בניית אתרים לסטארטאפים

מה בעמוד זה?

בניית אתרים לסטארטאפיםהגיתם סטרטאפ מדהים שהולך להפוך את העולם? נהדר, עכשיו חסר לכם רק אתר. אתר דיגיטלי הוא כרטיס הביקור שלכם, באמצעותו תוכלו לגייס לקוחות ומשקיעים. בניית אתרים לסטרטאפים מצריכה אפיון מחושב מראש, כולל תשתית אסטרטגית שיווקית מא' ועד ת'. עיצוב האתר צריך להיות מקצועי ומותאם למוצר או לרעיון שאתם מוכרים, והתוכן צריך להיות איכותי וממוקד. איך עושים את זה נכון? במדריך הבא נסביר הכל.

 

בניית אתרים לסטרטאפים – הגדירו את המטרות שלכם

הצעד הראשון בבניית האתר, הוא להבין את המטרה שלכם. אתר לסטרטאפ יכול לשרת כמה מטרות:

  • גיוס משקיעים וכסף כדי להמשיך בפיתוח המוצר.
  • יצירת תדמית ומיתוג לעסק.
  • גיוס לקוחות פוטנציאליים.
  • נוכחות דיגיטלית שניתן להציג במהלך הרצאות עסקיות.

חשוב להבין מראש מהי מטרת האתר שלכם, ולפתח אותו בהתאם.

 

כמה עובדות לקחת בחשבון לפני שבונים אתר לסטרטאפ

  • 50.9% מהגולשים יבקרו באתר שלכם באמצעות הפלאפון. לכן, חשוב לוודא שהאתר שלכם עובד היטב גם בגרסת המובייל.
  • לגולשים לוקח 50 מיליות השניה לגבש את דעתם על העסק שלכם, בהתבסס על מראה האתר. הנתון הזה מגובה מחקרית וממחיש את החשיבות של ממשק מעוצב ונוח.
  • מהירות הטעינה של האתר היא קריטית. באינטרנט כולם ממהרים. אתר שלא נטען תוך שניות ספורות, יגרום לגולשים לעזוב ולעבור לאתר אחר.
  • אתר לסטרטאפ צריך להעביר את המסר במהירות, לכן יש לנסח אותו בצורה פשוטה ומדויקת.
  • עיצוב האתר צריך להיות אסתטי, מקצועי ומותאם לקהל היעד.

בניית אתרים לסטרטאפים – האם אפשר להקים אתר לסטרטאפ לבד?

בשוק ישנן חברות רבות המתמחות בהקמת אתרים, חלקן מתמקדות בהקמת אתרים לסטרטאפ סטים. אך אם תעדיפו, אתם בהחלט יכולים להקים אתר בכוחות עצמכם. באמצעות פלטפורמות ניהול תוכן שונות תוכלו להקים אתר מקצועי גם בלי יכולות טכניות. בין הפלטפורמות המובילות לבניית אתרים לסטרטאפ ניתן למנות את וויקס, שמתאימה מאד למתחילים וכוללת מאות עיצובים מותאמים. אופציה נוספת היא אתר פלטפורמת וורדפרס, שנחשבת למערכת ניהול התוכן הפופולרית ביותר.

 

בניית אתרים לסטרטאפים בעזרתם של אנשי מקצוע

אם אתם לא רוצים להתעסק במלאכה הלא פשוטה של עיצוב והקמת האתר, תוכלו להיעזר בחברות שונות המתמחות בבניית אתרים. טווח המחירים בתחום הוא רחב למדי. אפשרות נוספת שכדאי לשקול היא פנייה לבוני אתרים עצמאיים. רבים מהם עבדו בעבר בחברות דיגיטל, רכשו ניסיון וכעת מציעים את שירותיהם במחירים נוחים. חשוב שתבינו עבור מה אתם משלמים ואילו שירותים אתם צפויים לקבל בתמורה לכסף שלכם.

 

צרו גרסה באנגלית לאתר שלכם

כבעלי סטרטאפ המטרה שלכם היא לגייס  כספים, לא בהכרח מאנשים בארץ. לפיכך, חשוב שתבנו את האתר שלכם בשתי גרסאות לפחות – אחת אנגלית ואחת עברית. תוכלו לעשות זאת באמצעות תיקיית סאב לדומיין. אם האנגלית שלכם היא לא ברמת שפת אם, היעזרו בשירותיו של כותב תוכן באנגלית או מתרגם מקצועי. אתר שכתוב בצורה חובבנית ירתיע משקיעים פוטנציאלים.

