בניית אתרים לאדריכלים

מה בעמוד זה?

בניית אתרים לאדריכליםאתרי אינטרנט הם חלק חשוב מהעסק של האדריכל. הם נקודת הקשר הראשונה עבור לקוחות פוטנציאליים והם צריכים להיות מעוצבים היטב, אינפורמטיביים וקלים לשימוש. הנה המדריך המלא עבור בניית אתרים לאדריכלים, המשיכו לקרוא. 

המטרה העיקרית בעת בנייה ועיצוב אתר לאדריכל היא להפוך אותו לידידותי למשתמש, אבל לא רק. המשמעות היא שהאתר צריך להיות קל לניווט, להיות בעל היררכיה ברורה בעיצובו ולספק מידע רב ככל האפשר על כל פרויקט, לרבות תיקי עבודות שיש באפשרותו של האדריכל להציע ללקוחותיו לסקירה. עד כמה המשימה פשוטה? לא ממש, אבל אפשרית בהחלט על ידי מקצועני בניית אתרי אינטרנט לאדריכלים.

קבלו ייעוץ ראשוני מחברת בניית אתרים 

בניית אתר לאדריכל יכולה להיות משימה לא פשוטה. לאדריכלים יש צרכים ודרישות מאוד ספציפיות שצריך לתת מענה עליהם, על מנת ליצור את האתר הטוב ביותר שאפשר. כאשר שוכרים את השירות של חברת בניית אתרים לאדריכלים, הצוות ידריך אתכם בתהליך בניית אתר אינטרנט לאדריכל, כולל מה שצריך לדעת על העיצוב, התוכן וכמה זה יעלה. 

ההדרכה הזאת היא מה שנקרא ייעוץ ראשוני, ובניית תוכנית עבודה רוחבית הכוללת לא רק בניית אתר, אלא גם שיווק, יצירת תוכן, פרסום במדיות החברתיות לאדריכלים ועוד. בתוך כך, הדבר הראשון שאתם צריכים לדעת הוא שיש הרבה אפשרויות בכל הנוגע לעיצוב אתר לאדריכלים. למשל, בואו נדבר על נושא עיצוב האתר.

עיצוב אתר לאדריכלים – מה חשוב לדעת? 

אתם יכולים להשתמש בתבנית עיצובית (THEME), או לשכור מישהו אחר שיעשה זאת עבורכם, מה שיהיה ניתן לבצע דרך כמה פלטפורמות עיקריות, לרבות פלטפורמת WIX וכן WORDPRESS. יש הרבה תבניות וספקי עיצוב שונים בפלטפורמות אלו, אז קחו קצת זמן ומצאו את האחת המתאימה ביותר לצרכים שלכם.

הדבר השני שאתם צריכים לדעת הוא, שאם אתם רוצים שהאתר שלכם יהיה פונקציונלי, אז חשוב שהאתר יהיה רספונסיבי וידידותי לנייד. המשמעות היא שהאתר יתכוונן אוטומטית בהתאם לגודל המסך של המכשיר בו משתמשים המבקרים שלכם, מה שמקל על גלישה באתר, מה שבתורו מוביל לעלייה בדירוג הקידום שלכם. מה עוד חשוב לדעת על בניית אתרים לאדריכלים? המידע בשורות הבאות.

בניית תיק עבודות לאדריכל באתר האינטרנט 

כאשר מדובר על בניית אתרים לאדריכלים, קודם כל לוקחים בחשבון את תיק העבודות. אדריכלים צריכים להציג את עבודתם בצורה שלא תסיח את הדעת מהעיצובים, מטכניקות העבודה, השיטות והמסר העיצובי שלהם. לפיכך, בניית תיק עבודות לאדריכל היא לא פשוטה. המשמעות היא שעיצוב תיק העבודות צריך להיות נקי ופשוט, תוך התמקדות בהצגת עבודתו של האדריכל בצורה המשקפת ביותר את הטכניקות המקצועיות שלו. הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא באמצעות שטח עיצובי פשוט ו"קל לעיכול", עם הרבה מקום לתמונות וטקסט.

