פרסום ושיווק באינטרנט

מה בעמוד זה?

פרסום ושיווק באינטרנטהתפתחות הטכנולוגיה הובילה לכך שנהפוך לעידן טכנולוגי. כיום ניתן לעשות הכול דרך האינטרנט, כולל לפרסם ולשווק עסקים. פרסום ושיווק באינטרנט מאפשרים לנו להגיע להרבה אנשים, בכל זמן ובכל מקום על ידי התאמת אמצעי הפרסום לקהל היעד ולעסק אותו אנחנו רוצים לפרסם. עוד על פרסום ושיווק באינטרנט נרחיב במאמר הבא. 

 

פרסום ושיווק באינטרנט- עם אילו אמצעים?

פרסום ושיווק באינטרנט מתאפשרים במגוון אמצעים שונים שמספקים תוצאות שונות בהתאם לרצונות שלנו ולצרכים שלנו. 

 

גוגל

גוגל היא מנוע החיפוש הגדול בעולם. פרסום ושיווק על ידי גוגל מאפשרים למפרסם לקבל חשיפה גבוהה ולקבל תוצאות מיידיות של הרחבת מעגל הלקוחות והגדלת המכירות. איך זה עובד? 

כאשר אנשים מחפשים מידע בגוגל הם מקבלים תוצאות שונות. בדרך כלל האנשים יבחרו להיכנס לתוצאות הראשונות שהם יקבלו. פרסום בגוגל למעשה מאפשר לכם לקדם את העסק שלכם במעלה מנוע החיפוש ועל ידי כך לקבל חשיפה גדולה יותר של לקוחות פוטנציאליים. תוצאות החיפוש מסודרות לפי סדר שנקבע על ידי גוגל. הסדר נקבע על פי המחיר ששולם על כל מודעה ועל פי איכות המודעה. איכות המודעה מחושבת על ידי מילות חיפוש, איכות האתר, איכות עמוד הנחיתה ועוד.

פרסום בגוגל עובד למעשה בשיטה של מכרז. כלומר, על כל מפרסם לבחור אילו מילות מפתח יציגו את המודעות שלו ומה המחיר המקסימלי אותו הוא מוכן לשלם עבור כל הקלקה על מודעה. 

פרסום עסק בגוגל מתבצע על ידי שתי דרכים מרכזיות- 

  • קמפיין ממומן– בקמפיין ממומן המפרסם משלם לגוגל על מנת שתציג אותו בתוצאות החיפוש הראשונות במנוע החיפוש. קמפיין ממומן מופיע תחת התגית מודעה. 
  • קידום אורגני– המפרסם מבצע פעולות שמטרתן לקדם את האתר שלו לראשית מנוע החיפוש. הדבר כולל בעיקר הקמת אתרים ופרסום תוכן רב עם מילות מפתח. 

פייסבוק ורשתות חברתיות אחרות

הרשתות החברתיות הפכו לחלק בלתי נפרד מהחיים שלנו. כיום כמעט לא נמצא אנשים בלי חשבון ברשת חברתית אחת או יותר. הביקוש של הרשתות החברתיות הפך את הפרסום בהן לאמצעי יעיל במיוחד. הרשתות החברתיות מאפשרות לעסקים לפתוח עמודים עסקיים ועל ידי כך לקדם את העסק ואת המוצר שלהם. ברוב הרשתות החברתיות ניתן גם לשלם על קמפיין ממומן כאשר אתם בוחרים את קהל היעד ואת הדרך בה תפורסם המודעה. מומלץ לפרסם את המודעה ברשת החברתית המתאימה ביותר לקהל היעד שלכם. אם אתם מבקשים לפנות לקהל יעד צעיר יותר יכול להיות שיהיה יעיל יותר לפרסם ברשת אינסטגרם או טיק טוק. לעומת זאת פרסום עבור הקהל המבוגר יותר יהיה יעיל יותר בפייסבוק או בטוויטר.  

 

תוכן

אחת משיטות השיווק והפרסום היעילות באינטרנט היא שיווק באמצעות תוכן. כלומר, שיווק על ידי העלאת תכנים לאתר שלכם או לאתרים אחרים. במידה ואתם בוחרים להעלות תכנים לאתרים אחרים תוכלו לקשר את התכנים לאתר שלכם ועל ידי כך לשווק אותו. 

