בניית אתר חנות וירטואלית

מה בעמוד זה?

כבעלים של חנות מקוונת, פשוטו כמשמעו – אתם צריכים לדעת מה אתם רוצים מהאתר שלכם. יש כמה דברים שאתם חייבים לעשות לפני שאתם מתחילים לבנות את החנות האינטרנטית שלכם, חנות ה-ECOMMERACE וכו'.

לא קל להיכנס לתעשייה הזו של מסחר אלקטרוני. תצטרכו להשקיע שעות במחקר ובדיקות לפני שתתחילו למכור באינטרנט. תצטרכו ליצור מותג טוב בחנות שלכם, להקים אתר אינטרנט אטרקטיבי ולשלב חשבונות מדיה חברתית לשיווק טוב יותר. במקרים רבים אנשים מוציאים סכומים בלתי מבוטלים על קידום ממומן, קידום אורגני, פרסום ברשתות החברתיות וכו'. יחד עם זאת, אם עושים את הדברים בצורה נכונה, אנשים עשויים להרוויח כספים משמעותיים באמצעות חנויות אינטרנט. אם אתם שוקלים הקמת או בניית אתר חנות וירטואלית, השורות הבאות עבורכם. הנה כל הדגשים והטיפים שחשוב לדעת.

מה חשוב בבניית חנות מקוונת? 15 שאלות לשאול!

אם אתם עומדים להקים חנות איקומרס, או שמא משתעשעים ברעיון של הקמת חנות וירטואלית, בהחלט יש כמה שאלות שכדאי לשאולדגשים חשובים בבניית אתר חנות וירטואלית את עצמכם. כדי להקל עליכם את דריסת הרגל בעולם המסחר האלקטרוני, הנה לכם 15 שאלות שחובה לשאול את עצמכם:

  1. מהם השלבים הנדרשים בבניית חנות מקוונת?
  2. מהן כמה מהטעויות שעשו יזמים חדשים כשהם מתחילים את העסק שלהם?
  3. כמה יעלה לי להקים חנות וירטואלית?
  4. האם לאחר הקמת חנות אינטרנטית יש צורך גם בפעולות שיווק?
  5. האם השיווק הוא הכרחי בכל התחומים והנישות העסקיות?
  6. האם יש צורך בחברת בניית אתרים או בחברת בניית חנויות מקוונות?
  7. האם חברת בניית חנויות וירטואליות מספקת גם שירותי קידום אתרים?
  8. כמה עולה בממוצע תהליך של קידום אורגני במשך חצי שנה-שנה?
  9. כמה יעלה לי קידום ממומן לחנות וירטואלית?
  10. עד כמה קשה התחרות בתחום שלי?
  11. עד כמה התחרותיות העסקית בתחום שלי תשפיע על הגדרת תקציב השיווק?
  12. במהלך הקמת חנות אינטרנט, עד כמה חשוב לבצע מחקר מתחרים?
  13. האם כדאי להקים חנות וירטואלית בפלטפורמת WORDPRESS או בפלטפורמה אחרת?
  14. מה ההבדלים בין הקמה וקידום חנות WIX לבין קידום חנות וורדפרס? היכן עדיף ומדוע?
  15. כמה יעלה לי כל התהליך של הקמת חנות אינטרנטית, קידום ושיווק באינטרנט?

כל אלו, הן רק חלק מהשאלות שמי שמקים חנות אינטרנטית צריך לשאול את עצמו. אם אתם מוצאים את עצמכם מסתבכים עם הסוגיות והתהיות האלו, אנחנו נמליץ לכם לקבל ייעוץ מחברת בניית חנויות וריטואליות מומלצת ובעלת ניסיון.

כיצד פועל בעצם הרעיון של חנות אינטרנטית?

אנשים רבים שואלים כיצד להתחיל את החנות המקוונת שלהם, מה עליהם לשקול לפני שהם עושים זאת. ישנם כמה דברים שחשובמה הרעיון המרכזי מאחורי חנות אינטרנטית לקחת בחשבון בעת בניית חנות מקוונת. החל מהיסודות, חשוב להכיר את הסוגים השונים של קמעונאים מקוונים. למשל, אמאזון, איביי, אליאקספרס ועוד.

