ייעוץ קידום אתרים

מה בעמוד זה?

ייעוץ קידום אתרים הוא חלק חשוב באסטרטגיית השיווק של סוכנות דיגיטלית והן של עסקים מכל הסוגים ובכל התחומים.

ייעוץ קידום אתרים הוא חלק חשוב באסטרטגיית השיווק של סוכנות דיגיטלית והן של עסקים מכל הסוגים ובכל התחומים. ייעוץ זה עוזר להשיג יותר תנועה אורגנית לאתר ויותר לידים, בעוד שהמטרה הסופית היא בדרך כלל הגברת הפעילות העסקית באופן שוטף.

יועצי קידום אתרים יכולים לעזור לכם בכל מיני דברים, כמו אופטימיזציה לאתר, שיווק באמצעות תוכן, שיווק ברשתות חברתיות, ניהול קמפיינים בגוגל אדוורדס ועוד. בתוך כך, ייעוץ קידום אתרים הוא תהליך המסייע לעסקים להגדיל את הנראות שלהם באינטרנט ולשפר את הדירוג שלהם במנועי החיפוש. מאמר זה מכסה את כל מה שאתם צריכים לדעת על ייעוץ SEO וכיצד זה יכול לעזור לעסק שלכם לצמוח, המשיכו לקרוא בשורות הבאות.

מהו שיווק באמצעות תוכן?

שיווק תוכן הוא אסטרטגיה של קידום העסק או המוצר באמצעות תוכן שמתפרסם בדרך כלל באתר האינטרנט, בערוצי המדיה החברתית ובבלוגים. ייעוץ קידום אתרים הכולל המלצה לשיווק תוכן, יכוון את העסק למשוך לקוחות פוטנציאליים ולהגדיל את המודעות למותג באמצעות פוסטים ותוכן אורגני או ממומן.

שיווק תוכן הוא אסטרטגיה שיווקית המתמקדת ביצירה והפצה של תוכן בעל ערך, רלוונטי ועקבי כדי למשוך ולשמר קהל מוגדר. שיווק תוכן נעשה לרוב על ידי שימוש באינטרנט וכן בערוצי מדיה מסורתיים. ניתן להשתמש בו בצורות רבות כגון בלוגים, מדיה חברתית, סרטונים, פודקאסטים, ספרים אלקטרוניים ועוד.

ייעוץ קידום אתרים תלוי בטרנדים המשתנים

ייעוץ קידום אתרים הוא תחום שמשתנה כל הזמן, וככזה, הוא יכול להיות קשה להבנה עמוקה. חשוב להתעדכן בטרנדים האחרונים תמיד, מכיוון שכללים שונים יכולים להשפיע עמוקות על תהליכי הקידום של האתר שלכם.

אם אתם מחליטים לקבל סיוע מקצועי בתהליכי הקידום שלכם, אנחנו ממליצים לאתר חברת קידום שמכירה את התחום לעומקו ולרוחבו. דרך טובה לוודא זאת היא, על ידי בדיקת הלקוחות שאותם חברת הקידום משרתת. אם מדובר בלקוחות בתחומים תחרותיים מאוד, תבדקו את הדירוגים של הלקוחות במנועי החיפוש ותוודאו שהם אכן מדורגים גבוה. כך, תוכלו להבטיח שאתם מקבלים ייעוץ קידום אתרים מקצועי.

 

האם קידום אתרים מתאים לכל סוגי העסקים?

קידום אתרים הפך לכלי חיוני בימינו, מכיוון שהוא מספק את הסיכוי הטוב ביותר לעסקים להגדיל את הנראות שלהם ולהגיע ללקוחות פוטנציאליים. זאת, בעלות נמוכה יותר מאשר ערוצי שיווק אחרים. קידום אתרים מתאים לעסקים שצריכים להזרים תנועה ממנועי חיפוש אורגניים ובעלי רמה גבוהה של מודעות למותג, כך שזה יתאים לעסקים המעוניינים להשקיע מאמצים שיווקיים מסוימים.

