בניית פרופיל קישורים

מה בעמוד זה?

מה זה בניית פרופיל קישורים?

בניית פרופיל קישורים מתייחסת לשיתופי פעולה, הצבת קישורים פנימיים או קניית קישורים לצורך קידום אתר. קישורים הם חלק מתוך מכלול שנקרא SEO. קישורים תורמים לחשיפת האתר, אך מצד שני גם יכולים לפגוע אסטרטגיית הקידום. הדרך הטובה ביותר לקדם ולמצוא קישורים איכותיים היא באמצעות מחקר או השכרת שירות קידום אתרים מקצועי. לפניכם המידע הרלוונטי על בניית פרופיל קישורים. בניית קישורים הוא תחום בקידום אתרים. מטרת התהליך היא לחשוף את האתר שלכם באמצעות קישורים. הקישורים הם חיצוניים ופנימיים. איך קישורים פנימיים יכולים לעזור לכם? עוד מעט נסביר על ההבדל בין שני הסוגים. תהליך בניית פרופיל קישורים נועד בשביל להתאים את עצמנו לאלגוריתם של גוגל. האלגוריתם של גוגל משתנה מפעם לפעם, אבל ישנם אבני יסוד שתמיד תורמים לקידום האתר. קישורים הם גורם חשוב ובניית קישורים נחשבת לאחת הטקטיקות המשמשות לאופטימיזציה למנועי חיפוש.תהליך בניית פרופיל קישורים נועד בשביל להתאים את עצמנו לאלגוריתם של גוגל

הקישורים הם אותות שהאלגוריתם של גוגל מקדם, הם משאב איכותי הראוי לאזכור. לכן, ככל שיש לכם יותר קישורים באתר ככה סביר להניח שהדירוג שלכם בגוגל יעלה. למה אנחנו אומרים  סביר? מכיוון שיש חשיבות גם לאיכות הקישורים. יש את הדרך הנכונה לבנות קישורים, ויש דרך שהיא לא נכונה לבניית קישורים. הדרך הנכונה היא בחירת קישורים איכותיים ולא קישורים סתמיים.

נסביר, יש מספר דרכים לפיהם תרצו לבחור קישורים:

דירוג הדעה הזאת חלוקה, אבל כל עוד גוגל עדיין לא הורידה את ה-PR, אנחנו מאמינים שכן יש חשיבות לכך. PR הוא PageRank, דירוג האתר בגוגל. לכל קישור שאתם קונים יש PR וככל שהדירוג גבוה יותר כך הקישור יותר מומלץ ומקובל על גוגל.
הקשר האם יש הקשר בין האתר שלכם לבין הקישור אותו רכשתם? אם הקישור נמצא באתרי עיצוב והאתר שלכם עוסק בתחום שונה לחלוטין, אין שום סיבה שגוגל תראה לנכון לקדם את הקישור שלכם. קישורים שיש ביניהם רלוונטיות נחשבים לאיכותיים יותר
מיקום לינק היכן הלינק מופיע באתר? גם למיקום הלינק יש השפעה על אמינות הלינק מבחינת גוגל או כל מנוע חיפוש אחר. לינקים שיופיעו בתוך כתבה יהיו יותר ענייניים מאשר לינקים שמופיעים בסרגל צד לדוגמא.

 

אילו סוגי קישורים קיימים?

ישנם סוגי קישורים שונים, הקישורים יכולים להיות לדף הבית של האתר שלכם, לינק לדפים נוספים באתר שלכם, לינקים לשירות מסוים ולינקים שיכולים להוביל למילות מפתח אחרות. מלבד לקישורים אלו, ישנים קישורים פנימיים וקישורים חיצוניים.

  • קישור חיצוני – קישור חיצוני הוא קישור שאינו מטעם האתר אליו הלינק מקושר. זאת אומרת, הלינק לא נמצא באתר שלנו אלא באתר אחר. הלינק מוביל לאתר שלנו, ניתן למצוא קניית קישורים או בניית פרופיל קישורים באתרים רבים.
  • קישור פנימי – קישור פנימי הוא קישור מתוך עמוד באתר מסוים לעמוד אחר באותו אתר. קישורים פנימיים תורמים גם הם לקידום האתר, ויש לדעת איך לבצע אותם בצורה נכונה ולא באופן שרירותי.

