פרסום באינטרנט לעסקים קטנים

מה בעמוד זה?

פרסום באינטרנט לעסקים קטנים נעשה טוב יותר כך.עסק קטן בנוי בסופו של דבר על הקהל הנאמן אשר מגיע אליו. אלו הם אנשים המעדיפים חברה כזאת או אחרת שוב ושוב על פני מותגים מוכרים. זוהי מערכת יחסים בין לקוח למוכר שמבוססת על שילוב בין איכות המותג לבין איכות העסק. לכן פעמים רבות ישנה מחשבה כי טוב לעסק עם קהל הלקוחות הקטן שלו. אך יש לדעת כי דווקא במקרה זה ההיפך הוא הנכון. המאמר הבא מבקש לעסוק בנושא של פרסום באינטרנט לעסקים קטנים.

היתרון בפעולה בתוך הזירה הדיגיטאלית נמצא בכך שהיא מסוגלת להכיל אנשים ועסקים מכול הסוגים. הפעולה שלה מתבססת בעיקר על כלים קלים לשימוש ונועדה להיות נגישה מבלי שהבדלי מיקום או זמן יוכלו להעיק. כך זהו מקום אשר גם קטנים וגם גדולים יכולים לצמוח בו. בשנים האחרונות נוצרה בתוך האינטרנט תופעה של ממש, הצלחה בעזרת פעולות נכונות.

 

פרסום לעסקים קטנים הוא צורך נפוץ עבור חברות רבות. אתה צריך להיות יצירתי כשזה מגיע לפרסום, כי התקציב שלך לא הולך להיות גדול כמו שאר העסקים הגדולים. ישנן אסטרטגיות רבות ושונות בהן תוכל להשתמש כדי לפרסם את החברה שלך, אך אחת הנפוצות שבהן היא השימוש בגוגל. סוג זה של פרסומת מופיע בדפי תוצאות של מנועי החיפוש ובאתרים ברחבי האינטרנט. עם זאת, חשוב שלא תבזבז יותר מדי על פרסומות, מכיוון שהדבר עלול להוביל לפשיטת רגל אם נעשה בו שימוש נרחב מדי או לא מנוטר בקפידה. אל לנו לחשוב על כותבי האתרים המלאכותיים האלה כתחליף לכותבים אנושיים. הם פשוט מספקים סיוע לכותבי התוכן על ידי היפטרות מחסימת הכותבים ויצירת רעיונות לתוכן.

במצב שבו יש עסק קטן, הפרסום נעשה לרוב דרך שיטת פה לאוזן או דרך מדיה חברתית. עם זאת, יותר ויותר עסקים מסוימים משתמשים בשיווק דיגיטלי כדי לפרסם ולקדם את החברה והמוצרים שלהם.

כמה יתרונות של שיווק דיגיטלי כוללים:

  1. מעקב אחר מידת היעילות של המודעות שלך.
  2. מיקוד לנתונים דמוגרפיים ספציפיים באמצעות מודעות רלוונטיות.
  3. עלויות נמוכות יותר לחברות קטנות יותר.
  4. מעורבות מוגברת של לקוחות באמצעות הודעות מותאמות אישית שצצות על המסך – לעומת שלטי חוצות מסורתיים.

יתרונות הפרסום לעסקים קטנים

העסקים הקטנים עשויים לפעמים להתעלם מהצורך שלהם בפרסום. אבל זה לא חייב להיות ככה, כאשר אתה משקיע בפרסום, אתה תראה החזר על ההשקעה שלך. פרסום הוא דרך מצוינת לבעלי עסקים קטנים להוציא את שמם וליצור לעצמם קהל גדול יותר. לפניכם כמה סוגים שונים של פרסומות שיכולות לעבוד היטב עבור עסקים קטנים:

– פרסום מקוון: פרסום מקוון יכול להופיע בכל אתר אינטרנט או רשת מדיה חברתית ויגיע ליותר אנשים מכל צורת פרסום אחרת. ישנן דרכים רבות לפרסום מקוון, כמו קניית מודעות בגוגל או בפייסבוק, מודעות קופצות ועוד.

בעולם המודרני, לא מספיק שיש רק מוצר או שירות טובים. שיווק ופרסום בצורה הנכונה הם חיוניים להצלחה של עסק קטן. זה כולל במדיה החברתית, במדיה המודפסת, בחנות פיזית או באינטרנט.

לעסקים קטנים יש משאבים מוגבלים ולכן הם לא יכולים להסתפק בקמפיינים פרסומיים. עם זאת, עדיין יש דרכים לפרסם ביעילות עבור העסק הקטן שלך מבלי לבזבז את הכסף.

הנה כמה טיפים שיעזרו לך להתחיל:

  1. השתמש בערוצי מדיה חברתית כראוי – ניתן להשתמש בפייסבוק לבניית מודעות למותג וניתן להשתמש ב-גוגל כדי למקד לשווקים ספציפיים.
  2. ודא ששם העסק של האתר שלך רשום כראוי במנועי החיפוש.
  3. שימו לב מה הלקוחות שלכם רוצים – נסו דברים חדשים.

עסקים קטנים אינם מסוגלים לתת את אותה רמת פרסום כמו עמיתיהם הגדולים יותר, ולכן הם פונים לרוב לשיטות לא שגרתיות כדי להעביר את המסר שלהם החוצה. השיטות הנפוצות ביותר כוללות פה לאוזן, מדיה חברתית ושיווק מפה לאוזן זה בחינם אבל לוקח הרבה זמן להפיץ את החדשות על העסק. פרסום ברשתות חברתיות יכול להיעשות במהירות ובזול, אך עשוי להיות לא יעיל כמו מודעות מיושנות. שיווק גרילה הוא דרך שיווק בתקציב קטן על ידי יציאה מחוץ לקופסה ושימוש בטקטיקות כמו אמנות רחוב או תצוגות חלונות.

ההבדל בין פרסום עסק קטן לעסק גדול

ההבדל בין פרסום עסק קטן לעסק גדול

פרסום לעסקים קטנים שונה מפרסום לחברות גדולות. קשה יותר לשים לב לקהל היעד שלך כאשר אתה מפרסם בקנה מידה קטן יותר. מאמר זה נועד לספק כמה טיפים כיצד לפרסם את העסק הקטן שלך כדי לקבל תשומת לב לקהל היעד שלך.

הדבר החשוב ביותר בפרסום לעסקים קטנים הוא שהוא צריך להיות מותאם אישית וממוקד כדי להתבלט. כשאתה מפרסם, חשבו מה ימשוך הכי הרבה אנשים בתוך הנישה שלכם ותתקדמו משם. עסקים קטנים כיום משקיעים יותר ויותר במדיה החברתית כדי להגיע לקהל היעד שלהם. כיום, עסקים קטנים פונים לפלטפורמות מדיה חברתית, כאשר הפופולריות ביותר הן פייסבוק, אינסטגרם .הסיבה העיקרית לכך היא כי הפלטפורמות הללו מציעות דרכים זולות להגיע לקהל היעד שלהן. פרסום הוא כלי מרכזי לעסקים קטנים להוציא את שמם ולבנות בסיס לקוחות. חברות קטנות צריכות לגרום למודעות שלהן לבלוט לקהל ולקבל תשומת לב.

לעסקים קטנים יש חשיבות רבה להיעזר מקצועית בקמפיינים פרסומיים, כי זה המקום בו הם צפויים להיכשל. ישנן דרכים רבות לקבל עזרה מקצועית לצרכי הפרסום שלך, אחת מהן היא התקשרות עם סוכנות שבה צוות מומחה של מנהלים, מעצבים, אנימטורים, כותבים, וכו'. לעסקים קטנים יותר, לעומת זאת, לרוב אין את התקציב להרשות לעצמם צוות שיווק עם קופירייטר. במקרה זה, הם שוכרים פרילנסרים שיכולים לספק שירותי תוכן על בסיס פרויקט. בעתיד, לבעלי עסקים קטנים תהיה גישה גם לכותבי בינה מלאכותית. כותבי בינה מלאכותית אלה יוכלו להציע שירותי קופירייטינג של מודעות בקנה מידה עם פחות טעויות ויותר עקביות מאשר קופירייטרים אנושיים.

