המדריך המלא לקידום אתר וורדפרס

מה בעמוד זה?

תמיד חלמתם למכור דרך האונליין לכל לקוח ללא הגבלה גאוגרפית או לפתוח בלוג, להגדיל את כמות החשיפה או להציע את השירות שלכם ולהרחיב את קהל הלקוחות? בשביל זה הכרחי להקים אתר אינטרנטי ולשווק אותו. במדריך הבא נציג בפניכם את הדברים החשובים שכדאי לדעת על הקמה וקידום אתר וורדפרס.
למעשה, וורדפרס נחשבת לאחת ממערכות התוכן הפופולאריות ביותר, עם לא הפופולארית שבין כולן.

וורדפרס כמערכת ניהול תוכן פופולארית

פלטפורמה שימושית מאוד להקמת אתר היא וורדפרס שמאפשרת לכם לבנות אתר איכותי ויעיל ע"י תבניות קיימות. בנוסף לאתר, הקידוםכיצד לקדם את העסק באתר הבנוי בפלטפורמת וורדפרס שלו הוא הכרחי ואפקטיבי.  קידום אתר וורדפרס הוא צעד משמעותי לעבר מימוש המטרות שלכם ועל מנת לעשות זאת באופן המטיבי אציג בפניכם 4 פרמטרים עיקריים וחשובים.

  1. כתובת URL – שמקדמים אתר וורדפרס, צריך לקחת בחשבון את הכתובת URL . החלק הראשון של כתובת האתר הוא הדומיין, אותו אנחנו בוחרים כאשר אנחנו יוצאים לדרך בתחילתו של הקמת האתר.  החלק השני הוא הURL, הוא מציין בפנינו בנוסף לשם האתר באיזה עמוד אנחנו נמצאים בתוך האתר.

הURL  צריך להיות "ידידותי" . כלומר, אם העסק שלכם עוסק לדוגמא במכירת שטיחים ויש באתר עמוד למכירת חומרי ניקוי לשטיחים אז חשוב מאוד שכאשר אנחנו נמצאים בדף זה בנוסף לדומיין (שם האתר) יופיע לנו גם URL  שמציין שאנחנו בעמוד ניקוי שטיחים.

לדוגמא– ניקוי שטיחים/www.BUYcarpetNOW.co.il

כתובת אתר בסגנון כזה תהיה מאוד ידידותית לגולש שכן היא מאפשרת לו לדעת היכן הוא נמצא  באתר. בנוסף, היא מקלה על האלגוריתם של גוגל להבין את שיוך של העמוד בתוך האתר ושנרצה לקדם אותו יהיה לו נוח יותר לעלות אותו במנועי החיפוש.

חשוב לבצע צעד זה בשלב הקמת האתר או שהאתר עדיין ללא תנועה גדולה משום שאתר וותיק עם תנועה מאסיבית שישנה את הURLמה הצעדים הנחוצים לקידום האתר בוורדפרס שלו עלול לשבש את האלגוריתם של גוגל ובנוסף קישורים חיצונים לאותו העמוד במדיות השונות יוסרו.

 

  1. מנועי החיפוש – כדי להתחיל קידום אתר וורדפרס צריך לקבל מושג לגבי מנגנון הדירוג של מנוע החיפוש, נכון שלא נבין עד הסוף כיצד הוא בדיוק עובד אבל ידע נוסף בנושא יכול לעשות את הבדל משמעותי.

כאשר אנחנו מחפשים משהו ספיציפי בגוגל, גוגל למעשה חושפת לנו את התוצאות הטובות ביותר מהארכיון שאותו היא שומרת. ישנם אתרים שהיא מוציאה מהם אינדקס בתדירות גבוהה בדר"כ אלו אתרים עם טראפיק גבוה שמקבלים הרבה מאוד קישורים לעומת אתרים שגוגל תסרוק אותם בתדירות נמוכה יותר.  לאחר שהיא סורקת את האתרים השונים היא מזהה את הנושאים של כל דף ומדרגת אותם לפי כמה פרמטרים וכשאר המשתמש מחפש נושא מסוים היא תדע להוציא את הדפים הרלוונטיים ביותר.

  • תוכן – חווית המשתמש, איכות המלל, תגובות בעמודי האתר, נראות האתר במובייל, אורך התוכן, שימוש בתמונות בצורה נכונה ועוד'
  • טכני – איפה האתר מאוחסן, מהי המהירות של האתר, האם הוא מאובטח, מהי תדירות העדכונים באתר, איזה דומיין יש לו ועוד' .