אסטרטגיית בניית פרופיל קישורים

בכדי לבנות תוכנית קידום מקצועית הכוללת בניית פרופיל קישורים עליכם לגרום לאתרים אחרים לרצות לפרסם את הקישורים שלכם. יש שתי דרכים עיקריות, האחת היא באמצעות קניית קישורים והשנייה היא על ידי כתיבת תוכן איכותי. שימו לב, גם אם אתם כותבים תוכן איכותי עדיין ייתכן ותצטרכו לשלם כסף לפרסום הכתבה באתר חיצוני. כתיבת תוכן מקצועי באתרים ניטרליים יכולה לגרום לגולשים לתהות לגבי האתר שלכם ובכך להיכנס אליו באופן אורגני.

דרך נוספת לבניית קישורים היא באמצעות ביקורות ואזכורים. איך זה עובד? עליכם למצוא משפיענים שיכולים לאזכר את השירות או המוצר אותו אתם נותנים. הפרסום יכולים להופיע ברשתות חברתיות, בלוגים או כל מקום בעל חשיפה גבוהה. ולבסוף, שיתופי פעולה. לא פשוט לאתר בתחילת דרכו למצוא שיתופי פעולה, אבל אם תחפשו מספיק טוב תוכלו למצוא אתרים שיסכימו לקשר לאתר שלכם כל עוד התוכן שלכם/השירות הוא בעל ערך.

ממה יש להימנע?

קניית קישורים הוא דבר נפוץ, אבל אף שהוא לא מומלץ. זכרו, קיצורי דרך כמו קניית קישורים הם נגד ההנחיות של גוגל ויכולים לפגוע בסופו של דבר בתוכנית הקידום. אם כן בחרתם לרכוש קישורים חשוב לעשות את זה בהתאם להנחיות שציינו ולדעת מאילו אתרים מומלץ להימנע. בחנו את דירוג האתר, הקשר בין האתר שלכם לאתר המקשר וזכרו תמיד, יש עוד דרכים לשפר את הדירוג במנוע החיפוש – קישורים פנימיים.

האם חובה להיעזר בבעל מקצוע?

לצרוך בניית פרופיל קישורים צריך באופן אירוני לא מעט כישרון וידע. "החיסרון" בתהליך הוא שכל צעד לקוי יכול לפגוע במכלול. קידום אתרים הוא תחום רחב הכולל פעולות שיווק שונות, וכל הפעולות צריכות להתבצע בהתאם לתוכנית מסודרת. תוכניות קידום טובות הן תוכניות שלוקחות זמן, תוצאות מהירות לרוב לא ישקפו את המציאות. כמו שלוקח זמן לבנות אמון בין בני אדם, ככה לוקח לגוגל זמן "להאמין" לכם ולדרג את האתר שלכם בדירוגים הגבוהים – זאת ללא קשר לתחרות הגדולה שיש.

פרופיל קישורים היא תוכנית של כל קישור לאתר, התוכנית כוללת בתוכה את הפרטים הרלוונטים לכל אתר ממנו נרצה להוציא קישור, יצירת קישורים נכנסים לאתר, איך עושים את זה, מהם הביטויים הרלוונטים לקישור (מילות מפתח/אנקור), טווחי זמן לייצוא קישורים, מעקב אחרי התוכנית ולוח זמנים. חשוב לשמור על קישורים אותנטיים, כמובן שהקישורים לא צריכים לכלול אנקור של מילות מפתח בלבד, אלא גם כל אנקור ליצירת קשר. בניית פרופיל קישורים דורשת תכנון, ביצועים גבוהים ומעקב.

להבדיל מ"קישורים יוצאים" אשר נטמעים בתוך האתר שלכם ושולחים לינקים לאתרים אחרים, פרופיל קישורים חיצוניים משמע בנייה של מערך לינקים ששולחים טראפיק מאתרים אחרים לאתר שלכם. מה חשוב לדעת על התהליך, כמה יעלה וכיצד עושים זאת? הנה המדריך המלא. עם הידע והאסטרטגיה הנכונים, אפשר ליצור פרופיל קישורים חזק ויציב לאורך זמן, שיעזור לאתר שלכם להתברג טוב יותר בתוצאות החיפוש של מילות מפתחו מסוימות. ובמאמר זה, נדון בכל מה שצריך לדעת על ההנחיות של גוגל לבניית פרופיל קישורים, החל מסוגי קישורים נכנסים שיש להימנע מהם ועד אסטרטגיות ליצירת קישורים באיכות גבוהה.

