איך להשיג הרבה לייקים באינסטגרם

מה בעמוד זה?

איך להשיג הרבה לייקים באינסטגרםכאשר הרשת החברתית אינסטגרם הוקמה בפעם הראשונה היעוד שלה היה לשמש בתור רשת בה אנשים משתפים תמונות אחד עם השני, במהלך השנים הרשת החברתית אינסטגרם עברה כמות נרחבת של שינויים, נכון להיום אינסטגרם היא אחת בפלטפורמות הפרסום הפופולריות ביותר בעולם. על פי מבדקים שנערכו, בכל חודש משתמשים באינסטגרם מעל למיליארד אנשים.

הרבה אנשים אינם יודעים מהן הדרכים הנכונות לצבור כמות גדולה של לייקים באינסטגרם וכיצד להפוך את עצמם לויראלים, בשל כך הכנו עבורכם מאמר בו תוכלו למצוא את הטיפים הטובים ביותר אשר יעזרו לכם להשיג כמויות גדולות של לייקים ולהפוך ויראלים.

 

איך להשיג הרבה לייקים באינסטגרם: שימוש נכון בהאשטגים

אנשים שיודעים כיצד להשתמש בצורה נכונה בהאשטגים מגדילים את כמות הלייקים שלהם על פוסטים בצורה משמעותית. מעבר לשימוש בהאשטגים רלוונטיים לתחום העיסוק שלכם, חשוב גם לבדוק כי ההאשטגים בהם בחרתם הם האשטגים נפוצים ופופולאריים. על ידי שימוש נכון בהאשטגים אתם תוכלו להגדיל את כמות האנשים אשר מכירים את העסק שלכם או אתכם בצורה משמעותית.

גולשים אשר מחפשים שירות מסוים או מוצר מסוים באינסטגרם ימצאו את פרופיל האינסטגרם שלכם מהר יותר אם בפוסטים שלכם יהיו האשטגים חזקים.

הכמות המקסימלית של האשטגים בפוסט אחד היא 30, אנו ממליצים לכם להשתמש בחמישה האשטגים לכל היותר, שימוש בכמות גדולה של האשטגים יכול להיראות כמו שיווק על ידי בוטים.

איך להשיג הרבה לייקים באינסטגרם: פרסום פוסטים בשעות הנכונות

לא ניתן לומר בצורה חד משמעית מהו הזמן הנכון ביותר לפרסם פוסטים באינסטגרם מאחר ומדובר בנתון דינמי שמשתנה בהתאם למקום בו אנו חיים. מרבית אתרי האינטרנט נותנים מידע סותר לגבי השעות הטובות ביותר להעלאת פוסטים, דבר אשר יוצר בלבול רב אצל חלק גדול מן האנשים.

אך למרות זאת ניתן לומר כי מרבית האנשים אשר משתמשים באינסטגרם נוטים להיות פעילים ביותר בימים שני עד שישי או במילים אחרות במהלך ימי העבודה.

מחקרים שנערכו בעולם מצאו כי השעות הנכונות ביותר לפרסום פוסטים באינסטגרם הן: 8:00 – 20:00, 2:00 ו-17:00. אין ספק כי הדרך הטובה ביותר לגלות את השעות המתאימות היא על ידי ניסיונות חוזרים. כל אחד מבתי העסקים השונים צריכים לערוך נסיונות לזמני פרסום שונים ולבדוק מהן השעות הטובות ביותר עבורם.

 

פרסמו פוסטים עם פרצופים

מחקרים רבים שנערכו בעולם מצאו כי תמונות בהן יש פרצופים של בני אדם זוכות למעורבות גבוהה יותר. לתמונות הכוללות פרצופים של בני אדם יש סיכוי של מעל ל-35% לקבל לייקים מאשר תמונות שאינן כוללות פרצופים של בני אדם.

 

איך להשיג הרבה לייקים באינסטגרם: הקפידו על תמונות באיכות גבוהה

לפני כל תמונה בדקו מהי התאורה המתאימה ביותר, מהי זווית הצילום המתאימה ביותר וכיצד התמונה מוצגת בצורה הטובה ביותר. אם אתם מנסים לבנות מותג חזק, העדיפות היא לשתף כמות נמוכה של תוכן ויזואלי באיכות גבוהה מאשר כמות גדולה של תוכן ויזואלי באיכות נמוכה.

כל אדם שמנסה לבנות מותג ולשווק אותו דרך אינסטגרם צריך לדעת מראש מהי התמונה הגדולה שהוא רוצה להציג לקהל שלו. בחלק מן המקרים קיים סיכוי גבוה יותר שתקבלו יותר לייקים ותשיגו יותר עוקבים אם תשתפו תוכן ויזואלי מושך ברמת איכות גבוהה.

בנו לעצמכם תוכנית עבודה מקיפה ומסודרת

בחלק גדול מן המקרים הגולשים ברשתות החברתיות מחפשים מידע רלוונטי על מוצרים שונים שיש להם עניין בהם. בשל סיבה זו אינסטגרם משמשת גם בתור מנוע חיפוש למגוון רחב של מוצרים, במידה ואתם רוצים להשיג כמות גדולה של לייקים ועוקבים אנחנו ממליצים לכם לבנות בתחילת התהליך תוכנית עבודה מקיפה ומסודרת ולעבוד לפיה.