הקמת אתר וורדפרס תורמת מלכתחילה לתהליך קידום אפקטיבי וורדפרס היא פלטפורה מדהימה וגמישה מאוד והוספת תוספים נכונים לפי פרמטרים אלו יכול מאוד לתרום לקידום האתר..

לכן חשוב מאוד כאשר אנחנו מתכננים בנייהן קידום אתר בוורדפרס לנסות ולשאול מהו השירות אותו אנו מציעים, האם התוכן באתר נותן מענה לשם של העמודים באתר, אם יש מספיק ביטוים שהגולש אמור להשתמש בהם כאשר הוא מחפש את הנושא, האם האתר מעוצב נכון, האם יהיה בהמשך מספיק זמן להשקיע בעדכונים של האתר וכו' .

 

  1. אחסון ותחזוקת האתר – אחסון בצורה נכונה הוא הכרחי  לקידום אתר בוורדפרס. אתר איטי שנופל ו/או נפרץ לא יקבל קידום כל כך מהר על ידי גוגל. לכן חשוב מאוד לבחור נכון את חברת האחסון ואת חבילת האחסון של האתר. כשאנחנו משלמים לחברת האחסון אנחנו צריכים לדעת מה המטרות שלנו, צריך לקחת בחשבון גם את גודל האתר וגם את גודל הקמפיין בגוגל.  דבר זה משפיע ישירות על נפח התעבורה שהאתר צריך. אם נבחר בנפח קטן מדי סיכוי סביר שהאתר ייפול לעיתים קרובות  ואז נהיה צריכים להתאים את הנפח. בנוסף, יש לקחת בחשבון האם מקבלים בחבילת האחסון אבטחה מספקת.

 

  1. בלוג– בלוג הוא כלי מאוד יעיל לבניית מוניטין, חיזוק המותג וגם מוכיח עצמו כדרך מצויינת לקידום האתר בוורדפרס.  בלוג פעילאיך לנהל בלוג בפלטפורמת וורדפרס לקידום האתר באתר שיכלול תכנים איכותיים ומעניינים שנותנים מענה לסוגיות רלוונטיות ובנוסף יכיל תמונות מקשרות יצור תנועתיות. הגולש יכנס לאתר, ישהה באתר, סביר להניח שישתף אותו עם חבריו או במדיה וגם ייתכן מאוד שישאיר את הפרטים ליצירת קשר, זה כמובן יקל על הקידום על האתר והתכנים שלו.

 

עלות קידום אתר בוורדפרס

אם החלטתם לקדם את האתר בגוגל על ידי איש מקצוע חשוב לדעת שטווח המחירים בקידום אתר בוורדפרס מאוד מושפע מהנושאים שהעלנו עד כה וכמובן באיזה תחום אנחנו רוצים לקדם, כמה ביטויים אנחנו רוצים לקדם, האם אנחנו מקדמים חנות אינטרנטית או אתר תדמית  וכו'.

קידום לביטוי אחד יכול לעלות בסביבות 400-600 ₪ לחודש.

קידום לביטוי אחד בתחום בו יש תחרות קשה יותר 1000-3000 ₪ לחודש.

קידות גלריית תמונות בגוגל – 1500-2500 ₪ לחודש

קידום אתר תדמית – 1500-5000 ₪ לחודש.

קידום אתר מכירות – 5000- 20000 ₪ לחודש.

כמובן שיש תשלום גם לאיש מקצוע שמתמחה בקידום אתר בוורדפרס והמחירים יכולים לנוע בסביבות 1500-5000 ₪ לחודש.

קידום אתר וורדפרס – עם המומחים או בשיטת עשה זאת בעצמך?

