מחירון בניית אתרים

מה בעמוד זה?

מחירון בניית אתריםכיום עולם העסקים מתנהל ברובו ברשת. השיווק, המיתוג, משיכת הלקוחות ואף מכירת מוצרים מתבצעים אונליין. לכן, על מנת להצליח למשוך לקוחות ולהגדיל רווחים חשוב לבנות אתר לעסק ולהתנהל אונליין. אך כמה זה עולה? על מחירון בניית אתרים נרחיב במאמר הבא.

 

מחירון בניית אתרים- כיצד מתבצע?

בניית אתרים מצריכה ידע, ניסיון והבנה במערכות מתקדמות שונות. יהיה קשה לבנות אתר מקצועי בלי להחזיק בידע הנדרש. כמו כן, חשוב מאוד כל הזמן להתעדכן בחידושים של השוק. כאשר מתעדכנים ומתחדשים ניתן לבנות אתר עדכני שימשוך לקוחות בהתאם. 

יש אנשים שיודעים לבנות אתרים איכותיים ומקצועיים באופן עצמאי, אך רבים מבעלי העסקים לא מחזיקים בידע הנדרש ולכן במקרים אלה יש לפנות לאנשי מקצוע. אנשי המקצוע יודעים כיצד לבנות אתרים טובים ומקצועיים, כיצד לעצב אותם בדרכים נכונות וכיצד להבליט אותם על פני אחרים כך שימשכו לקוחות. 

מחירון בניית אתרים- מדוע חשוב לבנות אתר?

העידן של היום הוא עידן טכנולוגי. כמעט הכל קורה אונליין. אתם רוצים לעשות שיעור כושר? אתם יכולים להיכנס להדרכה אונליין. רוצים לקנות בגדים? יכולים להיכנס לאתר מסחרי מתאים. רוצים לקבוע תור לקופת חולים? נכנסים לאפליקציה או לאתר. רוצים לבדוק את מצב החשבון בנק שלכם? שוב נכנסים לאפליקציה או לאתר. כמעט הכל ניתן לבצע דרך הרשת. מהסיבה הזו, עסקים רבים הבינו את החשיבות של בניית אתרים ושל הימצאות ברשת. 

כיום, בכל תחום יש אתרים עסקיים שנועדו למשוך לקוחות ולשווק את העסק. לכולם יש מתחברים ולכן אחת המטרות המרכזיות היא לגבור על המתחרים ולהפוך את האתר של העסק לבולט. בניית אתרים מקצועיים מסייעת בהרחבת מעגל הלקוחות, הגדלת המכירות ובסופו של דבר הגדלת הרווחים של העסק. 

 

מחירון בניית אתרים- מטרה

בשלב הראשון יש להבין מה המטרה של בעל העסק. לאחר שהבנו את המטרה של בעל העסק יש להבין מה הדרכים הטובות ביותר למימוש המטרה. כאשר מגדירים מטרה ברורה ניתן לקבוע דרכים למימושה, ניתן להבין האם האתר ממלא את המטרה או שצריך לשנות אלמנטים מסוימים לשם כך. 

 

מחירון בניית אתרים- קהל יעד

קהל היעד הוא הלקוחות הפוטנציאליים שלכם. חשוב מאוד להבין מי קהל היעד שלכם ולהתאים אליו את האתר. כך ניתן לבחור את קהל היעד של המוצר שלנו על ידי פרמטרים שונים כמו גיל, מין, תחביבים, אזור מגורים, שפה ועוד. לדוגמא, אם אתם עסק לתיקי נשים, תוכלו לבחור שקהל היעד שלכם יהיה נשים בגילאי 25 עד 60. 

מחירון בניית אתרים- מיתוג

בעולם העסקים אחד הדברים החשובים ביותר הוא מיתוג. המיתוג הוא התהליך בו אנו יוצרים תדמית, רושם ושיווק של העסק שלנו. חשוב למתג את האתר בצורה נכונה כך שידבר לקהל היעד שלנו  וימשוך לקוחות. לשם כך יש לחשוב על עיצוב האתר, על לוגו ועל בניית שפה עיצובית לאתר שלכם. לשם כך יהיה עליכם לבחור מה יהיו הצבעים באתר, באילו פונטים כדאי להשתמש, מה יהיה הלוגו של העסק שלכם ועוד. האלמנטים הללו ישפיעו על מיתוג האתר שלכם באופן משמעותי. על ידי כך תוכלו להתאים את האתר למוצר שאתם מוכרים ולקהל היעד שלכם.

