווח הארוך. עם זאת, התהליך יוצר בניית מוניטין ארוכת טווח, מה ששווה את המאמצים מבחינה עסקית. מטבע הדברים, המחיר לקידום אתרים אורגני משתנה בהתאם לגודל האתר, המיקום והתחרות בתחום העיסוק שלכם.

בשורה התחתונה, ישנם גורמים שונים שקובעים כמה עולה SEO. חלק מהגורמים הללו הם: גודל החברה ותקציב השיווק שלה, מורכבות הפרויקט, סוג האתר שיש לכם, כמות התנועה שהאתר מקבל, מיקום ותחרות על מילות מפתח בענף שלכם ועוד. קידום אתרים אורגני בדרך כלל זול יותר מפרסום בתשלום, אבל המחיר עדיין נקבע לפי פרמטרים שונים ורבים אשר משתנים מתחום לתחום. העלות משתנה בהתאם לאתר ולנישה שלו, כמו גם כמה זמן ומאמץ מושקעים בפרויקט.

בממוצע, פרויקטים של קידום אתרים אורגני יכולים לעלות בין 2,000 ₪ לבין 5,000 ₪ בחודש, תלוי בפרמטרים שציינו לעיל. אם אתם מעוניינים לקבל הצעת מחיר מדויקת יותר, חשוב לפנות ישירות לחברת הקידום ולקבל ממנה לא רק הצעת מחיר, אלא תוכנית עבודה מותאמת לתחום העיסוק שלכם. באופן זה, תוכלו לדעת שאתם בידיים מקצועיות ומתוכננות נכון מראש.

חברת ירדן גרופ
חברת ירדן גרופ

גאים להוביל את ענף האינטרנט בישראל עם 800+ אתרים בבעלותנו במגוון רחב של תחומים פורטלים מובילים עם מאות אלפי גולשים, בנוסף מקדמים מגוון רחב של אתרים באמצעות קידום אורגני, מומן, וקניית קישורים

להזמנת קישורים ותוכן אונליין
לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:
מבצע מיוחד לבאים דרך האתר
קידום אורגני וורדפרס
קידום אורגני וורדפרס

מה זה קידום אורגני לאתרי וורדפרס? קידום אתרים אורגני, הוא מושג אשר מתייחס להבנת המנגנון הטבעי של גוגל – כיצד גוגל דרגת אתרי אינטרנט וקובעת

פרופיל קישורים חיצוניים
פרופיל קישורים חיצוניים

להבדיל מ"קישורים יוצאים" אשר נטמעים בתוך האתר שלכם ושולחים לינקים לאתרים אחרים, פרופיל קישורים חיצוניים משמע בנייה של מערך לינקים ששולחים טראפיק מאתרים אחרים לאתר

טעויות נפוצות בבניית קישורים
קניית קישורים ממומנים

קניית קישורים ממומנים הוא תהליך נפוץ בקידום אתרים. קניית קישורים עשויה להיות מורכבת, אבל כשעושים את התהליך בצורה מקצועית ונכונה התוצאות מעולות. ניתן לקנות קישורים

נכסים דיגיטליים
מה זה פרופיל קישורים?

רוצים לקדם את האתר שלכם ברשת ולהגדיל את החשיפה שהוא מקבל? אחת הדרכים היעילות ביותר לכך היא לבנות פרופיל קישורים. אך מה זה פרופיל קישורים?

יועץ שיווק באינטרנט
בניית פרופיל קישורים

מה זה בניית פרופיל קישורים? בניית פרופיל קישורים מתייחסת לשיתופי פעולה, הצבת קישורים פנימיים או קניית קישורים לצורך קידום אתר. קישורים הם חלק מתוך מכלול

דרושים בניית אתרים
קניית קישורים

גוגל מדרגת אתרים בהתאם לפרמטרים שונים. אחד הפרמטרים החשובים ביותר בדירוג הוא הקישורים שמפנים מאתרים חזקים ברשת לאתר שלכם. קניית קישורים מאפשרת לכם להגדיל את

התקשרו עכשיו!
הכירו את מערכת המתקדמת בישראל להזמנת קישורים ותוכן אונליין

רוצה שגשוג והצלחה כלכלית

אנחנו מדברים תוצאות - לידים לעסק שלך!

מלאו פרטים בטופס וקבלו ייעוץ ראשוני ללא עלות.

הצוות שלנו כאן עבורך