בניית אתר אינטרנט wix

מה בעמוד זה?

בניית אתר אינטרנט wixבניית אתר אינטרנט wix

רוצים לבנות אתר לעסק שלכם אבל אין לכם באמת ידע בכל התחום של בניית אתר אינטרנט wix או כל גורם אחר? אין בעיה! יש היום הרבה פלטפורמות לבניית אתרים אשר מציעות לכם לבנות אתרים ללא כל ניסיון, נשמע חלומי, לא? התשובה היא לא תמיד. כדי לבנות אתר טוב אתם צריכים להשקיע לא מעט כסף, וגם אתרים אשר אומרים לכם שלא נדרש ניסיון בכלל זה די מטעה. אמת, בניית אתר אינטרנט wix לא מחייבת אתכם בניסיון קודם, הממשק ממש נוח ומובן לתפעול, אבל כדי שהאתר שלכם יהיה רווחי אתם צריכים להתאמץ יותר. 

 

מה היתרון של בניית אתר אינטרנט wix?

היום נדמה כי ל-Wix יש יתרון על כל יתר הפלטפורמות. המערכת עברה לא מעט שינויים בזמן האחרון כדי שתזכה בכותרת הזאת. היתרון הגדול של וויקס היא שהיא מעניקה לא מעט חידושים בכל פרק זמן קצר כדי להיטיב עם הלקוחות שלה. בעבר וויקס הייתה תוכנה שלא תמיד היה נוח למשתמש המתחיל לבנות אתר איתה, היום הכל הרבה יותר נגיש. מדובר על פלטפורמה חדשה אשר מתעדכנת בכל פרק זמן קצר, היא מאובטחת בצורה מושלמת ותמיד ניתנת לפיתוח. כמו כן, הזמן משחק לטובתכם כאשר מדובר על בניית אתר אינטרנט wix. הממשק מעניק לכם את החיסכון במעצב גרפי או קודן. יש לכם את כל מה שאתם צריכים בממשק עצמו, תבניות שלמות אשר מותאמות לאתר שלכם. לאחר שאתם נרשמים לוויקס תוכלו לציין מהו האתר שלכם, האם מדובר על בלוג או חנות אינטרנטית, האם האתר שלכם עוסק באוכל, ביגוד וכן הלאה. לאחר שאתם ממלאים את כל הפרטים תוכלו לראות את ההצעות של התבניות אשר מוצעות לכם ולבחור אחת מהן. ברגע בו בחרתם באחת התבניות תוכלו לערוך אותה, להוסיף כותרות, לחצנים, דף פייסבוק ואינסטגרם ועוד.

האם Wix טובה לקידום?

בניית אתר אינטרנט wix בעבר היה נמצא ברשימה לא טובה מבחינת קידום בגוגל. משום מה נוצרה סטיגמה אשר לפיה אם תבנו אתר דרך Wix יהיה לכם יותר קשה לקדם את האתר שלכם בגוגל. עם זאת, לאחר בדיקה בשנים האחרונות נמצא כי ההפך הוא הנכון, וויקס נמצאת בראש הדירוגים של גוגל. האתר של וויקס הוא בטכנולוגיית HTML5 עדכנית, הטכנולוגיה מתאימה לעסקים, בלוגרים, חנויות קטנות וכן הלאה. השאלה בנוגע לקידום אינה קשורה לוויקס בכלל, אלא לאופן בו אתם מקדמים את האתר שלכם ואיך הוא נראה מבפנים. 

 

כמה עולה בניית אתר אינטרנט wix?

אז בעצם למה כדאי לכם לבחור ב-wix? מבין כל האפשרויות שיש בוויקס ובהתאם למה שהיא מציעה לנו, נדמה כי הפלטפורמה הזאת נחשבת להכי פחות יקרה ביחס לתמורה. יש לכם אופציה לבחור בין שלוש גרסאות שונות. הגרסה הראשונה היא הגרסה החינמית. מדובר על גרסה אשר מציעה ללקוח מאות תבניות מעוצבות, ניתן לעצב את התבנית איך שאתם רוצים, יש לכם מספר עמודים לא מוגבל, אחסון הכולל תעודת אבטחה SSL. עם זאת, הגרסה אינה כוללת דומיין ראשי. משמע, כל מי שיכנס לאתר שלכם יוכל לדעת שמדובר על אתר שנבנה על ידי וויקס. כמו כן, כאשר מדובר על גרסה חינמית לוויקס יש את האפשרות לפרסם דברים באתר שלכם ללא אפשרויות הסרה. 

