בניית אתר ecommerce

מה בעמוד זה?

בניית אתר ecommerce

בניית אתר ecommerce היא בעלת מבנה שונה מאשר אתרים אחרים. אתרי ecommerce הם אתרי מסחר אלקטרוני אשר הפכו לנפוצים מאוד בשנים האחרונות. דרך אתרים אלו בעל האתר מפרסם מוצרים שהוא מחזיק או שהוא סוחר בהם דרך אתרי מסחר אחרים (דרופשיפינג). יש ז'אנרים שונים עבור אתרי מסחר אלו, החל מקוסמטיקה ועד אתרים עבור חופשות. בניית אתר ecommerce מחייבת אותנו לשמור על סטטוס מסוים אשר נהוג באתרים אלו, יש מגוון אפשרויות בהן נוכל לבחור. ריכזנו עבורכם את כל מה שאתם צריכים לדעת על בניית אתר ecommerce.

 

מה זה בדיוק ecommerce?

מאיפה צצה המילה הזאת? ה-E מבטאת את המסחר באינטרנט או לגמרי את האינטרנט עצמו ליתר דיוק. ואילו המילה Commerce מתארת את המסחר עצמו, השילוב של השניים יוצר עבורנו מסחר אינטרנטי. יש היום פלטפורמות שונות אשר הן נחשבות לאתרי מסחר, בין אם מדובר על אתר HTML שבונים אותו מאפס ובין אם מדובר על חנות Shopify. עולם המכירות האינטרנטי מתחלק לשלושה סוגים. הסוג הראשון הוא המשמש לעסקה קמעונית בין עסק ללקוח. משמע, יש חנות פיזית אשר מחזיקה גם באתר אשר דרכו הלקוח יכול לקנות מוצרים שונים. הסוג השני הוא כאשר עסק רוכש מעסק עבור מטרות עסקיות. בדרך כלל יהיו מדובר על חומרי גלם שמשרתים את העסק, בין אם מדובר על חומרי בנייה או עטים למשרד. ולבסוף, הסוג השלישי הוא הפופולרי ביותר. אתר מסחר עבור לקוחות פרטיים שיכולים לסחור לפי רצונם. מדובר על הכנסה נוספת בדרך כלל ואילו המובילים גם מצליחים להתפרנס מזה די יפה

 

מה הקשר בין תוכן איכותי לאתר מסחרמה הקשר בין תוכן איכותי לאתר מסחר?

בניית אתר ecommerce אינה קשורה רק למוצרים אותם אתם מוכרים. יש דרך מאוד ברורה לקדם את עצמכם בגוגל וזה אמור להיות באופן אורגני, ממומן או השילוב של שניהם. כאשר אתם רוצים לפתח את האתר שלכם ולדאוג לכם שהטראפיק בו יהיה גבוה אתם צריכים להוסיף תוכן איכותי אשר יוכל להוביל את הלקוחות שלכם לרכוש דרך האתר שלכם. קידום בגוגל הוא אחד הדברים המסובכים שאפשר להכיר, אבל ברגע שאתם לומדים איך האלגוריתם של גוגל עובד אפשר לחגוג על זה. אתם צריכים  לדאוג גם לתוכן איכותי, גם לפרסם קישורים פנימיים אשר יובילו ממקום אחר לאתר למקום שני, דבר שמאוד נפוץ באתרי מסחר. לדוגמא, תוכלו לכתוב מאמר על בישול אורז והקישור לאתר יהיה סיר אורז שיש לכם באתר. 

 

