בניית אתרים וירטואליים

מה בעמוד זה?

בניית אתרים וירטואלייםבניית אתרים וירטואליים היא תהליך דומה אבל שונה מהתהליך של בניית אתר רגיל. בניגוד לאתרי אינטרנט סטנדרטיים כמו אתרי תדמית, דפי נחיתה ועוד, בניית אתר וירטואלי כוללת את האפשרות של הטמעת סיור וירטואלי. למי יתאים סוג אתר זה? בואו נדבר על זה, הנה המדריך המלא. 

בניית אתרים וירטואליים היא פתרון מעולה עבור עסקים וחברות שמעוניינות להציג את המתחם שלהם, להציג מוצרים, סוגי שירותים, תהליכי עבודה שונים ועוד. למשל, צימרים שמעוניינים לבנות אתר וירטואלי הכולל סיור וירטואלי במתחם הנופש שלהם. הסיור הווירטואלי מאפשר לגולשים ממש להרגיש כאילו הם מטיילים במתחם הנופש, ובכך להניע חזק יותר להמרה, כלומר רכישת נופש או הזמנה באתר, השארת פרטים וכולי. 

מה חשוב באופן כללי לדעת על בניית אתרים?

רגע לפני שמדברים על בניית אתרים וירטואליים, חשוב להבין כי יש הרבה דברים שצריך לזכור ולדעת בעת בניית אתר אינטרנט. הסיבה לכך היא, שזהו כלי חשוב להעברת המסר העסקי שלכם לעולם ולקהלי היעד שלכם. בתוך כך, ישנם כלים רבים שיכולים לעזור לכם לבנות את האתר שלכם  ללא כל כישורי קידוד או עיצוב, אבל בניית אתרים וירטואליים תצריך ידיים מקצועיות בתחום של בניית אתרי אינטרנט.

אם אתם בעלי עסק ויש לכם רעיון לאתר אינטרנט, הדבר הראשון שצריך לעשות הוא למצוא חברת עיצוב ובניית אתרים. יש הרבה דברים שנלווים לבניית אתרים, כאשר השלב הראשון יהיה להכיר את הקהל שלכם ולהבין כיצד האתר אמור להיראות ביחס למתחרים שלכם בתחום העסקי שלכם. זה יעזור לקבוע איזה סוג אתר אתם תקבלו בסוף, כמו גם איזה תוכן צריך להיות בו. מה שנקרא "מחקר מתחרים". 

מהו סיור וירטואלי באתר אינטרנט ומדוע צריך אותו? 

סיור וירטואלי הוא הדמיה וירטואלית של סביבה אמיתית. הוא משמש כדי לספק לצופה מושג איך זה יהיה לחוות את החלל באופן אישי ופיזי, או ככלי שיווקי לקידום נכס אינטרנטי או נכס נדלני ממשי. פיתוח סיורים וירטואליים מתאפשר על ידי טכנולוגיות מתקדמות, כגון מודלים תלת ממדיים ומציאות מדומה, מה שסוחף, מרגש וחווייתי יותר מצילום דו ממדי מסורתי. 

תהליך זה יוצר את האשליה שאתם באמת שם, שאתם חווים את המקום בו אתם מסיירים וירטואלית. כמה מהשימושים הפופולאריים עבור סיורים וירטואליים כוללים, בין היתר, את תחום הנדל"ן ואת תחום הנופש והתיירות. 

מה ניתן לעשות באמצעות בניית אתרים וירטואליים בימינו? 

באמצעות בניית אתרים וירטואליים ניתן להציג נכסים מרחוק או במכשיר הנייד של כל גולש, כמו גם בתחום התיירות, שם ניתן להציג נקודות ציון מפורסמות ברחבי העולם, מתחמי נופש ועוד. עוד בתחום התיירות (אבל האמת היא שגם בתחום החינוך), באמצעות בניית אתרים וירטואליים ניתן להציג מוזיאונים או מתקנים חינוכיים אחרים. 

