לידים לבניית אתרים

מה בעמוד זה?

לידים לבניית אתריםבסופו של דבר, לידים לבניית אתרים מהווים בעצם את התהליך של משיכת גולשים אשר מתעניינים במה שעסק נתון מוכר. במקרה הזה, לידים לבניית אתרי אינטרנט. כיצד משיגים לידים בניית אתרים? האם התהליך כרוך בהוצאת כספים מהכיס? הנה המידע המלא.

השגת לידים לבניית אתרים כרוכה, בין היתר, ביצירת תוכן (לא רק טקסטים אלא תוכן באופן כללי) שפונה לקהל היעד הנכון. בתוך כך, התהליך מצריך סוג של אופטימיזציה של האתר למנועי חיפוש ושימוש בשיטות שיווק שונות. חלק משיטות השיווק שבהן ניתן להשתמש כדי להשיג לידים לבניית אתרים הן:

  • קמפיינים בדוא"ל 
  • שיווק ממומן בגוגל 
  • מודעות ממומנות ברשתות החברתיות
  • קידום אתרים אורגני SEO 
  • פרסום כתבות יח"צ (ניתן לכלול כאן בניית מערך לינקים שלם)

מי צריך לידים לבניית אתרים? 

כאשר התהליך נעשה נכון, יצירת לידים יכולה להיות דרך יעילה לייצר תוצאות ארוכות טווח עבור אנשי מקצוע שונים. למשל:

1) גרפיקאים פרילנסרים.

2) חברות בניית אתרים.

3) חברות עיצוב אתרים.

4) אנשי UX\UI עיצוב חוויית משתמש.

5) חברות קידום אתרים (לא מעט פרויקטים של קידום אתרים אורגני מצריכים בניית אתרי לוויין, דפי נחיתה ועוד).

כמו כן, קיים תחום נוסף אשר יכול להיעזר רבות בהשגת לידים לבניית אתרים, והתחום הזה הוא ניהול מוניטין בגוגל. ניקוי מוניטין בגוגל מצריך לעיתים בנייה של אתרי אינטרנט אשר משתמשים בהם כדי לקדם תהליכי ניהול מוניטין. לדוגמה, במקרים בהם יש צורך לדחוק תוצאות חיפוש מסוימות, מה שניתן לעשות בעזרת בניית אתרים חדשים שיתפסו מיקומים גבוהים בתוצאות החיפוש. 

איך משיגים לידים לבניית אתרים? 

איתור לידים לבניית אתרים לא חייב להיות תהליך מאוד יקר. בעזרת כלים כמו Google Ads או Facebook Ads Manager, אפשרי ליצור קמפיינים ממומנים בגוגל שמגיעים למגוון רחב של קהלי יעד. כאן נכנס לתמונה הנושא של מחקר שוק, מה שחשוב לבצע לפני שפוצחים בקמפיין שיווקי כזה או אחר.

בנוסף, אפשר לתת איזשהו BOOST למסעות הפרסום עם שיווק באמצעות תוכן. זאת, כדי לייצר יותר לידים לבניית אתרים בעלות נמוכה יותר. אם במקרה יש גם את כישורי הכתיבה, אפשר אפילו לחסוך את העלויות של כתיבת תוכן ע"י כותב תוכן מקצועי. בתוך כך, אם מחפשים להתחיל עם יצירת לידים לבניית אתר, המקום הטוב ביותר להתחיל הוא – הגדרת יעדים ספציפיים וכאלו שניתנים למדידה. כחלק מזה, כדאי גם לבנות אסטרטגיית תוכן המתמקדת במתן ערך מוסף לקהלי היעד (ע"פ מחקרי עומק שמחדדים את מאפייני אותם קהלים).

איך הופכים לידים לבניית אתרים ללקוחות? 

הפיכת לידים של בניית אתרים ללקוחות היא משהו שהרבה יותר קל לדבר עליו מאשר לבצע אותו. בפועל, ישנן מתודות, תורות ופסיכולוגיות שלמות מאחורי הנושא של התנהגות והתנהלות צרכנית. בהקשר של בניית אתרי אינטרנט, זה לא סוד שאתרים יכולים להיות פרויקטים מורכבים וטכניים הדורשים לא רק את הכישורים הנכונים, אלא גם הרבה זמן ומאמץ. 

לכן, חשוב לגשת לכל ליד כיחיד ולתת לו את ההתייחסות הראויה לו. במילים אחרות, חשוב לברר מה הלקוחות בדיוק צריכים וכיצד אפשר לספק מענה למצוקה הצרכנית שלהם. דבר נוסף, כאשר מקבלים לידים לבניית אתרים חשוב שלא לפחד לשאול שאלות. חלק מהאנשים פוחדים לתת רושם לא מקצועי, אבל יש לשאול שאלות ולקבל הבנה ברורה של הפרויקט לפני שקופצים כדי לחטוף את הליד.