פרסום הוא הוצאה הכרחית לכל חברה. בעידן הדיגיטלי, לא מדובר רק בשלטי חוצות ומודעות טלוויזיה. פרסום יכול להתבצע על ידי הפיכת מוצרי החברה שלך לגלויים באתרי אינטרנט, פלטפורמות מדיה חברתית ומנועי חיפוש. לעסקים קטנים רבים אין מספיק משאבים להשקיע בקמפיין שיווקי או לשכור משרד פרסום מקצועי. עם זאת, ישנן כמה אסטרטגיות בתקציב נמוך שעדיין יכולות להשפיע לטובה על העסק שלך.

עסקים קטנים צריכים להתמקד ביצירת תוכן משלהם ופוסטים במדיה חברתית תוך שימוש בתוכן ויזואלי כדי למשוך את תשומת הלב של לקוחות פוטנציאליים. אפשרויות אחרות כוללות סרטוני תדמית, בלוגים בווידאו או הסכמי חסות עם חברות אחרות המכוונות לאותו בסיס לקוחות.

חשיבות הפרסום לעסקים קטנים

פרסום הוא אחד ההיבטים החשובים ביותר בשיווק. יש לזה פוטנציאל ליצור מודעות למוצר או לשירות שלך ולספר לאנשים למה הם צריכים אותו. לעסקים קטנים יכול להיות קשה להוציא את שמם עם כל משרדי הפרסום הקיימים בשוק.

ישנם שני סוגים עיקריים של אסטרטגיות פרסום המשמשות בדרך כלל עסקים קטנים בכל הקשור לשיווק:

1) אסטרטגיית פרסום ממוקד

2) אסטרטגיית מדיה חברתית

אסטרטגיית הפרסום הממוקד מתמקדת בהעברת המסר שלך בפני קהל מסוים בערוצים שונים, בעוד אסטרטגיית המדיה החברתית מתמקדת בקידום המסר שלך לקהל רחב באמצעות פלטפורמות מדיה חברתית. בעולם המודרני, נראה שתמיד יש אפליקציה חדשה. אותו דבר לגבי שיווק. יש מגוון רחב של כלים זמינים כדי לעזור לעסקים קטנים לפרסם את המוצרים והשירותים שלהם. hש מגוון רחב של פלטפורמות פרסום הזמינות לבעלי עסקים קטנים. לדוגמה, פייסבוק מציעה שירותי פרסום לבעלי עסקים קטנים שאין להם תקציב או שאינם יכולים להרשות לעצמם להוציא על האפשרויות היקרות יותר כמו גוגל.

עם כל הרעש סביב שיווק, מדיה חברתית ופרסומות, יכול להיות קשה לעסק קטן לבלוט. פרסום הוא אחד הכלים החשובים ביותר לעסק קטן. עסקים קטנים יכולים להשתמש בפרסום מקוון כדי להגדיל את בסיס הלקוחות שלהם. זוהי דרך משתלמת להגיע ללקוחות שמחפשים באופן פעיל את סוג המוצר או השירות שלך. הם יכולים גם להשתמש במודעות למנועי חיפוש כדי לעזור ללקוחות למצוא אותן באמצעות חיפושים שונים.

עסק קטן הוא עסק שמגלגל בכל שנה מחזור עסקאות של עד חמישה מיליון ₪, זאת על פי ההגדרה הרשמית של בנקים מסחריים שנמצאים בארץ. עבור רשויות המס ומשרד הכלכלה, עסק קטן הוא כזה שמחזיק במחזור מכירות של עד 20 מיליון ₪ ומעסיק לפחות חמישה עובדים, כאשר קיימת אפשרות הגדרה גם לעסק זעיר שיש לו מחזור של עד מיליון ₪ בלבד ועד ארבעה עובדים.

לכן אם אתם נמצאים בהליכים של פתיחת עסק קטן חדש, ההגדרה הרשמית שלו היא פחות חשובה כיוון שללא הליכי פרסום איכותיים ויעילים, לקוחות לא יגיעו אליכם, ומחזור העסקאות שלכם לא יגדל כפי שאתם מצפים. כדי להבין לעומק את המהות של נושא פרסום לעסקים קטנים, ריכזנו במאמר הנוכחי את כל המידע שכדאי לכל בעל עסק קטן (חדש וותיק) לדעת.

למה מומלץ לעסקים קטנים לבצע פרסום באינטרנט?

כיום שמדברים על פרסום לעסקים, הזירות הפרסומיות הבולטות ביותר הן פלטפורמות דיגיטליות שונות שנמצאות בכל רחבי רשת האינטרנט. כמובן שהמקום של פרסום אופליין כמו שלטי חוצות, עלונים, פרסומות בטלוויזיה, רדיו ועיתונים הוא עדיין רלוונטי ומומלץ תמיד – אך במקרה של פרסום לעסקים קטנים לא תמיד זה הפתרון הטוב ביותר, בעיקר בגלל העלויות של סוג פרסום כזה.

פרסום באינטרנט לעומת זאת הוא זול ואטרקטיבי יותר מבחינת עלויות, במיוחד עבור עסקים קטנים שגם כך לא מגלגלים מחזור מכירות גבוה במיוחד. כדי ששולי הרווח הסופיים יהיו כדאיים ומשתלמים עבור עסק קטן, עליו לבחון בראש ובראשונה מקומות פרסומיים זולים יחסית שיחזירו מהם את ההשקעה על הפרסום, וכזאת היא רשת האינטרנט.

כיצד תהליכי שיווק באינטרנט מתאימים לפרסום עסקים קטנים?

שיווק באינטרנט הוא שם כולל למגוון פלטפורמות וזירות דיגיטליות המאפשרות פרסום לעסקים, ביניהם ניתן למצוא פלטפורמות פופולריות כמו גוגל, פייסבוק, אינסטגרם ובשנים האחרונות גם טיקטוק שהפכה להיות רשת חברתית פופולרית מאוד בקרב קהל צעיר. כיוון שהפרסום נעשה באופן דיגיטלי בכל הזירות הללו, כך גם תהליכי השיווק עצמם נעשים אונליין באמצעות מערכות פרסום ייעודיות שפותחו על ידי אותם אתרים מוכרים.

היתרון המרכזי של שיווק ופרסום באינטרנט הוא כאמור העלות הנמוכה, זאת בהשוואה להליכים פרסום של פרסומות בטלוויזיה וברדיו שיש להן תפוצה רחבה אך עלויות גבוהות מאוד. השיווק באינטרנט מאפשר לבעלי עסקים קטנים להיות "עם אצבע על הדופק" בכל שלב בהליכי הפרסום, לעקוב אחר נתוני הפרסום בזמן אמת, להגדיר תקציב פרסום מראש ולהוריד את הפרסום מתי שיחפצו. כל אלו מציבים את דרכי הפרסום הללו בראש העדיפויות וגם הכדאיות עבור עסקים קטנים, וכך להשיג חשיפה רחבה ובעיקר טובה יותר בעלויות משתלמות. 

פרסום לעסקים קטנים באמצעות גוגל

אחת מהפלטפורמות הפופולריות לפרסום עבור עסקים היא גוגל, ענקית הטכנולוגיה האמריקאית שמפעילה מנוע חיפוש בין הפופולריים שיש בעולם, וכן מאפשרת שטח פרסומי יעיל בעל חשיפה גבוהה לבעלי עסקים ומפרסמים שונים שרוצים להגיע לקהל הרלוונטי עבור. הפרסום באמצעות גוגל נחלק לשתי אפשרויות – פרסום ממומן באמצעות מודעות פרסומיות, או פרסום אורגני שמעניק דחיפה לאתרים בתוצאות החיפוש במנוע החיפוש של גוגל.