אלמנטים נוספים שאתם חייבים באתר שלכם

בניית אתר ecommerce יכולה להיות מטלה לא פשוטה, עליכם לשים דגש על כל פרט ופרט. ריכזנו לפניכם מספר אלמנטים שאסור לכם לפספס באתר שלכם. כאשר אתם מפרסמים מוצר אתם רוצים לכתוב עליו כמה מילים, רצוי שבתוכן הזה יהיו גם מילות מפתח אשר יובילו את הלקוח אליכם. התוכן חייב להיות מעשיר וספציפי לגבי המוצר. בדרך כלל תיאור מוצר נע בין 150 עד 300 מילים. אם תשימו לב לאמזון תוכלו לראות שהיא מתבססת על שיתופים וביקורות. לא כל אתר מוכן לקחת על עצמו ביקורות לגבי המוצרים אותם הלקוחות רכשו, אך מי שכן כנראה ממש בטוח במוצרים שלו. כאשר מגיע לקוח חדש לאתר שלכם הוא רוצה לקבל חוות דעת לפני שהוא מוציא כסף מהארנק, ברגע בו הוא מקבל שיתופים מאנשים שרכשו את המוצר הסבירות בה הוא יבצע את העסקה גדלה.

 

תוכלו במקום ביקורות לתת לקהל הלקוחות שלכם אפשרות לדרג את המוצר שלכם, זאת גם דרך בה תוכלו למשוך לקוחות חדשים. חשוב לדעת, כאשר יש לכם אפשרות לביקורות עליכם להבטיח גם שיש לכם מנהל מוניטין. בין אם הוא עובד בדף הפייסבוק או באתר של החברה. ניהול מוניטין הוא אחד הכלים החשובים שיש בבניית אתרים למסחר. כמו כן, אתם צריכים להציף אתרים רלוונטיים גם בקישורים לאתר או למוצר שלכם. זאת אומרת שאתם יכולים לכתוב תכנים שלא יופיעו באתר שלכם אלא באתר רלוונטי אחר. לרוב פרסום באתרים אלו יעלה לכם לא מעט כסף עבור כל כתבה, אבל ברגע שאתם בוחרים אתרים עם טראפיק גבוה הפרסום שווה את הסכום אותו אתם משלמים.

אבטחה – הדבר החשוב ביותר

מה שווה האתר שלכם אם אתם לא מעניקים ללקוח ביטחון להוסיף את הפרטים האישיים שלו? בניית אתר ecommerce חייבת להיות מדוקדקת, האתר שלכם חייב להיות מקצועי. אם האתר שלכם מנוהל ומעוצב באופן רשלני למה שמישהו ייקח את הסיכון לקנות את המוצרים שלכם? האתר שלכם חייב להיות מאובטח עם תעודה בתוקף, הציעו ללקוח אפשרויות תשלום שונות אשר יתרמו לנוחות ולביטחון שלו. כחלק משירותי האבטחה ובכללי אתם צריכים גם להעניק ללקוח שירות לקוחות זמין, בין אם מדובר בשיחת טלפון ובין אם מדובר על צ'אט חי. זכרו, לא מדובר כאן על בלוג בו אתם מעשירים את המידע של הלקוח ומביאים נקודת מבט משלכם לנושא מסוים. כאשר מדובר על נישה שאתם מפתחים, על מוצר שאתם מוכרים בין אם הוא שייך לכם או שייך לאתר אחר. במיוחד כאשר מדובר על חברה מוכרת וגדולה שמוכרת מוצרים השייכים לה עליכם להעניק לקהל שלכם צ'אט. צ'אט חי יכול להבטיח רכישות נוספות במקרה בו הלקוח לא בטוח לגבי הרכישה של המוצר או שהוא לא מסתדר עם הממשק שלכם. בניית אתר ecommerce לא תדאג לכם לנציג, אבל היא כן יכולה לדאוג לכם לאפשרות ניהול צ'אט. היום יש גם הרבה עסקים שנעזרים בקישור ל-Whatsapp ושם עונים ללקוח על כל השאלות שלו.

 

האם זה משתלם בכלל?

בניית אתר ecommerce יכולה להיות ההתחלה להכנסה קבוע ויציבה שלכם. המחיר אותו תשלמו עבור בניית אתר ecommerce מקצועי יכול לנוע בין 2,500 ש"ח ועד 6,000 ש"ח ולעיתים גם יותר. הכל תלוי בתהליך בניית האתר, ברמה שלו ובתוכן אותו אתם מייצרים. בניית האתר חייבת להיעשות על ידי בעל מקצוע שיכול לכוון אתכם ולהעניק לכם את כל הכלים הרלוונטים לאתר שלכם. כדי לראות אם משתלם לכם לפתוח אתר עליכם לעשות בדיקה כללית של הרווחים שלכם. בדיקת רווחיות היא אחד הכלים החשובים, ניתן לעשות זאת בליווי בעל מקצוע או באופן עצמאי. עליכם לחשב את סך ההוצאות שלכם בהתאם למוצר בודד, כולל עלויות משלוח, שיווק וכן הלאה. הרווחיות שלכם צריכה להיות שווה את המאמץ, לפחות 30%. 