תוכנית עבודה איכותית צריכה להכיל בתוכה את המידע הבא: מי קהל היעד אליו אתם מכוונים, איזה שירות, מוצר או מידע קהל היעד שלכם מחפש, היכן הם נמצאים וכן הלאה. אחרי שתבינו מי הם האנשים אליהם אתם מכוונים אתם תוכלו לייצר תוכן רלוונטי עבורם בקלות.

 

איך להשיג הרבה לייקים באינסטגרם: עיצוב הפרופיל העסקי בצורה נכונה

אחד הנושאים המשפיעים ביותר על הדרך בה אתם נתפסים בעיני קהל היעד שלכם הוא האופן בו הפרופיל העסקי שלכם מעוצב. פרופיל עסקי המעוצב בצורה נכונה ישיג כמות גדולה יותר של כניסות, כמות גדולה יותר של עוקבים וכמות גדולה יותר של לייקים.

ריכזנו עבורכם מספר נושאים חשובים אשר קשורים לעיצוב נכון של פרופיל עסקי:

  • העדיפו לשים בתמונת הפרופיל של העמוד את הפנים שלכם או את הסמל של המותג שלכם, כך אתם תצברו אמון אצל קהל היעד שלכם ואצל הגולשים שצופים בדף שלכם.
  • קראו לפרופיל העסקי בשם של המותג שלכם.
  • השקיעו בתיאור של הפרופיל שלכם, תשתמשו בהאשטגים רלוונטים, קישורים מתאימים וכן הלאה.

לאחר שתסיימו לעצב את פרופיל האינסטגרם העסקי שלכם והוא יראה מקצועי, אנו ממליצים לכם להתחיל לפרסם אותו גם בדרכים נוספות מלבד אינסטגרם, פרסמו את פרופיל האינסטגרם העסקי שלכם באתר של בית העסק שלכם, בכרטיס הביקור שלכם, במייל, ברשתות חברתיות אחרות ועוד.

 

שימו עוקב למשתמשים פופולריים בתחום העיסוק שלכם

אחת הדרכים הטובות ביותר כיום להשיג יותר לייקים ועוקבים באינסטגרם היא על ידי מעקב אחרי משתמשים פופולריים בתחום העיסוק שלכם. תוכלו למצוא את אותם פרופילים פופולריים על ידי חיפוש של האשטגים פופולריים או על ידי חיפושים פופולריים בתחום העיסוק שלכם.

היכנסו אל רשימת העוקבים של אותם פרופילים חזקים, עקבו אחר העוקבים שלהם וכך אתם תוכלו להגדיל את כמות הלייקים בעמוד שלכם ואת כמות העוקבים בעמוד שלכם באופן משמעותי.

חשוב לציין כי אם אתם רוצים לראות תוצאות משמעותיות עליכם להתמיד בשיטה זו לאורך זמן.

Picture of חברת ירדן גרופ
חברת ירדן גרופ

גאים להוביל את ענף האינטרנט בישראל עם 800+ אתרים בבעלותנו במגוון רחב של תחומים פורטלים מובילים עם מאות אלפי גולשים, בנוסף מקדמים מגוון רחב של אתרים באמצעות קידום אורגני, מומן, וקניית קישורים

להזמנת קישורים ותוכן אונליין
לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:
מבצע מיוחד לבאים דרך האתר
הפייסבוק מכיל בתוכו מצב מעניין למדי בו דווקא האנשים בעלי הפעולות הקטנות הם אלו אשר דווקא מצליחים לקבל רווחים כלכליים יפים
חשבון עסקי באינסטגרם

אינסטגרם היא פלטפורמת מדיה חברתית פופולרית. יש לה יותר ממיליארד משתמשים פעילים והיא מציגה מודעות כדי לייצר הכנסה לבעלי עסקים קטנים וגדולים, אנשים פרטיים שיודעים

מכירות באינטרנט אפשרויות במגוון דרכים וזירות דיגיטליות פרסומיות
פרסום בלינקדאין

לינקדאין היא פלטפורמה חשובה לעסקים. חיוני שלחברות תהיה נוכחות בפלטפורמה זו, אבל לא לכל חברה יש את הצורך הזה של פרסום ושיווק בלינקדאין (או: לינקדין).

פרסום עסקים בטיקטוק
פרסום עסקים בטיקטוק

טיקטוק היא כיום כלי חשוב בשיווק ופרסום לעסקים שמתמקדים בקהל היעד הצעיר. עם יכולת ההתאמה האישית שלה והפופולריות המתמדת של הפלטפורמה, פרסום עסקים בטיקטוק יכול

קידום בטיקטוק
קידום בטיקטוק

אחד מהאפשרויות היעילות להצלחה של עסקים בעידן הדיגיטלי הוא היכולת להשתמש ברשתות החברתיות בצורה חכמה ויעילה כדי להגיע לקהל היעד שלהם. טיקטוק, האפליקציה הפופולרית לשיתוף

ניהול עמוד טיקטוק
ניהול עמוד טיקטוק

טיקטוק היא פלטפורמה מרתקת ויעילה לפרסום ושיווק עסקים בקרב הצעירים. הפלטפורמה מציעה מגוון רחב של סגנונות וכלים ליצירת תוכן מדהים ומעורר התעניינות שמגשים את הציפיות

התקשרו עכשיו!
הכירו את מערכת המתקדמת בישראל להזמנת קישורים ותוכן אונליין

רוצה שגשוג והצלחה כלכלית

אנחנו מדברים תוצאות - לידים לעסק שלך!

מלאו פרטים בטופס וקבלו ייעוץ ראשוני ללא עלות.

הצוות שלנו כאן עבורך