גוגל פרסום

מה בעמוד זה?

גוגל היא מנוע החיפוש הגדול ביותר בעולם ופלטפורמת פרסום מצוינת. על ידי פרסום בגוגל תוכלו להגדיל את החשיפה של העסק שלכם, להגדיל את התנועה באתר, להגדיל לידים ומכירות מהאתר ועוד. איך פרסום בגוגל עובד? המאמר הבא הוא בשבילכם.

גוגל פרסום- איך זה עובד?

כפי שציינו, על ידי פרסום בגוגל אתם יכולים להגדיל את החשיפה לעסק שלכם, להגדיל תנועה באתר, להגדיל לידים ומכירות ובסופו של דבר להניב רווחים.

אז איך זה עובד?

גוגל היא מנוע החיפוש הגדול ביותר בעולם. כל אדם שרוצה לחפש מידע על אדם או על עסק יכול לחפש בגוגל ולקבל תוצאות בהתאם.מה היתרונות והחסרונות של פרסום בגוגל תוצאות החיפוש מוצגות על פי סדר מסוים שקבעה גוגל בהתאם לפרמטרים שונים כמו המחיר ששולם עבור המודעה ואיכות המודעה. בדרך כלל, אנשים נכנסים לתוצאות הראשונות שהם רואים. לכן, ככל שהאתר שלכם יופיע גבוה יותר בתוצאות החיפוש של גוגל כך תקבלו חשיפה גדולה יותר ותוכלו לפרסם את העסק. כלומר, פרסום בגוגל מאפשר לכם לקדם את העסק שלכם לראשית מנוע החיפוש של גוגל ולהגדיל את החשיפה ללקוחות פוטנציאליים.

פרסום בגוגל עובד בשיטה של מכרז. על כל מפרסם לבחור אילו מילות מפתח יציגו את המודעות שלו ומה המחיר המקסימלי אותו הוא מוכן לשלם עבור כל הקלקה על מודעה.

פרסום בגוגל מתבצע על ידי שתי דרכים מרכזיות –

  • קידום ממומן– קידום ממומן הוא קידום בו המפרסם משלם לגוגל על מנת שתציג אותו בתוצאות החיפוש הראשונות במנוע החיפוש. קידום ממומן מופיע תחת התגית מודעה.
  • קידום אורגני– בקידום אורגני, המפרסם מבצע פעולות שמטרתן לקדם את האתר שלו לראשית מנוע החיפוש. קידום אורגני כולל בעיקר הקמת אתרים ופרסום תוכן רב עם מילות מפתח.

גוגל פרסום- החשיבות של SEO

SEO הוא קידום אורגני ויש לו חשיבות רבה כאשר מפרסמים בגוגל.

כפי שציינו קודם, תוצאות החיפוש בגוגל מוצגות על פי סדר מסוים. סדר התוצאות נקבע על פי גוגל בהתאם למחיר ששולם על כל מודעהמה זה קידום אורגני בגוגל וכצד הוא תורם לפרסום העסק ועל פי איכות המודעה. איכות המודעה מחושבת על פי מספר פרמטרים שונים כמו מילות חיפוש, איכות האתר, איכות עמוד הנחיתה ועוד. סדר התוצאות מתעדכן באופן תמידי וכאן נכנס הקידום האורגני.

הקידום האורגני למעשה מאפשר לכם לקדם את העסק שלכם לראשית תוצאות החיפוש על ידי העלאת תכנים איכותיים לאתר העסק שלכם. בגוגל קיימים אלגוריתמים שונים הסורקים מיליוני אתרים ומעניקים להם חשיפה על פי פרמטרים מתאימים שנקבעים על ידי גוגל. מטרתו של הקידום האורגני היא לבצע פעולות שיענו על הפרמטרים השונים וכך יגרמו להעלאת האתר לראשית תוצאות החיפוש של גוגל.

בניגוד לקידום ממומן בו המפרסם משלם על המקום שלו, לקידום האורגני השפעה גדולה יותר. בסופו של דבר, אם לא תחדשו את התקציב של הקידום הממומן, הוא ייפסק. אבל קידום אורגני שמתבצע בצורה חכמה יכול להישאר לאורך זמן רב במנוע החיפוש וגובר על המודעות המתחלפות.