 

חשוב למצוא חברה מקצועית שלא תפתיע אתכם בכל פעם עם המחיר כי יש חשיבות גדולה למחיר אותו אתם קובעים ללקוח. ברגע שיש לכם קהל לקוחות מסוים ואתם מעלים מחירים זה עלול לפגוע באתר כולו. הבחירה בחברה זולה יותר או זולה פחות שתבנה עבורכם את האתר היא גם משמעותית. עדיף לכם לבחור בחברה שתעשה עבורכם את כל העבודה בצורה המקצועית ביותר וייתכן והמחירים שלכם יהיו גבוהים יותר, אך זה עדיין יעניק לכם קהל לקוחות רחב יותר כיוון שהממשק שלכם יהיה נוח יותר וככה גוגל תקדם אתכם בצורה מקצועית. בניית אתר איקומרס הוא משימה מורכבת שמצריכה השקעה ומחשבה רבה. אחד הדברים הקריטיים בבניית אתר איקומרס הוא התכנון. בסופו של דבר, תכנון נכון הוא זה שיאפשר לכם לקדם את האתר בהמשך באופן יעיל ונכון. אז כיצד נבצע בניית אתר איקומרס? על כך נרחיב במאמר הבא. 

 

מה זה אתר איקומרס?

איקומרס הוא מונח שמקורו באנגלית- E-commerce. המילה קומרס מתארת מסחר ואילו האות אי מתייחסת לאלקטרוני. כלומר, המונח איקומרס מתאר מסחר אלקטרוני. אתר איקומרס הוא אתר מסחר אינטרנטי. אתרי איקומרס מאפשרים רכישה אינטרנטית של מגוון רחב של מוצרים או שירותים שונים ביניהם אופנה, מוצרי חשמל, מוצרי קוסמטיקה, טיסות, ביטוחים, חופשות, הלוואות, ספרים ועוד. דוגמא לאתרי איקומרס שזכו להצלחה גדולה מאוד הם אי-ביי, אמזון, אלי אקספרס ועוד. 

 

מדוע לבצע בניית אתר איקומרס?

לפני שנתחיל להסביר כיצד לבנות אתר איקומרס ומה הדגשים החשובים ביותר לכך, כדאי להבין מדוע כדאי לבנות אתר כזה. כיום, האינטרנט הפך לאחד מערוצי השיווק והמכירות היעילים ביותר. אנשים רבים מעדיפים לבצע רכישות אונליין מאשר ללכת לחנות. 

על מנת להצליח למכור אונליין חשוב מאוד לבנות אתר איקומרס מקצועי שימשוך לקוחות ויניע אותם לפעולה, כלומר יגרום להם לרכוש דרך האתר שלכם. עליכם לבנות את האתר בצורה מיטבית שמספקת חווית גלישה טובה על מנת להגדיל את נפח השימוש באתר ועל ידי כך את המכירות. 

חשוב להבין שפתיחת חנות אינטרנטית היא קלה יותר מפתיחת חנות פרונטלית ויכולה לספק תוצאות טובות יותר באופן משמעותי. בעולם של היום, מי שרוצה להצליח ולמכור כמה שיותר יפנה לאתרי מכירות אינטרנטיים. 

 

בניית אתר איקומרס- מערכת ניהול

על מנת לבנות אתר איקומרס מקצועי ויעיל יש לבחור בראש ובראשונה מערכת ניהול מתאימה. בחירת מערכת הניהול תהיה תלויה במספר אלמנטים כמו- האם מערכת הניהול מעודכנת? האם היא מתאימה לטלפונים ניידים? האם היא מהירה? ועוד. כמו כן, קיימות מערכות ניהול כבדות מאוד שיש לבצע בשבילן אופטימיזציות רבות מה שיכול לקחת זמן רב ולעלות הרבה כסף, לכן לפני הבחירה במערכות אלה כדאי לחשוב האם זה שווה את זה ואם כן אז למה- מה המערכת הזו מאפשרת שמערכות אחרות לא. בהרבה המקרים תגיעו למסקנה שזה לא שווה את זה. 

