מהי בניית עמודי נחיתה ומה חשוב לדעת עליה

מה בעמוד זה?

בניית עמודי נחיתהבניית עמודי נחיתה היא חלק מהותי בכל מה שקשור לשיווק הדיגיטלי של עסק ברחבי רשת האינטרנט. מכיוון שכיום אפשר להכיר מגוון רחב של פעולות שקשורות בפרסום העסק, הרי שהפניית לקוחות לעמוד הנחיתה היא אפשרות אחת מתוך רבות שכדאי להכיר. מכיוון שברוב המקרים מהלך של שיווק דיגיטלי מבוצע בצמוד לאיש מקצוע מנוסה ו-ותיק בתחום, הרי שהוא יהיה זה שיחליט האם עמוד הנחיתה יתאים לאסטרטגיית השיווק הנדרשת ואיך הוא יכול להשתלב ולקדם את העסק.

 

בניית עמודי נחיתה – מה זה אומר?

ראשית חשוב להבין מה זה בכלל עמוד נחיתה. מדובר בעמוד אינטרנטי אחד שיש בו ריכוז תמציתי של תוכן שיווקי ובסופו הנעה לפעולה, הפעולה שאותה רוצה בעל העסק שהקורא או הגולש יבצע. הפעולה יכולה להיות רישום לרשימת תפוצה, ביצוע רכישה או השארת פרטים לצורך יצירת קשר. בניית עמודי נחיתה, אם כך, צריכה לשלב בין כתיבת תוכן מניע לפעולה (אפשר אפילו לומר אגרסיבי בשיווק שלו), עיצוב נכון ומזמין וכמובן יצירה של השדות שבהם הגולש יזין את הפרטים הדרושים.

 

האם עמוד נחיתה דומה לאתר אינטרנט?

אין ספק שמדובר בשאלה מצוינת שמי שלא בקיא בעולם השיווק הדיגיטלי בהחלט יכול לטעות בה. אפשר לומר שעמוד נחיתה הוא בעצם אתר אינטרנט של עמוד אחד. מצד שני – לא יהיה בעמוד הנחיתה כל המידע שמופיע בדרך כלל באתר אינטרנט שלם. כפי שהוסבר – עמוד הנחיתה מיועד לשימוש מאד ברור וספציפי והמטרה שלו תהיה אחת ויחידה. בניית עמודי נחיתה מתבססת על עיצוב ועל הכיתוב הנכון על מנת לגרום לקורא לבצע את אותה הפעולה.

 

ההבדלים בין בניית עמודי נחיתה לבין בניית אתר אינטרנט

חשוב מאד להבין את ההבדל בין בניית עמודי נחיתה לבין התחום הענק של בניית אתרי אינטרנט. בעוד הקמת אתר אינטרנט יכולה להיות מורכבת וארוכה בשל מידע ותוכן רבים שאמורים להופיע באתר, הרי שעמוד הנחיתה יהיה משימה קצרה ופשוטה יותר, אך יהיו לה המורכבויות הייחודיות שלה. אין זה פשוט לשווק נושא אחד ספציפי ובמקרים רבים השיווק והתוכן הכתוב חייבים להיות מאד ברורים ומפורשים, יש מי שיגיד אפילו אגרסיביים לקריאה.

מה כולל עמוד הנחיתה?

כאמור, כאשר מדברים על עמוד נחיתה צריך כל הזמן לדמיין את השורה התחתונה, כלומר את הפעולה הנדרשת שרוצים שהגולש או הקורא יבצע. עמוד הנחיתה צריך להיות כתוב בתמציתיות על מנת שלא לעייף את הקורא, הוא חייב להכיל ביטויים חשובים שיכולים לשכנע את הגולש וכמובן שהעיצוב שלו צריך להיות נעים, מזמין, ידידותי לעין וקשור קשר הדוק לעיצוב של שאר הנכסים הדיגיטליים של העסק. בניית עמודי נחיתה מערבת כמה אנשי מקצוע שיעבדו ביחד.

 

מה התהליך של בניית עמוד נחיתה לעסק?

