בניית אתרים html

מה בעמוד זה?

בניית אתרים htmlHTML היא השפה הבסיסית ביותר לבניית אתרים. HTML קיצור של Hyper Text Markup Language. זוהי שפת קוד וסימון אשר משמשת ליצירת דפי אינטרנט עם תוכן כמו טקסט, תמונות, סרטונים וכו'. קוד HTML נכתב ב-"תגים" אשר מוקפים ומוגדרים על ידי תגיות בעמוד. מה חשוב לדעת על בניית אתרים html? המשיכו לקרוא את המדריך המקיף הבא. 

בניית אתר אינה מסובכת כפי שהיא נראית לחסרי ניסיון בתחום, אבל בהחלט יש מה ללמוד אם אתם מתכוננים לבנות אתרים המבוססות על מערכות שאינן WORDPRESS או WIX. עם פלטפורמות כמו וורדפרס, זה רק עניין של בחירת הכלים, המשאבים והתבניות הנכונות לעיצוב האתר. עם בניית אתרים html, התמונה מעט מורכבת יותר. בואו נדבר על זה, מה זה HTML? ולמה זו שיטה נפוצה לבנות אתר?

מה חשוב לדעת על בניית אתרי אינטרנט באופן כללי?

רגע לפני שנדבר על בניית אתרים html, יש לציין כי בניית אתר היא משימה לא פשוטה. זה דורש זמן, כסף, סובלנות ומיומנות כדי ליצור אחד. יש הרבה דברים שצריך לדעת על בניית אתרים באופן כללי. בתוך כך, הדבר הראשון שצריך לדעת הוא, שישנם סוגים רבים ושונים של אתרים למטרות שונות. 

לדוגמה, אם צריך אתר עסקי, אז הצרכים שלכם יהיו שונים ממישהו שצריך אתר תדמיתי, דף נחיתה, בלוג אישי, חנות מקוונת וכולי. ככה או ככה, – תוכן האתר צריך להיות קל למציאה על ידי קהלי היעד, ויש ליישם אופטימיזציה נכונה למנועי חיפוש (SEO).

מהי שפת HTML ומדוע מרבים להשתמש בה?

HTML היא השפה הנפוצה ביותר לבניית אתרים. HTML היא שפת סימון המספקת את המבנה של אתר אינטרנט ומאפשרת להוסיף טקסט, תמונות, סרטונים ותוכן אחר. HTML היא השפה העיקרית ליצירת דפי אינטרנט כבר לא מעט שנים, למרות הפשטות של וורדפרס, ואתם יכולים להשתמש בשפה זו עבור כל סוגי האתרים. 

בין אם מדובר על בניית אתרים שהם חנויות מקוונות, אתרי תדמית, אתרים עסקיים כאלו ואחרים ועוד, שפת ה-HTML תהווה את אחד מהפתרונות הנפוצים ביותר אצל בוני אתרים. זוהי שפת סימון שנחשבת הבסיס של כל אתרי האינטרנט, וזה מה שמרכיב את התוכן שאתם רואים על המסך שלכם בעת גלישה ברשת.

הבדלים בין בניית אתרים ב-HTML ובניית אתרים ב-WORDPRESS

וורדפרס היא אפשרות מצוינת לאנשים שרק מתחילים בבניית אתר אינטרנט. מערכת זו קלה לשימוש ויש לה הרבה תבניות עיצוב (THEMES) חינמיות שאתם יכולים לבחור ביניהן. אתם יכולים גם להתאים את התבניות לפי טעמכם, ליצוק בהן את התוכן שלכם, ולגרום להן להיראות כמו המיתוג של החברה שלכם לכל דבר ועניין. 

HTML היא אפשרות מורכבת יותר עבור אנשים שרק מתחילים בבניית אתר אינטרנט, אבל רוב בוני האתרים המקצוענים מכירים את השפה הזאת על בוריה. תהליך זה של בניית אתרים HTML דורש יותר זמן ומאמץ, אבל שפה זו גם יותר גמישה מוורדפרס. זאת, כי יש לכם שליטה מלאה על הקידוד של האתר. מאידך, וורדפרס היא פלטפורמת בניית אתרים ומערכת ניהול תוכן, המאפשרת למשתמשים לבנות אתרים משלהם ללא כל קידוד או ידע עמוק בשפות תכנות. 