 

מיתוג אתר סטרטאפ

כבר הבנו שאתר הוא כרטיס הביקור הדיגיטלי של הסטרטאפ שלכם. חלק מהעבודה הדיגיטלית היא עבודת מיתוג. כך למשל, חשוב שתיצרו לוגו ייחודי לאתר שלכם. יש מספר אתרים שאפשר לעצב בהם לוגו בצורה פשוטה בלי ידע בתוכנות גרפיקה, דוגמה ידועה היא Canva. במידה והרעיון של יצירת לוגו בכוחות עצמכם נשמע לכם מאיים, כדאי לפנות לגרפיקאי. מדובר בהצעה חד-פעמית שתשלם לטווח ארוך.

 

עיצוב אתר סטרטאפ – איך עושים את זה נכון?

לאחר שהגדרתם את המטרות שלכם והבנתם מי קהל היעד של האתר, הגיע הזמן לעצב אותו. כיום תוכלו למצוא שלל עיצובים ותבניות מוכנות שפותחו על-ידי מעצבים מקצועיים. אפשר ורצוי להשתמש בתבנית מוכנה, אך להוסיף לה טאצ' אישי משלכם. מה שחשוב בעיצוב אתר סטרטאפ הוא שהאתר יהיה נוח לשימוש ופונקציונלי. הקפידו על תפריט ניווט מסודר, וטקסט בגודל ובצבע שנעים לקרוא. סכמת הצבעים צריכים להתאים זו לזה ולא להיות מצועצעת מדי.

 

העמודים שחייבים להופיע באתר הסטרטאפ שלכם

מלבד עמוד הבית, כל אתר סטרטאפ צריך לכלול עמוד אודות, בו אתם מספרים על הרעיון שלכם ומציגים את הצוות. עמוד האודות צריך להיכתב באופן מקצועי וברור. אם אתם מתקשים בכך, תוכלו להיעזר בשירותיו של כותב תוכן מנוסה. מומלץ להציג את חברי הצוות בחברה שלכם, ואף לכלול פורטרטים מקצועיים. זה יגרום לגולשים ולמשקיעים פוטנציאלים לחוש חיבור אנושי, ויגרום לכם להיראות נגישים יותר. עמוד נוסף שאתם חייבים לכלול באתר שלכם הוא עמוד ליצירת קשר. 

הנעה לפעולה באמצעות האתר שלכםהנעה לפעולה באמצעות האתר שלכם

אחד הדברים החשובים ביותר באתר סטרטאפ הוא היכולת להניע את הגולש לפעולה. המטרה שלכם היא לגרום לגולשים ליצור אתכם קשר, להתעניין במוצר שאתם מוכרים, ובסופו של דבר לרכוש אותו או להשקיע בו. הנעה לפעולה תתבצע באמצעות משפט מנוסח היטב. לאחר שניסחתם משפט שמניע לפעולה, דאגו שהוא יופיע באתר שלכם בצורה ברורה שתלכוד את תשומת הלב של הגולשים. לצד המשפט הוסיפו כפתור המכיל כיתוב ברור. אפשר להשתמש באווירה של דחיפות כדי להניע לפעולה, באמצעות ביטויים כמו "מלאי מוגבל" או "מחיר בלעדי להיום".

 

הקימו בלוג כדי לעדכן את המשקיעים והלקוחות בהתקדמות שלכם

פיצ'ר נוסף שמומלץ לשלב באתר סטרטאפ הוא בלוג. במסגרת הבלוג תוכלו לעדכן את הלקוחות והמשקיעים שלכם בהתקדמות השוטפת של הפרויקט. מעבר לאפשרות לעדכן את הגולשים שלכם, בלוג עם פוסטים וכתבות איכותיות ימשוך תנועה אורגנית של גולשים לאתר שלכם. מנוע החיפוש של גוגל יודע לזהות אתרים המכילים תוכן איכותי, והוא מציג אותם גבוה יותר ברשימת החיפוש שלו.

 

למדו את המתחרים שלכם

אל תהססו וקפצו לביקור באתר של החברות המתחרות בכם. שימו לב איך האתרים שלהם מעוצבים ומובנים, כדי לקבל פרספקטיבה לגבי העיצוב הנכון לכם. מחקר מתחרים חשוב מאד גם בכל הקשור ל-SEO. באמצעות מחקר מתחרים תוכלו להבין מהן מילות המפתח שכדאי לכם לקדם. ישנם כלים שונים המיועדים לחקר מילות מפתח כמו SEMRUSH , Serpstat, או הגרסה הישראלית SimilarWeb. הכלי המוכר והשמיש ביותר הוא כמובן גוגל אנליטיקס.