פרופיל קישורים חיצוניים

מהי בעצם בניית פרופיל קישורים חיצוניים

בניית פרופיל קישורים חיצוניים חיונית לכל אתר שרוצה להיות מדורג גבוה יותר בתוצאות מנועי החיפוש. ובתוך כך, ההנחיות של גוגל הן חלק חשוב בתהליך זה, שכן הן מספקות הבנה ברורה לגבי מה שמקובל ומה שלא, כשמדובר בקישורים נכנסים.

בזמן שבניית פרופיל קישורים חיצוניים היא חלק חשוב בכל אסטרטגיית קידום אתרים, לדאבוננו, לא פשוט למצוא חברה לקידום אתרים שיודעת לעשות זאת בצורה יעילה. בעוד שכדאי לחפש חברות שיש להן ניסיון בבניית קישורים באיכות גבוהה מאתרים סמכותיים, חשוב גם לוודא שחברת הקידום פועלת לפי ההנחיות של גוגל להשגת קישורים חיצוניים. מהן ההנחיות של גוגל לבניית פרופיל קישורים חיצוניים? המשיכו לקרוא. 

ההבדלים בין קישורים נכנסים (חיצוניים) לבין קישורים יוצאים

קישורים מגיעים בכל ה”צורות והגדלים”, החל מקישורי טקסט פשוטים ועד למורכבים יותר כמו קישורי תמונה או אפילו הטמעת לינק בקובץ וידאו. בתוך כך, עולם הקישורים, בגדול, מתחלק ל-2: קישורים פנימיים (חיצוניים המגיעים מאתר אחר) או קישורים יוצאים. 

מכירים את כל הלינקים הכחולים שוויקיפדיה מסמנת לאורך הטקסטים שלה? אלו הם לינקים יוצאים שמטרתם לספק ערך מוסף ומידע לגולשים. מאידך, קישורים חיצוניים הם קישורים אשר מוטמעים באתר מסוים ומקשרים לאתר אחר. בהיבט זה, אפשר להגיד שקישורים יוצאים מסמנים לגוגל עד כמה אתם מנסים להקנות ערך מוסך לגולשים שלכם. זאת, בזמן שקישורים חיצוניים (נכנסים) מסמנים לגוגל עד כמה האתר שלכם נחשב סמכותי על ידי אתרים אחרים. 

למה פרופיל קישורים חיצוניים חשוב? 

בסופו של יום, בניית קישורים חיצוניים חשובה מאוד כמעט לכל אתר אינטרנט. הסיבה לכך היא, שקישורים נכנסים הם אחד הגורמים החשובים ביותר בסריקות האלגוריתם של גוגל. בהיבט הזה, בניית קישורים היא אחד ההיבטים החשובים ביותר של קידום אתרים.

קישורים נכנסים חיוניים עבור כמעט כל אתר אינטרנט, מכיוון שהם עוזרים לשפר את הנראות שלו במנועי החיפוש, להגביר את הסמכות שלו ולהביא יותר תנועה אורגנית למחוזותיו. במקביל לזה, קישורים גם עוזרים לבנות קשרים עם אתרים אחרים ואף יכולים להוביל להגדלת המרות, שיתופי פעולה עסקיים וכולי. בקיצור, קישורים נכנסים הם חלק בלתי נפרד מהצלחתו של כל אתר ואסור להתעלם מהם בכל הנוגע לקידום אתרים וכן שיווק דיגיטלי.

מתי בונים פרופיל קישורים חיצוניים?