לקדם אתר בוורדפרס לפנות למקצוענים או לבדאחת השאלות שעולות פעם אחר פעם בהיבט של בניה וקידום אתרים היא האם לבצע את תהליך הבניה והקידום של האתר בעצמנו או האם כדאי לפנות לחברה או מומחה שיסייעו לנו בתהליך מא‘ ועד ת‘. אז לשאלה זו אין תשובה חד משמעית ולכל החלטה כמובן יש את היתרונות אל מול החסרונות שלה. אחד הדברים שצריכים להנחות אתכם בתהליך קבלת החלטה כזו הוא האם באמת יש לכם זמן להתעסק עם תהליך יחסית מורכב וארוך. למרות שבניית אתר וקידום אתר וורדפרס נחשב ליחסית קל וזאת משום שהמערכת הנה פשוטה לתפעול, עדיין יש ידע טכני שחייבים להכיר אותו וצריכים להבין איך המערכת עובדת וכיצד היא תשרת אתכם בצורה הטובה ביותר בהתאם לצרכים ולמאפיינים של האתר. עליכם יהיה ללמוד את הבסיס, בין אם מדובר על הבניה עצמה ובין אם מדובר על הקידום בשלבים מאוחרים יותר. אם יש לכם את הזמן והסבלנות הנדרשת לבצע את התהליך באופן יסודי ומקצועי, בהחלט שווה להשקיע את המאמץ. לעומת זאת, אם אתם עוסקים בהקמת העסק שלכם, בניהול השוטף שלו ויש לכם עוד הרבה עם מה להתעסק, אם תעשו את התהליך בעצמכם, זה עלול לגזול לכם לא מעט זמן ואנרגיות, בעיקר אם מדובר בהקמת חנות או אתר אחר שהוא קצת יותר מורכב מאתר תוכן בסיסי. אמנם תצטרכו לשלם למומחה בהקמה וקידום אך בטווח הרחוק, התוצאה תהיה משתלמת, תשיגו יותר לקוחות, התשתית תהיה טובה ומקצועית יותר.

Picture of חברת ירדן גרופ
חברת ירדן גרופ

גאים להוביל את ענף האינטרנט בישראל עם 800+ אתרים בבעלותנו במגוון רחב של תחומים פורטלים מובילים עם מאות אלפי גולשים, בנוסף מקדמים מגוון רחב של אתרים באמצעות קידום אורגני, מומן, וקניית קישורים

להזמנת קישורים ותוכן אונליין
לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:
מבצע מיוחד לבאים דרך האתר
קידום אורגני וורדפרס
קידום אורגני וורדפרס

מה זה קידום אורגני לאתרי וורדפרס? קידום אתרים אורגני, הוא מושג אשר מתייחס להבנת המנגנון הטבעי של גוגל – כיצד גוגל דרגת אתרי אינטרנט וקובעת

פרופיל קישורים חיצוניים
פרופיל קישורים חיצוניים

להבדיל מ"קישורים יוצאים" אשר נטמעים בתוך האתר שלכם ושולחים לינקים לאתרים אחרים, פרופיל קישורים חיצוניים משמע בנייה של מערך לינקים ששולחים טראפיק מאתרים אחרים לאתר

טעויות נפוצות בבניית קישורים
קניית קישורים ממומנים

קניית קישורים ממומנים הוא תהליך נפוץ בקידום אתרים. קניית קישורים עשויה להיות מורכבת, אבל כשעושים את התהליך בצורה מקצועית ונכונה התוצאות מעולות. ניתן לקנות קישורים

נכסים דיגיטליים
מה זה פרופיל קישורים?

רוצים לקדם את האתר שלכם ברשת ולהגדיל את החשיפה שהוא מקבל? אחת הדרכים היעילות ביותר לכך היא לבנות פרופיל קישורים. אך מה זה פרופיל קישורים?

יועץ שיווק באינטרנט
בניית פרופיל קישורים

מה זה בניית פרופיל קישורים? בניית פרופיל קישורים מתייחסת לשיתופי פעולה, הצבת קישורים פנימיים או קניית קישורים לצורך קידום אתר. קישורים הם חלק מתוך מכלול

דרושים בניית אתרים
קניית קישורים

גוגל מדרגת אתרים בהתאם לפרמטרים שונים. אחד הפרמטרים החשובים ביותר בדירוג הוא הקישורים שמפנים מאתרים חזקים ברשת לאתר שלכם. קניית קישורים מאפשרת לכם להגדיל את

התקשרו עכשיו!
הכירו את מערכת המתקדמת בישראל להזמנת קישורים ותוכן אונליין

רוצה שגשוג והצלחה כלכלית

אנחנו מדברים תוצאות - לידים לעסק שלך!

מלאו פרטים בטופס וקבלו ייעוץ ראשוני ללא עלות.

הצוות שלנו כאן עבורך