מה כדאי לדעת על בניית אתרי חנות

מה בעמוד זה?

בניית אתרי חנותאתרי האינטרנט השונים סובבים את כולנו ואי אפשר שלא לעשות בהם שימוש יומיומי ושגרתי כמעט בכל תחום מתחומי החיים. כיום כבר ידוע שמאחורי כל הקמה של אתר אינטרנט יש כמה וכמה תהליכים של חשיבה מעמיקה על מנת שהאתר ייראה בדיוק כפי שבעל העסק רוצה וצריך וכמובן ישדר את האג'נדה השיווקית הנדרשת. לשם כך נוצרו כמה נישות ספציפיות ואחת מהן היא בניית אתרי חנות מקוונת שיש בהם את האתגרים שלהם.

 

מה מעניין לדעת אודות התחום של בניית אתרי חנות?

אתרים של חנויות מקוונות הם שלב מתקדם מאד של בניית אתרים באופן כללי. כיום הרבה יותר מקובל ונפוץ לבצע קניות של מוצרים או שירותים שונים דרך אתרי אינטרנט שונים ולכן חשוב מאד איך בניית אתרי חנות מתבצעת ומקיימת גם את האני מאמין העסקי של בעל החנות וגם מעודדת קנייה של הלקוחות החוזרים או הגולשים האקראיים שמגיעים לחנות. לשם כך צריך לדעת ולהכיר עקרונות של שיווק דיגיטלי וכמובן של בניית אתרי חנות דיגיטלית.

 

בניית אתרי חנות מסוגים שונים

כל מי שעושה שימוש כזה או אחר ברשת האינטרנט יודע שיש לא מעט סוגים של אתרים ובתוך הקטגוריה של אתרי מכר – יש גם כמה סוגים של אתרים שהם חנויות מקוונת. כאשר נפגשים עם אנשי מקצוע שמתעסקים בתחום של בניית אתרי חנות חשוב לוודא שיש להם ניסיון בהקמת האתר הדרוש מהסוג הספציפי שבו מעוניינים. אפשר כיום למצוא חנויות של מוצרי יסוד, אתרי אינטרנט שמוכרים בהם פריטי ביגוד והנעלה וגם אתרים של הזמנת שירותים או קביעת תורים בתשלום.

 

איך מתבצעת בניית אתרי חנות?

בבואו של איש מקצוע שבונה אתרים לבנות אתר שמיועד להיות חנות מקוונת הוא כבר יהיה במצב שבו הוא מכיר היטב את העסק, יודע באילו פריטים או מוצרים למכירה מדובר והוא גם יידע מה המסרים השיווקיים של בעל העסק. מה שלוקח הכי הרבה זמן בתהליך הוא הזנת המוצרים לאתר (ככל שיש יותר מוצרים הרי שייקח יותר זמן להעלות אותם), כתיבת תיאורי המוצרים והוספת כל סוג של מידע שדרוש על מנת לעודד את הגולש לבחור ולבצע הזמנה.

מה השלבים של בניית אתר מכר?

בדומה לתהליך של בניית אתר אינטרנט מכל סוג אחר, גם כאן התהליך יתחיל באפיון מדויק ומעמיק אודות העסק עצמו, אילו מוצרים הוא מציע למכירה ללקוחות, מי קהל היעד וכמובן שצריך לבחון לעומק את כל אפשרויות התשלום, המשלוח, המחירים והמידע הדרוש שבדרך כלל הגולשים ירצו או יצטרכו לדעת. כאמור, עיקר העבודה בתהליך של בניית אתרי חנות יגיע בשלב מאוחר מדי – העלאת המוצרים והתיאורים, החלוקה לקטגוריה וביצוע הסימולציה של הזמנה אמיתית.

 

מי בונה אתרי חנויות מקוונות?