בניית פרופיל קישורים חיצוניים היא חלק חשוב בהקמת אתר אינטרנט, אבל לא מתחילים בתהליך הזה כבר בהקמת האתר. השלב הטוב ביותר להתחיל לבנות קישורים הוא, כשתסיימו להגדיר את האתר שלכם ולעצב אותו סופית. על ידי כך, תוכלו להפיק את המרב מהקישורים שאתם בונים, מכיוון שהם כבר יהיו משויכים לאתר שלכם ולתוכן שלו בצורה כזאת שהאלגוריתמים של גוגל יוכלו לסרוק את האתר והקישורים בקלות. בתוך כך, אפשר להגיד שבניית קישורים היא שלב חשוב בתהליך קידום האתר. 

כאשר תחליטו שאתם מעוניינים להתחיל בקידום אתרים, תוכלו להתחיל גם לבנות לינקים. זה יעזור לכם להתחיל במאמצי SEO שלכם, ולהבטיח שהאתר ייחשף וייראה על ידי לקוחות או מבקרים פוטנציאליים. בהיבט מסוים, בניית קישורים צריכה להיעשות באופן עקבי לאורך כל חיי האתר, אך עם הזמן אפשר להמעיט בכמות הקישורים הנכנסים לאתר. לאחר שבניתם פרופיל חזק ויציב, יהיה חשוב להמשיך בעבודת תחזוקה מסוימת, כלומר לעדכן מדי פעם קישורים חדשים שמשיגים בדרכים שונות.

כמה עולה לבנות פרופיל קישורים חיצוניים?

כמה עולה קניית קישורים לאתרים בישראל? וכמה עולה לבנות פרופיל קישורים יעיל? ובכן, התשובה תלויה בסוג ובאיכות של הקישורים הנכנסים שאתם רוצים לרכוש. מחיר התהליך הזה יכול לנוע בין כמה מאות שקלים לכמה אלפי שקלים או דולרים (תלוי מהיכן רוכשים את הקישור – בחו”ל או כאן בישראל). בהתאם למספר ואיכות הקישורים הנכנסים שאתם צריכים כדי לבנות את מערך הלינקים שלכם, ייקבע מחיר השירות. 

בעוד שתחומים מאוד תחרותיים עשויים להצריך בניית מערך של מאות לינקים, תחומים תחרותיים פחות יכולים להסתפק בלינקים בודדים ועד עשרות מהם. עם זאת, ישנן דרכים לנסות למזער את העלות של בניית פרופיל קישורים חיצוניים. לדוגמה, אפשר להתחיל במחקר וניתוח קישורים נכנסים של המתחרים שלכם, ואז לנסות לשחזר את האסטרטגיה שלהם. בנוסף, אפשר לבדוק לגבי אסטרטגיות אחרות לבניית קישורים, כגון בלוגים אורחים, החלפת קישורים ומציאת אינדקסים של תוכן שאינם דורשים תקציב גדול.

כמה עולה כל לינק והאם מותר לרכוש לינקים?

קישורים נכנסים הם גורם מפתח בקידום אתרים וניתן להשתמש בהם כדי לשפר את דירוג האתר, אבל חשוב לעשות זאת אך ורק לפי ההנחיות של גוגל. חשוב לציין, קיים ויכוח מתמשך בקהילת קידום האתרים בנוגע ללגיטימיות של בניית מערך לינקים, מה שעדיין לא הוכרע סופית גם בימין אלו. בעוד שחלק מהמקדמים טוענים שגוגל אוסרת רכישת קישורים, מקדמים אחרים טוענים בדיוק את ההיפך. 

העובדה בשטח היא, שגוגל מציבה את פרמטר, מערך הלינקים, בתור גורם שבעזרתו ניתן לדרג אתרים. במילים אחרות, גוגל מאפשרת לרכוש קישורים, אבל הפעולה הזו חייבת להתבצע בצורה חכמה, כלומר להקפיד על רלוונטיות. בממוצע, מחיר לינק יכול לנוע בין 150 ₪ ל-350 ₪, בעוד שלינקים אחרים יכולים לעלות גם 1,000 ₪ ומעלה. לסיכומו של עניין, אם תחליטו לרכוש קישורים נכנסים, ודאו שהם מגיעים ממקורות מוכרים ורלוונטיים לתוכן האתר שלכם. 