קידום ממומן או קידום אורגני – מה עדיף יותר?

לשאלה זו אין תשובה אחת נכונה, אלא המלצה מרכזית לשלב בין שתי דרכי פרסום אלו כדי לקבל את החשיפה המתאימה, להגיע ללקוחות המתאימים ולהעלות את הסיכויים לביצוע המרה באופן מקוון. הקידום הממומן מאפשר לבעל עסקים לפרסם מודעות פרסומיות במנוע החיפוש, שאלו יופיעו באופן בולט בראש תוצאות החיפוש וכך יקבלו חשיפה גבוהה יותר. מצד שני, הפרסום הזה יכול לעלות למפרסם לא מעט כסף, במיוחד הוא הוא מפרסם עסק בתחום תחרותי מאוד. 

קידום אורגני לעומת זאת מתבצע ללא הצגת מודעות שיווקיות בגוגל, אלא מאפשר לגולשים למצוא את האתר או נכס דיגיטלי אחר של העסק בראש תוצאות החיפוש, וכך לבחור לרכוש את שירותיו/מוצריו ולמלא את המטרה של השיווק בגוגל עבור העסק. תהליך הקידום האורגני דורש זמן וסבלנות רבה, כמה חודשים בממוצע, אך מצד שני מעניק תוצאות טובות לטווח הארוך וגם מסייע לשפר את נראות ויעילות האתר/נכס דיגיטלי של העסק.

פרסום עסקים קטנים דרך רשתות חברתיות

אפשרות נוספת ופופולרית לפרסום עסקים אונליין היא באמצעות רשתות חברתיות, שאלו הן פלטפורמות בהם אנשים פרטיים מפרסמים תכנים אישיים שונים ומגוונים לקהל העוקבים שלהם. המשיכה של אנשים לנושאים שקשורים במציאות היומיומית הייתה מאז ומעולם גבוהה ומסקרנת, ולכן הרשתות החברתיות הפכו להיות כבר מזמן זירה אהודה ופופולרית בקרב צעירים ומבוגרים כאחד.

כיוון שכולם נמצאים ברשתות החברתיות בכל זמן ובכל מקום, זהו ג המקום האידאלי עבור עסקים לפרסם את עצמם, כאשר רשתות חברתיות כמו פייסבוק, אינסטגרם, טיקטוק וכו' מאפשרות זאת למפרסמים על ידי פיתוח של מערכת פרסום ייעודית ונוחה לשימוש.

פרסום באינטרנט לבד – האם זה מומלץ?

בין אם החלטתם לפרסם את העסק דרך גוגל או רשתות חברתיות, כדאי לעשות זאת בליווי מקצועי של משרד פרסום דיגיטלי. למרות שלכל אחד יש אפשרות לפרסם תכנים שיווקיים בעצמו, הודות למערכות פרסום נוחות וידידותיות, יש לקחת בחשבון מכלול של פרמטרים נוספים וחשובים שישפרו את המטרות השיווקיות של העסק.

בניית זהות אישית דיגיטאלית

הדבר השני שאנחנו מזמינים אתכם לעשות הוא ליצור אתרים אישיים לעסק ולמצור שלכם. המטרה של כלי זה הוא להעביר את המסרים והאפשרויות שלכם אל תוך העולם האינטרנטי. אנחנו כבר מזמן לא נמצאים במצב בו אלפי לקוחות מגיעים על מנת להבין מה אנחנו מוכרים. למען האמת הרי שרוב העבודה שלנו נעשית בעזרת האינטרנט שם אנחנו מסוגלים לשכנע אנשים כאלו ואחרים. אתר איכותי מסוגל בהחלט לעזור.

ישנם בעלי מקצוע ומומחים אשר כול העשייה שלהם מתרכזת בבניית אתרים איכותיים המסוגלים לקחת את העסק שלכם אל השלב הבא. ברגע שתבינו את היתרון המגיע ישירות אליכם הרי שתרצו רק להמשיך ולשפר אותו לאורך זמן. תנו לעצמכם להיות אלו הנמצאים צעד אחד קדימה ומצליחים לבסס את עצמם בתור עסק יעיל. פרסום באינטרנט לעסקים קטנים נעשה טוב יותר כך.

המקום שלכם באתרים הגדולים

כעת אנחנו רוצים להפנות את תשומת הלב שלכם לעבר שיטה אשר נחשבת כמיושנת אך עדיין עובדת באופן גורףאך פרסום באינטרנט לעסקים קטנים בצורה יעילה פשוט נעשה טוב יותר בעזרת אנשי מקצוע העוסקים בדבר למדי. אנחנו מדברים על מצב מעניין בו האתרים הגדולים מבקשים למצוא מקום להכיל דווקא את העסק שלכם. כמובן שזהו דבר המגיע עם עלות מסוימת אך הרי שיש לדעת כי אם תנצלו את הזדמנות שאת תוכלו להביא את העסק שלכם לקהל גדול יותר של לקוחות. אנחנו ממליצים לכם לעשות את הדבר.

תמורת סכום כספי מסוים גם העסק שלכם יכול להגיע לאתרים כאלו ואחרים אשר אנשים רבים מבקרים בהם. זוהי המלצה לנסות לתת לדבר סיכוי על מנת שיותר לקוחות פוטנציאליים יתקלו בעשייה שלכם. הרי שאנשים אחרים עושים זאת לפנים לכן חבל למדי כי תפספסו את האפשרות העומדת בפניכם כעת בצורה ישירה למדי.

אנשי מקצוע במיוחד בשבילכם

עכשיו מגיע הזמן הנכון להיות אלו אשר צומחים וזורחים בעזרת הצעדים אשר עברנו עליהם במאמר זה. אך פרסום באינטרנט לעסקיםלמנף את העסק שלכם למקומות אשר בעבר לא דמיינתם כי הם אפשריים במיוחד בשבילכם קטנים בצורה יעילה פשוט נעשה טוב יותר בעזרת אנשי מקצוע העוסקים בדבר. הם אלו שלמדו את התחום והם אלו המבקשים לעשות כול מה שיוכלו על מנת שבסופו של יום תוכלו להרוויח מכך לאורך זמן. אנחנו מזמינים אתכם להיות אלו החוברים לאנשים הנכונים.

בנוסף לכך זוהי הזדמנות בשבילכם לעצור לרגע את העשייה הבלתי נגמרת שלכם ולתת לאנשים אחרים להמשיך איפה שאתם הפסקתם. על ידי עשייה שכזאת תוכלו להיות אלו המגיעים למקום טוב יותר בסופו של יום. אנשים אחרים הממונים על הדבר רוצים גם הם לקבל רווחים מעשייה מסוימת. כאשר הם יפעלו למען העסק שלכם תוכלו להרגיש זאת.

לסיכום, הרי שיש לדעת כי נוצרה אפשרות מעניינית למדי המסוגלת לקחת אתכם למקום טוב בהמשך הדרך. תנו לעצמכם להתרחב עד כמה שאפשר ולהצליח למנף את העסק שלכם למקומות אשר בעבר לא דמיינתם כי הם אפשריים במיוחד בשבילכם בצורה נגישה.

כיום עסקים קטנים נמצאים בכול מקום וכעת עלינו לנסות להבין כיצד נוכל להרוויח ממצב שכזה של ריבוי דברים. אפשרות אחת היא ללמוד מדרכם של אחרים ולדעת האם הפעולות שלהם יכולות להיות ההצלחות שלנו. הרי שכעת עלינו ליצור קשר מסוים עם מומחים כאלו ואחרים אשר עיקר העיסוק שלהם הוא לשים עסקים קטנים על המפה ולהפוך אותם למצליחים ביותר. הרי שדווקא אנשים שכאלו מבקשים למצוא דרכים לגרום לכם להשיג רווחים. ההצלחה שלהם היא ההצלחה שלכם לאורך זמן.