בסופו של דבר, ייעוץ קידום אתרים הוא כלי נהדר לכל עסק. ובתוך כך, חשוב לדעת איזה סוג עסק אתם מנהלים לפני שמחליטים על טכניקת שיווק כזאת או אחרת. בעוד שחלק מהעסקים יכולים לבסס את מאמצי השיווק שלהם על קידום אורגני, אחרים יצטרכו דווקא להשים דגש על שיווק ממומן באינטרנט ובמדיות החברתיות.

 

מה עדיף, קידום ממומן או קידום אורגני?

קידום ממומן יקר יותר מאשר אורגני. עם זאת, בטווח הארוך, האורגני והן הממומן יכולים לעזור למודעות ולצמיחת המותג. לרוב, שיווק ממומן עדיף למותגים עם תקציב גבוה בהשוואה לשיווק אורגני. במקרים רבים, ייעוץ קידום אתרים אורגני יכול להיות יקר מבחינת זמן ומשאבים. נדרשת גם עבודה רבה כדי ליצור תוכן טוב ולגרום לאנשים לעסוק בו. עם זאת, קידום אורגני הוא השקעה מעולה לטווח הארוך.

קידום ממומן הוא סוג של פרסום העושה שימוש ושיווק כדי לקדם את המוצר או השירות של חברה. בדרך כלל העלות משולמת על ידי החברה ולעתים קרובות היא מכונה מודעה. קידום אורגני, לעומת זאת, משתמש בדרך כלל בשיווק מפה לאוזן או במדיה חברתית כדי לקדם מוצר או שירות. יש אנשים שאומרים שקידום ממומן עדיף, כי הוא עולה פחות מקידום אורגני ויש לו יותר טווח הגעה. עם זאת, לקידום אורגני יכול להיות החזר טוב יותר על ההשקעה, מכיוון שהוא מסתמך בדרך כלל על סוגים רבים ושונים של אסטרטגיות שיווק יחסית זולות.

 

כמה עולה קידום אתרים ובמה תלוי המחיר?

כאשר תקבלו ייעוץ קידום אתרים ושיווק באינטרנט, נושא העלויות יהיה אחד מהנושאים החשובים שיעלו. המחיר תלוי בכמה מילות מפתח אתם רוצים להתמקד, כמה תוכן אתם צריכים לייצר, כמה פוסטים במדיה החברתית צריך ליצור וכמה אנשים יעבדו על הקמפיין.

המחיר לקידום אתרים תלוי בסוג השירות שאתה צריך וכן בקהל היעד של האתר. העלות תלויה גם במידת התחרות על הנישה של האתר שלכם. מטבע הדברים, ככל שהתחום תחרותי יותר, ככה ייעוץ קידום אתרים יהיה יותר יקר וכך גם הקידום עצמו. לפיכך, מחיר קידום אתרים יכול לנוע בין 500 ₪ ל-,7,500 ₪ לחודש, לעיתים גם הרבה יותר.

 

האם ייעוץ קידום אתרים הכרחי לכל סוג עסק?ייעוץ קידום אתרים הוא כלי נהדר לכל עסק. ובתוך כך, חשוב לדעת איזה סוג עסק אתם מנהלים לפני שמחליטים על טכניקת שיווק כזאת או אחרת.

ייעוץ SEO הוא שירות המעניק לעסקים את הכלים והידע הדרושים על מנת לייעל את האתר שלהם למנועי החיפוש. לפיכך, קידום אתרים הוא חלק חשוב בעסקים רבים ויש להתייחס אליו ברצינות. עם זאת, זה לא הכרחי עבור כל סוג של עסק וחלקם יכולים להצליח בלעדיו.

