קידום אונליין לעסקים – על הנפח של קידום אונליין בעולם שיווק ופרסום העסקים בימינו  וכיצד קידום אונליין תפס מקום כה גדול בעולם זה

מה בעמוד זה?

עולם הקידום של עסקים וחברות, כלומר עולם השיווק והפרסום הינו עולם אשר היה קיים מאז ומתמיד. העקרון תמיד היה פשוט מאוד וזהה – בעלי עסקים, חברות, ספקי שירות, או אנשים אשר היו מעוניינים למכור מוצר כלשהו, הבינו כי הדרך הפשוטה והחשובה ביותר על מנת להגדיל את פעילות העסק שלהם ובסופו של דבר לייצר הכנסה כספית גבוהה יותר הינה – קידום העסק שלהם על מנת להגיע ולהשיג קהל לקוחות פוטנציאלי חדש עבור אותו העסק.

קידום עסקים אז ועד היום

השיטות ששלטו בעולם טרם כניסת רשת האינטרנט ותפיסת האינטרנט והרשתות החברתיות ככלי מרכזי וכל כך משמעותי בחיים שלנו, שיטות הפרסום והקידום של עסקים היו פיזיים והדרכיםקידום ושיווק עסקים נהפך להיות תחום דיגיטלי כמעט לחלוטין, וקידום אונליין הפך להיות הנפוץ ביותר והפופולארי ביותר בימינו אנו. הנפוצות ביותר מבינהן (חלק מהדרכים הללו עדיין קיימות כיום אך בעצימות ופופולאריות נמוכה יותר) – שלטי חוצות במקומות הומי אדם וכבישים ראשיים, חלוקת עלונים ופלאיירים במקומות ציבוריים, פרסומות ורכזות בערוצי הטלוויזיה הנבחרים ובשעות הפריים טיים, כרזות ומודעות בעיתונים וכתבי עת, ועוד.

אולם כיום, קידום ושיווק עסקים נהפך להיות תחום דיגיטלי כמעט לחלוטין, וקידום אונליין הפך להיות הנפוץ ביותר והפופולארי ביותר בימינו אנו.

היום יש שיטות רבות לבצע קידום אונליין עבור העסק שלנו. למעשה, כדי שנוכל להבין איזו שיטת או אילו שיטות קידום מתאימות עבור העסק שלנו יש כמה דברים שחשוב לדעת, או יותר נכון כמה שאלות שכדאי לשאול!

  1. באיזה תחום העסק שלכם עוסק? העיקרון הבסיסי עליו שיווק אונליין מבוסס הוא קהל היעד שלנו, כלומר המוצרים והשירותים אותם אנחנו מספקים לקהל הלקוחות שלנו. הרי יש הבדל בין חנות אופנה אונליין לבין מרפאה וטרינרית. לכן, לפני שאתם מחליטים איפה את משווקים את העסק שלכם ואיך בדיוק אתם עושים את זה, אתם צריכים לדעת איפה הקהל שלכם נמצא. זה הבסיס.
  2. מה המתחרים שלכם עושים- עיקרון נוסף עליו מבוסס שיווק אונליין, הוא ייחודיות. אנחנו לא רוצים לעשות מה שאחרים עושים. אנחנו רוצים לעשות מה שייחודי לנו. איך נעשה את זה? נבין קודם כל במה אנחנו שונים, במה אנחנו מיוחדים ולפי זה נוכל לייצר אסטרטגיה שיווקית ייעודית לנו.
  3. מה היתרונות והחסרונות של כל שיטת שיווק – עיקרון נוסף עליו מבוססת שיטת השיווק אונליין, הוא ידע. ככל שנבין יותר על מה מדובר ונצליח ללמוד מה היתרונות אל מול החסרונות של כל שיטת שיווק, ככה הסיכוי שאסטרטגיית השיווק שלנו תעבוד עולה.

קידום אונליין – כיצד קידום אונליין תפס והחליף את שיטות הפרסום והשיווק הישנות, ומהן היתרונות של קידום אונליין עבור עסקים, בפרט עבור עסקים קטנים –

הסיבה לכך שקידום אונליין, ושיווק דיגיטלי של עסקים הפך להיות שיטת הפרסום הנפוצה ביותר בימינו אינה סתמית. בשנים האחרונות ניתן לראות מעבר של כל העולמות לעולם האינטרנטיש שיטות רבות לבצע קידום אונליין עבור העסק שלנו. למעשה, כדי שנוכל להבין איזו שיטת או אילו שיטות קידום מתאימות עבור העסק שלנו יש כמה דברים שחשוב לדעת, או יותר נכון כמה שאלות שכדאי לשאול! והעולם הדיגיטלי.

