קידום עסקים מקצועי

מה בעמוד זה?

קידום עסקים מקצועיבעלי עסקים יקרים, מי כמוכם יודע כמה קשה זה לנהל עסק, במיוחד בימינו בה האמרה הידועה חזקה מכל "מתוך עשרה עסקים חדשים רק אחד מצליח". רבים חושבים שמה שמחזק את האמרה הזאת הוא ניהול קלוקל של העסק או שמא מוצר לא רלוונטי. אך האמת היא פשוטה מאוד, עסק צריך פרסום. יכול להיות שיש לכם את המוצר הטוב ביותר שקיים בשוק, אך כל זה לא שווה דבר אם אף אחד מהציבור ישמע עליכם. לכן אנחנו כאן, לעשות לכם סדר ולהכווין אתכם אל הדרך בה תצעדו לעבר הגדלת קהל הלקוחות שלכם בצורה משמעותית. נשמע מאתגר? אל תדאגו, יש אנשים שזאת העבודה שלהם.

 

קידום עסקים, הכוח הטמון בעולם האינטרנט

משנה לשנה אנחנו עדים בצורה ברורה לעליית כוח עולה הלא הוא האינטרנט. היום, אם אתם לא שם, אתם לא קיימים ויותר מזה, אתם מפסידים קהל עצום של לקוחות שרק מחכה שתגיעו אליהם. כאשר אתם נותנים ייצוג לעסק שלכם באינטרנט אתם בעצם מגיעים לכל לקוח פוטנציאלי ובכך מגדילים את הסיכויים שאותו אדם יפנה אליכם. קידום עסקים מקצועי יעיל עד כדי כך שמרבית העסקים שהשקיעו בתחום זה הגיעו למצב בו הם יכולים להתקיים עם פחות עובדים מבדרך כלל, כל זאת הודות לעבודת פרסום לא פחות ממושלמת ולבניית אתר המספק עבור הלקוחות את כל צרכיהם ללא צורך בהגעה פיזית לעסק. אנו ממליצים בחום לפנות לבעל מקצוע או חברת קידום מקצועית לביצוע פעולות אלו. הסיבה לכך היא ברורה, כבעלי עסקים יש לכם לאורך כל יום ויום הרבה דברים לדאוג להם ולטפל בהם, לכן כדאי לכם להעביר את המושכות למקדם אתרים מקצועי ולהמשיך לדאוג לעסק שלכם כמו בדרך כלל. ועוד דבר, כשמדובר בעבודה כל כך מורכבת כמו קידום אתרים מקצועי, יש לעשות זאת בצורה הטובה והמקצועית ביותר הואיל וכך עדיף שעבודה זו תתבצע על ידי אדם שזה המקצוע שלו. 

אבל חכו רגע, אל תרוצו לשלם למישהו שיקדם את האתר שלכם, כפי שהסברנו קודם, העבודה חייבת להתנהל בצורה מקצועית ולכן עליכם לבדוק שלושה דברים בטרם תשכרו לכם מקדם עסקים

  • בדקו מה דעתם של הלקוחות שלו- חשוב מאוד לבדוק מה חוות דעתם של לקוחות קודמים אשר עבדו עם מקדם העסקים שתרצו לשכור לשירותכם. לפעמים אנשים יכולים ליצור לעצמם תדמית של מקדמים מקצועיים ולדבר איתכם באופן סוחף, אבל בפועל הם לא ממש יודעים על מה הם מדברים. אם לאחר בדיקה מעמיקה גיליתם כי הביקורות טובות, כנראה שיש לכם עם מי לסמוך.
  • האם הוא מתמחה בפרסום במגוון פלטפורמות- כידוע זירת הפרסום רחבה למדי ומתפרסת על גבי שלל פלטפורמות כמו פייסבוק, גוגל, יוטיוב, אינסטגרם ועוד. ראשית, עליכם לבצע מחקר שבסופו תגיעו למסקנה ברורה, באיזה פלטפורמה תרצו לפרסם את המוצר שלכם. לאחר שהחלטתם, בדקו אם מקדם העסקים / חברת הקידום מתמחים בפלטפורמה שבחרתם ובאילו פלטפורמות הם מתמחים. מכיוון שדרך הקידום שונה בכל אחת מבמות הפרסום, תצטרכו לבחור בחברה המתמקצעת בכמה שיותר סוגי קידום.
  • האם יש לו ניסיון וכמה זמן הוא מתעסק בקידום עסקים- זהו פרמטר חשוב ביותר אשר עליכם לבדוק היטב. כמו בכל תחום אפשרי, כך גם כאן, לא תרצו לשכור מישהו חסר ניסיון. אל תתביישו ובקשו לראות תיק עבודות. לרוב מקדם עסקים מקצועי ומנוסה יוכל להוכיח זאת בקלות רבה.