ההבדל בין ייעוץ קידום אתרים לשירותי קידום אתרים הוא, שהראשון מספק ייעוץ כיצד לבצע אופטימיזציה לאתר. זאת, בעוד שהשני מציע שירותים כמו שיווק תוכן, שיווק במדיה חברתית, עיצוב, פיתוח אתרים וכו'. קידום אתרים הוא נושא ענק ויש הרבה דעות שונות על תפקיד ייעוץ קידום אתרים. בסופו של דבר, קידום אתרים הפך לאסטרטגיית השיווק החשובה ביותר בימינו. אם אינכם משתמשים ב-SEO, אז אתם מפסידים הרבה הזדמנויות שיכולות להיות זמינות עבור העסק שלכם.

 

כמה זמן מצריך קידום אתרים?

נדרשת הרבה עבודה וזמן כדי לשמור על דירוג גבוה של אתר האינטרנט במנועי החיפוש. זו הסיבה שחשוב להתייחס לקידום אתרים כחלק מאסטרטגיית שיווק ארוכת טווח. משך הזמן שלוקח לדירוג בגוגל תלוי באיזו מידה אתם מכירים את מילות המפתח הרלוונטיות בתחומכם, כמה תחרות יש וכמות התוכן שצריך להפיק לאתר שלכם.

קידום אתרים יכול להימשך בין 3 חודשים לשנתיים להשלמתו, בהתאם למצב שלכם ולתחום העיסוק שלכם. כמו כן, צריך לקחת בחשבון שלעיתים האלגוריתמים של גוגל משתני ויש לבצע התאמות בהתאם, מה שעשוי לעכב או להאריך פרויקטים למיניהם. בסופו של דבר, תחומים תחרותיים מצריכים, לכל הפחות, מספר חודשים עד לקבלת תוצאות.

 

אז יש לכם עסק והחלטתם שהגיע הזמן לפרסם אותו באינטרנט כי כמובן גם אתם יודעים שמי שלא שם, לא קיים. בין אם טרם הקמתם את אתר העסק שלכם ובין אם הוא כבר קיים אך לא מניב פירות כמו שציפיתם, ייעוץ קידום אתרים יכול להוות ככלי יעיל בדרך להצלחה. נכון, אתם יכולים לעשות הכל בעצמכם, אך כשמדובר בקידום אתרים יש דבר אחד שחשוב, התוצאות. כאשר תיעזרו בייעוץ תקבלו את כל המידע שתצטרכו לדעת בנוגע לאתר שלכם, כיצד לייעל אותו, מחירים, סוג התוכן הרלוונטי באתר ובקיצור, הכל.

 

קידום אתרים, האם אתם צריכים את זה בכלל?

ידוע שכל בעל עסק רוצה שכמה שיותר אנשים יכירו את העסק שלו. אם יש לכם אתר או שאתם רוצים אחד כזה (אתם חייבים) ואתם לא נעזרים באנשי קידום מקצועיים, החשיפה לאתר שלכם תהיה מינימלית וכשם גודל החשיפה גודל ההכנסות. הואיל וכך, השקיעו באתר שלכם ובפרסום שלו למען הגדלת ההכנסות ואל תעשו דבר לפני שקיבלתם ייעוץ מקצועי אשר ידריך אתכם להשיג תוצאה לא פחות ממושלמת.

 

האם קיים הבדל בין מקדם אתרים ליועץ קידום אתרים? חד משמעית, כן

תפקיד מקדם האתרים הוא להתעסק בעבודה בשטח, אופטימזציה, כתיבת תוכן תוך שימוש במילות מפתח, סקר שוק נרחב אודות מוצרים מתחרים, תכנית פעולה, קישורים וכל המעשים הנדרשים על מנת לקדם את האתר בפועל. לעומת זאת, היועץ אינו מתעסק בפעולות אלו כלל ותפקידו להסתכל על כל עבודת הקידום באופן כולל, לבחון אותה ולתת חוות דעת מקצועית עליה. בגלל שהיועץ מסתכל מלמעלה הוא יכול לראות דברים שמקדם האתר לאו דווקא יכול לשים לב אליהם. כתוצאה מכך היועץ מכוון באופן הכי נכון את הדרך בה העבודה צריכה להתבצע תוך כדי מתן טיפים לייעול העבודה.