כעת משהבנו שאנחנו נכנסים למקרה קלאסי בו עלינו להאציל סמכויות ולהיעזר באחרים אשר נמצאים לידנו הרי שיש לדעת כיצד ניתן לעשות את הדבר. ראשית עלינו להבין מהו התחום בו אנחנו מבקשים להצליח. תחום הפרסום לעסקים קטנים הוא כזה אשר מכיל בתוכו אפשרויות רבות ולכן יש לעשות בחירה יעילה בתבונה. לאחר מכן יש לנקוט בפעולה.

הזירה בה תוכלו להצליח

האפשרות לגרום לעסק שלכם להפוך לידוע בפי לקוחות שונים היא כזאת אשר יש לקחת בחשבון באופן מסוים. אנחנו מדברים על מצב מעניין בו תוכלו להביט על הדברים המתקיימים בפניכם ולדעת איזו אפשרות תתאים. כך אם אנחנו מבקשים לרגע להבין כיצד דווקא העסק שלכם יוכל לקבל פרסום רחב הרי שיש לעשות זאת בצורה מקצוענית למדי. כעת יש להבין את האפשרות הניצבת בפניכם. הרי שענף השיווק והמיתוג הוא דבר אשר קיים לו מאז ומעולם. בעלי עסקים רבים מספור הבינו כי יש להם יכולת לייצר מוצרים ושירות בצורה איכותית למדי אך הם רחוקים מיכולות הדיבור והכתיבה למען פרסום. כעת הם מבקשים להיעזר באלו שלמדו את הדבר. כך תוכלו לקבל הן כמות גדולה יותר של רווחים והן מרחב גדול יותר של אפשרויות בהמשך הדרך. העשייה שלכם תהפוך ליעילה יותר בצורה זאת.

אם אתם קוראים את המשך מאמר זה הרי שכבר החלטתם כי גם אתם רוצים ליהנות מפרסום לעסקים קטנים. על מנת שהדבר יוכל להתבצע בדרך שתהיו מרוצים ממנה אנחנו מציעים לכם לעצור לרגע ולדעת מדוע דווקא אתם מתאימים לדבר. כעת גם אתם מסוגלים בטווח הרחוק להרוויח מעשייה מסוימת. אנחנו מזמינים אתכם לצבור מידע רחב והבנה על מנת שתבצעו בחירה מושכלת בסופו של יום ולאורך זמן רחוק למדי. זהו הרגע בו ניתן להבין כי יש לחבור ליודעי דבר אשר יוכלו לעשות בשבילכם את עבודת השיווק. הם אלו שידעו מהואנשי פרסום לעסקים קטנים הם בעצם כאלו היודעים כיצד לנוע במרחב ולהפוך את עצמם לטובים יותר במיוחד בשבילכם קהל היעד של העסק שלכם, מהי הדרך הכי טובה להגיע אליו ומה נדרש כדי שתוכלו להצליח. במקום שתעשו אין ספור מעשים ותסתובבו במעגלים הרי שאתם יכולים לבצע פעולה אחת יעילה למדי. עבודה לצד אנשי מקצוע היא ללא ספק דבר בלתי נפרד מהליכה בדרך הנכונה.

כיצד נעשה הדבר?

אם אנחנו צריכים להביט על ימים עברו ולדעת כיצד נעשה שיווק אז הרי שכעת יש לדעת שהשיטות הן שונות לגמרי. מצד אחד הרי שעדיין משתמשים באמירות כאלו ואחרות אשר עובדות על לקוחות כאלו ואחרים. מצד שני ישנן שיטות דיגיטאליות אשר מגישות את התוכן על העוסק שלכם בצורה ויזואלית יעילה ואיכותית. תנו לעצמכם ליהנות מאפשרות זאת על מנת שלא תישארו מאחור ותהפכו למוגבלים.

המרחב האינטרנטי הוא המקום שבו עליכם לפעול על מנת שתוכלו להגיע למקומות רחבים ביותר. הרי שיש לדעת כי פרסומות עדיין עובדות אך יש לדעת כיצד ליצור אותן ובצורה חכמה למדי. לאורך זמן יש להבין כי זהו מסע אשר מכיל בתוכו אי אילו פעילויות המסוגלות לקדם אתכם. כעת אתם אלו המסוגלים להצליח בדרך שמתאימה לכם עד כמה שהדבר יצור רווחים בשבילכם. בתור עסק קטן הרי שאתם מוגבלים במקום מסוים. במספר המשאבים שלכם, במספר היכולות שלכם, באפשרויות שתוכלו לעשות בסופו של יום. דווקא בעזרת פרסום עסקים קטנים אתם תוכלו להתייצב בשורה אחת עם חברות שונות וגדולות יותר אשר מסוגלות להגיע להישגים. אנחנו מבינים כי אתם רוצים לשמור על ממדים פרופורציונאליים אך יש אפשרות לצמוח בצורה נכונה על ידי שיווק שעובד בצורה יעילה.

האם אתם אלו המצליחים לענות על היעדים אשר אתם מציבים על עצמכם, אם תהיו כנים הרי שיש לדעת כי התשובה לכך מסוגלת להיות לא. אין לומר את הדבר כבושה כי יש להבין שבעתיד הרחוק יותר תוכלו לגזור הישגים רחבים. עבודה בעזרת פרסום לעסקים הקטנים תוכל לתת לכם אפשרות שבעבר לא חשבתם שהיא זמינה לאנשים כמוכם.

בחירת כוח מיוחד למשימה

אנשי פרסום לעסקים קטנים הם בעצם כאלו היודעים כיצד לנוע במרחב ולהפוך את עצמם לטובים יותר במיוחד בשבילכם. העשייה שלהם בסופו של יום מסוגלת לנוע לכיוון שלכם ולשפר עשייה אשר בעבר הייתה קיימת בסטאטוס מסוים. בהמשך לכך יש להבין שבהמשך הדרך ישנה אפשרות שבה תוכלו לקבל שיווק מתאים במיוחד למוצרים שלכם. כעת כשאתם יודעים על הדבר אנחנו מציעים לכם להשתמש באפשרות זאת.

משרד פרסום משתמש בשיטות דיגיטאליות ואינטרנטיות על מנת שגם העסק שלכם יוכל להגיע לקהל פוטנציאלי. כעת אנחנו יודעים ששיטות אלו הוכיחו את עצמן כמצליחות למדי ובצורה נוחה. הבנה של עובדה זאת מסוגלת להניע אתכם בימים הקרובים לנסות את אפשרות זאת על מנת שתוכלו להצליח, חברה לפרסום עסקים קטנים היא הממונה על יצירת מיתוג נכון לסיכום, אנחנו כעת מבקשים להביא אתכם למצב בו העסק שלכם יוכל לעלות למקום טוב יותר. הדרך לשם בהחלט עוברת בעזרת פרסום ושיווק נכונים. זהו כלי שיש להשתמש בו ולנסות להבין אם זהו הדבר המסוגל להביא לכם רווחים כספיים טובים למדי.

הקמת עסק קטן בתחילת דרכו היא איננה עניין של מה כך, היא דורשת מגוון פעולות שיש לבצע על מנת למנף אתע"י פרסום עסקים קטנים אצל משווק טוב, בייחוד באופן דיגיטלי, יכול להביא לתוצאות ולהכפיל את התפתחותו של העסק פי כמה וכמה העסק ולפתח אותו. ולמעשה, באמצעות פרסום עסקים קטנים אצל משווק טוב, בייחוד באופן דיגיטלי, יכול להביא לתוצאות ולהכפיל את התפתחותו של העסק פי כמה וכמה מונים בשליש מהזמן ואף מעבר לכך. מאחר שבעל עסק קטן אשר נפתח זה עתה מצריך מבעליו המון, יש צורך לתת דגש על מגוון רחב של תחומים ולהשקיע בהם. והרי, לא משנה כמה השירות שתעניקו או העסק עצמו יהיה הנפלא ביותר, השיווק חייב להיות טוב גם הוא, ובייחוד- מדויק עבור העסק שלנו. אחרת, יהיה הרבה יותר מאתגר להגיע ליעדים האידיאליים שלנו.