אלמנט נוסף שישפיע על בחירת מערכת הניהול הוא התאמה לעברית. חשוב שמערכת הניהול תהיה מתאימה לשימוש בעברית. קיימות מערכות ניהול רבות שעובדות עם השפה העברית ביניהן תמצאו את וורדפרס, שופיפיי, מג'נטו, ג'ומלה ועוד. 

שימו לב, שבמידה ואתם לא בטוחים איזו מערכת היא העדיפה עבורכם ואתם רוצים לבחון זאת, תוכלו לבחור במודל של דמי שימוש חודשיים. כך תוכלו לשלם פחות כסף ולבדוק האם המערכת מתאימה לכם או לא. 

 

בניית אתר איקומרס- התאמה לטלפון הנייד

אחד הדברים החשובים ביותר בבניית אתר איקומרס הוא לבנות אותו עם התאמה לטלפון הנייד. כיום, יותר אנשים גולשים באינטרנט דרך הטלפונים הניידים מאשר דרך מחשבים. הטלפונים הניידים מהווים למעשה מחשבים קטנים שמאפשרים גלישה מכל מקום בכל שעה. נפח האנשים שגולשים דרך הטלפונים הניידים ומחפשים מוצרים אונליין עולה ועולה. הרכישה בדרך כלל נעשית בזמן הפנוי של הגולשים הכולל את התור לרופא בקופת חולים, התור לפקיד הבנק ובכל מקום אחר בו אין לנו מחשב בהישג יד ואין לנו משהו טוב יותר לעשות.

גוגל אימצה אלגוריתם חדש לטלפונים הניידים- פירסט. אלגוריתם זה מאפשר לכם להתאים את האתר לטלפונים הניידים. חשוב להבין כי אתרים שלא מתאימים לטלפונים הניידים מצליחים פחות באופן משמעותי מאתרים שעוברים התאמה לטלפונים הניידים. הדבר תקף במיוחד באתרי איקומרס בהם אנשים גולשים בזמן הפנוי שלהם ולרוב הגלישה נעשית דרך הטלפון הנייד. אתרי איקומרס הם בדרך כלל אתרים מורכבים יותר ולכן, חשוב מאוד לתכנן אותם כבר בהתחלה כך שיתאימו לטלפונים הניידים. מי שבונה אתר שלא מתאים לטלפון הנייד מפספס הזדמנות להצליח ולמכור יותר.

בניית אתר איקומרס- חוויית המשתמש

חוויית המשתמש היא אחד הדברים החשובים ביותר בבניית אתרים בכלל ובבניית אתרי איקומרס בפרט. צריך לבנות את האתר באופן מקצועי ולהתאים אותו לקהל היעד שלנו על מנת להגדיל את כמות הגולשים ועל ידי כך את הרווחים. 

חוויית המשתמש באתר היא זאת שתקבע בסופו של דבר כמה לקוחות יהיו לכם. אם האתר לא יהיה נוח לגלישה רוב הגולשים פשוט יצאו ממנו. חוויית משתמש טובה מתאפשרת כאשר האתר נוח לגלישה, ברור, מהיר, מתאים לטלפונים ניידים ונגיש ללקוח. 

 

בניית אתר איקומרס- קטגוריות

אתרי איקומרס בדרך כלל מציעים מגוון מוצרים שונים שנכללים בקטגוריות שונות. גם אם האתר עוסק בנושא אחד כמו לדוגמא מכשירי עבודה יש מגוון קטגוריות שונות כמו- כלים כבדים, כלי חציבה, כלי ניסור ועוד. ככל שיש יותר קטגוריות כך חשוב יותר ליצור היררכיה ביניהן ולבחור נכון את המוצרים בכל קטגוריה. 