כך למשל כיום, אין צורך ממשי לצאת מהבית על מנת לבצע קניות ורכישות שונות, שכן עולם המחסר והקניות הפך להיות דיגיטלי ואינטרנטי כמעט כולו. על פי מחקר אשר בוצע ברחבי ארצות הברית, 70 אחוזים מתושבי המדינה אשר השתתפו בסקר העידו כי הם מבצעים לפחות חלק מהקניות השבועיות שלהם דרך האינטרנט, או שהם היו מעוניינים להתחיל לבצע את הקניות השבועיות שלהם בדרך זו.

בשל מעבר עולם המסחר והקניות מעולם פיזי שבו היה עלינו לצאת ולהגיע אל החנות עצמה אל עולם שהכל קורא ומתרחש בו בטלפונים הניידים ובמחשבים, בעלי עסקים וחברות הבינו שבמדיה זו עליהם גם לפרסם ולשווק את עצמם. כלומר, הלקוחות הפוטנציאליים שאתם מחפשים להוסיף  לעסק שלכם ובעזרתם להגדיל את מחזור ההכנסה שלכם נמצאים ברשתות החברתיות ובמנועי החיפוש השונים, ועל כן קידום אונליין של העסק שלכם הינו הפתרון המתאים ביותר והחשוב ביותר עבורכם.

מהן היתרונות של קידום אונליין באינטרנט של עסקים לעומת שיטות קידום ושיווק אחרות?

בסופו של דבר, קידום אונליין הוא דבר פשוט אשר לא מצריך משאבים רבים בכלל. אם בעבר צוותי שיווק ופרסום של חברות העמידו מאות אנשים בתפקידים שונים, וספקים שונים אשר עבדוהלקוחות הפוטנציאליים שאתם מחפשים להוסיף  לעסק שלכם ובעזרתם להגדיל את מחזור ההכנסה שלכם נמצאים ברשתות החברתיות ובמנועי החיפוש השונים, ועל כן קידום אונליין של העסק שלכם הינו הפתרון המתאים ביותר והחשוב ביותר עבורכם. כולם לטובת אותה מטרה, אזי שקידום אונליין הוא תחום זול, אשר ניתן לביצוע על ידי מספר בודדים, ואפילו בצורה עצמאית לגמרי. כך למשל מספר ג'וש, בעל חנות למכשירים סלולריים בארצות הברית: "נחשפתי במהלך השנה האחרונה לקורס דיגיטלי אשר מלמד כיצד לשווק את העסק שלי בצורה דיגיטלית ולעשות קידום אונליין לעסק שלי.

מעבר לכך שמדובר בקורס קל אשר ניתן ללמידה על ידי כל אחד, שמחתי לגלות שהטיפים והצעדים שלמדתי אכן ניתנים ליישום ורלוונטיים ביותר עבור כל עסק או בעל חברה אשר מעוניין לקדם את העסק שלו ולהגדיל את ההכנסות. בתוך שלושה חודשים מאז שהתחלתי לעשות קידום אונליין לעסק שלי, הגדלתי ב160 אחוזים את ההכנסה החודשית שלי, זאת נכון לחודש האחרון."

ישנה נטייה בקרב הציבור לחשוב שקידום אונליין ושיווק עסקים דיגיטלי הינם תחומים פשוטים אשר אין להשקיע על מנת לבצע אותם, אך כאמור מדובר בטעות. במידה שאתם מעוניינים להתחיל לקדם ולשווק את העסק או המוצר שלכם בצורה דיגיטלית, אנחנו ממליצים לכם לבחור את אחד מתוך שתי האופציות הבאות – לבחור קורס אונליין אשר מלמד את תחום השיווק הדיגיטלי והקידום אונליין, או לשכור את השירותים של חברת צד שלישי אשר עוסקת בקידום אונליין ושיווק עסקים בצורה אינטרנטית ודיגיטלית.

כיצד עלי לבחור אדם או חברה אשר יסייעו לי לעשות קידום אונליין לעסק שלי?

בסופו של דבר, ניתן להקביל את בחירת חברת צד שלישי אשר תסייע ותלווה אתכם בכל הנוגע לשיווק העסק שלכם בצורה אינטרנטית לבחירת רופא או עורך דין. כפי שלא תבחרו עורך דין ללאישנה נטייה בקרב הציבור לחשוב שקידום אונליין ושיווק עסקים דיגיטלי הינם תחומים פשוטים אשר אין להשקיע על מנת לבצע אותם, אך כאמור מדובר בטעות. במידה שאתם מעוניינים להתחיל לקדם ולשווק את העסק או המוצר שלכם בצורה דיגיטלית, ניסיון בתחום, כך מומלץ וחשוב לבחור את חברת השיווק או איש השיווק אשר מגיעים עם רקע רב בתחום ועם ניסיון בעולמות השיווק והפרסום.

