פרסום בעלי מקצוע

מה בעמוד זה?

פרסום בעלי מקצועפרסום בעלי מקצוע

אפשר להגיד את זה באופן בוטה, היום או שאתה טורף או שאתה נטרף. עולם העסקים היום הוא פשוט נפיץ והתחרות גדולה מאי פעם. בכל תחום שתבחרו, לא משנה הוא אתם תמצאו את עצמכם מתמודדים עם עשרות אם לא מאות בעלי עסק שהוא בדיוק בנישה שלכם. פרסום בעלי מקצוע הוא כלי שנועד כדי לייחד אתכם מהמתחרים, ולכן חשוב לבחור שיווק מקצועי. אם נסתכל על פרסום בעלי מקצוע באופן אובייקטיבי, אם כל חברות הפרסום יעבדו בצורה זהה התחרות תישאר כמו שהיא. לכן, הבחירה שלכם בחברה איתה תעבדו היא מאוד קריטית.

 

מה זה פרסום בעלי מקצוע?

פרסום בעלי מקצוע הוא מונח כולל לשיווק כללי. פרסום בעלי מקצוע הוא בהתאם לז'אנר אותו אתם בוחרים. תוכלו לפרסם את עצמכם באתרים רלוונטיים או מצד שני לפרסם את עצמכם ברשתות החברתיות. הדרך לבחור את המקום הנכון ביותר לפרסום שלכם הוא באמצעות בדיקה איפה קהל היעד שלכם נמצא. הבעיה העיקרית בבעלי מקצוע בתחום הפרסום שאינם מנוסים היא שהם מפרסמים באופן אינטנסיבי מאשר באופן ממוקד. כאשר אתם בוחרים בעל מקצוע איכותי הוא יפרסם באופן ממוקד וכך עלויות השיווק יהיה נמוכות יותר והלקוחות יגיעו אליכם בכמות שאתם יכולים לעמוד בה. זה לא באמת עוזר לפרסם באופן אינטנסיבי וכאשר פונים אליכם לקוחות אתם לא תוכלו לקבל את העבודה.

איפה כדאי לפרסם בעלי מקצוע?

יש לנו מספר מוקדים בהם רצוי לפרסם בעלי מקצוע, אך המוקדים משתנים בהתאם לקהל היעד. היום הרשתות החברתיות הן הפעילות ביותר, פייסבוק, אינסטגרם, יוטיוב וכן הלאה. עם זאת, כאשר לדוגמא מדובר על שיפוץ לבית סביר להניח שקהל היעד שלנו יהיה בגוגל או פייסבוק. לכן, פרסום בעלי מקצוע בתחום הזה דרך אינסטגרם הוא בזבוז כסף מוחלט. כאשר אנחנו פוגשים בעלי מקצוע הדבר הראשון שאנחנו עושים הוא להכיר את בעל המקצוע, להכיר את העבודות הקודמות שלו ואת החזון העסקי שלו. ברגע שיש לנו את כל האינפורמציה אנחנו נדע איפה הכי כדאי לפרסם אותו. לכל בעל מקצוע יש את התקציב אשר הוא מעניק לחברה בשביל פרסום, אנחנו יכולים רק להמליץ על סכום מסוים. יש להדגיש, בדרך כלל מדובר על סכום חודשי, לא מספיק לקדם באופן חד פעמי. היום ניתן לראות שגם החברות הגדולות ביותר עדיין משקיעות עשרות אלפי שקלים בפרסום למרות שהן כבר מותג. אתם לא צריכים להשקיע סכומים כאלה, אבל אתם צריכים לתחזק את השיווק באופן שוטף.

 

מהו קידום אורגני?

