מה זה גוגל שופינג ישראל ואיך הוא עוזר לעסקים מקומיים

מה בעמוד זה?

גוגל שופינג ישראלמה זה גוגל שופינג ישראל ואיך הוא עוזר לעסקים מקומיים

עולם הקניות המקוונות הוא עולם עשיר ומגוון ויש הרבה מה לדעת על דרכים טובות ויעילות למכור דרך האינטרנט. יש הרבה יתרונות בשיטת מכירות זו וללא ספק גם לצרכן מדובר בדרך נוחה ויעילה שמוכיחה את עצמה על בסיס קבוע – האפשרות לבצע רכישות בכל שעה ומכל מקום, הנוחות לבחור את המוצר הנכון מתוך מגוון רחב וכמובן לבצע סקר שוק וכך גם למצוא את העסק הכי טובה. כיום יש שחקן נוסף בזירה שמסייע לכל אלה להשתפר אפילו יותר – גוגל שופינג ישראל.

 

מה זה גוגל שופינג ישראל?

גוגל שופינג ישראל הוא פלטפורמה מביתה של ענקית הטכנולוגיה גוגל ואפשר למצוא בה את כל מה שמחפשים ממילא כאשר עוברים מאתר קניות אחד לאחר בחיפוש אחר מוצרים שונים. במקום לגלוש בין אתרים שונים ולבצע חיפוש בכל פעם מחדש – החיפוש בעצם מתבצע פעם אחת בלבד ורשימת התוצאות תהיה כל האתרים והמקומות שבהם אפשר למצוא את המוצר המבוקש, כולל מחיר, תמונה עדכנית, דמי משלוח ומידע מפורט נוסף.

 

מה היתרונות של גוגל שופינג ישראל?

מכיוון שגוגל הענקית חרטה על דגלה להוות ממשק בין אנשים לבין כל מה שהם צריכים או מבקשים עבור חיי היומיום שלהם, אין ספק שגם גוגל שופינג ישראל הוא נדבך חשוב לשם כך. יש בשירות זה הקלה גדולה על הפעולות שהגולשים צריכים לבצע וכמובן שעל הפלטפורמה להיות כל הזמן עדכנית על מנת להציג את התוצאות הנכונות היותר, אלה שתהיינה המתאימות ביותר לכל חיפוש של כל גולש. כאשר כל המידע מופיע בנוחות לפניו – קל לו יותר לקבל החלטה.

איך גוגל שופינג ישראל יכול לעזור לעסקים?

מכיוון שמידע חשוב, מהותי ומסודר יוגש לגולש כאשר הוא יחפש מוצר לקנייה – הרי שכדאי לבעלי עסקים להתחבר לממשק של גוגל שופינג ישראל ולהציג בו את מגוון המוצרים שהוא מציע ללקוחות. בנוסף לכך, בעזרת הפלטפורמה יוכל בעל העסק בעצמו לדעת מה טווח המחירים של המוצרים, באיזו שפה שיווקית משתמשים העמיתים או המתחרים שלו וכמובן מה מצב השוק מבחינת המחירים וההצעות שמוצעות ללקוחות והגולשים המתעניינים.

 

איך מתחברים לחשבון של גוגל שופינג ישראל?

מכיוון שאין כמעט משתמש ברשת האינטרנט שאין לו חשבון בגוגל, הרי שבעזרת חיבור הממשק של החשבון לפלטפורמת המכירות אפשר להתחיל לעשות בה שימוש ולהציג דרכה את המוצרים של העסק. בדומה לפלטפורמות נוספות של גוגל שדרכן אפשר לפרסם מודעות בחינם או בתשלום – גם גוגל שופינג ישראל מאפשר יצירת מודעות ממומנות ואלה תקבלנה עדיפות בתצוגה על פני מודעות של עסקים אחרים שלא שילמו עבור שירות חשיפת המוצרים.