ענקיות הקמעונאות האלו מאפשרות לכם לנהל שיטה הנקראת דרופ שיפינג (DROP SHIPPING). יש לזכור כי. ישנם שלושה סוגים עיקריים של חנויות מקוונות: חנויות פיזיות, חנויות וירטואליות ו-marketplaces. בין אם מדובר על חנות כזו או אחרת, חלק ניכר מהחנויות בימינו משתמשות בשיטה הזאת של דרופ שיפינג.

מה אפשר לעשות באמצעות דרופ שיפינג?

באמצעות שיטה זו, אתם למעשה שולחים ללקוחות שלכם מוצרים ישירות מענקיות הקמעונאות. וזאת, מבלי שהלקוחות שלכם בכלל יידעו שהם מקבלים מוצרים מאמזון, איביי וכדומה. מבחינת הלקוח שרוכש אצלכם מוצר בחנות הווירטואלית, הוא יודע שהוא רוכש מוצר באתר ישראלי אשר מספק גם תמיכה בעברית במקרה הצורך, שירות לקוחות בעברית וכו'.

בסופו של דבר, חנויות פיזיות הן הסוג הפשוט ביותר של קמעונאים, מכיוון שהן מוכרות פריטים ישירות מבלי להסתמך על מוכרי צד שלישי. אבל בצד השני של המטבע, יש לנו את החנויות הווירטואליות שחייבות להסתמך על עזרה של צד שלישי. זאת, מפאת התחרותיות העצומה בכל תחום ותחום עסקי, גם אם מדובר בנישה עסקית. והעזרה הזו מגיעה באופן של דרופ שיפינג. באמצעות שיטה זו, אתם למעשה יכולים לשנע סחורות ברחבי העולם מבלי להחזיק סחורה אצלכם בצורה פיזית. לא תצטרכו מחסן, לא תצטרכו לשלם על אחסון סחורה וכו'. הגולש נכנס אליכם לאתר, מבצע רכישה, ההזמנה נשלחת לענקיות הקמעונאות בחו"ל, והמוצר עושה את דרכו לישראל בדרך כלל תוך 36 ימי עסקים.

ממשקים בין חנויות פיזיות לווירטואליות

בסופו של יום, החנויות הווירטואליות פועלות באופן דומה לחנויות הפיזיות, בכך שיש להן מוצרים שנמכרים בקטגוריות שונות או בקבוצותאילו ממשקים קיימים עבור בניית חנות באינטרנט מוצרים. באלו, הלקוחות יוכלו לעיי לפי קטגוריות או לפי קבוצת מוצרים ספציפית.

ואם בחנות הפיזית צריך לסדר על המדפים את הסחורה, הרי שחנויות וירטואליות מצריכות את סידור המוצרים בקטגוריות הדפים באתר. אז בין אם תשתמשו בשיטת דרופ שיפינג או בשיטה סחר אחרת, אתם חייבים לתפעל חנות וירטואלית שמסודרת נכון ומקצועית. מעבר לכך שזה יקל על הלקוחות שלכם לבצע רכישות, זה גם יסייע לכם בתהליכי הקידום האורגני שלכם בגוגל.

10 טיפים נוספים לבניית חנות מקוונת

חנויות אינטרנטיות מצריכות לא מעט עבודה, השקעה ומאמצים, אבל אין ספק שהן יכולות להניב פרנסה מכובדת בהחלט במשך הזמן ואם התהליכים מתבצעים נכון. אם אתם לקראת הקמת חנות וירטואלית למסחר, ריכזנו עוד כמה טיפים עבורכם. כמה טיפים נוספים לבניית חנות מקוונת:

1) להפוך אותה למושכת ויזואלית.

2) לשפר חוויית UX\UI.

3) להציע תפריט ניווט קל לניווט.

4) להקל על המבקרים למצוא את מה שהם צריכים.

5) להקים, בהתאם לחוק, את ההנגשה לבעלי מוגבלויות של ראייה ושמיעה.

6) להקפיד על דיוק תוכן המוצרים הנמכרים (תכני קטגוריות של מוצרים, למשל).

7) לא להשתמש ב-גוגל טרנסלייט עבור תרגום המוצרים הנמכרים באתר.

8) הוסיפו בחנות אפשרות של יצירת קשר במיידי דרך WHATSAPP.

9) הקימו דפים בפלטפורמות החברתיות וקשרו את החנות אליהם.

10) הקפידו על בניית מערך לינקים יציב וחזק במשך תקופה של מס' חודשים.

