השוואה בין שירותים של בניית אתרים – מחירון שירותים

מה בעמוד זה?

המושג בניית אתרים הוא שם כולל לקבוצה גדולה ורחבה של שירותים שבעלי עסקים צריכים על מנת להשיג לעצמם נוכחות דיגיטלית עסקית ברשת האינטרנט. כיום יש לא מעט אפשרויות איך ליצור את הנוכחות הזאת והיא מבוססת על התאמה אישית עבור כל עסק ועסק בנפרד. כאשר רוצים לבחון לעומק בניית אתרים מחירון של איש מקצוע זה או אחר חשוב לשים לב לסעיפים והשירותים השונים על מנת להשוות בצורה נכונה ומושכלת.

מה החשיבות של שירותי בניית אתרים מחירון נכון ומותאם?

איך יודעים להעריך מחיר של שירות בניית אתר אינטרנטחשוב מאד בתחום הזה לעשות סקר שוק יסודי ומקיף על מנת לבחור גם את השירותים הנכונים והמתאימים ביותר וגם את אנשי המקצוע שיש איתם כימיה ותקשורת טובה. מכיוון שיש כיום הרבה מאד אפשרויות לבניית אתרים ו/או קידום שלהם, הרי שגם בניית אתרים מחירון צריך לכלול אך ורק את השירותים המותאמים לאותו העסק שמתעניין. אין טעם לתת הצעת מחיר שלא תהיה נכונה ורלוונטית או שתכלול שירותים שאין בהם צורך.

איך להתייחס לקבלת בניית אתרים מחירון בהתאמה אישית?

בניית אתר אינטרנט היא תהליך לא קצר ולא פשוט שיש בו כמה וכמה שלבים. יש כל מיני אפשרויות, יש אי אילו פלטפורמות לבנות עליהן אתר ויש את החלוקה הפנימית של העמודים והחלונות השונים. כל אחד מהשלבים דורש לא מעט מחשבה ומה שמתאים לעסק אחד לא בהכרח יתאים גם לעסק אחר. מכאן שחשוב מאד לבצע אפיון מעמיק של בעל העסק עם מי שעומד לבנות לו את האתר על מנת שהוא יקבל בניית אתרים מחירון שיש בו הצעת מחיר קונקרטית לו ולעסק שלו.

מה ההבדל מבחינת מחיר בין אתרי אינטרנט שונים?

בעלי עסקים שונים ירצו או יצטרכו אתרי אינטרנט מסוגים שונים על מנת שתהיה להם הנוכחות הדיגיטלית שהכי תואמת את השקפת העולם העסקית והשיווקית שלהם. כאשר בוחנים אפשרויות שונות של בניית אתרים מחירון מותאם לכל עסק, צריך לוודא שמדובר בשירותי בניית אתר שמתאימים לעסק הספציפי ומבוססים על הבנה מעמיקה של הצרכים והשלבים הנדרשים לתהליך. אתרי אינטרנט שונים יקבלו התייחסות שונה ומכאן שגם המחירונים יהיו שונים.

כמה עולה לבנות אתר אינטרנט?

על מנת להציע בניית אתרים מחירון מותאם אישית לכל עסק צריך להבין את תחום העיסוק, את המורכבות (אם יש) בבניית האתר, בדרישות מיוחדות שחשובות לבעל העסק וכמובן לכמות התוכן שצריך להטמיע. המחיר של אתרי תדמית לא עמוסים יכול להיות בטווח של 1000-2000 ₪, בניית אתר של חנות מקוונת יכולה לעלות כ- 5000 ₪ וכמובן שמחיר של אתר עמוס בתוכן יכול להיות דומה. מה שחשוב זה לשים לב לתוספות שונות שנדרשות בתהליך בניית האתר.

למה בכלל להקים אתר אינטרנט?