 

הגרסה השניה היא בתשלום, המחיר שלה נע בין 4.50$ ועד ל-24.5$ לחודש. מדובר על גרסה בתשלום לאתרי תוכן, כולל נפח אחסון בהתאם למחיר. מדובר על גרסה עם דומיין אישי שלא כולל את וויקס, יש לכם את כל מה שיש לכם בגרסה החינמית בתוספת של עוד ערכות שונות וגישה לתמונות מסוימות. מלבד לכך, רוב הגרסאות האלה יעניקו לכם דומיין בחינם לשנה.

 

הגרסה השלישית היא גם בתשלום, יש לכם אפשרות לשלם 17$, 25$ או 35$ בכל חודש. מדובר על גרסה טובה ונוחה עבור אתרי מסחר. יש לכם את כל מה שמוצע בגרסאות הקודמות וכמו כן תקבלו את כל הגישה המלאה לתכנים של וויקס, לעריכות, עיצובים ואין ספק שהאתר שלכם יבדיל את עצמו לחלוטין מהגרסאות הקודמות מבחינת האיכות. ניתן תמיד לשדרג את האתר הנוכחי שלכם לגרסה אשר אתם חפצים בה. לכן, אם אתם נמצאים בתחילת הדרך תוכלו לבחור אחת משתי הגרסאות הראשונות, כאשר יש לכם טראפיק באתר תוכלו להתקדם לגרסה נוספת. 

 

וורדפרס או wix?

אי אפשר לייצר את ההשוואה בין שתי הפלטפורמות על רגל אחת, אבל אפשר לגעת בקצרה בנושא. המלחמה בין שתי הפלטפורמות הייתה קיימת מאז ומתמיד, וגם היום. לדעתנו, בניית אתר אינטרנט wix הינו נגיש יותר לקהל הרחב, אין באמת צורך בניסיון כדי לעצב אתר שיהיה ברמה גבוהה. מבחינת SEO, רבים טוענים שאתרי וורדפרס יותר נגישים לכך, אבל הגרסה האחרונה של wix מוכיחה לנו שגם לה יש לא מעט יתרונות בנושא. ברגע בו אתם מכירים את הפלטפורמה כמו שצריך תהיו בטוחים שתוכלו לדאוג לקידום האתר באמצעות SEO, שיווק אורגני ושיווק ממומן. 

הממשק של וורדפרס בעינינו פחות נוח, פחות מובן. ניתן לקודד בוורדפרס, אבל מבחר העיצובים החינמיים פחות נוח. וורדפרס מתאים אולי יותר לבלוגים, אבל כאשר מדובר על אתר מכירות או אתר של עסק אתם רוצים משהו יותר צבעוני ופשוט. הממשק של wix מאפשר לכם לעשות כמעט הכל באמצעות הזזת העכבר. ניתן להעביר תבניות, למחוק, לערוך ולהוסיף אלמנטים באמצעות לחיצה פשוטה.

ההבדל העיקרי בין וויקס לוורדפרס הוא שוויקס היא מערכת סגורה, אתם לא יכולים לבחור בשירות אחסון אחר. מצד שני, וורדפרס היא מערכת מבוססת על קוד פתוח, תוכלו להתקין אותה על כל שרת שתחפצו בו (כל עוד הוא תומך וורדפרס). כאשר אתם פותחים אתר אתם רוצים את מירב הנוחות, וויקס מציעה לכם לפסוח על כל עניין ההתעסקות עם ההגדרות השונות של האחסון, כל מה שאתם צריכים לעשות הוא להקים את האתר ולא להתעסק בשום דבר מעבר.

 

אז למה בעצם יש שירות בניית אתר אינטרנט wix?