אדריכלים תמיד מחפשים דרכים לשפר את העסק שלהם. לכן הם תמיד מחפשים דרכים חדשות לבנות ולשפר את תיק העבודות שיהיה אטרקטיבי ומקצועי עבור הלקוחות שלהם. בסופו של דבר, ישנם סוגים רבים ושונים של בוני אתרים זמינים, אך לא כולם יעבדו עבור אדריכלים, מכיוון שבניית האתר עבור אנשי המקצוע האלו היא לא משימה פשוטה מאוד. ולכן חשוב לאתר את נותני השירות הנכונים ביותר.

מה הופך אתר אינטרנט של אדריכל לאתר איכותי? 

בסופו של יום, הצלחת אתר אדריכל תלויה בחוויה שהוא מספק למשתמש. בתוך כך, אתר אדריכל איכותי הוא אתר שמעוצב תוך מחשבה על המשתמש. האתר צריך להציע ניווט ברור וקל לשימוש, להיות רספונסיבי לכל המכשירים ובעל עיצוב נקי. 

באתר של אדריכל צריך להיות תיאור ברור, תמציתי וקל להבנה של השירותים שהוא מציע. כמו כן, צריכה להיות להם קריאה ברורה לפעולה, כדי שהמבקרים ידעו מה הם אמורים לעשות הלאה. ואולי הכי חשוב, בניית אתרים לאדריכלים מחייבת קידום אתרים מכמה סוגים ובכמה דרכים ושיטות. בואו נדבר גם על זה. 

עד כמה SEO ושיווק דיגיטלי חשובים לאתר של אדריכל? 

האתר הוא הרושם הראשוני של החברה שלכם. זה המקום שבו אתם מציגים את השירותים שלכם ומפגינים את המומחיות שלכם, אבל מי ייחשף בכלל לאתר אם לא תקדמו אותו בצורה נכונה? בתוך כך, התשובה פשוטה – SEO ושיווק דיגיטלי חשובים מאוד בתהליך בניית אתרים לאדריכלים. 

קידום אתרים ושיווק דיגיטלי הם שני ההיבטים החשובים ביותר בכל אתר אינטרנט, במיוחד עבור אדריכלים, מה שאמור להילקח בחשבון כבר מראש ועוד בשלבים של בניית האתר. אם עושים זאת נכון, קידום אתרים ושיווק דיגיטלי הם הדרך הטובה ביותר עבור אדריכלים להגיע לקהל היעד שלהם. 

מה האדריכל יפיק מקידום אתרים? 

אי אפשר לדבר על בניית אתרים לאדריכלים מבלי לדבר על שיווק דיגיטלי. בעזרת קידום אתרים ושיווק דיגיטלי, אדריכלים יכולים להגדיל את הנוכחות שלהם באינטרנט, מה שבתורו מגדיל את מספר הלקוחות הפוטנציאליים שפונים אליהם. בסופו של דבר, אתר אינטרנט של אדריכל הוא מקום בו האדריכלים מציגים את עבודתם, לכן חשוב שיהיה לו דירוג טוב במנועי חיפוש כמו גוגל. 

קידום אתרים יעזור לארכיטקט לקבל יותר תנועה באתר האינטרנט שלו, מה שניתן לבצע על ידי אופטימיזציה עבור אלגוריתמים של מנועי חיפוש. ובין אם מדברים על SEO או שיווק דיגיטלי, היבטים אלו עוזרים לאדריכל לייצר יותר תנועה על ידי חשיפה שיווקית מוגברת בקרב לקוחות פוטנציאליים של אותו אדריכל. באופן כללי, שיווק דיגיטלי לאדריכלים הוא מונח "מטריה" לסוגים שונים של ערוצי שיווק, לרבות שיווק במייל, שיווק במדיה חברתית, שיווק באמצעות תוכן ועוד.

טיפים למציאת חברת בניית אתרים לאדריכלים 

מציאת חברת בניית אתרים לאדריכלים יכולה להיות משימה מאתגרת. סביר להניח שאדריכלים מומחים בבניית אתרים פיזיים, אבל אינם מומחים בתחום עיצוב ובניית אתרים באינטרנט. ככה שחשוב לאתר את אנשי המקצוע הנכונים שיצליחו לשקף החוצה את העבודה של האדריכל בצורה המקצועית והשיווקית ביותר.