בעל עסק לא תמיד יכול לדעת בעצמו מתי כדאי לו לשקול את האפשרות של בניית עמודי נחיתה אלא מי שמקדם עבורו את האתר והעסק ברשת האינטרנט יהיה זה שיעלה את הרעיון וגם יבצע. צריך למקד באופן מאד ספציפי את המטרה של עצם בניית העמוד וכמובן את המטרה שמצופה מהגולשים ולאחר מכן יבוצעו המשימות על ידי כותבי התוכן המוכשרים ומהעצבים המנוסים. הם חייבים לפעול ביחד, יד ביד על מנת שהמילים והעיצוב יהלמו זה את זה והמסרים יהיו ברורים.

 

מתי כדאי לבנות עמוד נחיתה בדרך כלל?

לכל עסק צריכה להיות אסטרטגיית שיווק בשלו שתיקח בחשבון גם את האפשרות של הקמת עמוד נחיתה על פי הצורך או בהתאם לתוכנית. ברוב המקרים מקדם האתר יציע לבנות עמוד נחיתה כאשר יהיה מבצע מיוחד או הנחה על המוצרים המבוקשים של העסק או על מנת לחזק את הקשר בין הגולשים העוקבים לבין העסק עצמו. עמוד הנחיתה יכול למדוד את כמות המתעניינים ומי שיעקוב אחרי ביצוע הפעולה המבוקשת יוכל לבצע אנליזות בנוגע לנרשמים וכך לדעת אם המטרה הושגה.

 

מה יכולה להיות המטרה של עמוד הנחיתה?

להלן כמה רעיונות שבדרך כלל משמשים מקדמי אתרים ובעלי עסקים כמטרות לבניית עמוד נחיתה – רישום לניוזלטר או רשימת תפוצה, הזנת פרטים לצורך יצירת קשר על ידי בעל העסק או מי מטעמו, רכישה של מוצר ספציפי בעיתוי מסוים (או במהלך תקופה מסוימת) במחיר אטרקטיבי שמוצע או התווספות למאגר לקוחות או גולשים. כל אלה יכולים לבוא בחשבון ונפוץ מאד שישמשו כמטרה להקמת עמוד הנחיתה. למה לבעל העסק יהיה צורך באלה כמטרות – תלוי בתוכנית השיווק שלו.

 

מי מקים את עמוד הנחיתה הלכה למעשה?

מכיוון שעמוד נחיתה חייב לשלב בין כתיבה ממוקדת ברמה גבוהה לבין עיצוב חזותי נכון ומזמין – הרי שצריך שני אנשי מקצוע שונים שיקימו את העמוד. אחרי שהוא מוכן מקדם האתר הוא זה שיטמיע אותו במקומות הנכונים (קמפיין ממומן ברשתות החברתיות או מודעת פרסום במנוע החיפוש של גוגל, למשל) ויעשה את כל העבודה הטכנית הנדרשת לשם מעקב אחרי התוצאות ואחרי הפעולות שהגולשים מבצעים ברגע שהדף כבר באוויר.

 

איך יודעים שהעמוד עושה את העבודה?

מכיוון שבדרך כלל מבצעים בניית עמודי נחיתה כחלק מקמפיין פרסומי ממומן – הרי שחשוב כל שקל שיוצא כחלק מהקמפיין ולכן מקדם האתר יעקוב מקרוב אחרי כל רישום, כל כניסה, בחינה של זמן השהייה בדף (כלומר הקריאה של הגולש את התוכן) וינסה ככל יכולתו להבין מדוע קצב הרישום חלש או מדוע יש הרבה כניסות לעמוד עצמו אך ללא ההקלקה או הרישום הרצוי. הכל חייב יהיה להתבצע על פי לוח הזמנים שהוחלט ותוך כדי המהלך אפשר וצריך יהיה לבצע שיפור על פי הצורך.

 

כמה עולה להקים עמוד נחיתה?

חשוב לזכור שעמוד נחיתה לא מקימים על בסיס קבוע ושוטף ויש לו מטרה מאד מפורשת וברורה. דבר נוסף שאסור לשכוח הוא העבודה המורכבת של שאני אנשי מקצוע שנדרשת על מנת להקים את העמוד כמו שצריך. ברוב המקרים המחיר ינוע בטווח של 1500-2000 ₪ ובמידה והוא אכן הופק בדרך איכותית ומקצועית, הסכום הזה יהפוך מהר מאד להשקעה שתניב בחזרה הכנסות. התקציב אמור להיות מחושב וידוע מראש וכך לא תהיינה הפתעות.

