בניית אתר מקצועי

מה בעמוד זה?

בניית אתר מקצועיהקמתם עסק חדש ומיוחד שצפוי להצליח על פי כל התחזיות העסקיות שהכנתם, אך כדי שזה יקרה בפועל עליכם למשוך לעסק החדש כמה שיותר לקוחות שיהוו את ההכנסה המרכזית והמניבה של העסק. כיוון שמדובר על עסק חדש שלא היה קיים בעבר בשוק העסקי התחרותי, עליכם להפיץ את הבשורה על הקמתו באמצעות תהליכי שיווק מתאימים שיאפשרו להביא תנועה של לקוחות לעסק.

ישנן אינספור ערוצי שיווק ופרסום המתאימים לעסקים חדשים וקיימים, אך אין ספק כי ערוץ השיווק באינטרנט הוא אחד מהמקומות הטובים להתחיל בהם – הן בגלל הנוחות של אמצעי פרסום זה, וכן גם כתוצאה מההצלחה שהפרסום באינטרנט מעניק. משום כך עליכם להחזיק בנכס דיגיטלי השייך לעסק שפתחתם, שזהו למעשה אתר אינטרנט איכותי ונגיש עבור קהל הגולשים.

כדי להחזיק בנכס דיגיטלי כזה עליכם לדעת את כל הדברים הקשורים לתהליך בניית אתר מקצועי כמו סוגי אתרים, יתרונות הקמת אתר לעסק, וכיצד לעשות זאת בצורה נכונה ומקצועית. כדי לסייע לכם בתהליך, ריכזנו במאמר הנוכחי את כל הפרטים שכדאי וצריך לדעת על תהליך בניית אתר לעסק.

מה היתרונות של בניית אתר לעסק?

כשעסקים מחזיקים באתרי אינטרנט המופיעים בחיפוש ברחבי הרשת, כך למעשה הם מאפשרים חשיפה גבוהה וטובה יותר למותג שלהם כיוון שהרבה צרכנים עושים שימוש יומיומי ברשת האינטרנט. ככל שהטכנולוגיה מתקדמת, כך ניתן לגלות את הדברים המגוונים שניתן לעשות באמצעות האינטרנט – ולכן השימוש ברשת הולך וגובר מיום ליום, וכיוון שגם כך הגולשים נמצאים ברשת באופן יומיומי כדאי לאפשר להם להגיע לעסק כזה או אחר בצורה וירטואלית ולא רק פיזית.

סוגים מרכזיים של אתרי אינטרנט

אתר אינטרנט הוא למעשה מרחב וירטואלי בו מאוגדים יחד כמה דפי אינטרנט המוצגים לגולשים, כך שהגישה לאותם דפים מתאפשרת באמצעות מנועי חיפוש ברשת המעניקים גישה לאתרי אינטרנט שונים. כיוון שכל אתר אינטרנט מכיל אסופה של דפים וירטואליים, ניתן לחלק את אתרי האינטרנט לכמה סוגים מרכזיים המשמשים את בעלי העסקים אליהם הם שייכים:

  • אתר תדמית – זהו אתר אינטרנט הבסיסי ביותר שקיים, והוא מכיל מספר מצומצם יחסית של דפי אינטרנט המעניקים מעין מידע כללי ופרקטי על העסק. ניתן לומר כי אתר כזה משמש ככרטיס ביקור של העסק המופץ ברחבי רשת האינטרנט, ולכן הוא יכיל לרוב מידע אינפורמטיבי על העסק עם הצעה/הפניה לקבלת מידע ופרטים נוספים במקום הפיזי של העסק או בשיחת טלפון/הודעה.
  • אתר מכירות – אתר אינטרנט זה מוכר גם בשם חנות מקוונת או חנות וירטואלית, כיוון שהמטרה המרכזית של אתר כזה היא לשמש כאתר מסחר לקנייה אונליין של מוצרים/שירותים. אתר מכירות מכיל מידע רב ומקיף על העסק נוסף על מוצרים שונים לקנייה מקוונת, ולכן מדובר על אתר אינטרנט עם הרבה דפי אינטרנט.
  • בלוג – אתר אינטרנט מסוג זה נחשב גם הוא לאתר פשוט ובסיסי יחסית, זאת כתוצאה ממבנה קבוע וגנרי ממנו כל האתר בנוי. הודות לכך בעל האתר יכול להעלות ולפרסם בבלוג תכנים רבים באופן שוטף ועקבי בתהליך פשוט ונוח.
  • פורטל – אתר כזה הינו גדול ומקיף ביותר, זאת כיוון שהוא מכיל כמות גדולה יחסית של דפי אינטרנט. אתר אינטרנט מסוג זה מכיל תכנים ומידע רב הנוגע לנושא ספציפי, כאשר המידע הקיים בו מחולק לקטגוריות שונות ומציע פונקציות ומידע מקיף על הנושא המרכזי. בשונה מתהליכי בנייה של אתרי אינטרנט אחרים, בנייה והקמה של פורטל יהיה כרוך בהליכים מורכבים ומשמעותיים יותר.