קודם כל ואולי הכי חשוב, ודאו שהחברה שאתם רוצים לשכור את שירותיה, מבוססת היטב בתעשייה עם ניסיון רב בבניית אתרים לאדריכלים. לא מספיק שהיא תגיד לכם שהיא מקצוענית בבניית אתרים באופן כללי, אלא אתם צריכים חברה שמתמחה באדריכלים ספציפית. 

כמו כן, ישנם כמה דברים נוספים שאדריכלים צריכים לקחת בחשבון כאשר הם מחפשים חברה שתעזור להם בבניית אתרים. למשל, עלות השירותים כמובן, הזמינות של החברה, אם יש לה שירותים אחרים שיהיו שימושיים עבור אדריכלים (כמו קידום ושיווק אדריכלים באינטרנט) ועוד. 

כיצד מקדמים ומשווקים אדריכלים באינטרנט?

בעבר, אדריכלים הסתמכו על שיטות של מפה לאוזן כדי לקדם את עבודתם. אבל עכשיו הם יכולים להשתמש באינטרנט כדי להגיע לקהל רחב יותר, מה שיכול להגביר פעילות עסקית בצורות משמעותיות במיוחד.

אדריכלים יכולים לקדם את עבודתם באמצעות פלטפורמות מדיה חברתית כמו פייסבוק, טוויטר, אינסטגרם ופינטרסט. הם יכולים גם להשתמש בלינקדאין כדי לפרסם מידע על עצמם ועל הפרויקטים שלהם, אבל מצד שני, אדריכלים יכולים להשתמש בבלוגים כדי לשתף תוכן עם לקוחות או לקוחות פוטנציאליים. זה מאוד מועיל לאדריכלים שמחפשים הזדמנויות עסקיות חדשות או רוצים לבנות פורטפוליו של פרויקטים מהעבר. 

Picture of חברת ירדן גרופ
חברת ירדן גרופ

גאים להוביל את ענף האינטרנט בישראל עם 800+ אתרים בבעלותנו במגוון רחב של תחומים פורטלים מובילים עם מאות אלפי גולשים, בנוסף מקדמים מגוון רחב של אתרים באמצעות קידום אורגני, מומן, וקניית קישורים

להזמנת קישורים ותוכן אונליין
לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:
מבצע מיוחד לבאים דרך האתר
בניית אתר תדמית
בניית אתר תדמית

מהו אתר תדמית כשמדובר בתדמית של בית עסק, לא מדובר רק על אתר יפה ומעניין ברמה העיצובית, אלא אתר מתוכנן היטב עוד בשלבים המוקדמים של

דרושים בניית אתרים
דרושים בניית אתרים

בעלי עסקים שרוצים לקחת את הפרסום והשיווק של בית העסק שלכם שלב אחד קדימה? הגעתם למקום הנכון. בשורות הבאות נגע בכל הדגשים החשובים שאתם חייבים

קורס בניית אתרים בחריש

בעלי עסקים רבים כיום בוחרים להרחיב את מאמצי השיווק והפרסום שלהם לעולם הדיגיטל. מרביתם בוחרים לעשות זאת בעזרת בניית אתרים איכותיים לבית העסק. חושבים להתחיל

קורס בניית אתרים בתל-אביב

בעלי עסקים רבים כיום בוחרים להרחיב את מאמצי השיווק והפרסום שלהם לעולם הדיגיטל. מרביתם בוחרים לעשות זאת בעזרת בניית אתרים איכותיים לבית העסק. חושבים להתחיל

קורס בניית אתרים בקריות

בעלי עסקים רבים כיום בוחרים להרחיב את מאמצי השיווק והפרסום שלהם לעולם הדיגיטל. מרביתם בוחרים לעשות זאת בעזרת בניית אתרים איכותיים לבית העסק. חושבים להתחיל

קורס בניית אתרים בגדרה

בעלי עסקים רבים כיום בוחרים להרחיב את מאמצי השיווק והפרסום שלהם לעולם הדיגיטל. מרביתם בוחרים לעשות זאת בעזרת בניית אתרים איכותיים לבית העסק. חושבים להתחיל

התקשרו עכשיו!
הכירו את מערכת המתקדמת בישראל להזמנת קישורים ותוכן אונליין

רוצה שגשוג והצלחה כלכלית

אנחנו מדברים תוצאות - לידים לעסק שלך!

מלאו פרטים בטופס וקבלו ייעוץ ראשוני ללא עלות.

הצוות שלנו כאן עבורך