חשוב מאד, בכל עניין שקשור לבניית אתרים או לקידום שלהם, להסתמך אך ורק על אנשי מקצוע ולא לנסות לבצע פעולות לבד. כיום אפשר למצוא אנשי מקצוע שיש להם התמחות ספציפית בתחום של בניית אתרי חנות ויהיה להם ניסיון רב ועשיר עם בנייה של מגוון אתרים מסוגים שונים ועם מגוון רחב של מוצרים או פריטים. ברגע שמוצאים את איש המקצוע הנכון אפשר להרגיש שמתחילים את הדרך בצורה הכי טובה שאפשר.

 

איך לבחור איש מקצוע להקמת אתר חנות?

מכיוון שיש לא מעט עבודה סיזיפית בעת בניית אתרי חנות הרי שיש חשיבות גבוהה במציאת איש המקצוע שיהיה הכי מתאים למשימה זו. חשוב וכדאי להיפגש עם כמה בוני אתרים פוטנציאליים, לראות דוגמאות לאתרים שהם הקימו ולשמוע מהם מה דרך הפעולה שלהם ואיך הם מתנהלים מול הלקוחות שלהם. בדרך זו מוצאים לבסוף את איש המקצוע שנוח להתנהל בסביבתו ומרגישים בבטן ובלב שהוא האדם הנכון לביצוע המשימה.

 

החשיבות של אתר מכר עבור בעל העסק

לאחר שהאתר יקום ויעלה לאוויר – אין ספק שהוא יהפוך להיות הבייבי של בעל העסק. מפעל חייו יתרכז באתר ובאספקת ההזמנות עבור הלקוחות שלו. הוא תמיד יעקוב אחרי ההזמנות, יוודא שהאתר פעיל ועובד בצורה תקינה, יהיה לו חשוב לשמור על מלאי גבוה על מנת שלא לאכזב, חלילה, אף לקוח וישמח לתת שירות מצוין ויחס אישי לכל אחד ואחת שיגיעו לגלוש, לבחון את המוצרים וכמובן לבצע את הקנייה הראשונה שלהם, זו שבעקבותיה יגיעו עוד הזמנות.

 

מה לוקחים בחשבון לפני הקמת אתר חנות?

חשוב להתכונן לכך שהקמת אתר אינטרנט שהוא חנות אינה סיפור זול. בעיקר מכיוון שיש לא מעט עבודה טכנית וסיזיפית, כאמור, אך לא רק. יש כמה שלבים מקדימים לעצם הקמת האתר כמו קבלת החלטות אודות העיצוב של האתר, בחירת עקרונות השיווק או אלה העסקיים שצריכים לקחת חלק בתוכן של האתר וכמובן לחשוב איך ייראה האתר ומה יעמוד מאחורי הבחירה של האלמנטים העיצוביים שילוו את העיניים של הגולשים בעת שהם תרים אחר המוצר שהם מחפשים.

 

כמה עולה להקים אתר שהוא חנות דיגיטלית?

מכיוון שיש לא מעט עבודה טכנית בעת העבודה על בניית אתרי חנות חשוב לבחון כמה הצעות מחיר של אנשי מקצוע שונים וכמובן להבין לעומק מה המחיר כולל (או לא כולל). ברוב המקרים טווחי המחירים יהיו מגוונים על פי מספר המוצרים של החנות, כלומר כמה מוצרים ותיאורים (או חלוקה לקטגוריות) שיש בפני איש המקצוע להעלות. ברוב המקרים אפשר לומר שהמחיר של הקמת אתר חנות ינוע סביב סכום של כ- 5000 ₪ שהם השקעה לכל דבר ועניין.

איך מרגישים כשאתר החנות עולה לאוויר

אין ספק שמהרגע שמתחילה בניית האתר יש הרבה ציפייה לקראת סיום העבודה והעלאת האתר לאוויר עבור הלקוחות והגולשים. בעל העסק ילווה כמובן את התהליך מההתחלה ועד הסיום המרגש וישמח לאחר כל שלב שמבוצע. אט אט האתר יקרום עור וגידים וברגע שאפשר יהיה לראות במדדים הטכנולוגיים השונים שיש גולשים שנכנסים לאתר, בוחנים את הקטגוריות השונות וכמובן מבצעים רכישות – יהיה זה שלב מרגש ומשמח כאחד. 