בניית אתר מקצועי – האם אפשר לעשות את זה לבד?

בעידן הדיגיטלי של היום כל בעל עסק מבין כי עליו להחזיק באתר אינטרנט איכותי ופרקטי עבור קהל הגולשים, בתקווה שאלו יהפכו להיות לקוחות העסק אם בצורה מקוונת ואם בצורה פיזית. לכן עבור כל בעל עסק עולה הצורך של בניית אתר מקצועי שיהווה את הנכס הדיגיטלי המשמעותי של העסק, ממנו ניתן להעניק מידע ושירות חיוני ללקוחות חדשים וקיימים, וכן להעניק חשיפה גדולה יותר למותג באמצעות פרסום ושיווק של העסק באמצעי המדיה הדיגיטליים השונים כמו פרסום בגוגל, פרסום באתרי חדשות ואתרים גדולים ומוכרים אחרים ברשת, קידום בפייסבוק, אינסטגרם ורשתות חברתיות אחרות.

בנייה של אתר אינטרנט כרוכה בידע מקצועי בתחום, ולכן לצורך בנייה של אתר חדש יש לפנות למפתחים מנוסים המתמחים בבנייה והקמה של אתרי אינטרנט לצורך פיתוחו של האתר. בעבר בניית אתר מקצועי הייתה כרוכה בידע נרחב בקודים, שפות תכנות וכו' ולכן רק מתכנתים יכלו לבנות אתרי אינטרנט. כיום הטכנולוגיה התפתחה מאוד כדי לאפשר תהליכים נוחים ופשוטים יותר לכולנו, ולכן תהליך בנייה של אתר אינטרנט חדש אינו מוכרח להיעשות רק על ידי מתכנתים מקצועיים, אלא גם אנשים שאינם מפתחים יכולים לבנות אתר אינטרנט – זאת באמצעות שימוש במערכת ניהול תוכן.

היתרונות של בניית אתר עם מערכת ניהול תוכןמה היתרונות של בניית אתר עם מערכת ניהול תוכן?

בניית אתר מקצועי עם מערכת ניהול תוכן מאפשרת לכל אחד להקים אתר אינטרנט בנוחות ובמהירות, ללא צורך בידע מקדים וכן תלות במפתחים ומתכנתים שונים. מערכות כאלו מעניקות כלי מובנה ויעיל לבנייה של אתר אינטרנט לכל צורך ומטרה, כאשר גם התפעול והתחזוקה השוטפת של האתר יכולה להיעשות בקלות גדולה יותר על ידי בעל האתר.

מערכת ניהול תוכן (CMS)הינה מערכת מוכנה ומובנית, ולכן תהליך הקמת האתר יכול להיעשות בצורה ידידותית יותר על ידי כל משתמש. בדרך הזו כל בעל עסק יכול להתאים לעצמו את סוג וסגנון אתר האינטרנט שהוא יבנה, יחליט כמה דפים יופיעו באתר, איזה מידע יופיע בדפים אלו וכן יוכל לקבוע באופן חופשי את העיצוב והנראות של האתר.

מה החסרונות של אתרים מבוססי CMS?

יחד עם היתרונות הרבים של בניית אתר מקצועי עם מערכת ניהול תוכן, תהליך כזה מכיל גם כמה חסרונות בולטים העשויים להשפיע על האיכות וההצלחה הסופיים של האתר. כיוון שהקמת האתר מתבצעת בצורה מובנית על ידי מערכת קבועה ומובנית מראש, תבניות האתר המוצעות יהיו לרוב גנריות ולא ייחודיות – דבר שעשוי להעניק בסופו של דבר מראה וסגנון של אתר אינטרנט זהה לאתרים אחרים, שגם הם הוקמו ונבנו באמצעות אותה מערכת תוכן. אחד מהפרמטרים המשפיעים על אתר אינטרנט מצליח הוא הייחודיות שלו והיכולת לבלוט מעל כולם, שזהו דבר שקשה להשיג באמצעות CMS.