על ידי העלאת תכנים לאתרים ניתן להנות מקידום אורגני בגוגל. מנוע החיפוש של גוגל מדרג את תוצאות החיפוש שלו. דירוג התוצאות במנוע החיפוש מתעדכן כל הזמן וכאן למעשה מגיע הקידום האורגני. הקידום האורגני מאפשר לכם לקדם את העסק שלכם במעלה תוצאות החיפוש של גוגל על ידי העלאת תכנים איכותיים לאתר העסק שלכם. בגוגל קיימים אלגוריתמים שסורקים מיליוני אתרים ומעניקים להם חשיפה על פי פרמטרים מתאימים. בקידום האורגני מבצעים פעולות שונות שמטרתן לחשוף את האתר לכמה שיותר לקוחות ולהעלות אותו לראשית תוצאות החיפוש של גוגל. 

חשוב להבין שקידום אורגני שמתבצע בצורה חכמה יכול להוביל לחשיפה גבוהה יותר מאשר פרסום על ידי קידום ממומן כיוון שמעלים תכנים איכותיים שנשארים לאורך זמן במנוע החיפוש של גוגל וגוברים על המודעות המתחלפות. 

חשוב לשים לב שבנוסף לפרסום, הקידום האורגני עוזר לבנות מוניטין באינטרנט ולשפר את התדמית של העסק. לכן, חשוב מאוד להשקיע בקידום האורגני גם אם מחליטים לבצע קידום ממומן. 

 

מה היתרונות של פרסום ושיווק באינטרנט?

לשיווק באינטרנט יש יתרונות רבים בעיקר בכל הנוגע לעסקים. 

  • תקציב- קיימות שיטות פרסום רבות כאשר רבות מהן יכולות לדרוש מאיתנו להשקיע תקציבים נכבדים. לעומת זאת, על ידי פרסום ושיווק באינטרנט ניתן להנות מפרסום יעיל שמניב תוצאות מיידיות בתקציבים לא גבוהים או ללא תקציבים כלל (על ידי קידום אורגני לדוגמא). 
  • נגישות- האינטרנט מאפשר ללקוח להיות נגיש לעסקים בכל זמן ובכל מקום. פרסום ושיווק באינטרנט מובילים לכך שהלקוח פועל באופן מידי. במידה והלקוח מבחין במודעה שמעניינת אותו, הוא יוכל להיכנס לאתר שמקושר אליה ולהתחיל ברכישת מוצרים אונליין. נגישות הלקוח הפכה את השיווק באינטרנט לאפקטיבי ביותר מבין שיטות השיווק השונות.
  • זמינות- האינטרנט הוא מקום גלובלי בו ניתן להגיע לכל אחד בכל זמן ובכל מקום. האינטרנט הפך את שיווק העסק שלנו לזמין- אנחנו יכולים להגיע ללקוחות שלנו בכל מקום בכל זמן. פרסום ושיווק באינטרנט עובדים במשך כל שעות היום מבלי שנצטרך להיות מחוברים למחשב. 
  • קהל יעד- שיווק באינטרנט מאפשר לכם למקד את הפרסום עבור קהל היעד שלכם, מה שהופך אותו ליעיל יותר באופן משמעותי מאשר פרסומת בטלוויזיה שמגיעה גם למי שלא מהווה לקוח פוטנציאלי. כך, לא תבזבזו זמן וכסף על שיווק עבור אנשים שלא מתאימים כלל למוצר. 
  • אסיפת נתונים- פרסום ושיווק באינטרנט מאפשרים לנו לאסוף נתונים שונים ולנתח אותם. כך נוכל ללמוד על השיווק ולהסיק מסקנות שיעזרו לנו להתייעל. 

פרסום ושיווק באינטרנט- חברה או פרילנסר?

פרסום ושיווק באינטרנט מתאפשרים על ידי שני גורמים מרכזיים- חברות קידום או פרילנסר. המטרה זהה אצל שני הגורמים והפרסום נעשה באותן שיטות, אך קיימים הבדלים בין השניים. 