 

אחרי שהבנתם קצת מושגי יסוד בתחום הקידום והייעוץ, מהן הסיבות שבגינן תצטרכו לפנות לייעוץ קידום אתרים?

ייעוץ קידום אתרים הכולל המלצה לשיווק תוכן, יכוון את העסק למשוך לקוחות פוטנציאליים ולהגדיל את המודעות למותג באמצעות פוסטים ותוכן אורגני או ממומן.

מעבר מאתר קיים לאתר חדש- אמנם בקריאה ראשונית, מעבר אתר נשמע כפעולה די פשוטה שלא מצריכה יכולות מיוחדות, אך טעויות בהעברת האתר עשויות לפגוע בו משמעותית ולהפיל את כל המיקומים. במצב כזה של העברת אתר (בדגש על אתר מורכב) עליכם להיעזר בייעוץ קידום אתרים מקצועי אשר יכוון אתכם בצורה הטובה ביותר במעבר האתר.

בדיקה ופיקוח על עבודות קידום אתרים קיימות- אם תחפשו היום באינטרט אודות קידום אתרים, מקדמי אתרים פרטיים וחברות לקידום אתרים, אולי תופתעו לגלות שהשוק מוצף במקדמי אתרים למיניהם. במצב כזה יהיה לכם קשה לדעת איזו חברת קידום היא מקצועית ואפשר לסמוך עליה ועל מי לא כדאי לסמוך. יועץ לקידום אתרים יבחן את העבודות הקיימות ואת מקדמי האתרים השונים איתם תרצו לעבוד וכיוון שמדובר באדם שיודע לבחון את הנושא על כל חלקיו, הוא ידאג להציג בפניכם מי עושה עבודה מקצועית ומושקעת ומי מבצע עבודת קידום שאינה מקצועית. חשוב שתבינו, ללא ייעוץ במצב כזה הייתם מפסידים כסף רב שהייתם משלמים ולא מקבלים עבורו את התוצאות שרציתם.

יצירת תכנית אסטרטגית- ייעוץ קידום אתרים נחוץ גם בזמן העלאת מוצר חדש לאתר או יצירת אתר חדש ורצון לשווק אותו. באותו רגע היועץ שלכם יפעל למען פיתוח תכנית שתעניק לכם יתרון על המתחרים שלכם, חשיפה גדולה ככל הניתן הכוללת שימוש נכון במילות מפתח, כיצד יראה מבנה האתר בצורה הכי יעילה, בחירת מערכות לניהול תוכן ועוד.

ייעוץ לצרכי למידה והכרת האתר שלכם- ברוב המקרים בעלי עסקים פשוט יעדיפו לשלם כסף ולא להתעסק בתחום הזה כלל, אך במידה שכן תרצו להבין באתר שלכם, מה הוא מכיל וכיצד לייעל ולשפר אותו, ייעוץ לקידום יהיה אפקטיבי עבורכם. נוסף על כך, ככל שתבינו יותר בנושא קידום אתרים ותכירו לעומק את האתר שלכם, הדבר ישפיע לטובה על הצלחת האתר שלכם כיוון שאתם מביאים ערך מוסף אשר לחברת הייעוץ אין, הבנה מלאה בנושא עליו מדבר האתר.

ירידה בחשיפה של האתר הקיים- אם כבר לאורך תקופה אתם שמים לב כי מיקום האתר שלכם במגמת ירידה ואתם לא יודעים מהי הסיבה לכך, כנראה שהגיע הזמן לפנות לייעוץ קידום שיחזיר אתכם למקומות הראשונים בחיפוש וידריך אתכם בצורה הטובה ביותר אל עבר הצלחת האתר שלכם. 