יש לציין שהקמה של עסק קטן חדש דורשת תכנון ראוי עבור כל פעולות השיווק והמדיה, וזאת טרם כל פעולה אחרת. החל מלוגו מדויק וכרטיס ביקור ועד פרסום דיגיטלי, אורגני וגם ממומן ברשתות החברתיות וברשת האנטרנט ככלל. שהרי כיום, ובייחוד, זוהי זירת הפרסום העיקרית לשיווק עסקים קטנים, ו-"אם אתה לא שם- אתה לא קיים". כל היופי הוא, שמעבר לדרך, התוצאות המתקבלות בגין השקעה בדיגיטל בצורה נכונה ומדויקת הן בהכרח מדהימות עבור כל עסק קטן חדש.

פרסום עסקים קטנים בדיגיטל – על שום מה?

פרסום עסקים קטנים הוא אמנם נחלת הכלל של כל סוגי העסקים, קטנים, גדולים, ותיקים וחדשים. אך אמנם יש לצייןפרסום עסקים קטנים הוא אמנם נחלת הכלל של כל סוגי העסקים, קטנים, גדולים, ותיקים וחדשים כי עבור עסקים חדשים, ובפרט עסקים קטנים, הדיגיטל יכול להוות מסגרת חשובה במיוחד אשר תמנף ותפתח את אלו האחרונים באופן משמעותי. התשובה לכך טמונה במושג עצמו "עסקים קטנים", שכן עקב גודלו של העסק הקטן, אין דבר חשוב יותר בעבורו מאשר הכרה. הכרה מגיעה, בייחוד בעידן של היום, יחד עם פרסום. המדיה עושה זאת כיום באופן משמעותי ואף מצטיין. לכן, פרסום עסקים קטנים בדיגיטל הוא הדבר הטוב ביותר שבעל עסק קטן יכול לעשות עבור עצמו.

כאמור, מאחר שתחום פרסום ושיווק התמחותו בהצגת העסק שלו בפרהסיה, כך שכולם יכירו, בפרט בדיגיטל, יש לתת את הטון בייחוד לדבר מרכזי חשוב במיוחד- ייחוד ובידול. השקעה בבידול ובייחוד העסק תהיה בהתאמה מלאה לכמות התוצאות שתקבלו מכך. זאת עקב שני אופנים, האחד, חשיבות הבידול באופן כוללני. כלומר, על פני המפה העסקית הכללית. כך אנו יוצרים בעבור העסק שלנו אהדה והכרה מכלל הציבור, וחושפים אותו אלינו. באמצעות הפלטפורמה המדהימה בדיגיטל אשר מאפשרת לנו להגיע בכמה לחיצות כפתור להמון אנשים, אנו למעשה יוצרים נכס דיגיטלי חשוב במיוחד. התוצאה היא, שאם הבידול שלנו יהיה מדויק מספיק, קהל זה יזכור אותנו וגם ימליץ עלינו לאחרים. ואילו אותו אדם שהתוודע אלינו יצטרך בעתיד את אותו השירות שאנו מפרסמים, הוא גם לבטח יזכור אותנו ויפנה אלינו בעצמו.

מצד המתרס השני חשוב במיוחד גם הבידול הספציפי של העסק שלנו כלפי עסקים אחרים בתחום. בנישה הזו, ייחוד ובידול העסק שלנו, דיוק המסר שלו ודיוק התדמית, בייחוד על פני אחרים יצרו עבורנו את המשמעות והערך המוסף שלנו על פני המפה העסקית בנישה הזו. ברגע שלקוח יצטרך לבחור בין העסק שלך לבין זה של אחר, הוא ייזכר בדיוק בבידול, וזה האחרון הוא זה ש"ישכנע" אותו, מבלי לשכנע, למי הכי נכון לו לפנות. והרי, על פני המפה העסקית עלינו לקחת בחשבון כחלק בלתי נפרד מכך גם את המתחרים שלנו, ומכאן החשיבות התהומית של בידול בנישה זו.

כיצד מתחילים ומה לעשות?

כאשר פותחים עסק קטן, או לחילופין מצויים בעובי הקורה בשלבים שלאחר הקמתו, יש לעיתים תחושה קלה של חוסר ודאות. במקום הזה בדיוק זהו הזמן הנכון ביותר לפנות למשווק ומפרסם המתמחה בדיוק בכך: פרסום עסקים קטנים. מאחר שהדבר החשוב ביותר הוא החיבור שלנו למשווק שלנו, ובדיוק ההפך גם מהמשווק בעצמו- שיבין אותנו, חשוב מאד לבחור את המשווק שיתאים לעסק שלנו כמו כפפה ליד. החלטה זאת תוכלו לבצע באמצעות סקר שוק, בדיקה של ביקורות וחוות דעת וכן בדיקה של תוצאותיהם של משווקים שונים. ניתן לאסוף חוות דעת שכאלו באמצעות רשת האינטרנט, והכי טוב- על ידי "חבר מבילמרות מה שרבים חושבים, לא תמיד מדובר בעלויות חודשיות גבוהות במיוחד עבור פרסום עסקים קטניםא חבר" והמלצות מעמיתים.

בשלב הבא ולאחר שקיבלנו תמונה כללית שממנה נוכל לבצע את הבחירה הנכונה לנו, כדאי שנבדוק את השטח גם מבחינת הערך המוסף שכל משווק נותן לנו. שהרי בסופו של דבר, אנו מוכרחים לשדר על אותו גל יחד עם המשווק שלנו, וזאת על מנת ליצור את הפרסום המדויק ביותר, שגם ללא ספק ימצא חן בעינינו ונתחבר אליו.

מהן העלויות של פרסום עסקים קטנים?

למרות מה שרבים חושבים, לא תמיד מדובר בעלויות חודשיות גבוהות במיוחד עבור פרסום עסקים קטנים. למעשה, מאחר שהנישה הולכת וגדלה אט אט, יש כיום בהחלט אפשרות להתאמת שירות פרסום עסקים קטנים לכל כיס ולכל תקציב. ההמלצה שלנו היא בבדיקת סקר השוק לבדוק גם את טווחי המחירים. יש לציין כי כמובן ישנם מסלולים שונים בשיווק ופרסום, ואתם מוזמנים לבחור לכם את המסלול הנכון לכם ביותר, בהתאמה למהות העסק, אופיו וכמובן- תקציבו.

קניתי ולקחתי, מה עכשיו?

לאחר שבחרתם את המשווק שלכם והתאמתם את עלויותיו לכיסכם, אתם בהחלט יכולים להמשיך ולהתקדם לעברפרסום עסקים קטנים אשר יתבצע בצורה טובה ומדויקת יביא את העסק שלכם להצלחות גדולות במיוחד פעולה. תחילה יש לציין, כי כל פעולה ברשתות החברתיות איננה תוצר של יש מאין, לכל דבר ולכל פעולה יש סיבה. שכן, כל פעולה שכזו תקבע בסופו של דבר, במכלול הכללי, את פני העסק שלכם. לכן, כאמור, העדיפות היא שכן לתת את המקום הזה לאנשי מקצוע המתמחים בכך. שהרי בסופו של דבר, גם אם זה לא נראה כרגע, יחסכו לכם זמן רב וכסף רב, אף על פי שאתם צריכים להוציא מכיסכם עלות כלשהי זה עתה.