קידום אורגני היא שיטת קידום מאוד מומלצת. קידום אורגני הוא קידום שלא דרך קידום ממומן ופרסומות שמופיעות בגוגל או ברשתות החברתיות. יש יתרון גדול לפרסום אורגני והוא הפנייה האישית ללקוח. אם תסתכלו על זה בעצמכם, כמה פעמים אתם נכנסתם למודעות בפייסבוק? זה תמיד מרגיש קצת מרוחק… בשביל זה קידום אורגני נועד, למשוך אליכם קהל באופן אורגני. קידום אורגני יכול להיות באמצעות פרסום באתרים רלוונטיים, מאמרי SEO או מאמרים אינפורמטיביים שדרכם יכירו אתכם ואת העבודה שלכם. קידום אורגני דורש יותר עבודה מאשר קידום ממומן, בתור התחלה אנחנו ממליצים לשלב בין קידום אורגני לבין קידום ממומן כדי לקבל את ההתחלה הטובה ביותר.

 

האם משתלם לעשות קידום ממומן?

קידום ממומן משתלם אם עושים אותו נכון. כאשר אתם בונים פרסום בעלי מקצוע במודעה אחת אתם צריכים לגרום למי שצופה במודעה להיכנס אליה וזה לא תמיד פשוט. פרסום בעלי מקצוע מחייב אותנו להיות ממוקדים ולדעת בדיוק מה הלקוח שלנו מחפש. אנחנו מאמינים בפרסום של הצפת בעיה ופיתרון באופן מאוד חד. המודעה שלכם חייבת להיות קליטה ובדיוק לענות את הבעיה של הלקוח. מלבד לכך, כאשר אנחנו עושים קידום ממומן אנחנו בוחרים את קהל היעד אליו המודעה תגיע. מציאת קהל היעד היא לא מטלה פשוטה, אנחנו מצד אחד רוצים לאתר את קהל היעד של המתחרים שלכם, מצד שני אנחנו רוצים להרחיב את קהל היעד כלל הניתן. בשביל זה אתם צריכים בעל מקצוע אשר מתמחה בשיווק וקידום בעלי מקצוע. 

פרסום מחייב ידע

כפי שאתם בוודאי כבר הצלחתם להבין, פרסום ללא הכרה של המקצוע עצמו היא מאוד בעייתית. אם עכשיו אתם צבעים אתם לא צריכים בעל מקצוע שעובד באותו תחום שיפרסם אתכם, אבל אתם כן צריכים משרד פרסום שיידע את העבודה שלכם. את המידע הזה החברה יכולה לקבל מפגישות עם בעל המקצוע, התאמת ציפיות, בדיקה של המתחרים ובחירת כותבי תוכן שמתמחים בתחום הספציפי של בעל המקצוע. פרסום ללא ידע מוקדם הוא פרסום מאוד כללי, אנחנו רוצים להכיר את התחום בו אתם עובדים לעומק ורק כך נוכל להציף בעיות מול הלקוחות שלנו ולהעניק להם את הפיתרון, שהוא אתם למעשה. 

 

מהו קהל היעד שלכם?

איך מוצאים את קהל היעד שלכם? בתור התחלה אנחנו רוצים לדעת קודם כל מהו התוכן שנכתוב. אם מדובר על קידום אורגני אנחנו נמצא מילות מפתח ספציפיות אשר ימשכו את הלקוחות ישר אליכם. כאשר מדובר על קידום ממומן אנחנו נרצה כפי שציינו להציף בעיה ופיתרון. כל השלבים האלה הם רלוונטיים רק אם אנחנו מצליחים למקד את הפרסום שלנו לקהל היעד הספציפי. מציאת קהל היעד היא מטלה שעושה המפרסם, והיא לא תמיד מדויקת ולכן צריך סבלנות. לא מספיק לבחור קהל יעד, צריך גם לראות תוצאות בשטח. לרוב מציאת קהל היעד היא עניין של ניסוי וטעיה. לאחר הפרסום אנחנו בודקים עד כמה השיווק שלנו מצליח, לפעמים זה מצליח בבת אחת ולעיתים נדרש ניסיון נוסף. מה שחשוב הוא לתת בתחילת הדרך בוסט לקידום ורק לאחר מכן נוכל להשאיר את הקידום במצב שהוא יותר זורם ולא אינטנסיבי. 

 

כמה עולה פרסום בעלי מקצועכמה עולה פרסום בעלי מקצוע?