תיקון עבודות קידום קודמות- ישנם בעלי אתרים שבעבר פשוט העדיפו לשלם כסף למקדם אתרים ולשמור על ראש שקט. כתוצאה מחוסר הבנה בסיסית בתחום זה, רבות מחברות הקידום השונות, ניצלו זאת לרעה וביצעו עבודה ברמה נמוכה תוך גביית סכומים גבוהים יתר על המידה. במקרה שגם אתם נוצלתם, תוכלו להגיש תביעה נגד החברה או האדם שרימה אתכם, וכמובן לשכור את שירותי הקידום של מקדם מקצועי שיוביל אתכם אל עבר הצלחת האתר שלכם. אם הגעתם לשלב כזה, מומלץ להיעזר בייעוץ כיוון שהאתר כבר קיים, התוכן קיים, אך צריך לחשב מסלול מחדש ולתקן את כל הליקויים באתר.

מה לעשות בזמן קבלת עונש- לעיתים, בקשר למה דיברנו קודם, אתרים בהם עבודת הקידום בוצעה באופן לקוי ובחוסר מקצועיות משוועת מקבלים עונשים. הסיבה הנפוצה ביותר לקבלת עונשים היא תוכן מועתק. נוסף על כך שפרסום תוכן כזה באתרכם מסכן אתכם בתביעה, אתרכם יכול להיחסם. אל דאגה, יועץ טוב ידע להוציא אתכם מהבוץ ולכוון אתכם קדימה אל ההצלחה.

 

ישנם דברים חשובים שעליכם להפנים בטרם תקבעו פגישה עם חברה לייעוץ קידום אתרים. כיצד תהפכו את הייעוץ למקצועי ויעיל ככל הניתן? התמקדו בשלושה דברים

  • השליטה וקבלת ההחלטות תמיד בידיים שלכם- נכון, הסיבה לכך שפניתם לשירותי ייעוץ היא כי אתם לא יכולים לעשות זאת בעצמכם. זוהי עבודה מורכבת המצריכה הבנה ובקיאות מלאה בתחום קידום האתרים. זכרו, תפקיד היועץ היא לייעץ בלבד, מעבר לכך, אתם צריכים להחליט בעצמכם מה תרצו לבצע ועם איזה חברת קידום תרצו לעבוד. ייעוץ לחוד, קידום לחוד. אל תחברו בין השניים על מנת להשאיר את הזירה מקצועית ולמנוע קידום אינטרסים של חברות הייעוץ אשר יכולות לבוא לידי ביטוי גם בעבודת הקידום בפועל.
  • תנו ליועץ לעשות את העבודה שלו- בגלל שמדובר ביועץ שתפקידו לייעץ בלבד ולא לבצע שינויים ולנקוט פעולות מעשיות, רבים מבעלי האתרים נוטים להתערב יותר מדי בעבודתו. כאשר אתם בוחרים יועץ לקידום האתר שלכם, תנו לו לעשות את העבודה שלו והניחו בדעתכם כי הבן אדם מקצוען ומבין מה הוא עושה. במידה שאתם לא בטוחים לגבי יעילותו של היועץ או מקצועיותו, תוכלו לשכור לכם יועץ קידום אתרים נוסף, לערוך השוואה בין העבודות ולפעול בהתאם לרצונכם.
  • סגרו ביניכם על דרך התשלום מראש- כמובן כבר הבנתם, כשמדובר בייעוץ קידום אתרים, לא מדובר בדרך עבודה קבועה בעלת זמן, ובפעולות קבועות, כל מקרה לגופו. אורך זמן הייעוץ עשוי להשתנות בהתאם לפרמטרים שונים. לכן, תוכלו לשלם בשתי דרכים שונות. הדרך הראשונה היא להעריך כמה זמן ימשך הייעוץ ולקבוע סכום בהתאם. הדרך השנייה היא לתמחר את הייעוץ לפי שעה. 