בשלב הזה ולאחר שתכננו יחד עם איש המקצוע שלנו את תכנית הפרסום והשיווק שלנו, ניתן להעלותה הלכה למעשה. כמובן, שמחויב להיות סינכרון מלא בין תכנית הפעולה שתכנן המשווק ובין הפעולה עצמה. זאת על מנת לקבל את התוצאות המדויקות והטובות ביותר. כאן, יש לציין, חשוב במיוחד לבחור במשווק אשר פונה לעסקים קטנים. שכן, ישנם משווקים שהתמחותם היא ספציפית, לעסקים קטנים, גדולים, חדשים או ותיקים, וכדומה. פרסום עסקים קטנים אשר יתבצע בצורה טובה ומדויקת יביא את העסק שלכם להצלחות גדולות במיוחד. עליכם לשים דגש רב ורחב בעצמכם גם על נוכחות, בעסק כמו ברשתות החברתיות והדיגיטל. ברגע שגם אתם תהיו חלק בלתי נפרד מהעסק, כמה שאפשר ותשתפו את הקהל שלכם (הכל בהדרכת המשווק והמפרסם שלכם כמובן ובליוויו) תוכלו להגדיל משמעותית את הקהל שלכם. ובהמשך, גם את קהל הלקוחות הפוטנציאלים שיהפוך לימים ללקוח משלם.

כאן יש לציין את החשיבות שבהתמדה. נוכחות ברשת החברתית צריכה להתבצע לפחות במתווה של דו- תלת שבועי, לקחת בחשבון העלאת תכנים ל"פיד" וכן ל"סטורי". ככל שההתמדה תהא מדויקת יותר- כך יהיו גם התוצאות. לסיום, פרסום עסקים קטנים כיום הוא לא נדרש אלא אף הכרחי, ולבטח יפתח עבורכם עולם חדש של הצלחות ותוצאות מדהימות אשר גם יגיעו במהרה בביצוע נכון. על מנת להתחיל בביצוע מלאכת פרסום העסק שלכם, פנו אלינו ונשמח לסייע לכם בפיתוח העסק שלכם ולקחת אותו גבוה. רוצים לפרסם עסקים קטנים? המאמר הבא הוא בשבילכם. פלטפורמת הפרסום הטובה ביותר לפרסום עסקים קטנים היא האינטרנט שמאפשר פרסום במגוון אמצעים בלי תקציבים גדולים ובלי קשרים מיוחדים. על כך נרחיב במאמר הבא.

 

פרסום עסקים קטנים באינטרנט

פרסום עסקים קטנים כיום הוא לא נדרש אלא אף הכרחי, אשר יפתח עבורכם עולם חדש של הצלחות ותוצאות

בעבר, אפשרויות הפרסום היו מעטות מאוד. פלטפורמות הפרסום היחידות היו פרסום מודעה בעיתון, פרסומת בטלוויזיה או פרסום שלט חוצות. כל פלטפורמות הפרסום הללו, הצריכו תקציבים שמנים מאוד וקשרים לבעלי מפתח בתעשיית הפרסום. אך בעלי העסקים הקטנים לא יכלו להרשות לעצמם זאת ולכן נאלצו להסתפק בשיווק מפה לאוזן.

כיום, בזכות התפתחות הטכנולוגיה והתפתחות האינטרנט, פלטפורמות הפרסום התרחבו ומאפשרות גם לבעלי העסקים הקטנים ביותר להצליח לפרסם את העסק שלהם ולהגיע למגוון רחב של לקוחות פוטנציאליים. פרסום עסקים קטנים באינטרנט הוא למעשה פרסום דרך כל אמצעי המדיה הקיימים באינטרנט ביניהם גוגל, הרשתות החברתיות, תוכן, אתרים מובילים ביניהם אתרי חדשות או אתרי שיווק, בניית אתרים, בלוגים ועוד.

 

כיצד נבצע פרסום עסקים קטנים באינטרנט?

על מנת לבצע פרסום עסקים קטנים ברחבי האינטרנט, ניתן להשתמש במגוון אמצעי המדיה השונים. ריכזנו לכם את המרכזיים בהם-

  • גוגל

גוגל, מנוע החיפוש הגדול ביותר בעולם וגם אחת מפלטפורמות הפרסום הטובות ביותר באינטרנט לעסקים קטנים. גוגל למעשה משמש את הגולשים לחיפוש מידע. כל גולש שרוצה לחפש מידע על קטגוריה מסוימת יכול לעשות זאת על ידי גוגל וגוגל בהתאם מציעה תוצאות רלוונטיות. התוצאות המתקבלות מגיעות בסדר מסוים. כאן נכנסת אפשרות הפרסום בגוגל. רוב הגולשים באינטרנט יסתפקו בדף התוצאות הראשון שיקבלו וכנראה לא יעברו לדף השני. כלומר, מי שמופיע קודם, מקבל את החשיפה הגדולה ביותר. עסקים שרוצים לבצע פרסום בגוגל צריכים למעשה להגיע לתוצאות הראשונות שמתקבלות.

אך איך עושים זאת?

גוגל קובעת את סדר התוצאות על פי שני פרמטרים- המחיר שהתקבל עבור המודעה ואיכות המודעה. איכות המודעה נקבעת על פי פרמטרים כמו מילות חיפוש, איכות האתר, איכות עמוד הנחיתה ועוד. על מנת להגיע לדף התוצאות הראשון של גוגל יש לענות הפרמטרים הללו.

למעשה קיימות שתי אפשרויות פרסום עסקים קטנים בגוגל- 

  • פרסום ממומן- בפרסום ממומן המקדם משלם לגוגל על מנת שתציג אותו בתוצאות החיפוש הראשונות. פרסום זה יופיע תחת המילה מודעה. בפרסום ממומן תהיה חשיבות רבה למחיר אותו שילם המפרסם.
  • פרסום אורגני- בפרסום אורגני המפרסם מבצע פעולות שמטרתן להעלות אותו במעלה תוצאות החיפוש של גוגל. בפרסום אורגני המפרסם יפתח אתר, יפרסם תוכן ועוד. בפרסום אורגני תהיה חשיבות רבה לאיכות התוכן ואיכות הפעולות שמבצע המפרסם.
  • פייסבוק

פייסבוק, הרשת החברתית הגדולה ביותר בעולם מה שהופך אותה לפלטפורמת פרסום מצוינת, שכן על ידי פרסום בפייסבוק ניתן לקבל חשיפה גדולה מאוד. הפרסום בפייסבוק מתאים לכל סוגי העסקים ונותני השירות השונים ואין לו קשר להיקף הפעילות העסקים של העסק. על ידי פרסום עסקים קטנים בפייסבוק ניתן להניב תוצאות טובות, להגדיל את מעגל הלקוחות ובסופו של דבר את הרווחים.

על מנת לפרסם בפייסבוק יש קודם כל לפתוח עמוד/ דף עסקי. הדף העסקי שתפתחו יהווה פרופיל עסקי שאותו תוכלו לנהל באופן דינמי, כלומר- להוסיף פוסטים, לפרסם תמונות, לשתף מוצרים ולקדם פוסטים, תמונות ומודעות פרסום.

פרסום עסקים קטנים בפייסבוק ניתן לביצוע גם על ידי אמצעים מקצועיים יותר כמו פיצ'רים שונים ביניהם מערכת לקמפיינים ממומנים. על יד קמפיין ממומן אתם יכולים ליצור מודעות פרסום ולשווק אותן ברחבי פייסבוק על מנת לקבל חשיפה גדולה.

על ידי פייסבוק תוכלו להגיע לקהל היעד הרלוונטי למוצר שאתם מוכרים, לקדם פוסטים, לתזמן מועדי הצגת מודעות, להוסיף למודעות קישור, תמונות ועוד.

  • אינסטגרם

גם אינסטגרם נחשבת לאחת הרשתות החברתיות הגדולות ביותר ולכן גם היא הפכה לאחד מאמצעי הפרסום המומלצים ביותר לעסקים קטנים. מי שרוצה לקדם את העסק שלו יוכל לעשות זאת ולהניב תוצאות מצוינות על ידי אינסטגרם.