כאשר בונים אתר, חשוב מאוד לעשות זאת באופן מקצועי על מנת שהאתר ימלא את מטרתו- למשוך כמה שיותר לקוחות. אתר שלא מושך לקוחות לא מסייע לעסק שלנו ולכן חשוב להבין מדוע אינו מושך לקוחות וכיצד ניתן לתקן זאת.  בנוסף לכך, בנייה של אתר עם CMS כרוכה בתבניות עיצוב קבועות מראש, ולכן קיימת מגבלה בשינוי עיצובי של האתר. ניתן לערוך שינויים מותאמים אישית בעיצוב באמצעות הטמעה של שורות קוד חדשות, פעולה המצריכה סיוע של מפתחים מקצועיים בתחום.

 

כיצד מתבצעת בניית אתר מקצועי?

הטכנולוגיה לא מפסיקה להתקדם ולהתפתח והרשת הופכת למוקד העיקרי עבור מגוון רחב של עסקים. כמעט בכל תחום תוכלו למצוא אתרים אינטרנטיים ושיווק אינטרנטי שמטרתם למשוך לקוחות נוספים לעסק. לכולם יש מתחרים ולכן אחת המטרות המרכזיות היא לגבור על המתחרים ולהפוך את האתר שלנו לבולט ולכזה שמושך לקוחות. כמובן שעל ידי הרחבת מעגל הלקוחות ניתן להגדיל את המכירות וכך להגדיל את הרווחים של העסק. בניית אתר מקצועי מסייעת לכך. 

בראש ובראשונה חשוב להבין כי בניית אתר מקצועי מצריכה ידע, ניסיון והבנה במערכות המתקדמות. בלי הידע המתאים והניסיון הנדרש אתם לא תצליחו לבנות אתר מקצועי. כמו כן, חשוב מאוד להתעדכן כל הזמן בחידושים של השוק על מנת לבנות אתר עדכני וחדשני שימשוך לקוחות. 

יש אנשים שמחזיקים בידע ובניסיון הנדרשים ויכולים לעשות זאת באופן אישי. אך למי שלא יודע על כך מספיק, מומלץ לפנות לאנשי מקצוע שיבנו את האתר עבורו. אם תחליטו לעשות זאת באופן עצמאי אתם מסתכנים בבזבוז זמן רב ולעתים גם כסף רב רק בשביל ללמוד מהי בניית אתר מקצועי וכיצד יש לבצע אותה. אנשי המקצוע לא רק ידעו כיצד לבנות את האתר אלא יידעו כיצד לעצב אותו בדרכים נכונות, כיצד לשווק אותו וכיצד להבליט את האתר שלכם על פני אתרים אחרים. 

בניית אתר מקצועי מצריכה עבודה מדויקת והדרגתית שדרכה תשיגו את התוצאות הנדרשות. השלב הראשון בבניית אתר מקצועי יתרכז במיקוד מטרת העסק- מה המטרה של בעל העסק? לאחר שהבנו את המטרה יש לחשוב מה הדרכים הטובות ביותר ליישום המטרה. 

 

מה חשוב בבניית אתר מקצועי? 

בניית אתר מקצועי מצריכה עבודה מדויקת שתעבור אחרי כל השלבים על מנת לקבל את התוצאה הנדרשת. אחד הדברים החשובים בבניית אתר מקצועי הוא מיתוג. חשוב מאוד למתג את האתר נכון על מנת שנצליח למשוך לקוחות דרכו. 

כמו כן, חשוב מאוד לספק לגולשים חוויית גלישה טובה על מנת שירצו להמשיך לגלוש באתר שלנו ולחזור אליו שוב. מה היא חוויית גלישה טובה? חוויית גלישה טובה מתארת גלישה באתרים נוחים, ברורים ומהירים שלא מצריכים מהלקוח ידע להבנתם. על מנת שחוויית הגלישה תהיה טובה חשוב שהאתר יהיה נוח לשימוש, ברור להבנה, מתאים לטלפונים ניידים ולא רק למחשב, מספק גלישה מהירה וכמובן נגיש ללקוח. 

בנוסף, אחד הדברים החשובים במיוחד בבניית אתר מקצועי הוא ליצור עם הגולש חיבור רגשי בעזרת האתר. אתר שיוצר עם הגולש חיבור רגשי גורם לגולש לרצות להמשיך לגלוש בו ואפילו לחשוף את האתר ללקוחות נוספים. איך יוצרים חיבור רגשי עם לקוח? על ידי הוספת סיפור על העסק או על עצמכם. לדוגמא "העסק שלנו התחיל כדוכן קטן בשוק בדימונה…" ועוד. 

 

מה נכלל בבניית אתר מקצועי?