כיום ידוע מעל לכל ספק שכל עסק פשוט חייב שתהיה לו נוכחות דיגיטלית ברשת האינטרנט על מנת שאפשר יהיה לפרסם ולשווק את המוצרים והשירותים ושללקוחות והגולשים תהיה אפשרות ליצור שיח יומיומי דרך האתר או דרך עמודים עסקיים ברשתות החברתיות. מה צריך שיהיה לעסק? מה שאיש מקצוע ובעל בעסק יחליטו עליו ביחד שהוא הנכון והמתאים ביותר לצרכים והדרישות של העסק. לכל עסק יתאים סוג אחר של נכס דיגיטלי ומכאן החשיבות של התאמה אישית.

איזה אתר אינטרנט הכי כדאי להקים?

גם לשאלה זו אין תשובה חד משמעית, שכן בניית אתרים מחירון יהיה שונה בין עסק לעסק, בין אפשרות זו לאחרת. גם עסקים שישחשיבות הקמת אתר אינטרנט לעסק ממשק בין תחומי העיסוק שלהם או שהם דומים במהות שלהם – יצטרכו פלטפורמות דיגיטליות שונות כדי ליידע את הציבור על העסקים שלהם, זאת בשל השוני האישי בין בעלי העסקים עצמם, בין השקפות עולם עסקיות שונות וכמובן רצונות או מטרות שכל בעל עסק מציב על פי אמות המידה שלו.

איך מחשבים מחיר לפרויקט של בניית אתר?

השלבים והפעולות שמי שבונה את האתר צריך לבצע יקבעו גם את המחיר שהלקוח, הרי הוא בעל העסק, יצטרך לשלם עבור השירות. האם מדובר רק באתר אינטרנט או גם בהקמת עמוד עסקי? האם מדובר אך ורק בבנייה של אתר או גם בפעולות קידום שלו במנועי החיפוש וברשתות החברתיות? כמה תוכן צריך לשלב באתר והאם התוכן המדובר כבר קיים ונגיש או שמא צריך ליצור אותו יש מאין? כל אלה יסייעו בקביעת המחיר הנכון והמתאים ביותר.

מה השלבים של פרויקט בניית אתר אינטרנט?

בניית אתר היא תהליך עם כמה וכמה שלבים. זה יתחיל באפיון של העסק עצמו, ניתוח של קהל היעד, הבנה אודות המוצרים או השירותים, בחינה מעמיקה של העיצוב החזותי (אם קיים) ושל תוכן כתוב או מצולם שכבר יש. לפי כמות העבודה הנדרשת איש המקצוע שיבנה את האתר ייתן הצעה של בניית אתרים מחירון שמתבסס על הפעולות האלה ועל השלבים הרלוונטיים לבעל העסק שעומד מולו. כך לא תהיינה הפתעות והמחיר יהיה זה שיסכמו עליו.

לבנות את האתר הנכון במחיר הנכון!

אין טעם לשלם על שירות שלא מקבלים כי הוא לא רלוונטי ולא דרוש. אפשר כמובן לומר את המשפט הזה על כל תחום ועל כל נושא, בוודאי ובוודאי כאשר מדובר בבעל עסק קטן שמחפש את הדרך הנכונה עבורו להשיג את טביעת הרגל הדיגיטלית שלו ברשת האינטרנט העצומה. כאשר ניגשים לאיש מקצוע שמבין בתחום, בקיא בו ויידע למצוא את הפתרונות שהכי נכונים לכל עסק – אין ספק שזו הדרך הנכונה ביותר לקבל שירותי בניית אתרים מחירון הכי טוב שאפשר.

התחושה הטובה של אתר מקצועי שעולה לאוויר

אין כמו הידיעה שפונים לאיש מקצוע שעושה את העבודה שלו על הצד הטוב ביותר ומספק תוצאות מרשימות שעם הזמן גם יסייעו לבעל העסק לעמוד במטרות והיעדים שהוא הציב לעצמו. יש הרבה שקט נפשי בידיעה שהאתר נבנה בדיוק כפי שהוא היה אמור להיבנות ושהוא מהווה את הנוכחות הדיגיטלית הטובה ביותר עבור העסק. התשלום ייראה מהר מאד כהשקעה לטווח ארוך בזכות הכספים של לקוחות משלמים שייכנסו לקופת העסק בזכותו.