כפי שכבר הבנתם, די פשוט לפתוח אתר מתוך הפלטפורמה של וויקס, אז למה בעצם יש כל כך הרבה הצעות לבניית אתרי אינטרנט בתשלום דרך וויקס? ניתן לבחור אתר וויקס באופן עצמאי, למעשה זה אפילו די פשוט. עם זאת, כל מה שקורה מאחורי הקלעים זאת הבעיה עבור הלקוח הפשוט. בסופו של דבר תוכלו לבחור תבנית כלשהי, ולפתוח את האתר שלכם. כדי להפוך את האתר שלכם למיוחד אתם חייבים להשקיע בתחזוקה השוטפת של האתר, אחרת לא תקודמו בגוגל. חלק מהשירות אותו עושה בונה אתרים הוא גם בענייני מאחורי הקלעים של האתר, שם אתם מוסיפים בעצם את מילות המפתח, קידוד וכד'. 

 

מבחינת עיצובית, בניית אתר אינטרנט wix הוא די פשוט, אבל אם אתם רוצים להפוך את האתר שלכם לייחודי יותר עליכם להיעזר בבעל מקצוע. כאשר מדובר על SEO וקידום האתר עליכם להיעזר באנשי המקצוע כאשר אין לכם ידע בכך. שיווק ללא ידע מוקדם יכול לפגוע בתדמית האתר ולרוקן את הכיס שלכם. כמו כן, הזמן שלכם שווה כסף, אם אתם לא מצליחים להתעסק עם הממשק של וויקס תנו לאנשי המקצוע לבנות לכם אתר איכותי, מובן והכל לפי החזון שלכם. 

 

Picture of חברת ירדן גרופ
חברת ירדן גרופ

גאים להוביל את ענף האינטרנט בישראל עם 800+ אתרים בבעלותנו במגוון רחב של תחומים פורטלים מובילים עם מאות אלפי גולשים, בנוסף מקדמים מגוון רחב של אתרים באמצעות קידום אורגני, מומן, וקניית קישורים

להזמנת קישורים ותוכן אונליין
לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:
מבצע מיוחד לבאים דרך האתר
בניית אתר תדמית
בניית אתר תדמית

מהו אתר תדמית כשמדובר בתדמית של בית עסק, לא מדובר רק על אתר יפה ומעניין ברמה העיצובית, אלא אתר מתוכנן היטב עוד בשלבים המוקדמים של

דרושים בניית אתרים
דרושים בניית אתרים

בעלי עסקים שרוצים לקחת את הפרסום והשיווק של בית העסק שלכם שלב אחד קדימה? הגעתם למקום הנכון. בשורות הבאות נגע בכל הדגשים החשובים שאתם חייבים

קורס בניית אתרים בחריש

בעלי עסקים רבים כיום בוחרים להרחיב את מאמצי השיווק והפרסום שלהם לעולם הדיגיטל. מרביתם בוחרים לעשות זאת בעזרת בניית אתרים איכותיים לבית העסק. חושבים להתחיל

קורס בניית אתרים בתל-אביב

בעלי עסקים רבים כיום בוחרים להרחיב את מאמצי השיווק והפרסום שלהם לעולם הדיגיטל. מרביתם בוחרים לעשות זאת בעזרת בניית אתרים איכותיים לבית העסק. חושבים להתחיל

קורס בניית אתרים בקריות

בעלי עסקים רבים כיום בוחרים להרחיב את מאמצי השיווק והפרסום שלהם לעולם הדיגיטל. מרביתם בוחרים לעשות זאת בעזרת בניית אתרים איכותיים לבית העסק. חושבים להתחיל

קורס בניית אתרים בגדרה

בעלי עסקים רבים כיום בוחרים להרחיב את מאמצי השיווק והפרסום שלהם לעולם הדיגיטל. מרביתם בוחרים לעשות זאת בעזרת בניית אתרים איכותיים לבית העסק. חושבים להתחיל

התקשרו עכשיו!
הכירו את מערכת המתקדמת בישראל להזמנת קישורים ותוכן אונליין

רוצה שגשוג והצלחה כלכלית

אנחנו מדברים תוצאות - לידים לעסק שלך!

מלאו פרטים בטופס וקבלו ייעוץ ראשוני ללא עלות.

הצוות שלנו כאן עבורך