 

השלבים בתהליך של הצגת מוצרים

ראשית, חייב להיות לעסק אתר אינטרנט שהוא חנות וירטואלית. בחנות זו חייבים להיות מוצגים המוצרים שהוא מוכר, עם כל הפרטים שהגולש ירצה לבדוק או לדעת בטרם יקבל את ההחלטה לבצע רכישה. אין ספק שיצירת אתר שהוא חנות מקוונת הוא שלב מהותי בתהליך וחשוב מאד להשקיע בו לא מעט זמן, תשומת לב ובמקרה הצורך – גם כסף. מומלץ מאד לשכור את שירותיו של מקדם אתרים מקצועי שיקים את האתר ויידע בדיוק למה לשים לב בעת העלאת המוצרים לאתר החנות.

 

איך יעזור הפרסום בפלטפורמה לבעלי עסקים?

אין ספק שהרשת מהווה מקום מצוין להצעה של מכירות מוצרים ובעזרת מערך משלוחים נוח ויעיל הגולשים כבר לא חייבים להסתמך אך ורק על עסקים שממוקמים בסמיכות למקום המגורים שלהם. מכאן שכל פלטפורמה שמרכזת מוצרים שהגולש מחפש יכולה להקל עליו ולסייע לו למצוא בדיוק את מה שהוא רוצה ומחפש. גוגל שופינג ישראל עושה בדיוק את זה. למרות שיש אתרי קניות שנחשבים לגדולים ומובילים – עדיין יעדיף הגולש לבחון את האפשרויות במקום אחד בלבד.

למי מתאים הפרסום בפלטפורמה זו?

כעת קל יותר להבין שהפלטפורמה של גוגל שופינג ישראל מתאימה לעסקים שמציעים למכירה מוצרים שהגולשים יבחרו אותם על פי תמונה ומידע שהם ייחשפו אליו. הפלטפורמה פחות מתאימה למוצרים וירטואליים או שירותים שניתנים על ידי איש מקצוע ולכן מי שמוכר מוצרים פיזיים שיעברו לידיו של הקונה על ידי משלוח הם אלה שמתאימים לפרסום דרך גוגל שופינג ישראל. לכל מדינה יש את הפלטפורמה המקומית שלה ואפשר להיות בטוחים שהעסקים שמפרסמים בה אמינים.

 

שימוש בגוגל שופינגאיך עושים שימוש בגוגל שופינג המקומי?

כמו כל שאלה או חיפוש שהגולש מבקש לבצע או לקבל עליהם מענה, כך בדיוק פועלת שיטת העבודה של גוגל שופינג ישראל. הגולש יגיע לאתר המרכזי ויקליד בשדה החיפוש את שם או דגם המוצר שהוא מחפש. זה יכול להיות שם כללי של מוצר או קטגוריה והוא גם יכול לחפש ספציפית דגם מסוים שדרוש לו וחשוב לו למצוא. הוא יקבל את התוצאות בתמונות ומידע כתוב וכמובן בחלוקה ברורה בין עסקים שונים שמציעים למכירה את המוצר המדובר.

 

כל המידע – במקום אחד!

כל מי שמחפש לקנות מוצר כלשהו יודע שאין זה פשוט בכלל. אמנם דרך המחשב נחסך ממנו הצורך להגיע פיזית לחנויות ולעבור בין אחת לשנייה, אך עדיין עליו לבחון לעומק את תוצאות החיפוש שהוא יקבל דרך גוגל שופינג על מנת להבין את ההבדלים בין המוצרים או תנאי הקנייה וכך יוכל לבחור את המוצר והשירות שהכי דרושים ומתאימים לו. כאשר כל המידע החשוב יופיע בחלון תצוגה אחד – יהיה לו הרבה יותר קל לבחור וחוויית הקנייה שלו תהיה חיובית מאד.

מי משתמש בגוגל שופינג?

כיום יש סברה רווחת ועל פיה לא הרבה גולשים ומשתמשים ברשת האינטרנט מכירים את הפלטפורמה הזאת למרות ההקלה הגדולה והסיוע שהיא יכולה להביא להם. חשוב מאד ומומלץ להכיר אותה ובזכותה לקחת צעד נוסף קדימה בכל מה שקשור לקניות מקוונות שממילא אין כמעט מי שלא מבצע על בסיס קבוע. בזכות רשת האינטרנט עולם העסקים מתקדם כל הזמן ומה שבאמת חשוב כאן זה ההקלה על הלקוחות והגולשים שמוצאים וקונים בנוחות רבה הרבה יותר.