המחיר אותו תשלמו כדי שחברה מקצועית תפרסם אתכם מאוד תלוי בחברה אותה אתם בוחרים ובמסלול אותו אתם בוחרים. המחיר של קידום יכול להשתנות והוא מגיע בדרך כלל לאלפי שקלים בודדים בתור התחלה לתקופה של כחודשיים. השאלה היא גם איזה קידום אתם בוחרים, כאשר מדובר על קידום אורגני ומאמרי SEO המחירים מעט גבוהים יותר אך משתלמים לטווח הארוך כי אתם בעצם בונים לעצמכם תדמית עסקית. כאשר מדובר על קידום ממומן בלבד המחירים יתחלקו לשניים, תקציב בו אתם בוחרים לשיווק ועלות עבודה אותו תשלמו לבעל המקצוע. עלות העבודה נעה בדרך כלל סביב 1,000 ש"ח ועלות הפרסום תלויה בכם. 

בניית אתר וקידום של עסק

אם אתם באמת רוצים לבנות תשתית טובה לעסק שלכם אתם צריכים לעשות את זה כמו שצריך. בניית אתר עבורכם הוא הפיתרון המושלם, אך הוא עולה לא מעט כסף. בניית אתר בסיסי יכול לעלות לכם כ-3,000 ש"ח. כל המאמרים אשר יש לכם באתר הם בעצם ההכרות של קהל היעד איתכם והם נשארים לצמיתות. במאמרים האלו טמונות מילות מפתח שיתרמו לקידום שלכם בגוגל. הפרסום שלכם יכול להיות באמצעות אתר, דף עסקי בפייסבוק וכן הלאה. אתם חייבים לבחור מקום אליו יוכלו להגיע כדי למצוא אתכם באופן קל ומהיר. 

Picture of חברת ירדן גרופ
חברת ירדן גרופ

גאים להוביל את ענף האינטרנט בישראל עם 800+ אתרים בבעלותנו במגוון רחב של תחומים פורטלים מובילים עם מאות אלפי גולשים, בנוסף מקדמים מגוון רחב של אתרים באמצעות קידום אורגני, מומן, וקניית קישורים

להזמנת קישורים ותוכן אונליין
לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:
מבצע מיוחד לבאים דרך האתר
משרד פרסום בחריש

חברות ועסקים רבים גם כיום מחפשים דרכים כאלו ואחרות אשר מסוגלות לקחת אותם על השלב הבא ממנו הם יוכלו ליהנות. הרי שיש לדעת כי אנחנו

משרד פרסום בעומר

חברות ועסקים רבים גם כיום מחפשים דרכים כאלו ואחרות אשר מסוגלות לקחת אותם על השלב הבא ממנו הם יוכלו ליהנות. הרי שיש לדעת כי אנחנו

משרד פרסום בתל-אביב

חברות ועסקים רבים גם כיום מחפשים דרכים כאלו ואחרות אשר מסוגלות לקחת אותם על השלב הבא ממנו הם יוכלו ליהנות. הרי שיש לדעת כי אנחנו

משרד פרסום ביפו

חברות ועסקים רבים גם כיום מחפשים דרכים כאלו ואחרות אשר מסוגלות לקחת אותם על השלב הבא ממנו הם יוכלו ליהנות. הרי שיש לדעת כי אנחנו

משרד פרסום בקריות

חברות ועסקים רבים גם כיום מחפשים דרכים כאלו ואחרות אשר מסוגלות לקחת אותם על השלב הבא ממנו הם יוכלו ליהנות. הרי שיש לדעת כי אנחנו

משרד פרסום בשוהם

חברות ועסקים רבים גם כיום מחפשים דרכים כאלו ואחרות אשר מסוגלות לקחת אותם על השלב הבא ממנו הם יוכלו ליהנות. הרי שיש לדעת כי אנחנו

התקשרו עכשיו!
הכירו את מערכת המתקדמת בישראל להזמנת קישורים ותוכן אונליין

רוצה שגשוג והצלחה כלכלית

אנחנו מדברים תוצאות - לידים לעסק שלך!

מלאו פרטים בטופס וקבלו ייעוץ ראשוני ללא עלות.

הצוות שלנו כאן עבורך