המקצוע המרתק של ניהול קמפיינים בגוגל

מה בעמוד זה?

ניהול קמפיינים בגוגלהמקצוע המרתק של ניהול קמפיינים בגוגל

עולם השיווק הדיגיטלי עשיר ומרתק ויש בו חידושים כמעט מדי יום. רשת האינטרנט יצרה יש מאין לא מעט משרות חדשות ותפקידים מרתקים שהיום כבר הפכו למובנים מאליהם והנוף של עולם השיווק והפרסום לא יהיה אותו הדבר בלעדיהם. אחד התפקידים המהותיים הוא ניהול קמפיינים בגוגל, שמשמעותו היא יצירת פרסומות ממוקדות לקהל יעד ספציפי, מוצר או שירות ספציפי והתייחסות גם לעיתוי שבו הקמפיין יוצא לפועל.

 

ניהול קמפיינים בגוגל – מה זה אומר?

גוגל הוא מנוע החיפוש הפופולרי ביותר ואין כמעט משתמש בכל רחבי העולם שלא עושה בו שימוש. מכיוון שכל כך הרבה עיניים נשואות אליו מדי דקה – הוא מהווה פלטפורמה מעולה ליצירת פרסומות וקידום עסקים קטנים כגדולים. המשמעות של ניהול קמפיינים בגוגל הוא דרך נוספת להעלות את המודעות של העסק או המוצרים שלו, תוך שימוש בהקלדת מילים או ביטויים בשדה החיפוש על ידי הגולש. כאשר מבינים מעט איך עובד מנוע החיפוש קל יותר להבין את היעילות של קמפיינים אלה.

 

איך  עובד מנוע החיפוש של גוגל?

כיום אין זה סוד שמנוע החיפוש הפופולרי מהווה גם פלטפורמה לאיסוף מידע ונתונים אודות הגולשים והמשתמשים בו. מכאן שמנוע החיפוש כבר יכיר את המחשב ואת המשתמש ולפי אופי החיפושים והיסטוריית הגלישה שלו יוכל להתאים לו את המודעות הפרסומיות שהוא ייחשף אליהן. ניהול קמפיינים בגוגל מבוסס על מגוון רחב של ביטויים שהגולשים עשויים להקליד ולחפש והצגה של פרסומות ממומנות בנוסף לרשימת התוצאות שייתנו לגולש את המענה הדרוש לו.

ניהול קמפיינים בגוגל ככלי שיווק ופרסום יעיל

באופן כללי אפשר לומר שהפרסום והשיווק הדיגיטלי מבוסס על התאמה אישית של מהלכי הפרסום לעל עסק ועסק בנפרד. לא כל קמפיין יתאים לכל מוצר, לכל שירות או לכל בעל עסק ולכן יש חשיבות לתהליך של חשיבה מעמיקה לפני שמקבלים החלטות בנוגע לאופי הפרסום. ניהול קמפיינים בגוגל יהיה שונה באופן מהותי מהשיווק, למשל, ברשתות החברתיות ולכן נדרשת עבודה צמודה לאיש מקצוע מעולם השיווק הדיגיטלי, שמבין ובקיא בתחום ויידע איך יהיה הכי נכון לבנות את הקמפיין.

 

איך יוצרים קמפיין בגוגל

כאמור – מי שבקיא בתחום של ניהול קמפיינים בגוגל צריך להיות זה שיאפיין כל עסק וכל מטרה לקמפיין ויבנה אותו תוך כדי חשיבה מעמיקה. אותו איש מקצוע יהיה גם בעל הידע לבחון את היסטוריית החיפושים באותו תחום מקצועי של העסק על מנת להבין מה הגולשים מחפשים ואיך לקלוע בדיוק למילים או הביטויים המבוקשים והפופולריים. כך הוא יוכל לתת את ההוראה להראות מודעה פרסומית של העסק בהקלדה של ביטוי זה או אחר.