כמו כן, על ידי קידום אורגני ניתן לייצר מוניטין חזק באינטרנט ולשפר את התדמית של העסק. לכן, גם אם אתם מחליטים לבצע קידום ממומן, חשוב לבצע לצד הקידום הממומן גם קידום אורגני.

יתרונות בביצוע בגוגל פרסום

תקציב בעבר, מי שרצה לפרסם את העסק שלו לקח בחשבון כי הדבר מצריך תקציבים שמנים וקשרים מתאימים עם עורך העיתון או מפיק פרסומות. כיום, בזכות התפתחות הטכנולוגיה, מרבית הפרסום נעשה באינטרנט בכלל ובגוגל בפרט. כתוצאה מכך, לא חייב תקציבים שמנים במיוחד על מנת להגיע לתוצאות מצוינות. פרסום בגוגל מתאפשר גם עם תקציבים נמוכים, או ללא תקציב כלל (על ידי קידום אורגני).
נגישות הרשת מעניקה לנו בראש ובראשונה נגישות. בזכות הרשת הלקוח העסק שלנו בכלל והמוצר בפרט נגישים יותר ללקוח. כך, אם הלקוח רואה מודעה שמעניינת אותו הוא יכול להיכנס לאתר המקושר אליה, ללמוד על המוצר ולהתחיל ברכישה מיידית אם ירצה בכך. בעבר, כאשר אנשים היו מבחינים במודעות בעיתון או בטלוויזיה הם לא יכלו להתחיל ברכישה מיידית, אלא ליצור קשר או לחכות לשעות הפעילות של המקום. נגישות הלקוח הפכה את הפרסום באינטרנט לאפקטיבי ביותר מבין שיטות השיווק השונות.
זמינות האינטרנט הוא מקום גלובלי בו ניתן להגיע לכל אחד בכל זמן ובכל מקום. האינטרנט בכלל וגוגל בפרט הפכו את הפרסום לזמין. כיום ניתן להגיע ללקוחות שלנו בכל מקום ובכל זמן מבלי שנצטרך להיות מחוברים למחשב.
קהל יעד פרסום עסק בגוגל מאפשר למקד את קהל היעד. במידה והמוצר שלכם מתאים לנשים מעל גיל 30 בלבד, תוכלו לבחור שהשיווק יתבצע עבור קהל היעד הזה בלבד. כך, לא תבזבזו זמן וכסף על שיווק עבור אנשים שלא מתאימים כלל למוצר.
אסיפת נתונים אחד הדברים החשובים בפרסום הוא אסיפת נתונים. אסיפת הנתונים מאפשרת לנו ללמוד על הפרסום, האם הוא יעיל ואם לא מה כדאי לשפר. כך ניתן להשתפר כל הזמן.

גוגל פרסום- על ידי חברה או פרילנסר?

ניתן לבצע פרסום בגוגל הן על ידי חברת קידום והן על ידי מקדם פרילנסר. המטרה זהה אצל שני הגורמים והפרסום נעשה באותן שיטות. עם זאת, קיימים מספר הבדלים בין השניים.

היתרונות של חברת קידום

  • מקצועיות– בדרך כלל חברות קידום יהיו מקצועיות משמעותית על פני מקדם פרילנסר. חברות הקידום מכירות את התחום ויודעותלפרסם בגוגל דרך שירותי פרילנסר או חברה את הדרכים הטובות ביותר לביצוע הפרסום. הן מחזיקות במספר אנשי צוות עם התמחויות בתחומים שונים וכל כל אחד תורם בתחומו.
  • ניסיון– ניסיון הוא דבר חשוב מאוד בכל הנוגע לפרסום. בדרך כלל לחברות הקידום יש את הניסיון הנדרש לפרסום נכון שיצליח להוביל לתוצאות משמעותיות עבור העסק שלכם.
  • ידע רב– פרסום בכלל ופרסום בגוגל בפרט מצריך ידע רב. כפי שציינו, חברות הקידום מעסיקות אנשים רבים אשר לכל אחד התמחות בתחומים שונים. השילוב של מספר אנשים מאפשר ידע רב ועל ידי כך פרסום יעיל יותר המאפשר התאמה אישי לעסק ולמאפיינים שלו.