בניית אתר מקצועי מאפשרת לכם להוסיף מגוון רחב של אלמנטים לאתר. במיוחד אם תעשו זאת על ידי אנשי מקצוע שמכירים את התחום ויודעים כיצד להפוך את האתר לאטרקטיבי. ריכזנו לכם הסברים על התוספות המרכזיות שקיימות עבור אתרים, אך חשוב שתדעו כי יש תוספות רבות אחרות שתוכלו להוסיף לאתר שלכם-

  • מיתוג עיצוב לוגו ובניית שפה עיצובית לאתר שלכם- כאן תוכלו לבחור מה יהיו הצבעים באתר, באילו פונטים כדאי להשתמש, מה יהיה הלוגו של העסק שלכם. כל אלה ישפיעו על מיתוג האתר שלכם ויעזרו לכם להתאים אותו למוצר או לשירות שאתם מספקים. כמו כן, תוכלו לבחור בבניית אתר מקצועי בעיצוב מותאם אישית למי שחפץ בכך. 
  • מערכת קידום אתרים בגוגל SEO- יש דרכים שונות לקידום באינטרנט. אחת הדרכים הנפוצות וההכרחיות ביותר לקידום האתר היא ליצור קידום אורגני בגוגל. קידום אורגני בגוגל יעזור למקם את האתר שלכם גבוה יותר בתוצאות החיפוש וכך להביא לו יותר חשיפה של גולשים. ככל שהאתר שלכם יופיע מוקדם יותר בתוצאות החיפוש של גוגל כך הוא יקבל חשיפה גבוהה יותר ולקוחות רבים יותר ייכנסו אליו. הקידום האורגני נעשה על ידי ייצור תוכן מתאים לחיפוש הגולשים. כך לדוגמא אם אתם עסק של הפקת אירועים ואנשים מחפשים הרבה על הפקת ימי הולדת מיוחדים, תוכלו ליצור תוכן מתאים לכך. כך תוכלו להוסיף מילות מפתח, להתאים אליהן את האתר ולאפשר קידום אורגני לאתר שלכם. 
  • ממשק Google Analytics- ממשק זה מאפשר לכם לעקוב אחר הכניסות לאתר. כך אתם יכולים לדעת האם האתר שלכם מושך לקוחות- האם גולשים נכנסים לאתר, מתי הם נכנסים, מהיכן הגיעו הגולשים ופרטים נוספים שיעזרו לכם להבין את יעילות האתר ולהסיק מסקנות. על ידי כך תוכלו להבין את הכשלים באתר וכיצד יש לטפל בהם. 
  • צ'אט באתר- תוכלו להוסיף לאתר שלכם צ'אט שיאפשר לגולשים לשאול שאלות ולהרגיש שהם מקבלים יחס אישי יותר. הצ'אט יכול להיות וירטואלי עם הודעות מוכנות מראש או צ'אט לייב שתוכלו לנהל גם דרך הטלפון הנייד. 
  • קישור לרשתות החברתיות- הרשתות החברתיות כבר מזמן השתלטו על העולם. פייסבוק, אינסטגרם, טיק טוק, טוויטר, לינקדאין ועוד. היום, כמעט ואין אנשים ללא חשבון ברשת חברתית אחת או יותר. קישור לרשתות החברתיות מאפשר לכם לקבל לייקים ושיתופים של התכנים באתר שלכם וכך לקבל חשיפה גם ברשתות החברתיות. כמו כן, תוכלו להטמיע אפשרויות של רשתות חברתיות באתר שלכם כמו לייקים, תגובות או שיתופים ולהפוך את האתר לאטרקטיבי יותר עבור הגולשים. 

בניית אתר מקצועי על ידי אנשי מקצוע

כפי שציינו קודם, בניית אתר מקצועי מצריכה ידע רב וניסיון רב על מנת שהאתר יהיה יעיל וימשוך לקוחות. בניית אתר על ידי אנשי מקצוע מאפשר לכם להנות ממגוון יתרונות- 