לסמוך על איש מקצוע ולדעת שעושים את הדבר הנכון!

איך משווים מחירון של חברות המציעות שירותי בניית אתר אינטרנטהרבה בעלי עסקים חושבים שמי שבונה אתרי אינטרנט מחפש דרך קלה להתפרנס. בפועל זה רחוק מאד מהמציאות, שכן יש הרבה עבודה טכנית לעשות ואין זה פשוט לאפיין ולהוציא לפועל אתר אינטרנט שיתאים בדיוק במראה שלו למטרות שכל עסק בנפרד מציב לעצמו. כאשר סומכים על איש המקצוע ויודעים שהוא עושה עבודה טובה – יש שקט פנימי חשוב וכל שנותר זה להתאזר בסבלנות עד שהאתר יהיה מוכן.

אתר אינטרנט שמדבר בשפה של העסק

זו המהות האמיתית של אתר אינטרנט שמותאם בדיוק לעסק. זו בעצם ישות דיגיטלית שדואגת לשיח שוטף בין העסק לבין הלקוחות שלו ובעזרת האתר הם יכולים להתעדכן ולדעת מה קורה עם מוצרים חדשים, מבצעים מעניינים או לגלות חדשות ומוצרים חדשים שיוצאים לשוק. גלישה באתר המותאם תרגיש בדיוק כמו הגעה לחנות פיזית והרי שזו המטרה של הקמת האתר מלכתחילה.

Picture of חברת ירדן גרופ
חברת ירדן גרופ

גאים להוביל את ענף האינטרנט בישראל עם 800+ אתרים בבעלותנו במגוון רחב של תחומים פורטלים מובילים עם מאות אלפי גולשים, בנוסף מקדמים מגוון רחב של אתרים באמצעות קידום אורגני, מומן, וקניית קישורים

להזמנת קישורים ותוכן אונליין
לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:
מבצע מיוחד לבאים דרך האתר
בניית אתר תדמית
בניית אתר תדמית

מהו אתר תדמית כשמדובר בתדמית של בית עסק, לא מדובר רק על אתר יפה ומעניין ברמה העיצובית, אלא אתר מתוכנן היטב עוד בשלבים המוקדמים של

דרושים בניית אתרים
דרושים בניית אתרים

בעלי עסקים שרוצים לקחת את הפרסום והשיווק של בית העסק שלכם שלב אחד קדימה? הגעתם למקום הנכון. בשורות הבאות נגע בכל הדגשים החשובים שאתם חייבים

קורס בניית אתרים בחריש

בעלי עסקים רבים כיום בוחרים להרחיב את מאמצי השיווק והפרסום שלהם לעולם הדיגיטל. מרביתם בוחרים לעשות זאת בעזרת בניית אתרים איכותיים לבית העסק. חושבים להתחיל

קורס בניית אתרים בתל-אביב

בעלי עסקים רבים כיום בוחרים להרחיב את מאמצי השיווק והפרסום שלהם לעולם הדיגיטל. מרביתם בוחרים לעשות זאת בעזרת בניית אתרים איכותיים לבית העסק. חושבים להתחיל

קורס בניית אתרים בקריות

בעלי עסקים רבים כיום בוחרים להרחיב את מאמצי השיווק והפרסום שלהם לעולם הדיגיטל. מרביתם בוחרים לעשות זאת בעזרת בניית אתרים איכותיים לבית העסק. חושבים להתחיל

קורס בניית אתרים בגדרה

בעלי עסקים רבים כיום בוחרים להרחיב את מאמצי השיווק והפרסום שלהם לעולם הדיגיטל. מרביתם בוחרים לעשות זאת בעזרת בניית אתרים איכותיים לבית העסק. חושבים להתחיל

התקשרו עכשיו!
הכירו את מערכת המתקדמת בישראל להזמנת קישורים ותוכן אונליין

רוצה שגשוג והצלחה כלכלית

אנחנו מדברים תוצאות - לידים לעסק שלך!

מלאו פרטים בטופס וקבלו ייעוץ ראשוני ללא עלות.

הצוות שלנו כאן עבורך