מה תדרוש בניית אתר HTML ו-WORDPRESS?

כאשר מדובר על בניית אתרים html, בניית האתר שלכם ב-HTML תדרוש ממכם בדרך כלל לדעת HTML, CSS ו-JavaScript וכן כיצד דפדפני אינטרנט פועלים. זה יאפשר לכם לבצע התאמות אישיות נוספות עם האתר שלכם, אבל זה יכול להיות קשה למתחילים בתחום בניית אתרים. 

כאמור, רוב בוני האתרים המתחילים לא יודעים את כל השפות הנדרשות באופן מלא. מכיוון שיש לבצע הצלבות מידע והצלבות של קידוד בין שפות התכנות השונות, יש להכיר את כולן לעומקן ולהבין כיצד ליצור אינטגרציית קידוד ואינטגרציית עבודה נכונה בין כולן. 

מצד שני, בימינו, בניית האתר בוורדפרס רק תדרוש לדעת איך להשתמש בוורדפרס, מה שאפשר ללמוד דרך מדריכי וידאו ביוטיוב מתי שרק בא לכם. זה מקל על מתחילים בתחום בניית אתרים, אבל הם לא יוכלו להתאים אישית את האתר שלהם כאילו היו משתמשים ב-HTML.

למה בניית אתרים html? אולי בכלל עדיף אתר ב-WIX?

WIX היא פלטפורמה המאפשרת ליצור ולנהל אתרים ממש בקלות ובמהירות. המערכת מספקת תבניות שבהן אפשר להשתמש כדי לבנות את האתר, כמו גם פונקציונליות של "גרירה ושחרור" (DRAG AND DROP). 

WIX שונה מ-WORDPRESS במובן זה, ש-WIX מספקת פחות תבניות ופונקציונליות של גרירה ושחרור מאשר וורדפרס. וויקס דומה לוורדפרס במובן זה, שזו פלטפורמה חינמית ונותנת אפשרות לבנות את האתר מאפס או להשתמש בתבנית עיצוב קיימת. בניית אתרים בפלטפורמת WIX שונה מאוד ממשהו כמו בניית אתרים HTML מכיוון שעם WIX, לא צריך שום ידע בקידוד. 

אתם יכולים לבנות את האתר שלכם מבלי לדעת איך לקודד ולהשתמש בשפות תכנות שונות כמו HTML, JAVASCRIPT ועוד. בסופו של דבר, האתר שלכם תמיד ייצא הרבה יותר מקצועי כאשר תשתמשו בשפות תכנות כמו HTML. עם זאת, לא בכל המקרים צריך בניית אתרים html. למשל, מקרים בהם יש צורך לבנות אתר תדמיתי מאוד פשוט או דף נחיתה, לא בהכרח יהיה צורך בשפות תכנות. במקרים אלו יהיה בדרך כלל מספיק להשתמש בוורדפרס או וויקס. 

האם צריך קורס כדי ללמוד לבנות אתרים ב-HTML?

אתרים ב-HTML היא מיומנות שניתן ללמוד מבלי לקחת קורסים, אבל תצטרכו להשקיע זמן משמעותי בלימוד עצמי. יש הרבה מדריכים מקוונים, ספרים ומשאבים מקוונים שיכולים לעזור לכם ללמוד HTML. עם זאת, התשובה היא לא וכן. נסביר בשורות הבאות:

אתרי html כוללת רמות שונות של שליטה בשפת התכנות HTML, מה שאומר שאתם הם אלה שצריכים להחליט לאיזה מקום אתם לוקחים את האתר שלכם. אם חשוב לכם שהאתר יהיה SUPER מקצועי, כמובן שיהיה חשוב ללמוד את השפה הזאת לעומקה. 