כמו כן, ברשימה זו אפשר למצוא גם מוסדות חינוך ומכללות אשר משווקות את הקמפוס שלהן אונליין ועוד. ככה או ככה, בניית אתר וירטואלי מספקת המון יתרונות שיווקיים שונים שניתן לנצל עסקית כדי להגביר מכירות. אם ככה, בואו נדבר על הקשר בין בניית אתר וירטואלי לבין הגברת הפעילות העסקית. 

האם בניית אתרים וירטואליים יכולה להגביר פעילות עסקית?

כאמור, סיור וירטואלי הוא סרטון וידאו של 360 מעלות שניתן לצפות בו בכל מכשיר. זהו כלי נהדר עבור אנשים שאינם מסוגלים לבקר במיקום הפיזי של העסק שלכם, מה שאומר שמבחינה מקצועית מדובר בכלי שיווקי מעולה. 

מחקרים שונים מצאו שסיורים וירטואליים יכולים להגדיל את הפעילות העסקית בשיעור של עד 35% – 60%. המשמעות היא שאם לא חשבתם על זה עד היום, אולי כדאי להשקיע בסיור וירטואלי לאתר שלכם. זאת, כיוון שסיור וירטואלי הוא דרך מצוינת לגרום ללקוחות הפוטנציאליים להתעניין בעסק שלכם. זוהי דרך מצוינת להציג את החלקים הטובים ביותר של העסק מבלי שהלקוחות יבואו באופן אישי. אם יש לכם גם חנות אינטרנטית או אפשרות להזמין שירות או אפילו נופש באתר, בניית אתרים וירטואליים יכולה להגביר משמעותית את שיעורי ההמרה אצלכם. 

טיפים לבניית אתר אינטרנט הכולל סיור וירטואלי 

הדרך הטובה ביותר לבנות אתר עם סיור וירטואלי היא להיעזר בתוכנה כמו Google Street View, המאפשרת לצלם תמונות ב-360 מעלות וליצור חוויה אינטראקטיבית לצופים. עם זאת, ישנן שיטות ודרכים נוספות לבנות אתרים מהסוגים האלו. אם אתם בתהליך של בניית אתר אינטרנט ורוצים לכלול סיור וירטואלי, יש כמה דברים שכדאי לזכור. 

הדבר הראשון הוא, לוודא שהסיור יהיה אינטראקטיבי ומרתק. זה לא רק יעזור ליצור חוויה עבור המבקרים שלכם, אלא גם יעזור עם שיעורי ההמרה באתר ועם הקטנת אחוזי הנטישה של האתר. ככה פחות גולשים יינטשו את האתר שלכם במהרה, אם ר תשקיעו בסיור אינטראקטיבי ומעניין. טיפ, כדאי לכלול מוזיקה בסרטון אם אפשרי, או ברקע האתר. 

כאשר בניית אתרים וירטואליים על הפרק, חשוב לכלול תמונות וסרטונים באיכות גבוהה של הנכס או המתחם. כמו כן, הוסיפו מפה אינטראקטיבית של הנכס או המתחם עם נקודות מפתח מסומנות, ככה תוכלו להמשיך לעניין את הגולשים תוך כדי הצגת הסיור. והכי חשוב, תכללו תצוגות 360 מעלות של הנכס מזוויות שונות, כמו גם תצוגות אוויריות מלמעלה אם אפשרי. אם אתם יכולים, השתמשו ברחפן עבור התצלומים מהסוגים האלו (מלמעלה). 

האם כל עסק צריך אתר אינטרנט הכולל סיור וירטואלי?

סיור וירטואלי יכול לשמש למטרות שונות כמו מכירת נכס, הצגת עסק או עידוד אנשים להיענות להצעה מסוימת, כאשר התשובה לשאלה הנ"ל אינה שחור ולבן. כל עסק צריך להחליט בעצמו אם הוא צריך או לא צריך בניית אתרים וירטואליים, על סמך המטרות וקהל היעד שלו. אם נבנה עם סיור וירטואלי, האתר נותן לצופה חוויה סוחפת של חלל המשרד או המתחם, המוצרים או השירותים של החברה ועוד. 