קראו עוד: טעויות נפוצות בבניית קישורים

דגשים למציאת חברת קידום אתרים לבניית לינקים 

עם חברת קידום אתרים מקצועית דיה, אפשר לקבל עזרה משמעותית בבניית קישורים יעילים שישפרו את הנראות והדירוג של האתר שלכם. וכאשר מחפשים חברת קידום אתרים, חפשו חברה בעלת ניסיון בבניית קישורים והבנה טובה לגבי האופן שבו ניתן ליצור קישורים נכנסים איכותיים (גם ללא תשלום). 

שאלו את חברת הקידום על האסטרטגיות שלה לבניית קישורים ועל סוגי הקישורים הנכנסים שבהם היא משתמשת, כמה זה יעלה לכם, האם ניתן להשיג קישורים בחינם וכולי. כך תוכלו לוודא שיש לחברת הקידום רקורד מוכח של הצלחה בכל הנוגע לאסטרטגיות בניית קישורים.

שירות בניית קישורים חיצוניים הוא תהליך של בניית מערך שלם של לינקים נכנסים לאתר אינטרנט נתון. הרעיון הוא ליצור קישורים נכנסים (חיצוניים, כלומר כאלו שמגיעים מאתר אחר) רלוונטיים. ואם הצלחתם להשיג קישור בר סמכא, בכלל שיחקתם אותה. מה זה אומר? קראו את המדריך הבא.

שירות בניית קישורים חיצוניים הוא שירות שניתן לקבל על ידי חברות קידום אתרים ושיווק דיגיטלי, וזאת כדי לעזור לאתרי אינטרנט לבנות מערך קישורים המסמן לאלגוריתמים של גוגל ולגולשים מספר דברים שונים. מה חשוב לדעת בנושא? מה זה בדיוק BACKLINKS וכיצד מועיל לתהליכי SEO? ריכזנו עבורכם מידע ששווה לקחת בחשבון כאשר ניגשים להתחיל בתהליכי שיווק דיגיטלי וקידום אתרים אורגני, המשיכו לקרוא.

קצת רקע על שירות בניית קישורים חיצוניים 

אם אתם מחפשים מאמרים באיכות גבוהה שנכתבו על ידי כותבי תוכן מקצועיים, רוצים לפרסם את אותם מאמרים ברחבי הרשת ולהתברג גבוה יותר בתוצאות החיפוש של גוגל, שירות בניית קישורים חיצוניים הוא כנראה מה שאתם מחפשים. 

מגוון סוגי קישורים, כגון קישורים ברי סמכא (שהם ה”טופ” של הקישורים, המלך של הלינקים החיצוניים), יכולים להזניק את האתר שלכם משמעותית במעלה תוצאות החיפוש של דוקטור גוגל. ולפני שנסביר מהם קישורים מאתרי אינטרנט ברי סמכא, בואו נבין מה זה השירות הזה שנקרא שירות בניית קישורים חיצוניים, ולמה בעצם צריך אותו. כדי להבין את הנושא יותר לעומק, חשוב להבדיל בין סוגי הקישורים החיצוניים השונים. נתקלתם במושגים כמו "קידום אתרים כובע לבן" ו"קידום כובע שחור", ולא הייתם בטוחים במה מדובר? הנה כל המידע לפניכם. 

מה זה בניית לינקים כובע לבן וכובע שחור?

שירות בניית קישורים חיצוניים הוא סוג של טכניקת שיווק שיווק דיגיטלי, או ליתר דיוק – קידום אורגני, שקיימת כבר יותר מ-14 שנים (אם זיכרוננו אינו מטעה אותנו, אולי גם יותר) בעולם הדיגיטל. זוהי אחת הדרכים היעילות ביותר לשפר את הדירוג של אתר בדפי תוצאות מנועי החיפוש, כמו גם להגדיל את התנועה לאתר נתון. אמה-מה, חשוב להבין שלא כל קישור נחשב קישור יעיל, ואפילו להיפך, קישורים מסוימים בהחלט יכולים לגרום נזק לאתר אינטרנט, כלומר לירידה בדירוגים ופגיעה בהם. 