 

מחירון בניית אתרים- חוויית גלישה טובה

אחד האלמנטים החשובים בבניית אתרים הוא חוויית הגלישה של האתר. על מנת שהלקוחות הפוטנציאליים ייכנסו לאתר וירצו להמשיך לגלוש בו ואף לחזור אליו שנית, חשוב לספק להם חוויית גלישה טובה. חוויית גלישה טובה באה לידי ביטוי באתרים נוחים, ברורים, שהגלישה בהם מהירה. חשוב מאוד שהאתר יותאם לטלפונים ניידים ולא רק למחשב ושיהיה נגיש ללקוח. 

 

מחירון בניית אתרים- חיבור רגשי

דבר נוסף ולא פחות חשוב בבניית אתרים מקצועיים הוא יצירת חיבור רגשי עם הלקוח על ידי האתר. אתרים רבים יוצרים חיבור רגשי עם הגולשים. על ידי כך הגולשים רוצים להמשיך לגלוש באתר ואף לחשוף גולשים נוספים אליו. על מנת ליצור חיבור רגשי עם האתר יש להוסיף סיפור על העסק או על בעל העסק. 

 

מחירון בניית אתרים- תוספות

מלבד האלמנטים שציינו, קיימות תוספות נוספות שחשוב להוסיף בבניית אתרים- 

  • מערכת קידום אתרים- אחת מאפשרויות הקידום באינטרנט היא על ידי SEO, כלומר, קידום אורגני. מדובר באחת הדרכים הנפוצות והיעילות ביותר שמאפשרות קידום גם בתקציבים נמוכים. קידום אורגני יעזור לכם לשווק את העסק שלכם ולהביא אותו לתוצאות החיפוש הגבוהות בגוגל. ככל שתהיו גבוהים יותר בתוצאות החיפוש של גוגל כך אתם תקבלו חשיפה גדולה יותר והשיווק יהיה יעיל יותר. קידום אורגני מתבצע על ידי ייצור תוכן שמתאים לחיפוש הגולשים. לדוגמא, אם אתם עסק של תיקון קווי ביוב, תוכלו לייצר תוכן שמתאים למוצרים ולשירותים שאתם מספקים. כך ניתן להוסיף מילות מפתח, להתאים אליהן את האתר ולאפשר קידום אורגני לאתר שלכם. 
  • ממשק Google Analytics- ממשק Google Analytics הוא ממשק שמאפשר לכם לעקוב אחר הכניסות לאתר. מדובר בממשק חשוב שמאפשר לכם לדעת האם האתר שלכם ממלא אחר המטרה שלשמה הוקם והאם הוא מושך לקוחות. בזכות הממשק תוכלו לעקוב אחר פרטים כמו- האם גולשים נכנסים לאתר, כמה גולשים נכנסים לאתר, מתי הם נכנסים, מהיכן הגיעו הגולשים ופרטים נוספים שיעזרו לכם להבין את יעילות האתר ולהסיק מסקנות. על ידי כך תוכלו להבין האם יש כשלים באתר וכיצד יש לטפל בהם. 
  • צ'אט- ניתן להוסיף לאתר העסק צ'אט שמאפשר לגולשים לשאול שאלות ולהרגיש שהם מקבלים יחס אישי. הצ'אט יכול להיות וירטואלי עם הודעות מוכנות מראש או צ'אט לייב שניתן לנהל גם דרך הטלפון הנייד. 
  • קישור לרשתות החברתיות- הרשתות החברתיות הן אחד מאמצעי השיווק הטובים ביותר בעולם של היום. כמעט לכל אדם יש חשבון ברשת חברתית אחת יותר, ביניהן פייסבוק, אינסטגרם, טיק טוק, טוויטר ועוד. כאשר מבצעים קישור של האתר לרשתות החברתיות ניתן לקבל לייקים ושיתופים של התכנים באתר שלכם וכך לקבל חשיפה גם ברשתות החברתיות. חשיפה ברשתות החברתיות יכולה להגדיל את מעגל הלקוחות שלכם באופן משמעותי. כמו כן, ניתן להטמיע אפשרויות של רשתות חברתיות באתר שלכם כמו לייקים, תגובות או שיתופים ולהפוך את האתר לאטרקטיבי יותר עבור הגולשים. 