בנוסף לכך, כאשר אתם מתחילים את תהליך השיווק והפרסום הדיגיטליים, מומלץ וחשוב לבנות אסטרטגיה מקיפה לשיווק העסק תוך כדי הצבת מטרות ויעדים אליה אתם מעוניינים להגיע בעקבות השיווק הדיגיטלי. האם אתם מעוניינים להגדיל את מאגר הלקוחות הקיימים שלכם? האם אתם מעוניינים לשמור על מאגר הלקוחות הקיים בתור מאגר לקוחות נאמן למוצר שאתם מספקים? או אולי אתם מעוניינים להגדיל ולטייב את הקשר הבין אישי שלכם עם הלקוחות הקיימים כיום בעסק? כל השאלות הללו הינן מטרות ויעדים שניתן להציב טרם התחלת תהליך השיווק והפרסום הדיגיטליים.

על כן, חשוב מאוד לוודא כי חברת השיווק או הפרסום שתבחרו בה הינה חברה אשר עובדת בצורה אסטרטגית, תוך כדי הצבת מטרות, השיגים, ויעדים שונים, על מנת שתהליך הקידום האינטרנטי שתבצעו יהיה הטוב ביותר והמועיל ביותר עבורכם.

דבר נוסף – תחום הקידום האינטרנטי והקידום הדיגיטלי הינו תחום מורכב אשר כולל מדיות שונות ואפשרויות שונות על מנת לפרסם ולשווק את העסק שלכם – ישנן רשתות חברתיות שונות, מנועי חיפוש, קידום אורגני או ממומן של אתרים ועמודים, בניית אתרים לצרכים שונים, ועוד.

אנו ממליצים לכם לקרוא על סוגי השיווק והפרסום השונים, על מנת להבין כמה שאפשר מהי שיטת או דרך השיווק הדיגיטלית המועדפת עליכם, זה על מנת שתוכלו לבחור את חברת הפרסום והשיווק שמתמחה בתחומים אלה ותוכל לעזור לכם בתחום ספציפי זה. להלן מספר שיטות שיווק וקידום אונליין שונות.

פירוט על מספר דרכי שיווק ופרסום דיגיטליות אשר פופולאריות כיום –

  • קידום אורגני של אתר האינטרנט – בסופו של דבר, סביר להניח שיש לכם אתר אינטרנטי לעסק שלכם, שמא אחד מהצעדים הראשונים שלכם בעולם השיווק הדיגיטלי יהיו בניית אתרעל מנת להבין כמה שאפשר מהי שיטת או דרך השיווק הדיגיטלית המועדפת עליכם, זה על מנת שתוכלו לבחור את חברת הפרסום והשיווק שמתמחה בתחומים אלה ותוכל לעזור לכם בתחום ספציפי זה. להלן מספר שיטות שיווק וקידום אונליין שונות אינטרנט כזה. קידום אורגני של אתר האינטרנט הינו מושג אשר מתייחס לצעדים חינמיים אשר ניתן לבצע על מנת לגרום למנוע החיפוש גוגל להציג את אתר האינטרנט שלכם באופציות הראשונות באתר. עליכם לזכור – המיקום של אתר האינטרנט ביחס לתוצאות השונות שמופיעות, הינו קריטי ביותר עבור מספר האנשים שייחשפו לאתר שלכם, שכן אנשים נוטים לבחור את האופציות הראשונות במנוע החיפוש, ומעבר לכך, ישנה נטייה בקרב הציבור לא לסמוך על אתרי אינטרנט אשר ממוקמים נמוך ביחס לתוצאות האחרות.

מבין הצעדים השונים שתוכלו לבצע על מנת לקדם את אתר האינטרנט שלכם בצורה אורגנית – שיפור הנוחיות של האתר, שיפור אתר האינטרנט שלכם מבחינה אסטטית (צבעים, גרפיקה, וכו) התאמה של אתר האינטרנט לטלפונים הסלולריים, ועוד.

  • קידום ממומן של אתר האינטרנט – מדובר בשיטת שיווק אשר שונה והפוכה בצורה חד משמעית מהקידום האורגני. מדובר על צעד ממומן, כלומר בתשלום, אשר יכול לדחוף את אתר האינטרנט שלכם ולהשיג כניסות רבות יותר של אנשים לאתר העסקי שלכם. קידום ממומן עובד בצורה דומה מאוד למכירה פומבית – בעלי עסקים אשר מוכרים מוצר דומה יכולים להציע לגוגל או לפייסבוק סכום כסף ככל העולם רוחם, סכום כסף זה מתייחס לכמה כסף כל בעל עסק מעוניין להוציא ביום על שיווק אתר האינטרנט. מה שיקרה בסופו של דבר הוא שגוגל או פייסבוק, יקחו את אתרי האינטרנט והחברות אשר החליטו להוציא את סכומי הכסף הגדולים ביותר, וחברות אלה יקבלו את עדיפות הפרסום והקידום אונליין על בעלי העסקים האחרונים.