  • עיצוב- עיצוב האתר הוא אחד הדברים החשובים על מנת למשוך לקוחות. האתר צריך להיות מותאם לקהל היעד שלכם ולמוצר שאתם מספקים. בניית אתר לשירותי תיקון אופנועים יעוצב באופן שונה לחלוטין מאתר של הפקות אירועים או אתר של חנות בגדים אינטרנטית. כל אחד מצריך שפת עיצובית שונה שתתאים למוצר הנמכר. העיצובים צריכים להיות ייחודים ולהתאים לקהל היעד, למוצר וכמובן למשוך לקוחות. 
  • שיווק- על מנת שהאתר ימשוך לקוחות חשוב לשווק אותו נכון. השיווק יכול להתבצע ברשתות החברתיות, על ידי גוגל ועוד. אנשי מקצוע יידעו לשווק את האתר שלכם באמצעים המתאימים. 
  • נגישות – כפי שציינו קודם, בבניית אתר באינטרנט, אחד הדברים החשובים ביותר הוא להפוך את האתר לנגיש ולספק חוויית גלישה טובה. אנשי המקצוע יודעים מה הממשקים הנוחים ביותר עבור לקוחות ומה הופך את חוויית הגלישה לטובה עבורם. כך אנשי המקצוע ידעו לבנות לכם את האתר נגיש, נוח, מובן, מושך ומהיר. 
  • ייחודיות- ייחודיות זה דבר חשוב מאוד. במיוחד בעולם העסקים. כאשר אתם ייחודיים זוכרים אתכם ורוכשים מכם. אתר ייחודי יכול להיות כלי מצוין למשיכת לקוחות ולהתעניינות מצידם במוצרים שלכם. אנשי המקצוע יכולים לעזור לכם בבניית אתר ייחודי. 

בניית אתר מקצועי עם חברת בניית אתרים – כמה זה יעלה לכם? 

למרות שקיימת אפשרות לבנות אתר אינטרנט באופן עצמאי עם מערכת ניהול תוכן, ההמלצה היא להיעזר באנשי מקצוע מנוסים מחברת בניית אתרים. העלות של בניית אתר מקצועי משתנה ותלויה במגוון פרמטרים כמו סוג אתר, מספר דפי האינטרנט שיהיו בו, התאמה אישית של מבנה/נראות האתר ופרמטרים רבים נוספים. ניתן לומר באופן כללי כי עלות של בניית אתר תדמית או בלוג מתחילה מכמה אלפי שקלים, ואילו אתרי מסחר ופורטלים יעלו סכום גדול יותר כתוצאה ממורכבות ההקמה של אתרים כאלו.

Picture of חברת ירדן גרופ
חברת ירדן גרופ

גאים להוביל את ענף האינטרנט בישראל עם 800+ אתרים בבעלותנו במגוון רחב של תחומים פורטלים מובילים עם מאות אלפי גולשים, בנוסף מקדמים מגוון רחב של אתרים באמצעות קידום אורגני, מומן, וקניית קישורים

להזמנת קישורים ותוכן אונליין
לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:
מבצע מיוחד לבאים דרך האתר
בניית אתר תדמית
בניית אתר תדמית

מהו אתר תדמית כשמדובר בתדמית של בית עסק, לא מדובר רק על אתר יפה ומעניין ברמה העיצובית, אלא אתר מתוכנן היטב עוד בשלבים המוקדמים של

דרושים בניית אתרים
דרושים בניית אתרים

בעלי עסקים שרוצים לקחת את הפרסום והשיווק של בית העסק שלכם שלב אחד קדימה? הגעתם למקום הנכון. בשורות הבאות נגע בכל הדגשים החשובים שאתם חייבים

קורס בניית אתרים בחריש

בעלי עסקים רבים כיום בוחרים להרחיב את מאמצי השיווק והפרסום שלהם לעולם הדיגיטל. מרביתם בוחרים לעשות זאת בעזרת בניית אתרים איכותיים לבית העסק. חושבים להתחיל

קורס בניית אתרים בתל-אביב

בעלי עסקים רבים כיום בוחרים להרחיב את מאמצי השיווק והפרסום שלהם לעולם הדיגיטל. מרביתם בוחרים לעשות זאת בעזרת בניית אתרים איכותיים לבית העסק. חושבים להתחיל

קורס בניית אתרים בקריות

בעלי עסקים רבים כיום בוחרים להרחיב את מאמצי השיווק והפרסום שלהם לעולם הדיגיטל. מרביתם בוחרים לעשות זאת בעזרת בניית אתרים איכותיים לבית העסק. חושבים להתחיל

קורס בניית אתרים בגדרה

בעלי עסקים רבים כיום בוחרים להרחיב את מאמצי השיווק והפרסום שלהם לעולם הדיגיטל. מרביתם בוחרים לעשות זאת בעזרת בניית אתרים איכותיים לבית העסק. חושבים להתחיל

התקשרו עכשיו!
הכירו את מערכת המתקדמת בישראל להזמנת קישורים ותוכן אונליין

רוצה שגשוג והצלחה כלכלית

אנחנו מדברים תוצאות - לידים לעסק שלך!

מלאו פרטים בטופס וקבלו ייעוץ ראשוני ללא עלות.

הצוות שלנו כאן עבורך