 

אתרי מכר – צו השעה!

מומלץ מאד לכל בעל עסק לשקול את האפשרות של להקים אתר שהוא חנות מקוונת על מנת להציע ללקוחות וגולשים את המוצרים או השירותים שהוא מציע. בעזרת חנות מקוונת אפשר להגדיל בצורה משמעותית את ההכנסות ואת מעגל הלקוחות וכאשר מפעילים בצורה מסודרת ומקצועית גם אתר מכר וגם נכסים דיגיטליים נוספים על מנת לקדם את האתר ולהגדיל את החשיפה – אין ספק שיהיו אפילו יותר הכנסות והגולשים ימצאו בקלות רבה יותר את העסק ואת מה שמתאים להם לקנות.

 

התרגשות של מהלך שיוצא לפועל

אין כמו הרגע הזה שבו תהליך ארוך של הקמת אתר מכר מסתיים ורואים את הפירות שלו. בעל העסק יראה סוף סוף את מפעל חייו לנגד עיניו ויידע שעכשיו הוא חולק הרבה שמחה והתרגשות עם הלקוחות שלו בדרך נוספת שבה ייתכן ויהיה להם מאד נוח למצוא אותו ואת המוצרים שלו, שייתכן והם כבר מכירים ואוהבים. 

Picture of חברת ירדן גרופ
חברת ירדן גרופ

גאים להוביל את ענף האינטרנט בישראל עם 800+ אתרים בבעלותנו במגוון רחב של תחומים פורטלים מובילים עם מאות אלפי גולשים, בנוסף מקדמים מגוון רחב של אתרים באמצעות קידום אורגני, מומן, וקניית קישורים

להזמנת קישורים ותוכן אונליין
לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:
מבצע מיוחד לבאים דרך האתר
בניית אתר תדמית
בניית אתר תדמית

מהו אתר תדמית כשמדובר בתדמית של בית עסק, לא מדובר רק על אתר יפה ומעניין ברמה העיצובית, אלא אתר מתוכנן היטב עוד בשלבים המוקדמים של

דרושים בניית אתרים
דרושים בניית אתרים

בעלי עסקים שרוצים לקחת את הפרסום והשיווק של בית העסק שלכם שלב אחד קדימה? הגעתם למקום הנכון. בשורות הבאות נגע בכל הדגשים החשובים שאתם חייבים

קורס בניית אתרים בחריש

בעלי עסקים רבים כיום בוחרים להרחיב את מאמצי השיווק והפרסום שלהם לעולם הדיגיטל. מרביתם בוחרים לעשות זאת בעזרת בניית אתרים איכותיים לבית העסק. חושבים להתחיל

קורס בניית אתרים בתל-אביב

בעלי עסקים רבים כיום בוחרים להרחיב את מאמצי השיווק והפרסום שלהם לעולם הדיגיטל. מרביתם בוחרים לעשות זאת בעזרת בניית אתרים איכותיים לבית העסק. חושבים להתחיל

קורס בניית אתרים בקריות

בעלי עסקים רבים כיום בוחרים להרחיב את מאמצי השיווק והפרסום שלהם לעולם הדיגיטל. מרביתם בוחרים לעשות זאת בעזרת בניית אתרים איכותיים לבית העסק. חושבים להתחיל

קורס בניית אתרים בגדרה

בעלי עסקים רבים כיום בוחרים להרחיב את מאמצי השיווק והפרסום שלהם לעולם הדיגיטל. מרביתם בוחרים לעשות זאת בעזרת בניית אתרים איכותיים לבית העסק. חושבים להתחיל

התקשרו עכשיו!
הכירו את מערכת המתקדמת בישראל להזמנת קישורים ותוכן אונליין

רוצה שגשוג והצלחה כלכלית

אנחנו מדברים תוצאות - לידים לעסק שלך!

מלאו פרטים בטופס וקבלו ייעוץ ראשוני ללא עלות.

הצוות שלנו כאן עבורך