קראו עוד: קידום אתרים לעסקים

קידום עסקים מקצועי, איך הדבר מתבצע בפועל? הרי לכם שתי דרכים עיקריות לקידום העסק שלכם

  • קידום אורגני- גם אם תבחרו בדרך קידום אחרת אין ספק שתמיד עדיף לכם לשלב קידום אורגני כמדובר על פרסום העסק שלכם. הסיבה לך היא שעל ידי עבודת קידום טובה, יגברו הסיכויים להופעת אתר העסק שלכם במקומות גבוהים יותר מבדרך כלל. קידום אורגני מתבסס על תוכן ומילות מפתח. זה מתחיל בהצפת האתר שלכם בתוכן איכותי (לא סתם שמנו דגש על איכותי) ושימוש במילות מפתח בצורה יעילה. הרי הדבר פשוט מאוד, כאשר אני מחפש צמד מילים בגוגל, גוגל תדע להתאים לי את תוצאות החיפוש על פי המילים שהקלדתי. לכן, מקדם אורגני טוב ידע להשתמש במילות המפתח בצורה טובה מספיק שעל ידי חיפוש בגוגל, יופנו הלקוחות לאתר שלכם ולא לאתרים מתחרים. כמובן שכל מקרה לגופו ומילות המפתח ישתנו בהתאם לנושא הפרסום. עוד דבר בעניין, תוכן איכותי רק ישפר את פרסום אתר העסק שלכם מכיוון שכאשר הגולשים יכנסו ויפגשו בתוכן איכותי, רמת הביטחון שלהם בכם כנותני שירות תעלה ואמינותכם תשתפר בקרב הקהל. פרסום אורגני יעיל אך ורק במידה שיש לכם אתר, אם אין לכם אתר וחשבתם לפרסם את עצמכם בפייסבוק, אינסטגרם וכדומה, נראה שקידום ממומן יהיה עדיף עבורכם במקרה זה. מבחינה כלכלית, קידום אורגני זול יותר מקידום ממומן (עליו נלמד בהמשך), אך החיסרון בו הוא הזמן שייקח לכם עד שתשיגו את המטרה. אם אתם מחפשים תוצאות מהירות טווח, עליכם לפנות לקידום הממומן, אך זכרו, קידום אורגני תמיד יסייע לפרסום העסק שלכם, אל תזנחו אותו. 
  • קידום עסקים ממומן- שיטת פרסום זו שונה בהחלט מן הקידום האורגני והיא מתבססת בעיקר על תשלום. זה עובד ככה, אתם משלמים וכתוצאה מכך העסק שלכם מתפרסם. אם יש לכם אתר לעסק שלכם, בעזרת קידום עסקים ממומן תוכלו למקם אותו במקומות הראשונים בגוגל. יתרון הקידום הממומן על פני הקידום האורגני בא לידי ביטוי בכך שלא משנה איזו עבודת קידום מקצועית נעשתה עבור אתר מסוים, הקידום הממומן תמיד יתפוס את המקום הראשון. איזה יופי, אין כאן תחרות. ובכן, זה לא מדוייק. כמוכם ישנם עוד בעלי עסקים רבים שיפנו לקידום הממומן בגוגל והתחרות תהיה בינם לביניכם,  וזאת מכיוון שגוגל לא יכולה לתת במה לכל הפונים לפרסם את עצמם במקומות הראשונים על ידי תשלום. כמובן שתוכלו לפרסם את עצמכם בעוד מגוון פלטפורמות ולא רק בגוגל. קידום עסקים ממומן יכול לבוא לידי ביטוי גם בסרטוני יוטיוב. זוהי שיטה נפוצה ביותר שודאי גם אתם נתקלתם בה מספר פעמים בעת שצפיתם בסרטונים ביוטיוב. צלמו סרטון קצר המסביר על העסק שלכם ו/או המוצר שאתם רוצים לקדם השאירו קישור לאתר ויש לכם אחלה של פרסומת ליוטיוב. עוד דרך לקדם את העסק שלכם היא הקמת דף פייסבוק שיווקי המתעדכן כל הזמן. אין ספק שקידום ממומן עדיף ברוב המקרים אם כי שלאורך זמן עליכם לשלב גם את הקידום האורגני. וכמה כל זה יעלה לכם? התשלום עבור קידום עסקים ממומן מתבסס בדרך כלל על ידי מתן אחוזים למקדם איתו תבחרו לעבוד. לרוב בין 10 ל- 20 אחוזים מהתקציב הכולל שתקדישו לפרסום.    

