ויקס בניית אתרים (וויקס | WIX בניית אתרים)

מה בעמוד זה?

ויקס בניית אתריםאם בעבר עסקים הסתמכו באופן מסורתי על שיטות של מפה לאוזן כדי לשווק את עצמם ואת הפרויקטים שלהם, היום התמונה היא כבר אחרת לגמרי. פלטפורמות כמו ויקס בניית אתרים הקלו על עסקים להגיע לקהל גדול של לקוחות פוטנציאליים בפחות מאמץ מאשר בעבר.

ישנן דרכים רבות בהן עסקים משווקים את עצמם באינטרנט, כולל: יצירת אתר אינטרנט, פרסום ברשתות חברתיות, בלוגים על עבודתם ושיתוף תוכן בפלטפורמות מדיה חברתית כמו פייסבוק או יוטיוב ועוד. עם זאת, ישנן גם דרכים רבות בהן ניתן לבנות אתר ממש במהירות, אפילו בחינם ולפעמים תוך שעות בודדות. ויקס בניית אתרים היא אחת הפלטפורמות שמאפשרת את זה, בואו נבין במה מדובר. 

קצת רקע על וויקס 

Wix היא פלטפורמת בניית אתרים, פרי המצאת והקמת המוחות הישראלים, המספקת ממשק גרירה ושחרור (DRAG AND DROP) ומערכת של תבניות-עיצוב למשתמשים. זאת, כדי שיוכלו בקלות ליצור אתרים משלהם. הפלטפורמה קיימת מאז 2006 והיא אחד מהפלטפורמות הפופולאריות בתחום בניית אתרים, ויש לה למעלה מ-180 מיליון משתמשים (!). 

נכון להיום, הפלטפורמה הזאת זמינה ביותר מ-190 מדינות ברחבי העולם, מה שהופך אותה למתחרה צמודה של פלטפורמת WORDPRESS. בתוך כך, ישנן סיבות רבות לכך שאנשים בוחרים ב-Wix בתור הפלטפורמה של האתרים שלהם, אבל הכול מסתכם בשתי נקודות עיקריות: פשטות וזול, לעיתים אפילו חינמי. מדוע ויקס בניית אתרים כה מומלצת? המשיכו לקרוא. 

מדוע ויקס בניית אתרים כה מומלצת? 

קל להתחיל עם Wix מכיוון שאין שפות קידוד מסובכות או תהליכי עיצוב מסובכים, המעורבים בבניית האתר שלכם. אתם יכולים ממש להתחיל מאפס בכמה לחיצות עכבר בלבד, כמו גם לקרוא טונות של מדריכים אינטרנטיים שמדריכים אתכם יד ביד בבניית האתר הנכון לכם. 

ברשת תוכלו למצוא אינספור מדריכים אינטרנטיים ויזואליים המצולמים בווידאו, במהלכם תלמדו כיצד לבחור תבנית עיצוב, להתאים אותה ספציפית לתוכן שלכם, וכיצד בסופו של דבר לפרסם את האתר שלכם באינטרנט. מתוך אלפי תבניות של עיצוב, קל לבחור ולהתחיל בעבודה עם האתר העסקי החדש שלכם תוך דקות. בסופו של דבר, לא צריך שום כישורי תכנות או ניסיון בעיצוב כדי להשתמש ב-WIX – פשוט תגררו את התוכן שלכם כדי ליצוק אותו בתוך תבניות העיצוב החינמיות שהפלטפורמה מציעה. 

הפיצ'רים של וויקס בניית אתרים 

ישנם פיצ'רים רבים בפלטפורמת WIX, כולל היכולת לבנות אתרים ללא ידע בקידוד, עיצוב רספונסיבי לנייד ואופטימיזציה של SEO. בתוך כך, WIX היא פלטפורמת פתרון "הכל-באחד" לכל צרכי האתר שלכם – מבניית אתרים, דרך עיצוב, קידום ועד אחסון ומסחר אלקטרוני. 