 

עבודה מקדימה להקמת קמפיין בגוגל

הקמת הקמפיין הלכה למעשה היא בעצם אחד השלבים לקראת סיום התהליך. לפני כן תתבצע חשיבה מעמיקה אודות העסק עצמו, הדרך הנכונה עבורו לפרסם את עצמו, הדרך של הגולשים למצוא אותו ולהתוודע למוצרים או השירותים שלו וכמובן בחינה של האג'נדה העסקית של בעליו. על פי כל אלה יוחלט איך יהיה הכי נכון ומתאים לבנות את הקמפיין בגוגל וייתכן שיהיה צורך בשלבים נוספים לפני כן – הקמת אתר אינטרנט או עמוד עסקי, עיבוי התוכן ועוד.

 

התוצאות של קמפיין מוצלח בגוגל

מכיוון שהגולש ממילא מחפש משהו ומקליד מילים או ביטויים בשדה החיפוש – הרי שהתוצאות שייחשפו לעיניו תהיינה כאלה שבהחלט יכולות להיות רלוונטיות. המשמעות היא שגם אם מדובר במודעה שהיא חלק מקמפיין ממומן – הוא לא בהכרח יידע את זה אך המיקום הגבוה שלה ברשימת התוצאות יכול לעשות את העבודה ולגרום לו ליצור קשר או לבצע את הפעולה שמהווה את המטרה של הקמפיין כולו. כך הוא מקבל את המענה שהוא מחפש או צריך וגם בעל העסק ירוויח מהפנייה.

 

התחושות שמתעוררות בזכות קמפיין מוצלח

אין כמו התחושה שתהליך של ניהול קמפיינים בגוגל עובד ומספק את התוצאות הרצויות. בנוסף, יש סיפוק גדול מהבחירה הנכונה באיש המקצוע שעושה את העבודה הנכונה והמותאמת ביותר לעסק ולבעל העסק ומסייע לו לצמוח ולשגשג מבחינה עסקית. כל לקוח שפונה בעקבות המודעה שהוא נתקל בה יסב גם שמחה וגם סיפוק והרי שאלה לא פחות חשובים מעצם הקיום של העסק מלכתחילה ולכן גם הם יכולים להוות מטרות ראויות בפני עצמן.

 

מתי כדאי להוציא לפועל קמפיין בגוגלמתי כדאי להוציא לפועל קמפיין בגוגל?

לא אחת בעל העסק יחוש שהעסק תקוע או מדשדש. שאין תחלופה או תנועה של לקוחות ואין תודעה אודות עצם קיומו של העסק. יכול להיות שזה יהיה עיתוי טוב לשקול לפנות למומחה של ניהול קמפיינים בגוגל שיסייע בבניית הקמפיין הנכון, שבזכותו העסק יתעורר ויחזור לשגשג ולפרוח. אפשר לעשות זאת עבור העסק בכללותו, אפשר לתפוס טרמפ על חג או תקופה ספציפיים ואפשר גם לצאת בקמפיין שיקדם את אחד מהמוצרים או השירותים שהעסק מציע ללקוחות שלו.

 

איך יודעים שהקמפיין באמת עובד?

ניהול קמפיינים בגוגל חייב לכלול בתהליך גם בחינה של התוצאות תוך כדי פעילות הקמפיין על מנת להבין אם הוא משיג את המטרות הרצויות או שמא יש צורך לבצע שינויים כאלה ואחרים. כאן תבוא לידי ביטוי המקצועיות של המקדם והדרך הנכונה לעבוד בעולם השיווק הדיגיטלי – אפשר לבצע בחינות כאלה ואחרות תוך כדי תנועה ולדעת אם יש צורך לבצע שינויים שישפרו את התוצאות שמקבלים. הוא זה שיידע לבצע את ההערכות והאנליזות האלה עד לקבלת התוצאות הרצויות.

תחושות ההקלה שחשים כשהקמפיין עובד

בעל עסק רוצה לדעת שהעסק שלו מצליח, נמצא בתודעה ושתמיד יש לקוחות חדשים או ותיקים שיוצרים קשר ומבצעים רכישות. ניהול קמפיינים בגוגל מגיע בנקודה שבה צריך לחזק את הקשר עם הלקוחות או להציע את השירותים לגולשים אקראיים חדשים. כשזה עובד – יש הרבה רוגע ושקט נפשי, יש הקלה גדולה, במיוחד אם מרגישים שיש גם ירידה בהכנסות, מה שגם כן דוחף ליצירת קמפיינים שאמורים לסייע בהתחדשות ובנייה מחדש של העסק.