בתוך כך, שירותי בניית הקישורים האיכותיים ביותר הם אלה המבוססים על שיטות קידום אתרים ב”כובע לבן”. אם לא נתקלתם במושגים כמו קידום אתרים כובע לבן וכובע שחור, למעשה מדובר על שיטות קידום אתרים שמסוגלות או לא מסוגלות לספק קישורים באיכות גבוהה ובצורה נקייה. במילים אחרות, שירות בניית קישורים חיצוניים כובע לבן, הוא שירות שכולל השגת לינקים איכותיים בלבד, שהושקעה המון מחשבה והושקעו מחקרים באיתור שלהם.

מה הם לינקים שנחשבים איכותיים?

בסופו של דבר, קישור נכנס באיכות גבוהה הוא כזה שנחשב רלוונטי לתוכן האתר שמקבל את הלינק, בעל סמכות דומיין (DA) גבוהה, ועוקב אחר ההנחיות השונות והמשתנות כל הזמן של גוגל. שירות בניית קישורים חיצוניים מגיע בדרך כלל בחבילות ובמחירים שונים, ולכן צריך לבדוק היטב את החבילה לפני שמקבלים כל החלטה לגבי איזה שירות צריך בדיוק. 

באופן טבעי, מחיר הלינקים תמיד משתנה בהתאם לאיכות הלינק, כלומר איכות האתר שמוציא מאמר עם לינק לאתר שלכם. ישנם גורמים שונים אשר קובעים את איכות האתר, כמו למשל ותק הדומיין, הדירוג שלו, תוצאת הספאם שלו ועוד, כאשר האיכויות הגבוהות ביותר של אתרים שייכות לאתרים ברי סמכא.

הדובדבן בקצפת ה-SEO: אתרים ברי סמכא 

במילים הכי פשוטות, אתר סמכותי הוא אתר בעל סמכות גבוהה בעיני האלגוריתמים של גוגל. אלו אתרים בעלי תוכן איכותי וכאלו שמתוחזקים היטב, ואתרים אלו משתנים ממדינה למדינה. בישראל, אתרים ברי סמכא הם אתרים של אוניברסיטאות, אתרים ממשלתיים, אתרים של גופים, חברות וארגונים גדולים שונים ועוד. למשל, אתרי GOV של הממשלה הם לחלוטין אתרים ברי סמכא, אבל הסיכויים לקבל לינק יוצא מאתרים אלו הוא קלוש מאוד עד כמעט אפסי. 

מצד שני, לינקים יוצאים מאוניברסיטאות זה כן משהו שניתן לקבל בעזרת קצת עבודת מחקר מקצועית של חברת קידום אתרים אורגני. אם כך, למה אתרי ברי סמכא הם האיכותיים ביותר? ובכן, לאתרים סמכותיים יש סיכוי גבוה יותר להיסרק על ידי האלגוריתמים של מנוע החיפוש של גוגל, ולכן יש סיכוי גבוה יותר לקבל תנועה לאתר שלכם. האתרים האלו נחשבים “יודעי דבר” או מקצועיים בתחומם, מה שמסמן לגוגל שאם הם מפנים אליכם טראפיק – גם אתם איכותיים מאוד. מה עוד חשוב לדעת על שירות בניית קישורים חיצוניים? בואו נדבר על מה שמעניין תמיד את כולנו, התקציב הנדרש לבניית מערך לינקים. 

כמה עולה שירות בניית קישורים חיצוניים? 

כששואלים כמה עולה שירות בניית קישורים חיצוניים לאתר, חשוב לשאול על הגורמים המשפיעים על מחיר שירות בניית לינקים חיצוניים. למשל, חשוב להבין כמה קישורים אתם רוצים להשיג, מהי איכות הקישורים הנדרשת מבחינתכם, את סוגי הקישורים, וכמובן, מי יעשה את העבודה (אתם, חברת קידום אתרים, אנשי שיווק דיגיטלי פרילנסרים וכו’).

בעוד שחלק מהלינקים יכולים לעלות כמה מאות שקלים בודדים (ממוצע של כ-550 ₪ ומעלה), לינקים אחרים יכולים לעלות לכם גם 1,000 ₪ – 2,500 ₪ ומעלה. לדוגמה, לינקים מעיתון מעריב, ידיעות אחרונות, YNET ודומים אחרים, תמיד יהיו יקרים יותר מאשר לינקים המגיעים ממגזינים בתחומים שונים. בסופו של דבר, מחיר שירות בניית קישורים חיצוניים יכול לנוע בין מאות שקלים לבין אלפי שקלים, תלוי מה סוג העבודה תכלול בדיוק. 

