בניית אתר shopify

מה בעמוד זה?

בניית אתר shopifyבניית אתר shopify

חושבים לבנות אתר לעסק? היום זה גלוי לכולם, כל עסק לא יכול להתנהל באופן פיזי בלבד אלא גם דיגיטלי. תחום המסחר אונליין יתרום לצמיחת העסק שלכם באופן משמעותי ויכניס אתכם לתודעת הציבור כל עוד תעשו את זה נכון. בניית אתר shopify היא אחת האפשרויות המומלצות לבתי עסקים אשר לא רוצים לשבור את הראש עם תוכנות וקודים, אלא רוצים אתר מעוצב ויפה עם ממשק מכירה נוח. אז למה שלא תצטרפו לשופיפיי? ענקית האתרים בתחום המסחר אונליין.

 

למי זה מיועד?

בניית אתר shopify יכולה להתאים להרבה אנשים, החל מאנשים פרטיים ועד לבתי עסקים. המטרה היא לייצר הכנסה פסיבית בסופו של דבר. יש היום הרבה חנויות אשר רוב הכנסתן היא מחנויות שופיפיי אשר שייכות למותג החברה. בניית אתר shopify מתאימה לכל מי שרוצה לפתח את עצמו ואפילו להתחיל מאפס. עם זאת, מוטב לציין כבר עכשיו שפתיחת אתר  דורשת השקעה, לעיתים כלכלית לעיתים של זמן ולרוב זה השילוב בין השניים. לכן, בניית אתר shopify מיועד בראש ובראשונה למי שמאמין במוצרים שלו ומאמין בהשקעה לטווח הארוך, כי לא תמיד תראו תוצאות תוך לילה. כל מי שמעניין אותו תחום המסחר אונליין, כי מי שההכנסה העיקרית שלו לא מספיקה לו לסגור את החודש, ולכל מי שיש עסק פיזי חייב לפתוח אתר בשופיפיי.

 

מה עליכם לבחון?

עליכם לתת דגש על שני דברים עיקריים, האחד הוא מחזור המכירות. חשוב לדעת, לא מדובר על תוכנה חינמית, אלא תשלום קבוע ובנוסף יהיה עליכם להפריש אחוז מהמכירות. כאשר מדובר על חנות קטנה שהיא למעשה הכנסה צדדית (לפחות בהתחלה) לא תהיה לכם הוצאה אחרת במקום אחר. כל אתרי המסחר השונים גובים עמלות מבעלי האתרים הוא תשלום חודשי. כאשר אתם מתחילים להרוויח סכומים גבוהים יותר עליכם לתת דגש יותר על מחזור המכירות ולבדוק עד כמה זה משתלם לכם.

הדבר השני אשר יש לתת דגש עליו הוא שאתם יכולים לבצע התאמות אישיות בשופיפיי בהתאם לתוכנה עצמה. תוכלו לבחור טמפלט נוח לממשק שלכם, טמפלט אשר יתאים למוצר שלכם או שתוכלו למצוא פיתרונות דרך חנות אפליקציות ציבורית. כאשר מדובר על שופיפיי סטנדרטי לא תוכלו לבצע בכל מקום התאמות אישיות, אבל המגוון שהחברה נותנת ללקוח הוא מאוד רחב.

תהליך בניית אתר shopify

אז איך בעצם אנחנו בונים אתר בשופיפיי צעד אחרי צעד? חשוב להדגיש, אם אין לכם מספיק זמן להשקיע, או שאין לכם את ידע טכני, ההמלצה היא להיעזר באנשי מקצוע אשר תחום ההתמחות שלהם הוא בניית אתר shopify. היתרון הוא שלמרות שמדובר על תחרות מאוד גבוה הם ידעו איך לייחד את האתר שלכם ולהפוך אותו ליותר ויראלי. 