שני פרמטרים מרכזיים הופכים את אינסטגרם למומלצת לפרסום עסקים קטנים- כמות המשתמשים בה והגיל של המשתמשים בה. אינסטגרם נחשבת לרשת חברתית  צעירה יחסית, אשר רוב הגולשים בה נעים בין גילאי 16 לבין גילאי 35. כמובן שיש יוצאי דופן, אך יש לקחת בחשבון שאם העסק שלכם מתאים לבני הגיל השלישי לדוגמא, כנראה שפרסום באינסטגרם לא יתאים לכם.

פרסום עסקים קטנים באינסטגרם מתאים לכל עסק. בין אם אתם עסק של הלבשה, יצירות לבית, הלבשה, תיקים, תכשיטים וכדומה תוכלו לקדם את העסק שלכם באינסטגרם.

גם באינסטגרם תוכלו לבחור בין קידום אורגני לבין קידום ממומן בו תשלמו על הפרסום.

  • תוכן

פרסום עסקים קטנים באינטרנט על ידי תוכן הוא אחת האופציות הטובות ביותר. פרסום תוכן הוא למעשה אחת השיטות הטובות ביותר להצליח בפרסום אורגני. פרסום עם תוכן ניתן לביצוע הן לאתר העסק שלכם והן לאתרים אחרים. כלומר, תוכלו להעלות תכנים רלוונטיים לאתר שלכם או לאתרי שיווק ואתרים חדשותיים מובילים.

על מנת לפרסם תוכן שלכם באתרים מובילים אתם יכולים להיעזר במתווכים כמו לדוגמא טאבולה. טאבולה מסייעת בתיווך בין עסקים לבין אתרים מובילים וכך ניתן לפרסם תכנים. כמו כן, תוכלו לקשר את התכנים לאתר שלכם ולהוביל את הגולשים שקוראים את התוכן שלהם להגיע לאתר שלכם. על ידי כך אתם מגדילים את התנועה של האתר ואת החשיפה שהוא מקבל ומובילים גם את הקידום האורגני להצלחה טובה יותר.

מה היתרונות של פרסום עסקים קטנים באינטרנט?

לפרסום עסקים קטנים באינטרנט יתרונות שונים-

תקציב לפרסום עסקים קטנים באינטרנט לא צריך תקציבים גדולים במיוחד וניתן להסתפק בתקציבים נמוכים ואפילו להצליח לפרסם ללא תקציבים כלל (אם אתם עושים זאת לבד ויודעים כיצד לעשות זאת נכון).
חשיפה האינטרנט זמין לכולם בכל מקום, בכל זמן ובכל מצב. אנשים מחכים לתור בקופת חולים וגולשים באינטרנט עם הטלפונים הניידים. לעומת זאת הטלוויזיה, העיתון או שלטי החוצות פחות זמינים לכולם בכל מצב. לכן, עסקים קטנים שמפרסמים את עצמם באינטרנט יכולים לזכות לחשיפה גבוהה מאוד של מגוון לקוחות פוטנציאליים.
מיקוד  אמצעי הפרסום באינטרנט מאפשרים למקד את קהל היעד וכך למקד את הפרסום שלכם. לדוגמא, אם תרצו לפרסם מוצר שמתאים לנערות מגילאי 15 עד 20, תוכלו למקד את קהל היעד לנערות בגילאים אלה. בצורה כזו, הפרסום יגיע למי שהוא מיועד ולא לגברים בני 50 לדוגמא. בעיתון, בטלוויזיה או בשלטי החוצות אין לכם שליטה על קהל היעד שנחשף לפרסום ורוב האנשים לא יהיו לקוחות פוטנציאליים של המוצר אותו אתם מוכרים.
קשר עם הלקוחות כאשר אתם מפרסמים עסקים קטנים באינטרנט אתם מאפשרים ללקוחות שלכם ליצור איתכם קשר עבור כל דבר- שאלות, רכישות אונליין, מידע נוסף, מוצרים נוספים ועוד. בפרסום עסקים קטנים באינטרנט ניתן לצרף למודעת הפרסום גם קישור יוביל לאתר העסק, אפשרות לצ'אט פתוח, טלפון להתקשרות ועוד. קשר עם הלקוחות יכול להגדיל את מעגל הלקוחות שלכם.
אסיפת נתונים כאשר מפרסמים עסקים קטנים באינטרנט יכולים לאסוף נתונים על הפרסום. על ידי כך ניתן לדעת מי מתעניין יותר בפרסום, באיזה שעות הפרסום יעיל יותר, באיזה ימים הפרסום יעיל יותר, האם הפרסום אפקטיבי יותר על גברים או נשים ועוד. על ידי איסוף נתונים ניתן להסיק מסקנות לגבי הפרסום ולייעל אותו.

פותחים עסק? אחד הדברים החשובים ביותר להצלחת העסק הוא פרסום נכון ויעיל. כאשר מפרסמים עסק מגדילים את החשיפה שלו וכך יכולים להגדיל את מעגל הלקוחות ובסופו של דבר להניב רווחים גבוהים יותר. אך כיצד נבצע פרסום לעסקים? כיום האינטרנט הפך לאחת מפלטפורמות הפרסום האפקטיביות והמומלצות ביותר. רוצים לבצע פרסום באינטרנט לעסקים? המאמר הבא הוא בשבילכם.

מדוע כדאי לבצע פרסום באינטרנט לעסקים?בזכות האינטרנט ניתן לבצע פרסום לעסקים קטנים בתקציבים נמוכים מאוד ולעתים ללא תקציבים כלל

חשוב מאוד לבצע פרסום לעסקים קטנים שכן על פי הנתונים יותר מ-70% מהעסקים הקטנים בישראל נסגרים כשנתיים לאחר פתיחתם. פרסום מוצלח יכול להבדיל בין עסק סגור לעסק מצליח.

בעבר פלטפורמות הפרסום היחידות היו מודעות בעיתון, פרסומות בטלוויזיה ושלטי חוצות. על מנת לפרסם באחת מהפלטפורמות הללו, בעלי העסקים היו צריכים תקציבים גדולים וקשרים עם אנשים מתאימים. כתוצאה מכך, בעלי העסקים הקטנים, שלא היה להם תקציבים או קשרים, נדחקו לשולי עולם הפרסום ולא הייתה להם ברירה אלא להסתפק בפרסום מפה לאוזן. בזכות האינטרנט המצב השתנה וגם העסקים הקטנים יכולים להנות מפרסום מוצלח בלי תקציבים גדולים ובלי קשרים מיוחדים.

באילו אמצעים מתבצע פרסום באינטרנט לעסקים?

  1. גוגל – גוגל, מנוע החיפוש הגדול בעולם שפועל במגוון רחב מאוד של מדינות ומאפשר לבצע בו פרסום לעסקים קטנים. חיפוש בגוגל מעניק לנו תוצאות לפי סדר מוגדר מראש. בדרך כלל, אנשים יסתפקו בתוצאות הראשונות שיראו ולא ימשיכו לדף התוצאות השני. כאשר אתם מפרסמים עסק בגוגל אתם מעלים אותו במעלה תוצאות החיפוש, על מנת שיקבל חשיפה גבוהה לכמה שיותר לקוחות פוטנציאליים.

