איך הכי נכון לבצע מהלכי פרסום נדלן

מה בעמוד זה?

פרסום נדלןאיך הכי נכון לבצע מהלכי פרסום נדלן

כל סוג של פרסום חייב להיות מותאם בדיוק לתחום המדובר ולעסק או המוצר הספציפי. כיום קיימים לא מעט אפיקי פרסום ושיווק שמי שמחליט איזה מהם יהיה הכי מתאים לכל קמפיין שיווק אלה אנשי מקצוע מהתחום שיידעו בדיוק איזה מסלול יהיה הכי נכון ומתאים עבור כל מקרה וחשוב מכך – איזה מסלול או אפיק יהיה זה שיניב את התוצאות שבעל העסק מצפה להן או מציב לעצמו. כאשר מדוב בעולם הנדלן צריך לחשוב על דרכים שיתאימו לנכס המדובר.

 

מה כל כך מיוחד בתחום של פרסום נדלן?

אי אפשר להשוות בין מוצרי עולם הנדלן לבין מוצרים אחרים שקשורים לעסקים מתחומים אחרים. כל מוצר נדלני הוא בעל ערך גדול מאד של כמה מאות אלפי שקלים ואפילו יותר מזה ולכן מערך הפרסום של מוצרי עולם הנדלן צריך להתאים לקהל היעד שיכול לעמוד בסכומים שכאלה וכמובן מחפש את הפתרונות שעולם הנדלן מספק. פרסום נדלן חייב להתבצע על ידי מי שמומחה בתחום ובקיא בו על מנת להגיע לקהל היעד הדרוש ולעמוד המטרות שמציבים.

 

מה יכול להיכלל בתחום של פרסום נדלן?

יש לא מעט סוגים של נכסי נדלן שיצטרכו ערוצי שיווק מותאמים אישית – דירות או בתים להשכרה ומכירה, שטחי נדלן שמיועדים למסחר, עסקים או תעשייה, קרקעות חקלאיות שעומדות בפני הפשרה או קבוצות רכישה שמיועדות לקהלי יעד מסוימים. כמובן שכל פעולה של פרסום נדלן חייבת גם להתחשב באזור הגאוגרפי שבו מדובר, שכן נכס נדלני יהיה קשור לסביבה שבה הוא ממוקם ויש חשיבות מבחינת הלקוחות למיקום של הנכס.

מי מוסמך לפרסם נכסי נדלן?

אם חשוב לפנות אל אנשי מקצוע שיש להם ניסיון וידע רב ככל האפשר בכל מה שקשור לפרסום ושיווק באופן כללי – הרי שאם מדובר בתחום של פרסום נדלן יש חשיבות לאנשי מקצוע שמתמחים בתחום הספציפי הזה. מכיוון שכאמור מדובר במוצרים בעלי שווי כספי גבוה במיוחד צריך לדעת איך לפנות לתהליך הפרסום, איך למקד אותו בדרך הכי טובה ונכונה וכמובן למצוא את הפלטפורמות שהכי מתאימות לפרסם בהן. רק מי שבקיא ומנוסה בתחום יוכל לעשות את זה.

 

איך מזהים מודעות של פרסום נדלני?

כל מי שגולש ברשת האינטרנט או מעורב בפרופיל האישי שלו ברשתות החברתיות לבטח נתקל לא פעם במודעות שהן פרסום נדלן. ייתכן שהמודעה תגיע בעקבות מעורבות של הגולש בקבוצות או פורומים שעוסקים בנדלן אזורי או שקשור לתחומי עניין שלו, אם הם קשורים בנדלן. המודעה יכולה להיות קשורה לפרסום של פרויקט חדש או שהמודעה יכולה גם להכיל שדות שבהם הגולש יכול למלא פרטים על מנת שיחזרו אליו וייתנו לו פרטים נוספים שמעניינים אותו.

 

אילו פלטפורמות מתאים לפרסום נכסי נדלןאילו פלטפורמות מתאים לפרסום נכסי נדלן?

