לידים לרואה חשבון

מה בעמוד זה?

בשוק כל כך גדוש בתחרות, לא קל להשיג לידים לרואה חשבון או לידים לכל עסק מסוג אחר. למעט נישות עסקיות מסוימות שבהן התחרות יחסית קטנה, כמעט בכל תחום עיסוק בימינו יש תחרות שמרגישה ממש כמו אוקיינוס של מתחרים. אם כך, כיצד משיגים לידים למשרד רואה חשבון? הנה המדריך המלא.

ישנן כמה דרכים ושיטות שמאפשרות להשיג לידים לרואה חשבון, אבל אף אחד מהשיטות הבאות שנספר עליהן לא יכולה להבטיח את סגירת העסקה. בסופו של יום, השגת לידים רואה חשבון מצריכה את אקט סגירת העסקה, מה שמתבצע ע"י איש המקצוע. בתוך כך, הנה חלק מהשיטות המאפשרות השגת לידים לרואי חשבון

לידים לרואה חשבון

עסק יכול להתקיים כיום ללא השגת לידים?

אכן כן, חלק מהעסקים בהחלט יכולים להתקיים ואפילו להיות רווחיים ללא השגת לידים. זאת, בהנחה שהאפקט של "מפה לאוזן" עובד בעסקים אלו היטב. עם זאת, לידים למכירה לרואה חשבון היא חיונית יותר מאשר בסוגי תחומים ועסקים אחרים. אלמלא לידים שמגיעים באופן שוטף למשרד, יהיה קשה להתחרות באוקיינוס המתחרים בישראל בתחום ראיית החשבון. 

אז, כן, עסק יכול להתקיים גם ללא השגת לידים באופן שוטף. אבל בסופו של דבר, הפואנטה העיקרית של כל עסק ועסק היא לגדול ולהיות רווחי יותר. ואת זה, אפשר לעשות אך ורק בעזרת השגת לידים וניצול נכון של אותם לידים. בהקשר הזה של הדברים, כאשר לידים לרואה חשבון מתקבלים, חשוב להבין איך להתנהל מול אותם לקוחות פוטנציאליים. הנה כמה מילים גם על כך, המשיכו לקרוא. 

איך להשיג לידים לרואה חשבון?

אם מתחילים מהסוף, אפשר לציין כי יצירת לידים לאתר של רואה חשבון כרוכה בהבנת קהל היעד של אותו רואה חשבון. כל רואה חשבון עשוי לספק שירותים לקהלי יעד שונים, בעוד כי חלק מרואי החשבון עוסקים במתן שירות אך ורק לחברות וארגונים גדולים. זאת, בעוד שחלק אחר מרואי החשבון מספקים שירותים לעוסקים פטורים וכן עוסקים מורשים. 

בתוך כך, יש צורך ביצירת תוכן שמדבר ישירות לקהל היעד הספציפי וכן להשתמש בטקטיקות שיווקיות כדי להגיע לאותו קהל יעד. כדי להבין את קהל היעד ולהגדיר אותו למטרות שיווקיות, חשוב לבדוק מי מתעניין בשירותי ראיית חשבון, אבל לא רק. מעבר לשירות של ראיית חשבון, חשוב גם לבדוק מי קהל היעד המתעניין בשירותי הנהלת חשבונות וניהול היבטים פיננסיים אחרים של עסקים.

צריך לידים קרים או לידים חמים לרואה חשבון? 

באופן כללי, ישנם שני סוגים עיקריים של לידים שצריך לקחת בחשבון:

1) לידים חמים לרואה חשבון.

2) לידים קרים לרואה חשבון.

לידים חמים בד"כ מאפיינים את האנשים שכבר התוודעו לשירותי ראיית חשבון ועשויים להתעניין במה שרואה חשבון נתון יכול להציע. מצד שני, לידים קרים, לעומת זאת, הם אותם לידים שעדיין לא שמעו על שירות ספציפי, מה שאומר שאלו צריכים יותר שכנוע.  בכל הנוגע לבחירה בין לידים חמים או לידים קרים לרואה חשבון, אין אף פעם תשובה חד משמעית. הכל תלוי במטרות של רואה החשבון, במשאבים שיש לו\ה וכו'. אם מחפשים להשיג לקוחות במהירות, לידים חמים הם ככל הנראה האפשרות הטובה ביותר.

כיצד לא לאבד לידים?

חשוב להיות סבלניים ולהקשיב לצרכי הלקוח. כמו כן, יש לרשום הערות במידת האפשר ובמידת הצורך. כמו כן, בסוף השיחה, אפשר להעלות את הסוגיות שצצו במהלך השיח ומצריכות מענה או התייחסות. בסופו של יום, חשוב להיות כנים לגבי היכולות, הכישורים והידע הקיים, מה שיעזור גם למנוע כל מיני תקלות בהמשך שנובעות ממחסור במשאבים. 