קטגוריות שלא מסודרות נכון או קטגוריות דומות מדי יכולות להוביל את הלקוחות לבלבול, תסכול ולחוסר סבלנות שבסופו של דבר ימנעו מהם לרכוש דרך האתר שלכם, לחזור אליו שנית או להפנות אליו לקוחות נוספים. 

חשוב מאוד ליצור היררכיה במיוחד כאשר יש מגוון רחב של קטגוריות. התפריטים באתר צריכים להתאים למטרות המסחריות שלכם. כלומר, עליכם לדרג קודם את המוצרים שאתם רוצים למכור כמה שיותר. כך תוכלו לבחור שהקטגוריות החשובות יותר יופיעו בהתחלה ויקבלו חשיפה ראשונות. 

שימו לב שדבר שיכול לעזור לאינדוקס מהיר הוא לבנות מפה לאתר ולשלוח אותה לגוגל. הדבר עוזר במיוחד כאשר מדובר באתרים גדולים ומורכבים. 

טיפים לאתרי איקומרס עם קטגוריות רבות- 

  • מיקום- ככל שהעמוד ממוקם קרוב יותר לעמוד הבית הוא חזק יותר. באתרים עם קטגוריות רבות ניתן להשתמש במגה תפריט (תפריט שנפתח למספר רב של קטגוריות) שמקל על הניווט באתר. 
  • מדריך- אחד הדברים החשובים ביותר באתרי איקומרס הוא מדריך. המדריך עוזר לגולשים להתמצא באתר, לבצע החלטות לפני רכישה, להתחבר למותג ובסופו של דבר לבצע רכישה. 
  • מפת אתר לגולשים- מפת HTML המכילה קישורים לכל העמודים באתר. מפה זו יעילה במיוחד לעמודים עם קטגוריות רבות. 

 

בניית אתר איקומרס- אבטחה

אבטחת האתר חשובה מאוד עבור אתרים בכלל ואתרי איקומרס בפרט כיוון ששימוש באתר כזה מצריך הכנסה של פרטים חשובים כמו מספר זהות ופרטי כרטיס אשראי. הלקוח צריך להרגיש בטוח לבצע רכישה דרך האתר שלכם. יש לשמור את פרטי האשראי שלו רק במידה והוא מסכים לכך. 

את כל הפרטים שנשמרים באתר שלכם חשוב להצפין בתוך מסד נתונים. כמו כן, חשוב מאוד להתקין תעודת אבטחה בתוקף ולהשתמש בתקן HTTPS.

 

בניית אתר איקומרס- טיפים

  • סידור מלאי- חשוב לסדר את המלאי בטבלת אקסל מתאימה שתהפוך את ניהול המלאי ליעיל ותקין. כך המלאי מתעדכן אוטומטית לאחר כל רכישה בחנות האינטרנטית וקל יותר להעלות את המוצרים לחנות, לשלוט בנתונים, לעקוב אחריהם ולהזין מלאי חדש. 
  • צילום מוצרים- באתרים רבים יש תמונות קנויות של המוצרים הנמכרים. לקוחות רבים נרתעים מרכישת מוצרים אלה. לכן, כדאי להשקיע בצילום מקורי ואותנטי של המוצרים הנמכרים בחנות שלכם. 
  • סרטוני תדמית- סרטוני תדמית בעלי ערך שיווקי חשוב מאוד כיוון שהם מחזקים את הקשר עם הלקוח. חשוב להכין סרטוני תדמית כך שיתאימו לקהל היעד שלכם. 

בניית אתר מסחרכאשר רוצים לבצע בניית אתר מסחר, התכנון הוא אחד הדברים הקריטיים ביותר. בין היתר, התכנון הוא זה שיאפשר לקדם את האתר בהמשך באופן יעיל ונכון. על מנת להבין עוד על בניית אתר מסחר, הכנו לכם מדריך מתאים. 