קראו עוד: קידום אתרים לעסקים קטנים

Picture of חברת ירדן גרופ
חברת ירדן גרופ

גאים להוביל את ענף האינטרנט בישראל עם 800+ אתרים בבעלותנו במגוון רחב של תחומים פורטלים מובילים עם מאות אלפי גולשים, בנוסף מקדמים מגוון רחב של אתרים באמצעות קידום אורגני, מומן, וקניית קישורים

להזמנת קישורים ותוכן אונליין
לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:
מבצע מיוחד לבאים דרך האתר
פרסום עסקים בחריש

על מנת לפרסם עסקים צריך להכיר את פלטפורמות הפרסום השונות. כיום אחת מפלטפורמות הפרסום המרכזיות היא האינטרנט. על פרסום עסקים בחריש באינטרנט נרחיב במאמר הבא. 

פרסום עסקים בעומר

על מנת לפרסם עסקים צריך להכיר את פלטפורמות הפרסום השונות. כיום אחת מפלטפורמות הפרסום המרכזיות היא האינטרנט. על פרסום עסקים בעומר באינטרנט נרחיב במאמר הבא. 

פרסום עסקים בתל-אביב

על מנת לפרסם עסקים צריך להכיר את פלטפורמות הפרסום השונות. כיום אחת מפלטפורמות הפרסום המרכזיות היא האינטרנט. על פרסום עסקים בתל-אביב באינטרנט נרחיב במאמר הבא. 

פרסום עסקים ביפו

על מנת לפרסם עסקים צריך להכיר את פלטפורמות הפרסום השונות. כיום אחת מפלטפורמות הפרסום המרכזיות היא האינטרנט. על פרסום עסקים ביפו באינטרנט נרחיב במאמר הבא. 

פרסום עסקים בקריות

על מנת לפרסם עסקים צריך להכיר את פלטפורמות הפרסום השונות. כיום אחת מפלטפורמות הפרסום המרכזיות היא האינטרנט. על פרסום עסקים בקריות באינטרנט נרחיב במאמר הבא. 

פרסום עסקים בשוהם

על מנת לפרסם עסקים צריך להכיר את פלטפורמות הפרסום השונות. כיום אחת מפלטפורמות הפרסום המרכזיות היא האינטרנט. על פרסום עסקים בשוהם באינטרנט נרחיב במאמר הבא. 

התקשרו עכשיו!
הכירו את מערכת המתקדמת בישראל להזמנת קישורים ותוכן אונליין

רוצה שגשוג והצלחה כלכלית

אנחנו מדברים תוצאות - לידים לעסק שלך!

מלאו פרטים בטופס וקבלו ייעוץ ראשוני ללא עלות.

הצוות שלנו כאן עבורך