בשורה התחתונה, לא כדאי לקבל כל ליד וליד, שכן חלק מהלידים עשויים בכלל לא להתאים לרמת הכישורים והידע של אותו משרד רואה חשבון. אם כך, התהליך של השגת לידים לרואה חשבון חייב לכלול גם סינון של לידים לא רלוונטיים. וגם אל לידים אלו, חשוב לחזור אליהם ולספק מענה. אם אין ביכולתו של רואה חשבון לסייע לליד, בהחלט אפשר להמליץ על קולגה או משרד אחר. בטווח הארוך, לקוחות יכולים לחזור לאותו רואה חשבון שהמליץ, רק בגלל שהיה כן, אמיתי ואפילו סייע ללא תשלום.

כמה יעלה להשיג לידים לרואה חשבון?

בסופו של יום, מחיר קבלת לידים לעסקים תלויה במספר גורמים שונים המשתנים בין משרד ראיית חשבון אחד לשני. חשוב בתור התחלה לשקול את גודל שוק היעד, סוג השיווק שבו עתידים להשתמש כדי ליצור לידים, וכל עלויות אחרות הקשורות ליצירת לידים. באופן כללי, שווקים גדולים יותר יקרים יותר מכיוון שהם דורשים יותר מאמץ כדי להגיע ללקוחות פוטנציאליים.

בעוד כי חלק ממשרדי ראיית החשבון ישלמו עשרות עד מאות שקלים בחודש להשגת לידים, במקרים אחרים העלויות עשויות להיות גם יותר גבוהות מכך. רגע לפני שסוגרים על איזשהו דיל או חבילת שיווק דיגיטלי לקבלת לידים, ההמלצה היא לבדוק באילו שיטות חברת השיווק משתמשת. כך יהיה אפשרי לקבל מושג טוב יותר לגבי המחיר. 

Picture of חברת ירדן גרופ
חברת ירדן גרופ

גאים להוביל את ענף האינטרנט בישראל עם 800+ אתרים בבעלותנו במגוון רחב של תחומים פורטלים מובילים עם מאות אלפי גולשים, בנוסף מקדמים מגוון רחב של אתרים באמצעות קידום אורגני, מומן, וקניית קישורים

להזמנת קישורים ותוכן אונליין
לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:
מבצע מיוחד לבאים דרך האתר
לידים לאסתטיקה
לידים לאסתטיקה

השגת או קבלת לידים לאסתטיקה מצריכה נקיטת כמה פעולות שונות, כאשר המטרה של כולן תמיד תהיה זהה – זיהוי לקוחות פוטנציאליים ומשיכתם ליצירת קשר, קבלת

לידים לבעלי מקצוע
מכירת לידים לבעלי מקצוע

נכון, ממש לא קל בימינו להשיג לידים לבעלי מקצוע, בטח אם מדברים על לידים חמים שבאמת אפשר להניב מהם עסקה בסופו של דבר. כאשר מנסים

לידים למכירה
לידים למכירה

לידים הם אחד הדברים החשובים להצלחתו של העסק. הלידים הם למעשה הלקוחות הפוטנציאליים של העסק, כאשר ניתן להבחין בין לידים חמים לבין לידים קרים, בהתאם

לידים לפיננסים
לידים לפיננסים

בין אם מחפשים לידים לפיננסים קרים או חמים, חשוב להבין לא רק כיצד להשיג את הלידים אלא גם כיצד לטפח אותם עד כדי הנעה לפעולה.

קניית לידים למשכנתאות
קניית לידים למשכנתאות

לידים הם אנשים או ארגונים שהביעו עניין בעסק, במוצר או בשירות שלו והשאירו פרטים ליצירת קשר כמו שם, מייל, מספר טלפון או כל מידע רלוונטי

מכירת לידים באינטרנט
מכירת לידים באינטרנט

מכירת לידים באינטרנט יכולה לסייע לעסקים רבים להגדיל את מעגל הלקוחות שלהם ולהקפיץ את המכירות של העסק. מדובר בתחום שצבר תאוצה רבה בשנים האחרונות וכיום

התקשרו עכשיו!
הכירו את מערכת המתקדמת בישראל להזמנת קישורים ותוכן אונליין

רוצה שגשוג והצלחה כלכלית

אנחנו מדברים תוצאות - לידים לעסק שלך!

מלאו פרטים בטופס וקבלו ייעוץ ראשוני ללא עלות.

הצוות שלנו כאן עבורך