טיפים למציאת חברת בניית אתרים ב-HTML 

מציאת חברת HTML לפיתוח אתרים המתאימה לכם, יכולה להיות אתגר. ישנם גורמים רבים שיש לקחת בחשבון, כולל מחיר, ניסיון וסוג העבודה בה אנשי המקצוע מתמחים. בתוך כך, הדבר הראשון שיש לעשות הוא להכין רשימה של כל הדברים שצריך ואיזה סוג של כישורים נדרשים עבור כל פרויקט. כדאי לכלול בתוכנית העבודה הזאת גם את גודל הפרויקט, בין אם זה עבור אתר מסחר אלקטרוני או רק דף נחיתה. 

השלב הבא הוא למצוא חברות שיש להן את הכישורים האלה, ומוכנות לקחת על עצמן פרויקטים כמו שלכם. אתם יכולים למצוא חברות בניית אתרים html על ידי בדיקה בגוגל, או על ידי בדיקה מול חברים, קולגות, אנשים שאתם מכירים מהתחום שלכם ועוד. ואולי הכי חשוב, תמיד תבדקו את הביקורות המקוונות, הדירוגים וחוות הדעת שניתנות על ידי לקוחות חברות בניית האתרים. וטיפ אחרון מאיתנו, במהלך חיפושיכם אחרי חברת בניית אתרים HTML, תנסו לערוך השוואת מחירים בין חברות שונות ולאתר את נותני השירותים הכי מקיפים ואטרקטיביים במחירים. רק ככה תוכלו לדעת שבחרתם נכון. 

קראו עוד: בניית אתרים בקוד פתוח

Picture of חברת ירדן גרופ
חברת ירדן גרופ

גאים להוביל את ענף האינטרנט בישראל עם 800+ אתרים בבעלותנו במגוון רחב של תחומים פורטלים מובילים עם מאות אלפי גולשים, בנוסף מקדמים מגוון רחב של אתרים באמצעות קידום אורגני, מומן, וקניית קישורים

להזמנת קישורים ותוכן אונליין
לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:
מבצע מיוחד לבאים דרך האתר
בניית אתר תדמית
בניית אתר תדמית

מהו אתר תדמית כשמדובר בתדמית של בית עסק, לא מדובר רק על אתר יפה ומעניין ברמה העיצובית, אלא אתר מתוכנן היטב עוד בשלבים המוקדמים של

דרושים בניית אתרים
דרושים בניית אתרים

בעלי עסקים שרוצים לקחת את הפרסום והשיווק של בית העסק שלכם שלב אחד קדימה? הגעתם למקום הנכון. בשורות הבאות נגע בכל הדגשים החשובים שאתם חייבים

קורס בניית אתרים בחריש

בעלי עסקים רבים כיום בוחרים להרחיב את מאמצי השיווק והפרסום שלהם לעולם הדיגיטל. מרביתם בוחרים לעשות זאת בעזרת בניית אתרים איכותיים לבית העסק. חושבים להתחיל

קורס בניית אתרים בתל-אביב

בעלי עסקים רבים כיום בוחרים להרחיב את מאמצי השיווק והפרסום שלהם לעולם הדיגיטל. מרביתם בוחרים לעשות זאת בעזרת בניית אתרים איכותיים לבית העסק. חושבים להתחיל

קורס בניית אתרים בקריות

בעלי עסקים רבים כיום בוחרים להרחיב את מאמצי השיווק והפרסום שלהם לעולם הדיגיטל. מרביתם בוחרים לעשות זאת בעזרת בניית אתרים איכותיים לבית העסק. חושבים להתחיל

קורס בניית אתרים בגדרה

בעלי עסקים רבים כיום בוחרים להרחיב את מאמצי השיווק והפרסום שלהם לעולם הדיגיטל. מרביתם בוחרים לעשות זאת בעזרת בניית אתרים איכותיים לבית העסק. חושבים להתחיל

התקשרו עכשיו!
הכירו את מערכת המתקדמת בישראל להזמנת קישורים ותוכן אונליין

רוצה שגשוג והצלחה כלכלית

אנחנו מדברים תוצאות - לידים לעסק שלך!

מלאו פרטים בטופס וקבלו ייעוץ ראשוני ללא עלות.

הצוות שלנו כאן עבורך