רק לאחר חשיבה מעמיקה אפשר להבין איזו פלטפורמה תהיה המתאימה ביותר לפרסום מודעות שקשורות לנושאי נדלן. אם מדובר בדירות למכירה או השכרה יכול להיות שהפרסום שהכי יתאים יהיה מודעות בעיתונות המקומית. אם מדובר בשטח חקלאי שעומדים להפשיר ולהקים עליו מבנים למגורים או לתעשייה, יתכן שהכיוון הכי מתאים של פרסום נדלן יהיה דרך מודעות ממומנות בפייסבוק עבור גולשים שמביעים עניין בתחום זה ומגלים בו מעורבות.

 

פרסום מותאם לכל מקרה ומקרה

בעולם הפרסום הדיגיטלי ממילא אחד הנושאים החשובים הוא ההתאמה האישית של דרך הפרסום ואפיקי השיווק לכל לקוח, לכל עסק ולכל מוצר או שירות. כאשר מדברים על פרסום נדלן עניין זה מקבל משנה חשיבות בשל המוצרים היוקרתיים וסכומי הכסף שבהם מדובר. מכיוון שפילוח מדויק יעלה את העובדה שקהל היעד כולל אנשים אמידים שיש ברשותם ממון רב – הרי שצריך להבין מה הדרך הנכונה ביותר לפנות אליהם בשפה שיווקית משכנעת.

 

מי יכול לעזור לפרסם נדלן?

בעולם הפרסום בדיגיטל וברשת האינטרנט יש לא מעט אנשי מקצוע שאפשר וכדאי להיעזר בהם בכל צורך לפרסם, לשווק או לקדם עסקים כאלה ואחרים. כאמור – אם מדובר על פרסום נדלן חשוב למצוא אנשי מקצוע שיש להם ניסיון בתחום הספציפי הזה והם יכולים להראות תוצאות טובות וחיוביות לקמפיינים בנושאי נדלן שהם כבר ביצעו בעבר. אם יש קולגות או אנשי עסקים מוכרים מעולם הנדלן – מומלץ להתייעץ איתם או לשמוע מהם עם מי הם עבדו ויש להם המלצות

איך בוחרים איש מקצוע נכון?

מהסיבות שפורטו – כעת קל יותר להבין מדוע חשוב לפנות אל איש מקצוע מהעולם של פרסום נדלן ולהיעזר בשירותיו כאשר יש צורך בשירות כזה. כעת נשאלת השאלה איך נחשפים לאנשי מקצוע אלה וחשוב מכך – איך בוחרים. המלצות של עמיתים או קולגות יכולות לסייע מאד וכמובן שחשוב לבקש מאיש המקצוע לספק הוכחות לקמפיינים שהוא הקים עבור הלקוחות שלו או לנכסים דיגיטליים שהוא הקים עבורם ומספקים עבורם את התוצאות שהם קיוו להן מבחינת הלקוחות והעוקבים.

 

התהליך של פרסום נכסים נדלניים

בדומה לתהליך של קביעת אסטרטגיית שיווק של מוצרים או נושאים אחרים – כך בעולם הנדלן ולשם פרסום נדלן יש לבצע תהליך שיהיו בו כמעט אותם השלבים – אפיון מדויק של קהל היעד והמיקום הגאוגרפי, בחירה של הדרך הנכונה ביותר לבצע את מהלכי הפרסום, קביעת השפה שבה נוקטים וכמובן בחירה של אלמנטים גראפיים שמתאימים לדרך הפרסום ויהפכו את המודעות לקלילות, קריאות וכאלה בעלות אופי משכנע ככל האפשר.

 

החשיבות של פרסום מדויק ומקצועי

אין זה פשוט לשכנע אנשים לפתוח את הכיס ולשלם סכומי כסף גבוהים במיוחד של מאות אלפי שקלים ואפילו יותר מזה. צריך פנייה אישית מקצועית, משכנעת וממוקדת על מנת לוודא שאכן זה קורה והפרסום משיג את התוצאות שלו – רישום להרצאה, הגעה למפגש מתעניינים או כמובן העברת תשלום ראשוני עבור השתתפות בפרויקט זה או אחר של נכס נדלני. ברגע שזה מצליח – אפשר להיות סמוכים ובטוחים שאכן מי שעושה את זה הוא איש מקצוע שיודע מה לעשות.