בניית אתר מסחר- מערכת ניהול

השאלה הראשונה שכדאי לשאול כאשר רוצים לבנות אתר מסחר היא באיזו מערכת ניהול כדאי לבחור. בחירת מערכת הניהול תהיה תלויה במספר אלמנטים כמו- האם מערכת הניהול מעודכנת? האם היא מתאימה לטלפונים ניידים? האם היא מהירה? ועוד. כמו כן, קיימות מערכות ניהול כבדות מאוד שיש לבצע בשבילן אופטימיזציות רבות מה שיכול לקחת זמן רב ולעלות הרבה כסף, לכן יש לחשוב האם זה שווה את זה ואם כן אז למה- מה המערכת הזו מאפשרת שמערכות אחרות לא. בהרבה המקרים תגיעו למסקנה שזה לא שווה את זה. 

דבר נוסף שיש להתחשב בו הוא התאמה בעברית. חשוב שמערכת הניהול תהיה מתאימה לשימוש בעברית. קיימות מערכות ניהול רבות שעובדות עם השפה העברית ביניהן תמצאו את וורדפרס, שופיפיי, מג'נטו, ג'ומלה ועוד. 

שימו לב, שבמידה ואתם לא בטוחים מה המערכת העדיפה עבורכם ואתם רוצים לבחון זאת, תוכלו לבחור במודל של דמי שימוש חודשיים. כך תוכלו לשלם פחות כסף ולבדוק האם המערכת מתאימה לכם או לא. 

בניית אתר מסחר- קטגוריות

אתרי מסחר בדרך כלל מציעים מגוון מוצרים שונים שנכללים בקטגוריות שונות. גם אם האתר עוסק בנושא אחד כמו לדוגמא חנות בגדים אינטרנטית יש מגוון קטגוריות שונות כמו- חולצות, מכנסיים, הלבשה תחתונה, בגדי חורף, בגדי קיץ ועוד. ככל שיש יותר קטגוריות כך חשוב יותר ליצור היררכיה ביניהן ולבחור נכון את המוצרים שיהיו בכל קטגוריה. 

שימו לב שקטגוריות שלא מסודרות נכון או קטגוריות דומות מדי יכולות להוביל את הלקוחות לבלבול, תסכול ולחוסר סבלנות שבסופו של דבר ימנעו מהם לרכוש דרך האתר שלכם או לחזור אליו שנית. 

כפי שציינו קודם, חשוב מאוד ליצור היררכיה. במיוחד כאשר יש מגוון רחב של קטגוריות. התפריטים באתר צריכים להתאים למטרות המסחריות שלכם. כלומר, עליכם לדרג קודם את המוצרים שאתם רוצים למכור כמה שיותר. כך תוכלו לבחור שהקטגוריות החשובות יופיעו בהתחלה והלקוחות ייחשפו אליהן ראשונות. 

שימו לב שדבר שיכול לעזור לאינדוקס מהיר הוא לבנות מפה לאתר ולשלוח אותה לגוגל. הדבר עוזר במיוחד כאשר מדובר באתרים גדולים ומורכבים. 

טיפים לאתרי מסחר עם קטגוריות רבות- 

  • מיקום- ככל שהעמוד ממוקם קרוב יותר לעמוד הבית הוא חזק יותר. באתרים עם קטגוריות רבות ניתן להשתמש במגה תפריט (תפריט שנפתח למספר רב של קטגוריות) שמקל על הניווט באתר. 
  • מדריך- אחד הדברים החשובים ביותר באתרי מסחר הוא מדריך. המדריך עוזר לגולשים להתמצא באתר, לבצע החלטות לפני רכישה, להתחבר למותג ובסופו של דבר לבצע רכישה. המדריכים מופיעים בצורת מאמרים ומאפשרים בין היתר להוציא קישורים פנימיים לעמודי קטגוריות שונים או למוצרים ספציפיים שתבחרו. 
  • מפת אתר לגולשים- מפת HTML המכילה קישורים לכל העמודים באתר. מפה זו יעילה במיוחד לעמודים עם קטגוריות רבות. 

בניית אתר מסחר- התאמה לטלפון הנייד

אחוזי השימוש באינטרנט מהטלפונים הניידים גדלו באופן משמעותי וכיום, יותר אנשים גולשים באינטרנט דרך הטלפונים הניידים מאשר דרך מחשבים. גוגל אימצה אלגוריתם חדש לטלפונים הניידים- פירסט. אלגוריתם זה מאפשר לכם להתאים את האתר לטלפונים הניידים. 