היתרונות של חברת קידום

    • מקצועיות- בדרך כלל כאשר מדובר בחברות קידום מדובר במקצועיות גבוהה מאוד. חברות הקידום מכירות את התחום ויודעות את הדרכים הטובות ביותר לביצוע הפרסום. כמו כן, הן מחזיקות במספר אנשי צוות אשר לכל אחד התמחות אחרת וכך כל אחד יכול לתרום בתחומו. 
    • ניסיון- ניסיון הוא דבר חשוב מאוד בכל הנוגע לפרסום. בדרך כלל לחברות הקידום יש את הניסיון הנדרש לפרסום נכון שיצליח להוביל לתוצאות משמעותיות עבור העסק שלכם. 
    • ידע רב- פרסום עסק בגוגל מצריך ידע רב. כפי שציינו, חברות הקידום מעסיקות אנשים רבים אשר לכל אחד התמחות בתחומים שונים. השילוב של מספר אנשים מאפשר ידע רב ועל ידי כך פרסום יעיל יותר שמאפשר התאמה אישי לעסק ולמאפיינים שלו. 

היתרונות של פרילנסר

    • נוחות וזמינות- אחד היתרונות המשמעותיים של פרסום עם פרילנסר הוא הזמינות שלו. כאשר בוחרים לבצע את הפרסום על ידי חברת קידום צריך לקחת בחשבון שבמקרה שצצה שאלה או רצון לביצוע שינויים או להתייעצויות כאלה ואחרות, לא תמיד תהיה לכך זמינות מיידית. פרילנסר בדרך כלל יהיה זמין באופן משמעותי יותר מחברת קידום.  
    • יחס אישי- בסופו של דבר, עבודה מול מקדם פרילנסר היא עבודה מול בן אדם אחד, לעומת חברת קידום שעובדת עם מגוון רחב יותר של אנשים וצוות של עובדים. היחס שתקבלו מעבודה עם פרילנסר יהיה יותר אישי מאשר היחס שתקבלו עבור עבודה עם חברת קידום. 
Picture of חברת ירדן גרופ
חברת ירדן גרופ

גאים להוביל את ענף האינטרנט בישראל עם 800+ אתרים בבעלותנו במגוון רחב של תחומים פורטלים מובילים עם מאות אלפי גולשים, בנוסף מקדמים מגוון רחב של אתרים באמצעות קידום אורגני, מומן, וקניית קישורים

להזמנת קישורים ותוכן אונליין
לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:
מבצע מיוחד לבאים דרך האתר
משרד פרסום בחריש

חברות ועסקים רבים גם כיום מחפשים דרכים כאלו ואחרות אשר מסוגלות לקחת אותם על השלב הבא ממנו הם יוכלו ליהנות. הרי שיש לדעת כי אנחנו

משרד פרסום בעומר

חברות ועסקים רבים גם כיום מחפשים דרכים כאלו ואחרות אשר מסוגלות לקחת אותם על השלב הבא ממנו הם יוכלו ליהנות. הרי שיש לדעת כי אנחנו

משרד פרסום בתל-אביב

חברות ועסקים רבים גם כיום מחפשים דרכים כאלו ואחרות אשר מסוגלות לקחת אותם על השלב הבא ממנו הם יוכלו ליהנות. הרי שיש לדעת כי אנחנו

משרד פרסום ביפו

חברות ועסקים רבים גם כיום מחפשים דרכים כאלו ואחרות אשר מסוגלות לקחת אותם על השלב הבא ממנו הם יוכלו ליהנות. הרי שיש לדעת כי אנחנו

משרד פרסום בקריות

חברות ועסקים רבים גם כיום מחפשים דרכים כאלו ואחרות אשר מסוגלות לקחת אותם על השלב הבא ממנו הם יוכלו ליהנות. הרי שיש לדעת כי אנחנו

משרד פרסום בשוהם

חברות ועסקים רבים גם כיום מחפשים דרכים כאלו ואחרות אשר מסוגלות לקחת אותם על השלב הבא ממנו הם יוכלו ליהנות. הרי שיש לדעת כי אנחנו

התקשרו עכשיו!
הכירו את מערכת המתקדמת בישראל להזמנת קישורים ותוכן אונליין

רוצה שגשוג והצלחה כלכלית

אנחנו מדברים תוצאות - לידים לעסק שלך!

מלאו פרטים בטופס וקבלו ייעוץ ראשוני ללא עלות.

הצוות שלנו כאן עבורך