קידום ממומן לעומת קידום אורגני הינו קידום מהיר, אשר מניב תוצאות בצורה מהירה מאוד, ומתאים לבעלי עסקים וחברות אשר לא מעוניינים לחכות זמן רב (זמן אשר נחוץ בתהליך הקידום האורגני על מנת להניב תוצאות) ומעוניינים לראות את התוצאות של השיווק והפרסום הדיגיטליים לעסק שלכם כבר בזמן המיידי. אך לעומת זאת, קידום ממומן מהווה תחרות קשה, זאת בשל ריבוי העסקים אשר מוכרים את אותו המוצר ומעוניינים בשיטת שיווק זו.

שיווק אונליין כמה כסף זה אמור לעלות לי?גוגל או פייסבוק, יקחו את אתרי האינטרנט והחברות אשר החליטו להוציא את סכומי הכסף הגדולים ביותר, וחברות אלה יקבלו את עדיפות הפרסום והקידום אונליין על בעלי העסקים האחרונים. קידום ממומן לעומת קידום אורגני הינו קידום מהיר, אשר מני

העלות החודשית עבור שיווק אונליין משתנה ותלויה במגוון של קריטריונים. למשל, הערוץ השיווקי אותו נבחר משפיע על המחיר של שיווק אונליין, שכן קיימות שיטות שיווק זולות יותר בהשוואה לשיטות שיווק יקרות יותר. בנוסף, רמת הגמישות של האסטרטגיה השיווקית אותה נבחר, משפיע גם כן על המחיר הסופי, שכן אם משנים אותה, הרבה פעמים זה יכול להוזיל או לייקר את המחיר. בגדול, רוב העסקים בישראל משקיעים סכום שנע בין 5,000-50,000 בשיווק אונליין. כעת, כל שנותר לכם הוא למצוא את איש השיווק הרלוונטי לכם, לבנות אסטרטגיה שיווקית מנצחת ולצאת לדרך.

חברת ירדן גרופ
חברת ירדן גרופ

גאים להוביל את ענף האינטרנט בישראל עם 800+ אתרים בבעלותנו במגוון רחב של תחומים פורטלים מובילים עם מאות אלפי גולשים, בנוסף מקדמים מגוון רחב של אתרים באמצעות קידום אורגני, מומן, וקניית קישורים

להזמנת קישורים ותוכן אונליין
לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:
מבצע מיוחד לבאים דרך האתר
פרסום עסקים בחריש

על מנת לפרסם עסקים צריך להכיר את פלטפורמות הפרסום השונות. כיום אחת מפלטפורמות הפרסום המרכזיות היא האינטרנט. על פרסום עסקים בחריש באינטרנט נרחיב במאמר הבא. 

פרסום עסקים בעומר

על מנת לפרסם עסקים צריך להכיר את פלטפורמות הפרסום השונות. כיום אחת מפלטפורמות הפרסום המרכזיות היא האינטרנט. על פרסום עסקים בעומר באינטרנט נרחיב במאמר הבא. 

פרסום עסקים בתל-אביב

על מנת לפרסם עסקים צריך להכיר את פלטפורמות הפרסום השונות. כיום אחת מפלטפורמות הפרסום המרכזיות היא האינטרנט. על פרסום עסקים בתל-אביב באינטרנט נרחיב במאמר הבא. 

פרסום עסקים ביפו

על מנת לפרסם עסקים צריך להכיר את פלטפורמות הפרסום השונות. כיום אחת מפלטפורמות הפרסום המרכזיות היא האינטרנט. על פרסום עסקים ביפו באינטרנט נרחיב במאמר הבא. 

פרסום עסקים בקריות

על מנת לפרסם עסקים צריך להכיר את פלטפורמות הפרסום השונות. כיום אחת מפלטפורמות הפרסום המרכזיות היא האינטרנט. על פרסום עסקים בקריות באינטרנט נרחיב במאמר הבא. 

פרסום עסקים בשוהם

על מנת לפרסם עסקים צריך להכיר את פלטפורמות הפרסום השונות. כיום אחת מפלטפורמות הפרסום המרכזיות היא האינטרנט. על פרסום עסקים בשוהם באינטרנט נרחיב במאמר הבא. 

התקשרו עכשיו!
הכירו את מערכת המתקדמת בישראל להזמנת קישורים ותוכן אונליין

רוצה שגשוג והצלחה כלכלית

אנחנו מדברים תוצאות - לידים לעסק שלך!

מלאו פרטים בטופס וקבלו ייעוץ ראשוני ללא עלות.

הצוות שלנו כאן עבורך