 

מחירון בניית אתרים- כמה זה עולה?

קשה לענות על השאלה הזו באופן חד משמעי מאחר שכל אתר מתומחר באופן שונה על פי הגורמים השונים. בין הגורמים המשפיעים על המחיר יהיו השם של החברה שבונה את האתר, הניסיון שלה והמורכבות של בניית האתר. 

ניתן למצוא מנעד רחב של מחירון בניית אתרים. קיימים שני סוגים מרכזיים של אתרים- אתרים תדמיתיים או אתרי מסחר. יש לקחת בחשבון שככל שהדרישות לאתר יהיו פשוטות יותר כך המחירים יהיו זולים יותר. שימו לב שבדרך כלל אתרים מסחריים יהיו מורכבים יותר לבנייה ולכן המחירים לבניית אתרים מסחריים יהיו גבוהים יותר מהמחירים לבניית אתרים תדמיתיים. 

לפניכם טווח מחירים עבור כל אחת מהאפשרויות- 

  • אתר תדמיתי- המחיר של אתר תדמיתי יכול לנוע סביב כמה מאות. בדרך כלל כאשר יהיה מדובר באתר תדמיתי בעיצוב מותאם אישית ופיתוח מאפס המחירים יהיו סביב עשרת אלפי שקלים ואפילו יותר, בהתאם למורכבות האתר. 
  • אתר מסחרי- טווח המחירים לאתר מסחרי ינוע בין 8,000 ל-10,000 שקלים ויכול להגיע אף לכמה עשרות אלפי שקלים עבור אתרים מורכבים. 
חברת ירדן גרופ
חברת ירדן גרופ

גאים להוביל את ענף האינטרנט בישראל עם 800+ אתרים בבעלותנו במגוון רחב של תחומים פורטלים מובילים עם מאות אלפי גולשים, בנוסף מקדמים מגוון רחב של אתרים באמצעות קידום אורגני, מומן, וקניית קישורים

להזמנת קישורים ותוכן אונליין
לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:
מבצע מיוחד לבאים דרך האתר
בניית אתר תדמית
בניית אתר תדמית

מהו אתר תדמית כשמדובר בתדמית של בית עסק, לא מדובר רק על אתר יפה ומעניין ברמה העיצובית, אלא אתר מתוכנן היטב עוד בשלבים המוקדמים של

דרושים בניית אתרים
דרושים בניית אתרים

בעלי עסקים שרוצים לקחת את הפרסום והשיווק של בית העסק שלכם שלב אחד קדימה? הגעתם למקום הנכון. בשורות הבאות נגע בכל הדגשים החשובים שאתם חייבים

קורס בניית אתרים בחריש

בעלי עסקים רבים כיום בוחרים להרחיב את מאמצי השיווק והפרסום שלהם לעולם הדיגיטל. מרביתם בוחרים לעשות זאת בעזרת בניית אתרים איכותיים לבית העסק. חושבים להתחיל

קורס בניית אתרים בתל-אביב

בעלי עסקים רבים כיום בוחרים להרחיב את מאמצי השיווק והפרסום שלהם לעולם הדיגיטל. מרביתם בוחרים לעשות זאת בעזרת בניית אתרים איכותיים לבית העסק. חושבים להתחיל

קורס בניית אתרים בקריות

בעלי עסקים רבים כיום בוחרים להרחיב את מאמצי השיווק והפרסום שלהם לעולם הדיגיטל. מרביתם בוחרים לעשות זאת בעזרת בניית אתרים איכותיים לבית העסק. חושבים להתחיל

קורס בניית אתרים בגדרה

בעלי עסקים רבים כיום בוחרים להרחיב את מאמצי השיווק והפרסום שלהם לעולם הדיגיטל. מרביתם בוחרים לעשות זאת בעזרת בניית אתרים איכותיים לבית העסק. חושבים להתחיל

התקשרו עכשיו!
הכירו את מערכת המתקדמת בישראל להזמנת קישורים ותוכן אונליין

רוצה שגשוג והצלחה כלכלית

אנחנו מדברים תוצאות - לידים לעסק שלך!

מלאו פרטים בטופס וקבלו ייעוץ ראשוני ללא עלות.

הצוות שלנו כאן עבורך