בחרו את חברת הקידום הנכונה לעבוד איתה 

יש בארץ כל כך הרבה חובבני שיווק דיגיטלי שמגדירים את עצמם מומחים, עד שלפעמים זה נראה כמו משימה בלתי אפשרית להשיג חברת קידום אתרים מומלצת לבניית מערך לינקים. כאשר רוצים למצוא את החברה הנכונה עבור שירות בניית פרופיל קישורים חיצוניים, חשוב לקחת בחשבון את המוניטין של החברה. לא רק את המוניטין שלה בתחום הקידום, אלא את המוניטין והניסיון שלה בתחום העיסוק שלכם. 

אם בעבר חברת הקידום פעלה וקידמה עסקים בתעשייה שלכם, זה בהחלט מהווה יתרון חשוב. אם החברה עוסקת בקידום של חברות גינון, ואתם בכלל עוסקים בעריכת דין, זו כנראה לא חברת הקידום הנכונה עבורכם. מאידך, ישנן גם חברות קידום שמשווקות ומקדמות עסקים בכל התעשיות. אלו הן החברות הוותיקות ביותר בשוק בד"כ, כדוגמת קבוצת ירדן – קבלו פרטים נוספים היום. 

Picture of חברת ירדן גרופ
חברת ירדן גרופ

גאים להוביל את ענף האינטרנט בישראל עם 800+ אתרים בבעלותנו במגוון רחב של תחומים פורטלים מובילים עם מאות אלפי גולשים, בנוסף מקדמים מגוון רחב של אתרים באמצעות קידום אורגני, מומן, וקניית קישורים

להזמנת קישורים ותוכן אונליין
לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:
מבצע מיוחד לבאים דרך האתר
נכסים דיגיטליים
מה זה פרופיל קישורים?

רוצים לקדם את האתר שלכם ברשת ולהגדיל את החשיפה שהוא מקבל? אחת הדרכים היעילות ביותר לכך היא לבנות פרופיל קישורים. אך מה זה פרופיל קישורים?

דרושים בניית אתרים
קניית קישורים

גוגל מדרגת אתרים בהתאם לפרמטרים שונים. אחד הפרמטרים החשובים ביותר בדירוג הוא הקישורים שמפנים מאתרים חזקים ברשת לאתר שלכם. קניית קישורים מאפשרת לכם להגדיל את

שירות בניית קישורים חיצוניים
בניית קישורים בתשלום

בניית קישורים בתשלום הוא אחד השירותים החשובים לבעלי אתרים. על ידי בניית קישורים בתשלום ניתן לקדם את האתר ברשת, להעלות את הדירוג שלו במנועי החיפוש,

רכישת קישורים לאתרים
רכישת קישורים לאתרים

כשזה מגיע לקידום אתרים, קישורים נכנסים הם חלק חיוני מהמשוואה של כל תהליך SEO בסיסי או מתקדם יותר. בלעדיהם, האתר שלכם לא ידורג גבוה כמו

קישורים איכותיים לאתר
קישורים איכותיים לאתר

אם אמרו לכם שבניית קישורים היא חלק חיוני מקידום אתרים ושיווק דיגיטלי, לא הטעו אתכם. תהליך זה עוזר לאתרים להתברג גבוה יותר בדפי תוצאות מנועי

טעויות נפוצות בבניית קישורים
טעויות נפוצות בבניית קישורים

כאשר אתם בונים קישורים לאתר שלכם, חשוב לא לעשות את אותן טעויות שכל כך הרבה אנשים אחרים עושים, בין אם מדובר על תעשייה תחרותית או

התקשרו עכשיו!
הכירו את מערכת המתקדמת בישראל להזמנת קישורים ותוכן אונליין

רוצה שגשוג והצלחה כלכלית

אנחנו מדברים תוצאות - לידים לעסק שלך!

מלאו פרטים בטופס וקבלו ייעוץ ראשוני ללא עלות.

הצוות שלנו כאן עבורך