חשוב להבין כי אתרים שלא מתאימים לטלפונים הניידים מצליחים פחות באופן משמעותי מאתרים שעוברים התאמה לטלפונים הניידים. הדבר תקף במיוחד באתרי מסחר בהם אנשים גולשים בזמן הפנוי שלהם ולרוב הגלישה נעשית דרך הטלפון הנייד. אתרי מסחר בדרך כלל מורכבים יותר ולכן, חשוב מאוד לתכנן אותם כבר בהתחלה כך שיתאימו לטלפונים הניידים. 

בניית אתר מסחר- אבטחה

אבטחת האתר חשובה מאוד עבור אתרים בכלל ואתרי מסחר בפרט. שימוש באתרי מסחר מצריך הכנסה של פרטים חשובים כמו מספר זהות ופרטי כרטיס אשראי. הלקוח צריך להרגיש בטוח לבצע רכישה דרך האתר שלכם. יש לשמור את פרטי האשראי שלו רק במידה והוא מסכים לכך. יש לקוחות שאוהבים לשמור את הפרטים שלהם וכך הם יכולים לרכוש במהירות כל פעם מחדש. לכן, על מנת לשמור על בטיחותם ניתן לבקש מהלקוח להכניס בכל רכישה חוזרת קוד CSV או את ארבע הספרות האחרונות של כרטיס האשראי ולבצע בדיקה מול חברת האשראי. כמו כן, חשוב לאפשר ללקוחות לבצע רכישה דרך Paypal או דרך הטלפון. 

את כל הפרטים שנשמרים באתר שלכם חשוב להצפין בתוך מסד נתונים. כמו כן, חשוב מאוד להתקין תעודת אבטחה בתוקף ולהשתמש בתקן HTTPS.

בניית אתר מסחר- תגיות מטא

ככל שיש יותר מוצרים בחנות חייבים להשתמש בנוסחה מסוימת שתהיה אטרקטיבית עבור הלקוחות. תגיות מטא הן תגיות HTML שנועדו לתאר מידע על אתר אינטרנט, על היוצר שלו, על התכונות שלו ועוד. לתגיות המטא יש חשיבות רבה. תגיות המטא קיימות גם בשביל הדירוג בגוגל אבל בעיקר בשביל למשוך את הגולשים לאתר. לעסקים באינטרנט יש מתחרים רבים וחשוב להבליט את האתר שלכם מעל השאר ולמשוך לקוחות אליו. תגיות המטא עוזרות לעשות זאת. 

במקום תגיות מטא, תוכלו לבחור באופציה אחרת והיא להשתמש במידה מובנה, כלומר סכמה. דוגמא לכך היא דירוג מוצרים. גולשים אוהבים להכנס לאתרים שהם יודעים שהדירוג נעשה על ידי גולשים אחרים ובצורה זו האתר שלכם ימשוך יותר לקוחות. 

בניית אתר מסחר- תוכן

מומלץ מאוד לשלב תכנים בעמודי מוצר ובעמודי קטגוריות. התכנים עוזרים בעיקר לקידום האתר. הוספת תוכן לאתר עוזרת לקידום אורגני של האתר בגוגל. מה זה אומר? קידום אורגני עוזר להעלות את האתר שלכם לראשית מנוע החיפוש של גוגל. אנשים מחפשים מידע בגוגל במגוון צורות תוך שימוש במילות מפתח. אם אתם פותחים אתר מסחר לרכישת מוצרי חשמל תוכלו להוסיף תכנים על מוצרי החשמל. לדוגמא, אם אנשים רבים מחפשים על מיקסר חשמלי מומלץ תוכלו להוסיף לאתר שלכם מאמר שיסקור את הדגמים המובילים בשוק ויציין את היתרונות והחסרונות של כל דגם כולל הבדלים במחיר. כך תוכלו להוסיף מילות מפתח ולהוביל אנשים רבים לאתר שלכם. בסוף פירוט על כל דגם תוכלו להוסיף קישור לרכישה וכך להניע את הצרכנים לפעולה. 