מעבר לפיצ'רים כמו מערכת ניהול תוכן, ממשק גרירה ושחרור וערכות נושא של עיצובי אתרים, תוכלו להנות גם מפיצ'רים כמו אינטגרציות עם רשתות חברתיות, כלי SEO, שירותי דואר אלקטרוני, כלים של עיצוב אתרים רספונסיבי לנייד ועוד. בסופו של יום, לפלטפורמת WIX יש הרבה פיצ'רים המאפשרים לכם לבנות את האתר שלכם כמו שאתם רוצים. חלקם בחינם וחלקם בתשלום, כאשר התכונות משתנות בהתאם לתוכנית שתבחרו לאתר שלכם – Basic, Pro או Premium.

כיצד ניתן להשתמש בוויקס בניית אתרים? 

פלטפורמת Wix היא פתרון חזק לבניית אתרים המספק למשתמשים את כל מה שהם צריכים כדי ליצור אתר מקצועי ומוכן לנייד. ניתן להשתמש בפלטפורמת WIX כדי לבנות אתר מאפס או להשתמש באחת מהתבניות המוכנות מראש הזמינות באתר. 

אתם יכולים גם לייבא תוכן מאתרים אחרים, כגון דפי מדיה חברתית, או להעלות תוכן משלכם באמצעות מנהל קבצים. אבל מאוד חשוב לציין, אסור יהיה להעתיק ולשכפל תכנים מאתרים אחרים, מכיוון שהאלגוריתמים של גוגל יבחינו בכך ויפגעו בדירוג האתר במנועי החיפוש. 

מדוע חשוב לשלב בין בניית אתר WIX לבין שיווק דיגיטלי?

חשוב להבין, בניית אתר לעסק היא רק הצעד הראשון. אם אתה רוצה להצליח, אתה צריך לשלב את זה עם שיווק דיגיטלי. אם אתם מחפשים טיפים לקידום אתר של WIX, כדאי לציין כי אתם לא יכולים פשוט לבנות אתר ולקוות שאנשים ימצאו אותו. 

הצלחת האתר תלויה במידת האופטימיזציה שלו למנועי החיפוש ובמידת הקידום שלו. בפועל, זה אומר שאתם צריכים אסטרטגיית שיווק כדי לוודא שהאתר שלכם נמצא על ידי האנשים הנכונים בקלות. המשמעות היא שעליכם לקדם את האתר באמצעות מדיה חברתית, שיווק בדוא"ל וערוצים אחרים שיעזרו לכם להגיע ללקוחות פוטנציאליים.

מדוע בניית אתר כה חשובה בעולם של היום?

בשורה התחתונה, אתרים הם הדרך מספר אחת של חברות לספר את הסיפור שלהן ללקוחות פוטנציאליים. הם הדרך מספר אחת לחברות להעביר את המסר השיווקי שלהן לעולם, כאשר אתר אינטרנט הוא למעשה כלי שיווקי דיגיטלי לכל דבר ועניין. זה חלק מהותי מכל אסטרטגיית שיווק, ויש להתייחס אליו ברצינות.

בין אם תחליטו על ויקס בניית אתרים או וורדפרס וכל פלטפורמה אחרת, קחו בחשבון כי כאשר אתם יוצרים אתר אינטרנט, אתם צריכים לוודא שזה לא יהיה רק מקום שבו אנשים נכנסים ואז עוזבים מבלי שיש אינטראקציה עם המותג או החברה שלכם. וזה בעצם התפקיד של שיווק דיגיטלי לאתרי וויקס, להניע לפעולה. 

עד כמה פלטפורמת WIX מומלצת לבניית אתרי מסחר אלקטרוני? 

בניית אתר מסחר אלקטרוני אינה משימה קלה. יש הרבה שלבים מעורבים וזה יכול לקחת זמן. לכן אתרי מסחר אלקטרוני רבים משתמשים ב-WIX כדי לבנות את החנות המקוונת שלהם. זאת, מכיוון שגם ככה התהליך מאוד מורכב, אז אם אפשר, עדיף לנסות להקל על עצמכם. עם ויקס בניית אתרים, אפשר לפשט את התהליך, לקצר ולייעל אותו. אחת הסיבות לכך ש-WIX כל כך פופולרית בקרב אתרי מסחר אלקטרוני היא, בגלל שיש לפלטפורמה ממשק גרירה ושחרור. זה בעצם מה שמקל מאוד על כל אחד ליצור אתר ללא כל ידע בקידוד.