כמה עולה ייעוץ קידום אתרים?

כצעד ראשוני, אנשים תמיד יהיו מעוניינים לברר כמה עולה ייעוץ SEO. התשובה לשאלה זו אינה פשוטה והיא תלויה בהרבה גורמים כמו סוג הפרויקט, גודלו ומשך הזמן. יועצי קידום אתרים גובים עבור הזמן שהם מקדישים לפרויקט. עם זאת, ישנם מקרים שבהם הם גובים עמלות קבועות עבור משימות מסוימות.

ייעוץ SEO הוא מונח רחב הכולל קטגוריות רבות ושונות של שירותים. כמה מהקטגוריות הנפוצות ביותר הן: ביקורות SEO, עיצוב ופיתוח אתרים, שיווק ברשתות חברתיות, שיווק באמצעות תוכן ועוד. בממוצע, תוכלו להשיג ייעוץ קידום אתרים בעלויות של כ-250 ₪ – 750 ₪ לפגישה אחת. זאת, בעוד שהצעת המחיר לשירותי קידום תינתן כמובן בחינם.

Picture of חברת ירדן גרופ
חברת ירדן גרופ

גאים להוביל את ענף האינטרנט בישראל עם 800+ אתרים בבעלותנו במגוון רחב של תחומים פורטלים מובילים עם מאות אלפי גולשים, בנוסף מקדמים מגוון רחב של אתרים באמצעות קידום אורגני, מומן, וקניית קישורים

להזמנת קישורים ותוכן אונליין
לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:
מבצע מיוחד לבאים דרך האתר
קידום אורגני וורדפרס
קידום אורגני וורדפרס

מה זה קידום אורגני לאתרי וורדפרס? קידום אתרים אורגני, הוא מושג אשר מתייחס להבנת המנגנון הטבעי של גוגל – כיצד גוגל דרגת אתרי אינטרנט וקובעת

פרופיל קישורים חיצוניים
פרופיל קישורים חיצוניים

להבדיל מ"קישורים יוצאים" אשר נטמעים בתוך האתר שלכם ושולחים לינקים לאתרים אחרים, פרופיל קישורים חיצוניים משמע בנייה של מערך לינקים ששולחים טראפיק מאתרים אחרים לאתר

טעויות נפוצות בבניית קישורים
קניית קישורים ממומנים

קניית קישורים ממומנים הוא תהליך נפוץ בקידום אתרים. קניית קישורים עשויה להיות מורכבת, אבל כשעושים את התהליך בצורה מקצועית ונכונה התוצאות מעולות. ניתן לקנות קישורים

נכסים דיגיטליים
מה זה פרופיל קישורים?

רוצים לקדם את האתר שלכם ברשת ולהגדיל את החשיפה שהוא מקבל? אחת הדרכים היעילות ביותר לכך היא לבנות פרופיל קישורים. אך מה זה פרופיל קישורים?

יועץ שיווק באינטרנט
בניית פרופיל קישורים

מה זה בניית פרופיל קישורים? בניית פרופיל קישורים מתייחסת לשיתופי פעולה, הצבת קישורים פנימיים או קניית קישורים לצורך קידום אתר. קישורים הם חלק מתוך מכלול

דרושים בניית אתרים
קניית קישורים

גוגל מדרגת אתרים בהתאם לפרמטרים שונים. אחד הפרמטרים החשובים ביותר בדירוג הוא הקישורים שמפנים מאתרים חזקים ברשת לאתר שלכם. קניית קישורים מאפשרת לכם להגדיל את

התקשרו עכשיו!
הכירו את מערכת המתקדמת בישראל להזמנת קישורים ותוכן אונליין

רוצה שגשוג והצלחה כלכלית

אנחנו מדברים תוצאות - לידים לעסק שלך!

מלאו פרטים בטופס וקבלו ייעוץ ראשוני ללא עלות.

הצוות שלנו כאן עבורך