הדבר תקף גם למפרט המוצר. רוב האתרים משתמשים במפרט של היצרן. אותו מפרט שקיים בעוד אתרים רבים אחרים ולא מבדיל ביניהם. אתרים רבים אחרים בכלל לא מוספים מלל למוצרים והדבר משפיע לרעה על קידום האתר. הוספת מלל מוביל את גוגל לדרג גבוה הרבה מאוד מוצרים שנמצאים באתר שלכם. על מנת לקדם את האתר תוכלו לשנות את הטקסט שמגיע עם כל מוצר ולהפוך אותו לייחודי. תוכלו לתאר את המוצר בצורה שיווקית יותר שתגרום ללקוחות לרצות לרכוש אותו. 

בעמודי קטגוריות יש לתאר את מגוון המוצרים ולשלב מילות מפתח בצורה מתוחכמת בתוך הטקסט. 

בניית אתר מסחר- סיכום

בניית אתר מסחר הוא משימה מורכבת. עליכם להשקיע זמן רב ומחשבה בבניית האתר ולפני שאתם מעלים אותו לאוויר. במידה ואין לכם את הידע הנדרש לכך, כדאי לפנות לאנשי מקצוע שיוכלו לעזור לכם בבניית אתר מסחר מקצועי ויעיל שימשוך לקוחות רבים. 

קראו עוד: מחירון בניית אתרים

Picture of חברת ירדן גרופ
חברת ירדן גרופ

גאים להוביל את ענף האינטרנט בישראל עם 800+ אתרים בבעלותנו במגוון רחב של תחומים פורטלים מובילים עם מאות אלפי גולשים, בנוסף מקדמים מגוון רחב של אתרים באמצעות קידום אורגני, מומן, וקניית קישורים

להזמנת קישורים ותוכן אונליין
לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:
מבצע מיוחד לבאים דרך האתר
בניית אתר תדמית
בניית אתר תדמית

מהו אתר תדמית כשמדובר בתדמית של בית עסק, לא מדובר רק על אתר יפה ומעניין ברמה העיצובית, אלא אתר מתוכנן היטב עוד בשלבים המוקדמים של

דרושים בניית אתרים
דרושים בניית אתרים

בעלי עסקים שרוצים לקחת את הפרסום והשיווק של בית העסק שלכם שלב אחד קדימה? הגעתם למקום הנכון. בשורות הבאות נגע בכל הדגשים החשובים שאתם חייבים

קורס בניית אתרים בחריש

בעלי עסקים רבים כיום בוחרים להרחיב את מאמצי השיווק והפרסום שלהם לעולם הדיגיטל. מרביתם בוחרים לעשות זאת בעזרת בניית אתרים איכותיים לבית העסק. חושבים להתחיל

קורס בניית אתרים בתל-אביב

בעלי עסקים רבים כיום בוחרים להרחיב את מאמצי השיווק והפרסום שלהם לעולם הדיגיטל. מרביתם בוחרים לעשות זאת בעזרת בניית אתרים איכותיים לבית העסק. חושבים להתחיל

קורס בניית אתרים בקריות

בעלי עסקים רבים כיום בוחרים להרחיב את מאמצי השיווק והפרסום שלהם לעולם הדיגיטל. מרביתם בוחרים לעשות זאת בעזרת בניית אתרים איכותיים לבית העסק. חושבים להתחיל

קורס בניית אתרים בגדרה

בעלי עסקים רבים כיום בוחרים להרחיב את מאמצי השיווק והפרסום שלהם לעולם הדיגיטל. מרביתם בוחרים לעשות זאת בעזרת בניית אתרים איכותיים לבית העסק. חושבים להתחיל

התקשרו עכשיו!
הכירו את מערכת המתקדמת בישראל להזמנת קישורים ותוכן אונליין

רוצה שגשוג והצלחה כלכלית

אנחנו מדברים תוצאות - לידים לעסק שלך!

מלאו פרטים בטופס וקבלו ייעוץ ראשוני ללא עלות.

הצוות שלנו כאן עבורך