 

איך מתוודעים לפלטפורמת השופינג?

כיום, מי שלא מכיר את הפלטפורמה של גוגל שופינג יכול כהרגלו להגיע למנוע החיפוש ולרשום את מה שהוא רוצה או מחפש. מיד תיפתח על המסך רשימת התוצאות ובחלק העליון שלה יופיעו תוצאות של גוגל שופינג. מומלץ מאד לשים לזה לב, שכן אפשר בהקלקת עכבר אחת מהירה לעבור לפלטפורמה ישירות ולהמשיך בה את החיפוש. כך הגולש יכול לשים לב לאפשרויות נוספות שלפני כן לא שם לב אליהן או כלל לא ידע שהיו קיימות.

 

גוגל לשירותם של הקונים ושל בעלי העסקים

אין ספק שהפלטפורמה של גוגל שופינג ידידותית מאד ונוחה לשימוש הן עבור הגולשים שמחפשים לקנות מוצרים והן עבור בעלי העסקים שמתאפשרת להם דרך נוספת להצגת מרכולתם. זו הדרך של האינטרנט וללא ספק עם הזמן נמשיך לראות עוד ועוד דרכים טובות ויעילות להקל על מגוון רחב של משתמשים כך שיהיה קל יותר, נוח יותר, מהיר יותר ואפילו זול יותר לפרסם ולקנות וכמובן להיות כל הזמן בתודעה.

Picture of חברת ירדן גרופ
חברת ירדן גרופ

גאים להוביל את ענף האינטרנט בישראל עם 800+ אתרים בבעלותנו במגוון רחב של תחומים פורטלים מובילים עם מאות אלפי גולשים, בנוסף מקדמים מגוון רחב של אתרים באמצעות קידום אורגני, מומן, וקניית קישורים

להזמנת קישורים ותוכן אונליין
לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:
מבצע מיוחד לבאים דרך האתר
בניית תכנית שיווק באינטרנט
בניית תכנית שיווק באינטרנט

מפרסמים רבים כיום בוחרים להעביר את מירב מאמצי השיווק שלהם לעולם הדיגיטל. עולם הדיגיטלי מבטיח לכלל המפרסמים בו ליהנות מיתרונות רבים על פני אפשרויות הפרסום

פיתוח אתרים
פיתוח אתרים

פיתוח אתרים – עולם השיווק והפרסום בעולם שינה את פניו במהלך השנים האחרונות ככלל ניתן להגיד שהדרך שבה מרבית העסקים מפרסמים ומשווקים את העסקים שלהם

אחסון אתרים
אחסון אתרים

אחסון אתרים – בשל מעבר העולם לשיווק ופרסום בצורה דיגיטלית, כל בעל עסק חייב להחזיק בידיו אתר אינטרנט עסקי לא מדובר על סוד שעולם השיווק

נכסים דיגיטליים
נכסים דיגיטליים

כיצד הקורונה השפיעה על תחום הנכסים הדיגיטליים והביאה את התחום הזה לקדמת הבמה בימינו? לעתים קיימת כבר הרגשה שאנשים משתמשים בקורונה ככלי לתאר כל שינוי

קידום אתרים לעסקים
קידום אתרים לעסקים

מרגישים שהעסק שלכם תקוע? ההכנסות לא גדלות והקהל לא מתרחב? הגיע הזמן להשקיע קצת באתר העסק שלכם. כפי שכבר הבנתם, היום הכל מתחיל ונגמר באינטרנט.

התקשרו עכשיו!
הכירו את מערכת המתקדמת בישראל להזמנת קישורים ותוכן אונליין

רוצה שגשוג והצלחה כלכלית

אנחנו מדברים תוצאות - לידים לעסק שלך!

מלאו פרטים בטופס וקבלו ייעוץ ראשוני ללא עלות.

הצוות שלנו כאן עבורך