 

איך בוחרים איש מקצוע?

חשוב מאד לעבוד בצמוד לאיש מקצוע מומחה מהעולם של ניהול קמפיינים בגוגל, שיש לו ניסיון רבה ככל האפשר בליווי עסקים בתחומים דומים או קרובים וכמובן שיש לו ידע רב בנוגע להתעסקות עם הפן הטכני של מנוע החיפוש, כלומר עם הצד שמאחורי הקלעים שלו, הצד שהגולשים פחות מכירים. רק כך אפשר להבטיח תוצאות טובות, איכותיות וכאלה שמתאימות לעסק ולבעליו בהתאם לאפיון ולהצבת המטרות והיעדים שבוצעה בשיתוף פעולה מלא בתחילתו של התהליך.

 

קמפיין בגוגל כמו שכל עסק צריך!

כל בעל עסק צריך לחשוב לעומק על הדרך הנכונה והמתאימה ביותר עבורו לשווק את העסק שלו ברחבי רשת האינטרנט ולכן ניהול קמפיינים בגוגל הוא אחת האפשרויות הטובות והיעילות ביותר, זו שגם תביא תוצאות טובות ומרשימות. ניתוח מעמיק בליווי איש מקצוע יסייע לבעל העסק להבין מה הדרך הנכונה ביותר עבורו ועבור העסק שלו להיות משווקים ברשת וגוגל יכולה להיות פלטפורמה מצוינת שתסייע מאד ותהווה קרש קפיצה יעיל ונכון לשם כך.

Picture of חברת ירדן גרופ
חברת ירדן גרופ

גאים להוביל את ענף האינטרנט בישראל עם 800+ אתרים בבעלותנו במגוון רחב של תחומים פורטלים מובילים עם מאות אלפי גולשים, בנוסף מקדמים מגוון רחב של אתרים באמצעות קידום אורגני, מומן, וקניית קישורים

להזמנת קישורים ותוכן אונליין
לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:
מבצע מיוחד לבאים דרך האתר
משרד פרסום בחריש

חברות ועסקים רבים גם כיום מחפשים דרכים כאלו ואחרות אשר מסוגלות לקחת אותם על השלב הבא ממנו הם יוכלו ליהנות. הרי שיש לדעת כי אנחנו

משרד פרסום בעומר

חברות ועסקים רבים גם כיום מחפשים דרכים כאלו ואחרות אשר מסוגלות לקחת אותם על השלב הבא ממנו הם יוכלו ליהנות. הרי שיש לדעת כי אנחנו

משרד פרסום בתל-אביב

חברות ועסקים רבים גם כיום מחפשים דרכים כאלו ואחרות אשר מסוגלות לקחת אותם על השלב הבא ממנו הם יוכלו ליהנות. הרי שיש לדעת כי אנחנו

משרד פרסום ביפו

חברות ועסקים רבים גם כיום מחפשים דרכים כאלו ואחרות אשר מסוגלות לקחת אותם על השלב הבא ממנו הם יוכלו ליהנות. הרי שיש לדעת כי אנחנו

משרד פרסום בקריות

חברות ועסקים רבים גם כיום מחפשים דרכים כאלו ואחרות אשר מסוגלות לקחת אותם על השלב הבא ממנו הם יוכלו ליהנות. הרי שיש לדעת כי אנחנו

משרד פרסום בשוהם

חברות ועסקים רבים גם כיום מחפשים דרכים כאלו ואחרות אשר מסוגלות לקחת אותם על השלב הבא ממנו הם יוכלו ליהנות. הרי שיש לדעת כי אנחנו

התקשרו עכשיו!
הכירו את מערכת המתקדמת בישראל להזמנת קישורים ותוכן אונליין

רוצה שגשוג והצלחה כלכלית

אנחנו מדברים תוצאות - לידים לעסק שלך!

מלאו פרטים בטופס וקבלו ייעוץ ראשוני ללא עלות.

הצוות שלנו כאן עבורך