סיורים וירטואליים משמשים בדרך כלל ככלי שיווק כדי להראות ללקוחות פוטנציאליים למה הם יכולים לצפות ממקום מסוים. הם משמשים לעתים קרובות גם עבור נדל"ן, כדי לתת לקונים פוטנציאליים חוויה סוחפת יותר של הנכס לפני שהם מבקרים בו באופן אישי. עם זאת, לא כל עסק צריך אתר אינטרנט הכולל סיור וירטואלי. ייתכן שלא יהיה צורך בסיור וירטואלי אם לעסק אין נכס פיזי להשוויץ בו, או אם אין לו משהו מרגש להציע למבקרים שמגיעים באופן אישי למתחם או למקום העסק. 

מציאת חברת בניית אתרים שיודעת ליצור סיור וירטואלי 

כאשר אתם מחפשים חברה לבניית אתרים ליצירת האתר שלכם, חשוב למצוא חברה שיודעת לעשות סיור וירטואלי באתר. זה לא משהו שכל החברות יודעות לעשות, ככה שזה משהו שחשוב מאוד לבדוק אותו מראש. אל תניחו שהחברה מתמחה בזה.

הדרך הטובה ביותר למצוא חברה שיודעת ליצור סיור וירטואלי היא, לשאול אותה על כך בשיחה הראשונה שאתם מנהלים איתה. אם היא לא יודעת על מה אתם מדברים, אז כנראה שהיא גם לא יודעת איך לעשות את זה. בסופו של יום, בניית אתרים וירטואליים מצריכה כלים, ידע וניסיון שאין אצל כל חברות בניית האתרים. 

Picture of חברת ירדן גרופ
חברת ירדן גרופ

גאים להוביל את ענף האינטרנט בישראל עם 800+ אתרים בבעלותנו במגוון רחב של תחומים פורטלים מובילים עם מאות אלפי גולשים, בנוסף מקדמים מגוון רחב של אתרים באמצעות קידום אורגני, מומן, וקניית קישורים

להזמנת קישורים ותוכן אונליין
לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:
מבצע מיוחד לבאים דרך האתר
בניית אתר תדמית
בניית אתר תדמית

מהו אתר תדמית כשמדובר בתדמית של בית עסק, לא מדובר רק על אתר יפה ומעניין ברמה העיצובית, אלא אתר מתוכנן היטב עוד בשלבים המוקדמים של

דרושים בניית אתרים
דרושים בניית אתרים

בעלי עסקים שרוצים לקחת את הפרסום והשיווק של בית העסק שלכם שלב אחד קדימה? הגעתם למקום הנכון. בשורות הבאות נגע בכל הדגשים החשובים שאתם חייבים

קורס בניית אתרים בחריש

בעלי עסקים רבים כיום בוחרים להרחיב את מאמצי השיווק והפרסום שלהם לעולם הדיגיטל. מרביתם בוחרים לעשות זאת בעזרת בניית אתרים איכותיים לבית העסק. חושבים להתחיל

קורס בניית אתרים בתל-אביב

בעלי עסקים רבים כיום בוחרים להרחיב את מאמצי השיווק והפרסום שלהם לעולם הדיגיטל. מרביתם בוחרים לעשות זאת בעזרת בניית אתרים איכותיים לבית העסק. חושבים להתחיל

קורס בניית אתרים בקריות

בעלי עסקים רבים כיום בוחרים להרחיב את מאמצי השיווק והפרסום שלהם לעולם הדיגיטל. מרביתם בוחרים לעשות זאת בעזרת בניית אתרים איכותיים לבית העסק. חושבים להתחיל

קורס בניית אתרים בגדרה

בעלי עסקים רבים כיום בוחרים להרחיב את מאמצי השיווק והפרסום שלהם לעולם הדיגיטל. מרביתם בוחרים לעשות זאת בעזרת בניית אתרים איכותיים לבית העסק. חושבים להתחיל

התקשרו עכשיו!
הכירו את מערכת המתקדמת בישראל להזמנת קישורים ותוכן אונליין

רוצה שגשוג והצלחה כלכלית

אנחנו מדברים תוצאות - לידים לעסק שלך!

מלאו פרטים בטופס וקבלו ייעוץ ראשוני ללא עלות.

הצוות שלנו כאן עבורך