כיצד לסגור עסקה? כמה טיפים חשובים

העבודה של השגת לידים לבניית אתרים נעשתה, ועכשיו הגיע הזמן לטפח את הלידים, לפתור מצוקת לקוחות פוטנציאליים ולסגור את העסקאות. כדי לעשות את זה בצורה נכונה, חשוב לבנות אמון עם לקוחות פוטנציאליים. בין אם מדובר על בניית אתר אינטרנט או ליד לכל מוצר אחר, נדרשת תקשורת זהירה לאורך כל התהליך. 

כלל האצבע הוא – לעולם לא לכפות את השירות ולעולם לא לנצל לרעה את הליד. מה זה ניצול לרעה של ליד? למשל, שליחת מיילים בלתי פוסקים (מה שגם לא חוקי בישראל, אגב). בתוך כך, כשמשוחחים עם לקוח פוטנציאלי, חשוב להישאר מקצועיים אך ידידותיים. כאשר לקוח פוטנציאלי משוחח עם בעל העסק, הוא לא מתרשם רק מהמידע המקצועי שבעל העסק נותן לו, אלא הוא יתרשם מה"קליק" האנושי שירגיש או ירגיש פחות עם בעל העסק. חשוב לזכור את זה, כי על הדבר הזה קמות ונופלות עסקאות – החיבור האנושי. 

לסיכום, כמה עולה להשיג לידים לבניית אתרים?

מחיר השגת לידים אתרים תלוי בסוגי השיטות שבהן משתמשים עבור השגת הלידים. אם עושים זאת בעזרת מודעות בגוגל, צריך לשלם עלויות שיווק ממומן, וככה גם רלוונטי לגבי פרסום ברשתות החברתיות, שיווק דיגיטלי באימייל וכן הלאה. 

אפשר להשיג לידים איכותיים פחות ויותר, לידים קרים, לידים חמים לבניית אתרים ועוד, הכול עניין של תקציב בסופו של דבר. ההמלצה הכי חמה היא להתנסות עם תקציב נמוך בתור התחלה עם חברת שיווק דיגיטלי מסוימת. אם העניינים מסתדרים, אפשר להגדיל את התקציב בהתאם. 

Picture of חברת ירדן גרופ
חברת ירדן גרופ

גאים להוביל את ענף האינטרנט בישראל עם 800+ אתרים בבעלותנו במגוון רחב של תחומים פורטלים מובילים עם מאות אלפי גולשים, בנוסף מקדמים מגוון רחב של אתרים באמצעות קידום אורגני, מומן, וקניית קישורים

להזמנת קישורים ותוכן אונליין
לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:
מבצע מיוחד לבאים דרך האתר
לידים לאסתטיקה
לידים לאסתטיקה

השגת או קבלת לידים לאסתטיקה מצריכה נקיטת כמה פעולות שונות, כאשר המטרה של כולן תמיד תהיה זהה – זיהוי לקוחות פוטנציאליים ומשיכתם ליצירת קשר, קבלת

לידים לבעלי מקצוע
מכירת לידים לבעלי מקצוע

נכון, ממש לא קל בימינו להשיג לידים לבעלי מקצוע, בטח אם מדברים על לידים חמים שבאמת אפשר להניב מהם עסקה בסופו של דבר. כאשר מנסים

לידים למכירה
לידים למכירה

לידים הם אחד הדברים החשובים להצלחתו של העסק. הלידים הם למעשה הלקוחות הפוטנציאליים של העסק, כאשר ניתן להבחין בין לידים חמים לבין לידים קרים, בהתאם

לידים לפיננסים
לידים לפיננסים

בין אם מחפשים לידים לפיננסים קרים או חמים, חשוב להבין לא רק כיצד להשיג את הלידים אלא גם כיצד לטפח אותם עד כדי הנעה לפעולה.

קניית לידים למשכנתאות
קניית לידים למשכנתאות

לידים הם אנשים או ארגונים שהביעו עניין בעסק, במוצר או בשירות שלו והשאירו פרטים ליצירת קשר כמו שם, מייל, מספר טלפון או כל מידע רלוונטי

מכירת לידים באינטרנט
מכירת לידים באינטרנט

מכירת לידים באינטרנט יכולה לסייע לעסקים רבים להגדיל את מעגל הלקוחות שלהם ולהקפיץ את המכירות של העסק. מדובר בתחום שצבר תאוצה רבה בשנים האחרונות וכיום

התקשרו עכשיו!
הכירו את מערכת המתקדמת בישראל להזמנת קישורים ותוכן אונליין

רוצה שגשוג והצלחה כלכלית

אנחנו מדברים תוצאות - לידים לעסק שלך!

מלאו פרטים בטופס וקבלו ייעוץ ראשוני ללא עלות.

הצוות שלנו כאן עבורך