 

נצלו את הרשתות החברתיות כדי לקדם את העסק

כבר הבנו שאתר לסטרטאפ הוא לא סתם מומלץ, אלא בגדר חובה. אבל אתר לבד אינו מספיק. פתחו עמוד עסקי לסטרטאפ שלכם ברשתות החברתיות המובילות. פלטפורמות כמו פייסבוק, טוויטר ואינסטגרם מאפשרות לבצע קמפיין פרסום ממומן, שיעזור לכם להגיע לקהלים חדשים. רצוי לשמור על מיתוג משותף ואחיד לאתר ולרשתות החברתיות, הציגו את הלוגו שלכם בכל הפלטפורמות. אגב, לקוחות שמגיעים אל האתר שלכם באמצעות הרשת החברתית יסמנו את האתר כ"בעל סמכות", מה שיקדם אתכם במנוע החיפוש של גוגל.

 

לסיכום

אתר הוא כרטיס הביקור של הסטרטאפ שלכם. באמצעות האתר תוכלו לתווך באופן פשוט ומדויק את הרעיון שלכם. אתר לסטרטאפ דורש אפיון מראש ותוכנית אסטרטגית מוקפדת. האתר צריך להיות מעוצב בצורה אלגנטית ומקצועית, ורצוי שהאתר יהיה דו-לשוני כדי שתגיעו גם לקהל הבינלאומי. אפשר לבנות אתר סטרטאפ לבד, בלי ידע טכני מופלג. אפשרות נוספת היא לפנות אל אנשי מקצוע המתמחים בהקמת אתרים לסטרטאפים, או להיעזר בפרלינסרים.

Picture of חברת ירדן גרופ
חברת ירדן גרופ

גאים להוביל את ענף האינטרנט בישראל עם 800+ אתרים בבעלותנו במגוון רחב של תחומים פורטלים מובילים עם מאות אלפי גולשים, בנוסף מקדמים מגוון רחב של אתרים באמצעות קידום אורגני, מומן, וקניית קישורים

להזמנת קישורים ותוכן אונליין
לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:
מבצע מיוחד לבאים דרך האתר
בניית אתר תדמית
בניית אתר תדמית

מהו אתר תדמית כשמדובר בתדמית של בית עסק, לא מדובר רק על אתר יפה ומעניין ברמה העיצובית, אלא אתר מתוכנן היטב עוד בשלבים המוקדמים של

דרושים בניית אתרים
דרושים בניית אתרים

בעלי עסקים שרוצים לקחת את הפרסום והשיווק של בית העסק שלכם שלב אחד קדימה? הגעתם למקום הנכון. בשורות הבאות נגע בכל הדגשים החשובים שאתם חייבים

קורס בניית אתרים בחריש

בעלי עסקים רבים כיום בוחרים להרחיב את מאמצי השיווק והפרסום שלהם לעולם הדיגיטל. מרביתם בוחרים לעשות זאת בעזרת בניית אתרים איכותיים לבית העסק. חושבים להתחיל

קורס בניית אתרים בתל-אביב

בעלי עסקים רבים כיום בוחרים להרחיב את מאמצי השיווק והפרסום שלהם לעולם הדיגיטל. מרביתם בוחרים לעשות זאת בעזרת בניית אתרים איכותיים לבית העסק. חושבים להתחיל

קורס בניית אתרים בקריות

בעלי עסקים רבים כיום בוחרים להרחיב את מאמצי השיווק והפרסום שלהם לעולם הדיגיטל. מרביתם בוחרים לעשות זאת בעזרת בניית אתרים איכותיים לבית העסק. חושבים להתחיל

קורס בניית אתרים בגדרה

בעלי עסקים רבים כיום בוחרים להרחיב את מאמצי השיווק והפרסום שלהם לעולם הדיגיטל. מרביתם בוחרים לעשות זאת בעזרת בניית אתרים איכותיים לבית העסק. חושבים להתחיל

התקשרו עכשיו!
הכירו את מערכת המתקדמת בישראל להזמנת קישורים ותוכן אונליין

רוצה שגשוג והצלחה כלכלית

אנחנו מדברים תוצאות - לידים לעסק שלך!

מלאו פרטים בטופס וקבלו ייעוץ ראשוני ללא עלות.

הצוות שלנו כאן עבורך