הדבר הראשון שעליכם לעשות הוא להירשם לשופיפיי. היכנסו לאתר הבית, לחצו על כפתור התחל ומלאו את כתובת המייל, סיסמא ואת שם המותג שלכם (שם החנות). מדובר על שלב מאוד פשוט, אבל מאוד חשוב מצד שני. בחירת השם חייבת להיות מעט מחוץ לקופסא כדי למצוא את הייחודיות בעסק שלכם. כמו כן, לא תוכלו לבחור שמות שכבר קיימים אחרים לא תוכלו לרכוש דומיין. לאחר השלב הזה תוכלו למלא עוד פרטים לגבי מהות האתר שלכם, סך מכירות משוער, לספר על עצמכם וכו'. 

זהו! בניית אתר shopify היא כל כך פשוטה? אז לא, אנחנו אמנם כבר יכולים להתחיל להוסיף מוצרים לחנות אבל ממש לא סיימנו. למעשה, השלב הבא הוא להוסיף את המוצר הראשון לחנות שלכם. כעת התוכנה תעביר אתכם לניהול האתר שלכם, כאן תוכלו להתאים אישית את החנות שלכם. לחצו על הוספת מוצר, מלאו את כל הפרטים הקשורים במוצר, כותרת, תיאור, מחיר וכו'. החלק החשוב ביותר הוא למלא את תיאור המוצר בדרך נכונה ולהוסיף תמונה תמונה. ניתן לארגן באתר את המוצרים שלך בסדר בו אתה רוצה שהם יופיעו. אם זה לפי סדר מסוים או תחת תת קטגוריה מסוימת.

השלב הבא הוא שלב בו אתם עובדים על עיצוב האתר. בניית אתר shopify אמנם נראית כמו מטלה פשוטה, אבל חשוב לדעת איך למשוך את הלקוחות שלכם ולעיצוב האתר יש חלק ניכר בזה. תוכלו לראות בדפדפן של האתר מאות ערכות נושא, חלק מערכות הנושא הן חינמיות ועבור אחרות תצטרכו לשלם. אחד היתרונות של בניית אתר shopify פרימיום הוא שאתם נגישים ליותר ערכות נושא, תוכלו גם לערוך ולשנות את האתר שלכם דרך CSS או HTML. ערכת נושא בסיסית של שופיפיי תכלול גופנים, ערכות צבא, קישוריות, מגלשות קרוסלה לדף הבית, סמלי לוגו ופריטים שונים אשר יופיעו בדף.

אנחנו כבר לקראת סיום, מה שעליכם לעשות בשלב הבא הוא להגדיר את הדומיין שלכם. הגדרת הדומיין מתבצעת כאשר אתם רוצים שהאתר יעלה לאוויר, לכן חשוב לעשות את זה רק לאחר השלמת השלב השלישי. חזרו למרכז השליטה ותראו מקום אשר מאפשר לכם להוסיף דומיין. כעת לאחר שבחרתם דומיין זהו שלב הרכישה, יש לכם מספר תוכניות תשלום עבור הדומיין של שופיפיי. אתם לא חייבים להשתמש בדומיין של שופיפיי, חשוב לדעת. כעת תוכלו לראות איך האתר שלכם נראה, שימו לב שיש לכם את כל הדברים הנדרשים לפתיחת האתר, מיסוי, מידע כולל פרטי חיוב פרטי המדיניות, משלוחים וכן הלאה.

השלב האחרון הוא שלב הפעלת מעבד התשלומים של האתר. בניית אתרים אינה יקרה ויכולה באמת להכניס לכם לא מעט כסף, אבל רק אם תעשו את זה נכון. לחצו על הכרטיסייה אשר נקראת "תשלומים". יש לכם אפשרות לבחור אחד מתוך מעבדי התשלומים שיש לאתר להציע לכם. שימו לב מול איזו חברת סליקה אתם עובדים, מהו הסכום אותו אתם משלמים עבור כל עסקה, אילו כרטיסים האתר שלכם מכבד וכד'. כעת לאחר שסיימנו את השלב הזה תוכלו להעביר את חנות השופיפיי שלכם למצב לייב.

למה חשוב להיעזר במומחים?