WIX מציעה גם את היכולת ליצור שם דומיין משלכם, SSL ופיצ'רים שונים של עגלת קניות בקלות. תכונות אלו מקלות על אנשים להקים עסק מקוון משלהם ללא צורך בידע טכני כמעט בכלל. את מה שכן תצטרכו ללמוד תוך כדי התהליך, תוכלו לקרוא בהמון מדריכים אינטרנטיים חינמיים, חלקם גם מצולמים בווידאו. 

טיפים למציאת ובחירת חברת בניית אתרים ב-WIX

אז איך אתם יכולים למצוא את החברה הטובה ביותר עבור הצרכים העסקיים או הפרטיים שלכם? כאשר מדובר על שכירת חברה לבניית אתרים בוויקס או בכל פלטפורמה אחרת, ישנם גורמים רבים שיש לקחת בחשבון. 

חשוב לעשות את המחקר שלכם ולמצוא חברה שתספק את השירות הטוב ביותר עבור הצרכים שלכם, מכיוון שכל חברה עשויה להתמחות בתחומים אחרים. אם למשל אתם עוסקים באדריכלות, עריכת דין או שמא אתם בכלל מוכרים עוגות באינטרנט, אתם צריכים למצוא חברה שיש לה ניסיון בתחום העיסוק שלכם וכבר בנתה אתרים למישהו בענף שלכם. 

בשורה התחתונה, הדבר הראשון שצריך לעשות כשמחפשים חברה לבניית אתרים הוא, לוודא שיש לה את הכישורים והניסיון הדרושים כדי לענות על הצרכים שלכם באופן אישי. מעבר לכך, כדאי גם לוודא את הבסיס של שירות טוב, שזה סבירות יחסית במחירים, שהחברה מגיבה היטב בפן של שירות הלקוחות שלה וכולי. 

Picture of חברת ירדן גרופ
חברת ירדן גרופ

גאים להוביל את ענף האינטרנט בישראל עם 800+ אתרים בבעלותנו במגוון רחב של תחומים פורטלים מובילים עם מאות אלפי גולשים, בנוסף מקדמים מגוון רחב של אתרים באמצעות קידום אורגני, מומן, וקניית קישורים

להזמנת קישורים ותוכן אונליין
לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:
מבצע מיוחד לבאים דרך האתר
בניית אתר תדמית
בניית אתר תדמית

מהו אתר תדמית כשמדובר בתדמית של בית עסק, לא מדובר רק על אתר יפה ומעניין ברמה העיצובית, אלא אתר מתוכנן היטב עוד בשלבים המוקדמים של

דרושים בניית אתרים
דרושים בניית אתרים

בעלי עסקים שרוצים לקחת את הפרסום והשיווק של בית העסק שלכם שלב אחד קדימה? הגעתם למקום הנכון. בשורות הבאות נגע בכל הדגשים החשובים שאתם חייבים

קורס בניית אתרים בחריש

בעלי עסקים רבים כיום בוחרים להרחיב את מאמצי השיווק והפרסום שלהם לעולם הדיגיטל. מרביתם בוחרים לעשות זאת בעזרת בניית אתרים איכותיים לבית העסק. חושבים להתחיל

קורס בניית אתרים בתל-אביב

בעלי עסקים רבים כיום בוחרים להרחיב את מאמצי השיווק והפרסום שלהם לעולם הדיגיטל. מרביתם בוחרים לעשות זאת בעזרת בניית אתרים איכותיים לבית העסק. חושבים להתחיל

קורס בניית אתרים בקריות

בעלי עסקים רבים כיום בוחרים להרחיב את מאמצי השיווק והפרסום שלהם לעולם הדיגיטל. מרביתם בוחרים לעשות זאת בעזרת בניית אתרים איכותיים לבית העסק. חושבים להתחיל

קורס בניית אתרים בגדרה

בעלי עסקים רבים כיום בוחרים להרחיב את מאמצי השיווק והפרסום שלהם לעולם הדיגיטל. מרביתם בוחרים לעשות זאת בעזרת בניית אתרים איכותיים לבית העסק. חושבים להתחיל

התקשרו עכשיו!
הכירו את מערכת המתקדמת בישראל להזמנת קישורים ותוכן אונליין

רוצה שגשוג והצלחה כלכלית

אנחנו מדברים תוצאות - לידים לעסק שלך!

מלאו פרטים בטופס וקבלו ייעוץ ראשוני ללא עלות.

הצוות שלנו כאן עבורך