פרסום בגוגל לעסקים קטנים מתבצע בשתי דרכים:

  • פרסום ממומן – מופיע תחת התגית מודעה. כאן העסק משלם לגוגל עבור הפרסום כאשר המחיר נקבע על פי כמות ההקלקות שקיבלה המודעה. לא הקליקו אתם לא משלמים. העסק יכול לקבוע את התקציב המקסימלי שישלם. פרסום ממומן הוא מהיר אך לא נשאר לזמן רב.
  • פרסום אורגני – כאן יש לפעול בשביל הפרסום. לשם כך יש להקים אתר, להעלות תכנים ולבצע פעולות שונותכאשר מקימים אתר לעסק יכולים להפיץ אותו ולפרסם אותו ברחבי האינטרנט. שיגרמו לגוגל לדרג את האתר שלכם גבוה בתוצאות החיפוש. אחד הפרמטרים המרכזיים על פיהם גוגל קובעת את סדר התוצאות הוא איכות התוכן. ככל שהתוכן איכותי יותר כך הקידום האורגני יעבוד טוב יותר. הפרסום האורגני מצריך עבודה ללא הפסקה, אך הוא נשאר לאורך זמן והוא תורם למוניטין חיובי של העסק באינטרנט.
  1. הקמת אתרים – כאשר מקימים אתר לעסק יכולים להפיץ אותו ולפרסם אותו ברחבי האינטרנט. חשוב מאוד שהאתר שאתם בונים יהיה בנוי כהלכה. האתר צריך להיות מעוצב בצורה מרשימה שתמשוך לקוחות. חשוב מאוד שהוא יהיה ברור, נוח, מהיר ויספק חוויית משתמש טובה לגולשים בו. כמו כן, חשוב מאוד שהאתר יותאם לגלישה בטלפון הנייד מאחר וכיום רוב האנשים גולשים באינטרנט בטלפונים הניידים. לאתר חשוב מאוד להעלות תוכן מתאים לעסק.
  1. תוכן – שיווק ופרסום על ידי תוכן ניתן לביצוע בשתי דרכים שונות:
  • שיווק תכנים באתרים מובילים – לשם כך ניתן לשלם לאתרים מובילים ברחבי האינטרנט על מנת לפרסם תוכן. כמו כן ניתן לעשות זאת על ידי טאבולה שעובדת כמו מתווך בין העסקים לבין האתרים. פרסום באתרים מובילים יוביל לחשיפה גבוהה מאוד לתוכן שלכם.
  • העלאת תכנים רבים לאתר העסק שלכם- ככל שתעלו יותר תכנים איכותיים לאתר העסק שלכם כך אתם מבצעים פרסום אורגני.
  1. רשתות חברתיות – הרשתות החברתיות הן חלק בלתי נפרד מחיינו. גולשים בהם מיליארדי אנשים מה שהופך אותן לפלטפורמות פרסום מצוינות שיכולות להניב תוצאות מעולות. כאשר מבצעים פרסום ברשתות החברתיות יש לפתוח עמוד עסקי. לעמוד העסקי ניתן להעלות פוסטים, תמונות, סרטונים, לשתף מבצעים ועוד.

אחת הדרכים ברשתות החברתיות היא פרסום ממומן. לפרסום ממומן יש לפתוח קמפיין, להגדיר מטרה, קהל יעד, תקציב ולבנות מודעה מעניינת שתמשוך לקוחות.

  1. בלוגים – הבלוגים יכולים להיות כלי עזר מצוין לפרסום עסקים. ניהול בלוג לא עולה הרבה כסף והוא יכול להביא חשיפה רבה לעסק שלכם. חשוב לציין כי ניהול בלוג יכול בנוסף ליצור קשר רגשי חזק בין הלקוחות שלכם לעסק שלכם.

 

כיצד נצליח לבצע פרסום באינטרנט לעסקים?

לפני שמתחילים לפרסם עסקים באינטרנט, חשוב מאוד לקחת בחשבון מספר אלמנטים:

מטרה שיווקית אחד הדברים החשובים ביותר בפרסום הוא הגדרת המטרה. כאשר אתם מגדירים מטרה לפרסום אתם יכולים לעקוב אחר הפרסום ולהבין האם הוא יעיל, האם הוא מתקדם בהתאם לציפיות שלכם והאם הוא ממלא את המטרה שלו. חשוב מאוד שתגדירו את המטרה באופן ברור, ספציפי ומדויק. כמו כן, חשוב שהמטרה תהיה מוגבלת בזמן ורלוונטית לעסק ולמוצר שהוא מציע. לדוגמא, ניתן להגדיר את המטרה השיווקית כהרחבת מעגל הלקוחות תוך שבועיים באמצעות פרסום ממומן בפייסבוק.
קהל יעד קהל היעד הוא הלקוחות הפוטנציאליים שלכם. למי העסק מיועד? מי יקנה את המוצרים שלנו? חשוב מאוד שקהל היעד יוגדר באופן ספציפי על מנת שהפרסום יופנה בדיוק למי שצריך. את קהל היעד יש להגדיר לפי מגדר, גיל, אזור מגורים, תחומי עניין, מצב משפחתי, רצונות, מצב חברתי-כלכלי ועוד. לדוגמא, ניתן לבחור שקהל היעד יהיה אימהות צעירות מאזור הערבה.
מתחרים עולם העסקים הוא עולם קשה מאוד עם תחרות קשה. לכן, חשוב מאוד לקחת את התחרות בחשבון כאשר רוצים לפרסם את העסק. חשוב מאוד לחקור את המתחרים, לדעת מי הם, כמה יש, מה החוזקות של המתחרים ומה החולשות שלהם, היכן הם פועלים, היכן מתבצע הפרסום שלהם ובאילו אמצעים ועוד. כדאי גם לעקוב אחר הפרסום של המתחרים ולהסיק ממנו מסקנות.
בחינת המוצר לפני שאתם ממהרים לפרסם את המוצר שלכם חשוב מאוד לבחון ולהבין האם הוא מתאים לדרישות הקיימות בשוק. בדרך כלל מוצר צריך לענות על בעיה כלשהי שקיימת בשוק. אם הוא לא נותן פתרון לבעיה, רוב הסיכויים שהוא לא יימכר לאנשים רבים, לכן וודאו זאת מראש.
חברת ירדן גרופ
חברת ירדן גרופ

גאים להוביל את ענף האינטרנט בישראל עם 800+ אתרים בבעלותנו במגוון רחב של תחומים פורטלים מובילים עם מאות אלפי גולשים, בנוסף מקדמים מגוון רחב של אתרים באמצעות קידום אורגני, מומן, וקניית קישורים

להזמנת קישורים ותוכן אונליין
לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:
מבצע מיוחד לבאים דרך האתר
פרסום עסקים בחריש

על מנת לפרסם עסקים צריך להכיר את פלטפורמות הפרסום השונות. כיום אחת מפלטפורמות הפרסום המרכזיות היא האינטרנט. על פרסום עסקים בחריש באינטרנט נרחיב במאמר הבא. 

פרסום עסקים בעומר

על מנת לפרסם עסקים צריך להכיר את פלטפורמות הפרסום השונות. כיום אחת מפלטפורמות הפרסום המרכזיות היא האינטרנט. על פרסום עסקים בעומר באינטרנט נרחיב במאמר הבא. 

פרסום עסקים בתל-אביב

על מנת לפרסם עסקים צריך להכיר את פלטפורמות הפרסום השונות. כיום אחת מפלטפורמות הפרסום המרכזיות היא האינטרנט. על פרסום עסקים בתל-אביב באינטרנט נרחיב במאמר הבא. 

פרסום עסקים ביפו

על מנת לפרסם עסקים צריך להכיר את פלטפורמות הפרסום השונות. כיום אחת מפלטפורמות הפרסום המרכזיות היא האינטרנט. על פרסום עסקים ביפו באינטרנט נרחיב במאמר הבא. 

פרסום עסקים בקריות

על מנת לפרסם עסקים צריך להכיר את פלטפורמות הפרסום השונות. כיום אחת מפלטפורמות הפרסום המרכזיות היא האינטרנט. על פרסום עסקים בקריות באינטרנט נרחיב במאמר הבא. 

פרסום עסקים בשוהם

על מנת לפרסם עסקים צריך להכיר את פלטפורמות הפרסום השונות. כיום אחת מפלטפורמות הפרסום המרכזיות היא האינטרנט. על פרסום עסקים בשוהם באינטרנט נרחיב במאמר הבא. 

התקשרו עכשיו!
הכירו את מערכת המתקדמת בישראל להזמנת קישורים ותוכן אונליין

רוצה שגשוג והצלחה כלכלית

אנחנו מדברים תוצאות - לידים לעסק שלך!

מלאו פרטים בטופס וקבלו ייעוץ ראשוני ללא עלות.

הצוות שלנו כאן עבורך