כפי שאתם רואים, בניית אתר בשופיפיי אינה בכלל בעייתית, אבל זה גם מה שהופך אותה ללא תמיד ייחודית. כאשר אתם פונים לבעל מקצוע אשר תחום ההתמחות שלו היא בניית אתרים הוא יוכל להוסיף לכם אלמנטים אשר יגרמו לקהל שלכם להנות יותר מחווית הגלישה. מלבד לכך, יש היצע רחב של אתרים למכירות, בין אם זה דרך שופיפיי או כל אתר אחר. ככל שהאתר שלכם יהיה משודרג יותר, ייחודי יותר ונגיש לקהל ככה גם האלגוריתם של גוגל יעניק לכם יותר חשיפה בדירוג שלו. המטרה של המומחים היא להפוך את האתר שלכם לאתר מכירות שעובד בצורה מהירה ובטוחה. יש שלבים בתהליך אשר יש לשים עליהם יותר דגש, ללמוד את הרווחיות שלכם. 

יצא לנו לא פעם לפגוש בעלי עסקים ואנשים פרטיים אשר לא מיתגו נכון את האתר שלכם ולא שמו מספיק דגש על כל עניין התשלום. במקרים כאלה אתם הנפגעים העיקריים, תמיד אפשר לתקן את זה אבל ברגע בו יש לכם כבר קהל שנכנס לאתר יהיה לכם הרבה יותר קשה לשמר אותו לאחר העלאת מחירים כדי שתגיעו לרווחיות. 

 

Picture of חברת ירדן גרופ
חברת ירדן גרופ

גאים להוביל את ענף האינטרנט בישראל עם 800+ אתרים בבעלותנו במגוון רחב של תחומים פורטלים מובילים עם מאות אלפי גולשים, בנוסף מקדמים מגוון רחב של אתרים באמצעות קידום אורגני, מומן, וקניית קישורים

להזמנת קישורים ותוכן אונליין
לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:
מבצע מיוחד לבאים דרך האתר
בניית אתר תדמית
בניית אתר תדמית

מהו אתר תדמית כשמדובר בתדמית של בית עסק, לא מדובר רק על אתר יפה ומעניין ברמה העיצובית, אלא אתר מתוכנן היטב עוד בשלבים המוקדמים של

דרושים בניית אתרים
דרושים בניית אתרים

בעלי עסקים שרוצים לקחת את הפרסום והשיווק של בית העסק שלכם שלב אחד קדימה? הגעתם למקום הנכון. בשורות הבאות נגע בכל הדגשים החשובים שאתם חייבים

קורס בניית אתרים בחריש

בעלי עסקים רבים כיום בוחרים להרחיב את מאמצי השיווק והפרסום שלהם לעולם הדיגיטל. מרביתם בוחרים לעשות זאת בעזרת בניית אתרים איכותיים לבית העסק. חושבים להתחיל

קורס בניית אתרים בתל-אביב

בעלי עסקים רבים כיום בוחרים להרחיב את מאמצי השיווק והפרסום שלהם לעולם הדיגיטל. מרביתם בוחרים לעשות זאת בעזרת בניית אתרים איכותיים לבית העסק. חושבים להתחיל

קורס בניית אתרים בקריות

בעלי עסקים רבים כיום בוחרים להרחיב את מאמצי השיווק והפרסום שלהם לעולם הדיגיטל. מרביתם בוחרים לעשות זאת בעזרת בניית אתרים איכותיים לבית העסק. חושבים להתחיל

קורס בניית אתרים בגדרה

בעלי עסקים רבים כיום בוחרים להרחיב את מאמצי השיווק והפרסום שלהם לעולם הדיגיטל. מרביתם בוחרים לעשות זאת בעזרת בניית אתרים איכותיים לבית העסק. חושבים להתחיל

התקשרו עכשיו!
הכירו את מערכת המתקדמת בישראל להזמנת קישורים ותוכן אונליין

רוצה שגשוג והצלחה כלכלית

אנחנו מדברים תוצאות - לידים לעסק שלך!

מלאו פרטים בטופס וקבלו ייעוץ ראשוני ללא עלות.

הצוות שלנו כאן עבורך