הסיפוק שחשים כשמשיגים תוצאות

אין כמו התחושה של שמחה וסיפוק שחשים כאשר משימה לא פשוטה מצליחה וכאשר משיגים את התוצאות המאתגרות שהוצבו. יש שמחה שקשורה לכמה רבדים של הפרויקט – הרובד הראשון הוא זה שקשור בבחירה של איש המקצוע שכעת ברור שעמד בציפיות והצליח להשיג את מה שהוחלט עליו, יש סיפוק רב על כך שיש לקוח שמאמין בפרויקט ומוכן לשלם תמורתו ממיטב כספו וכמובן שברגע שיש מתעניין אחד – קל יותר לשכנע אנשים נוספים מקהל היעד להצטרף גם הם.

 

פרסום בתחום הנדלן – עבודה קשה שלבסוף יש בה רגיעה!

יש הרבה מה לעשות כאשר מתכוננים לקראת מהלך של פרסום פרויקט נדלני ולכן עצם הפרסום עצמו הוא בעצם רק שלב ביניים בתהליך כולו. גם אחרי שהפרסום יוצא לפועל צריך לבצע ניתוחים ולוודא שאכן מתקבלות התוצאות הרצויות. במידה ולא – מבצעים את השינויים הנדרשים שבעזרתם אפשר יהיה לקוות לאותן תוצאות. לאחר שהפרויקט מסתיים – ברוב המקרים אפשר יהיה לסכם אותו בהצלחה ולדעת שאכן התוצאות המיוחלות והרצויות הושגו למרות הקושי והאתגר.

Picture of חברת ירדן גרופ
חברת ירדן גרופ

גאים להוביל את ענף האינטרנט בישראל עם 800+ אתרים בבעלותנו במגוון רחב של תחומים פורטלים מובילים עם מאות אלפי גולשים, בנוסף מקדמים מגוון רחב של אתרים באמצעות קידום אורגני, מומן, וקניית קישורים

להזמנת קישורים ותוכן אונליין
לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:
מבצע מיוחד לבאים דרך האתר
פרסום עסקים בחריש

על מנת לפרסם עסקים צריך להכיר את פלטפורמות הפרסום השונות. כיום אחת מפלטפורמות הפרסום המרכזיות היא האינטרנט. על פרסום עסקים בחריש באינטרנט נרחיב במאמר הבא. 

פרסום עסקים בעומר

על מנת לפרסם עסקים צריך להכיר את פלטפורמות הפרסום השונות. כיום אחת מפלטפורמות הפרסום המרכזיות היא האינטרנט. על פרסום עסקים בעומר באינטרנט נרחיב במאמר הבא. 

פרסום עסקים בתל-אביב

על מנת לפרסם עסקים צריך להכיר את פלטפורמות הפרסום השונות. כיום אחת מפלטפורמות הפרסום המרכזיות היא האינטרנט. על פרסום עסקים בתל-אביב באינטרנט נרחיב במאמר הבא. 

פרסום עסקים ביפו

על מנת לפרסם עסקים צריך להכיר את פלטפורמות הפרסום השונות. כיום אחת מפלטפורמות הפרסום המרכזיות היא האינטרנט. על פרסום עסקים ביפו באינטרנט נרחיב במאמר הבא. 

פרסום עסקים בקריות

על מנת לפרסם עסקים צריך להכיר את פלטפורמות הפרסום השונות. כיום אחת מפלטפורמות הפרסום המרכזיות היא האינטרנט. על פרסום עסקים בקריות באינטרנט נרחיב במאמר הבא. 

פרסום עסקים בשוהם

על מנת לפרסם עסקים צריך להכיר את פלטפורמות הפרסום השונות. כיום אחת מפלטפורמות הפרסום המרכזיות היא האינטרנט. על פרסום עסקים בשוהם באינטרנט נרחיב במאמר הבא. 

התקשרו עכשיו!
הכירו את מערכת המתקדמת בישראל להזמנת קישורים ותוכן אונליין

רוצה שגשוג והצלחה כלכלית

אנחנו מדברים תוצאות - לידים לעסק שלך!

מלאו פרטים בטופס וקבלו ייעוץ ראשוני ללא עלות.

הצוות שלנו כאן עבורך