איך מרגישים כשרואים את התוצאות?

גם בעל העסק יוכל לראות ולדעת שיש כניסות לעמוד הנחיתה, שמתבצעות רכישות או שיש רישום של הרבה גולשים או לקוחות לרשימת התפוצה או למאגר הלקוחות. כל פעם שיגיע רישום נוסף – בעל העסק יחוש הקלה גדולה, יוכל לשמוח שהוא עומד במטרה שהציב לעצמו וכמובן שירגיש סיפוק גדול מאד. הוא גם יהיה שקט ורגוע לדעת שבחר באנשי מקצוע מנוסים ונכונים מעולם קידום האתרים שעוזרים לו ומספקים לו תוצאות.

 

בניית עמודי נחיתה – לקידום מהיר של העסק והמוצרים!

תמיד טוב לדעת על עוד אפשרות של שיווק ופרסום העסק, על אפשרות של ביצוע פעולה ממוקדת על מנת לעשות סדר ולדעת מה הלך הרוח בקרב הלקוחות והגולשים המתעניינים. על בסיס מהלך זה אפשר להמשיך ולקבל החלטות חשובות שקשורות בהמשך קידום העסק והמוצרים שלו ברחבי רשת האינטרנט.

Picture of חברת ירדן גרופ
חברת ירדן גרופ

גאים להוביל את ענף האינטרנט בישראל עם 800+ אתרים בבעלותנו במגוון רחב של תחומים פורטלים מובילים עם מאות אלפי גולשים, בנוסף מקדמים מגוון רחב של אתרים באמצעות קידום אורגני, מומן, וקניית קישורים

להזמנת קישורים ותוכן אונליין
לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:
מבצע מיוחד לבאים דרך האתר
בניית אתר תדמית
בניית אתר תדמית

מהו אתר תדמית כשמדובר בתדמית של בית עסק, לא מדובר רק על אתר יפה ומעניין ברמה העיצובית, אלא אתר מתוכנן היטב עוד בשלבים המוקדמים של

דרושים בניית אתרים
דרושים בניית אתרים

בעלי עסקים שרוצים לקחת את הפרסום והשיווק של בית העסק שלכם שלב אחד קדימה? הגעתם למקום הנכון. בשורות הבאות נגע בכל הדגשים החשובים שאתם חייבים

קורס בניית אתרים בחריש

בעלי עסקים רבים כיום בוחרים להרחיב את מאמצי השיווק והפרסום שלהם לעולם הדיגיטל. מרביתם בוחרים לעשות זאת בעזרת בניית אתרים איכותיים לבית העסק. חושבים להתחיל

קורס בניית אתרים בתל-אביב

בעלי עסקים רבים כיום בוחרים להרחיב את מאמצי השיווק והפרסום שלהם לעולם הדיגיטל. מרביתם בוחרים לעשות זאת בעזרת בניית אתרים איכותיים לבית העסק. חושבים להתחיל

קורס בניית אתרים בקריות

בעלי עסקים רבים כיום בוחרים להרחיב את מאמצי השיווק והפרסום שלהם לעולם הדיגיטל. מרביתם בוחרים לעשות זאת בעזרת בניית אתרים איכותיים לבית העסק. חושבים להתחיל

קורס בניית אתרים בגדרה

בעלי עסקים רבים כיום בוחרים להרחיב את מאמצי השיווק והפרסום שלהם לעולם הדיגיטל. מרביתם בוחרים לעשות זאת בעזרת בניית אתרים איכותיים לבית העסק. חושבים להתחיל

התקשרו עכשיו!
הכירו את מערכת המתקדמת בישראל להזמנת קישורים ותוכן אונליין

רוצה שגשוג והצלחה כלכלית

אנחנו מדברים תוצאות - לידים לעסק שלך!

מלאו פרטים בטופס וקבלו ייעוץ ראשוני ללא עלות.

הצוות שלנו כאן עבורך