הקמת חנות וירטואלית: באיזו פלטפורמה?

באיזו פלטפורמה עדיף להקים אתר חנות באינטרנטחשוב לדעת שהשלב הראשון לבניית חנות מקוונת הוא, בחירת פלטפורמה שתוכל להכיל את המותג שלכם. לדוגמה, אם אתם מפעילים אתר מסחר אלקטרוני לצעצועים לילדים, ייתכן שתרצו לבחור בפלטפורמת -Shopify כפלטפורמה שלכם. זאת, מכיוון שהיא נותנת מענה ספציפית לצרכים של שוק נישה זה.

אבל יחד עם זאת, כדאי לדעת שגם פלטפורמת WORDPRESS עשויה מאוד להתאים לנישות העסקיות האלו ותחומים רבים נוספים. למעשה, מחקרים מסוימים מצביעים על כך שחלק ניכר וענק מהאתרים בימינו בנויים על פלטפורמת וורדפרס. לאחר שבחרתם פלטפורמה, חשוב לוודא שיש לכם את כל המידע הדרוש כמו מערכת ניהול מלאי, מערכת סליקת אשראי ותשלום, צוות שיווק, צוות טכני ועוד. כל זאת ועוד, לפני השקת החנות המקוונת שלכם. חנויות מקוונות הופכות פופולריות יותר עם עליית המסחר האלקטרוני. בין אם אתם מוכרים באינטרנט או לא, חשוב שיהיה לכם מושג ברור מהן מטרות החנות שלכם. אם תצטרכו סיוע בהגדרת מטרות החנות, בהחלט יהיה אפשרי, כדאי ומומלץ לפנות לחברת בניית אתרי מסחר אלקטרוני.

Picture of חברת ירדן גרופ
חברת ירדן גרופ

גאים להוביל את ענף האינטרנט בישראל עם 800+ אתרים בבעלותנו במגוון רחב של תחומים פורטלים מובילים עם מאות אלפי גולשים, בנוסף מקדמים מגוון רחב של אתרים באמצעות קידום אורגני, מומן, וקניית קישורים

להזמנת קישורים ותוכן אונליין
לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:
מבצע מיוחד לבאים דרך האתר
בניית אתר תדמית
בניית אתר תדמית

מהו אתר תדמית כשמדובר בתדמית של בית עסק, לא מדובר רק על אתר יפה ומעניין ברמה העיצובית, אלא אתר מתוכנן היטב עוד בשלבים המוקדמים של

דרושים בניית אתרים
דרושים בניית אתרים

בעלי עסקים שרוצים לקחת את הפרסום והשיווק של בית העסק שלכם שלב אחד קדימה? הגעתם למקום הנכון. בשורות הבאות נגע בכל הדגשים החשובים שאתם חייבים

קורס בניית אתרים בחריש

בעלי עסקים רבים כיום בוחרים להרחיב את מאמצי השיווק והפרסום שלהם לעולם הדיגיטל. מרביתם בוחרים לעשות זאת בעזרת בניית אתרים איכותיים לבית העסק. חושבים להתחיל

קורס בניית אתרים בתל-אביב

בעלי עסקים רבים כיום בוחרים להרחיב את מאמצי השיווק והפרסום שלהם לעולם הדיגיטל. מרביתם בוחרים לעשות זאת בעזרת בניית אתרים איכותיים לבית העסק. חושבים להתחיל

קורס בניית אתרים בקריות

בעלי עסקים רבים כיום בוחרים להרחיב את מאמצי השיווק והפרסום שלהם לעולם הדיגיטל. מרביתם בוחרים לעשות זאת בעזרת בניית אתרים איכותיים לבית העסק. חושבים להתחיל

קורס בניית אתרים בגדרה

בעלי עסקים רבים כיום בוחרים להרחיב את מאמצי השיווק והפרסום שלהם לעולם הדיגיטל. מרביתם בוחרים לעשות זאת בעזרת בניית אתרים איכותיים לבית העסק. חושבים להתחיל

התקשרו עכשיו!
הכירו את מערכת המתקדמת בישראל להזמנת קישורים ותוכן אונליין

רוצה שגשוג והצלחה כלכלית

אנחנו מדברים תוצאות - לידים לעסק שלך!

מלאו פרטים בטופס וקבלו ייעוץ ראשוני ללא עלות.

הצוות שלנו כאן עבורך