היתרונות של פרילנסר

  • נוחות וזמינות– אחד היתרונות המשמעותיים של פרסום עם פרילנסר הוא הזמינות שלו. עם חברת קידום, במקרה שצצה שאלה או רצון לביצוע שינויים או להתייעצויות כאלה ואחרות, לא תמיד תהיה לכך זמינות מיידית. לרוב תאלצו להמתין כיוון שהחברה עובדת מול מספר עסקים במקביל. פרילנסר בדרך כלל יהיה זמין באופן משמעותי יותר מחברת קידום, דבר שאנשים רבים מוצאים בו יתרון משמעותי.
  • יחס אישי– לעומת חברת קידום שעובדת עם מגוון רחב יותר של עסקים וצוות של עובדים, הפרילנסר עובד בדרך כלל מול עסק אחד או שניים וכך תוכלו להינות מיחס אישי.

כמה זה עולה פרסום בגוגל?

עלות פרסום בגוגל מתחלקת לשני גורמים מרכזיים- גוגל ואנשי המקצוע שמבצעים את הפרסום עבורכם-

  • גוגל– התשלום עבור פרסום בגוגל מתבצע עבור הקלקה. בצורה זו כל עוד לא הקליקו על המודעה שלכם, לא תאלצו לשלם. כמובן שההחלטה על התקציב היא שלכם.
  • אנשי המקצוע – עם אנשי המקצוע קיימות שתי שיטות תשלום. השיטה הראשונה היא ריטיינר קבוע של מינימום 1,500 שקלים על הקמפיין. השיטה השנייה מתבססת על אחוזים מהתקציב שלכם, שנעים בדרך כלל בין עשרה לעשרים אחוזים כאשר המינימום יהיה גם בטווח 1,500 שקלים. בממוצע, טווח המחירים ינוע סביב 3,000 שקלים ויותר.
Picture of חברת ירדן גרופ
חברת ירדן גרופ

גאים להוביל את ענף האינטרנט בישראל עם 800+ אתרים בבעלותנו במגוון רחב של תחומים פורטלים מובילים עם מאות אלפי גולשים, בנוסף מקדמים מגוון רחב של אתרים באמצעות קידום אורגני, מומן, וקניית קישורים

להזמנת קישורים ותוכן אונליין
לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:
מבצע מיוחד לבאים דרך האתר
משרד פרסום בחריש

חברות ועסקים רבים גם כיום מחפשים דרכים כאלו ואחרות אשר מסוגלות לקחת אותם על השלב הבא ממנו הם יוכלו ליהנות. הרי שיש לדעת כי אנחנו

משרד פרסום בעומר

חברות ועסקים רבים גם כיום מחפשים דרכים כאלו ואחרות אשר מסוגלות לקחת אותם על השלב הבא ממנו הם יוכלו ליהנות. הרי שיש לדעת כי אנחנו

משרד פרסום בתל-אביב

חברות ועסקים רבים גם כיום מחפשים דרכים כאלו ואחרות אשר מסוגלות לקחת אותם על השלב הבא ממנו הם יוכלו ליהנות. הרי שיש לדעת כי אנחנו

משרד פרסום ביפו

חברות ועסקים רבים גם כיום מחפשים דרכים כאלו ואחרות אשר מסוגלות לקחת אותם על השלב הבא ממנו הם יוכלו ליהנות. הרי שיש לדעת כי אנחנו

משרד פרסום בקריות

חברות ועסקים רבים גם כיום מחפשים דרכים כאלו ואחרות אשר מסוגלות לקחת אותם על השלב הבא ממנו הם יוכלו ליהנות. הרי שיש לדעת כי אנחנו

משרד פרסום בשוהם

חברות ועסקים רבים גם כיום מחפשים דרכים כאלו ואחרות אשר מסוגלות לקחת אותם על השלב הבא ממנו הם יוכלו ליהנות. הרי שיש לדעת כי אנחנו

התקשרו עכשיו!
הכירו את מערכת המתקדמת בישראל להזמנת קישורים ותוכן אונליין

רוצה שגשוג והצלחה כלכלית

אנחנו מדברים תוצאות - לידים לעסק שלך!

מלאו פרטים בטופס וקבלו ייעוץ ראשוני ללא עלות.

הצוות שלנו כאן עבורך