רשימת קידום אתרים היא תוכנית צעד אחר צעד מפורטת לקידום אתרים בשנת 2023, המתעדכנת כל הזמן ומתווספת בהנחיות חדשות. צוות SEO שלנו עוקב אחר תוצאות החיפוש ושינויי האלגוריתמים בזמן אמת

המלצות כלליות
בקצרה על התוכן והנושא של האתר
סימני איכות ותעודות
(במידע והמוצר מכיל תעודות איכות מסוימות, עליך לציין אותן כדי להגדיל את אחוז ההמרה.)
מידע על חנות והיסטוריית מותג
(מידע זה נחוץ כדי לשפר את גורם האמון והאינטראקציה עם הקהל היד שלנו)
התאמה לגיאוגרפיה
(האתר מותאם להצגה באזור שאליו הוא מיועד: המידע מוצג בשפה המתאימה (או שיש בחירה בשפה), הנתונים מוצגים במערכת המטרית המוכרת למבקר.)
בחירת שפה
(אם באתר ישנם מספר שפות, יש למקם את מחליף השפות במקום נוח וגלוי (בכותרת)
ממשק אחיד
(מבנה האתר (כותרת עליונה, תחתונה, תפריט ראשי וכו') זהה בכל הדפים, למעט עגלת הקניות ודפי התשלום.)
משמעיות והבנה
(תוך 3 שניות ראשונות מבין המשתמש באיזה סוג אתר מדובר, באיזה נושא מדובר: בזכות הסלוגן והתמונות בכותרת, כותרת העמוד וכו'.)
favicon ייחודי
( לכל אתר יש Favicon, רצוי שתואם את הלוגו שלכם. הודות ל-favicon בלתי נשכח, המשתמש יכול למצוא בקלות כרטיסייה עם האתר שלכם.)
טרמינולוגיה מובנת
(פריטי תפריט, כפתורים וקישורים אינם משתמשים במונחים או ניסוחים שאינם מובנים למבקר.)
"עקרון אי האלימות"
(אין באתר תוכן מדיה (מוזיקה או וידאו) שמתחיל ללא ידיעת המשתמש. ברוב המוחלט של המקרים הדבר מעצבן את המבקר וגורם לו לעזוב את האתר באופן מיידי. אם אתה משתמש בזה מסיבה כלשהי, ודא שכפתור עצירת ההפעלה גלוי. אם משתמשים בחלונות קופצים, אז יש להם גם כפתור בולט לסגירתם (כלומר, סגירה ואי מעבר לעמוד אחר). המבקר לא יבזבז זמן בחיפוש אחר זה – מתעצבן מעצם הופעת החלון, הוא פשוט יסגור את הכרטיסייה עם האתר שלך לגמרי.)
מינימום מורכבות עבור המשתמש
(מינימום טרחה למשתמש. המבקר באתר מתבקש לבצע רק את הפעולות הנחוצות באמת:
א. כל מה שניתן לעשות באופן פרוגרמטי נעשה באופן פרוגרמטי (לדוגמה, עיר המסירה מוחלפת על סמך מיקום המשתמש)
ב. בקשות ובחירות של פעולות של מבקרים באתר משתנות באופן דינמי על סמך אפשרויות המוצר, נתוני המבקרים וכן הלאה. לדוגמה, אם שמלה זמינה רק בצבע אחד, המשתמש לא נאלץ לבחור צבע.)
כפתורים למחיקת וניקוי טפסים
H1 ברור ורלוונטי
(לכל הדפים יש כותרת התואמת במלואה לתוכן שלו. זה מתייחס לכותרת H1.)
מיקום נוח לחיפוש
(שדה החיפוש ממוקם במקום שבו המשתמש רגיל לראות אותו באתרים – לרוב הוא נמצא בחלק העליון השמאלי או העליון במרכז העמוד.)
היכולת ליצור אינטראקציה מהירה וקלה
(עבור סחורות, שירותים, מאמרים, ניתן להשאיר ביקורות (הערות), והכי טוב – ללא הרשמה. הטקסט נשמר אם המשתמש הזין את ה-captcha בצורה שגויה לפני שליחתו, או סגר בטעות את העמוד.)
הגנה מפני דואר זבל
(הגנה מפני ספאם ידני ואוטומטי בתגובות ובביקורות (קפטצ'ה, מנחה בדיקה מקדימה או לאחר בדיקה של תגובות, בדיקת קישורים של צד שלישי בתגובות וכו')
ללא קטעים ריקים באתר
(במידע ואין כרגע קטלוג מוצרים/קטגוריה, הוא מוסתר זמנית.
שמירת סודיות
(הלקוח מקבל הודע במפורש כי כל הנתונים האישיים שהוא מזין במהלך תהליך התשלום בטוחים (סמלים של טכנולוגיות האבטחה בהן נעשה שימוש, הסברים מתאימים לשדות). יחד עם זאת, תהליך התשלום אינו הופך לצ'ק פרנואידי של לקוחות.)
איכות תמונה
(כל התמונות באתר הן באיכות גבוהה, ברורות, ללא פגמים וסימני מים של צד שלישי.)
מוצר
מידע על משלוח
(תיאור מפורט ומובן של תנאי האספקה, אותו ניתן למצוא באופן מיידי במידה ומתעוררות שאלות, יסייע לקונה להבין במהירות כי המוצר שבחר יסופק בזמן ובמחיר מסוים. זה מגביר מאוד את מידת הביטחון, במיוחד כאשר ניתן לשלוח את הסחורה רק לאחר תשלום מראש.)
תמונות גדולות וברורות
(כדי לשפר את איכות הצילום של המוצר, מומלץ ליישם את פונקציונליות הזום.)
גלריית תמונות מוצרים
(פונקציונליות הגלריה מסופקת בכרטיס המוצר)
מידע החזרה בעמוד המוצר
(על פי חוק זכויות הצרכן, למשתמש הזכות להחזיר את המוצר תוךXX(צריך לבדוק מה אומר החוק) ימים לאחר הרכישה. על ידי ציון זה בדף המוצר, רמת האמון באתר ו% המרה תגדל.)
יש לציין את כמות סחורה אופטימלית
( כברירת מחדל, דף קטגוריה מציג בין 10 ל 15 מוצרים.)
מידע מפורט על המוצר
("כל פריט בעמוד הקטלוג מכיל לפחות את המידע הבא:
1.תמונה ברורה
2.שם הפריט
3.מחיר הפריט
4.כפתור "לקניה".
רשימת מאפיינים מורחבת
זמינות וכמות סחורה עדכנית
(אופציונלי: עמוד הקטגוריה מציג את הכמות המדויקת או המשוערת של הפריט הקיים במלאי)
נראות תג המחיר
(המחיר נראה בבירור, כתוב בגודל גדול או מודגש בדרך אחרת.)
רמזים לתכונות/מונחים לא ברורים וכו'.
(בחלון מוקפץ מעל שם הפרמטר או בלחיצה על סמל סימן השאלה שלידו.)
מידע מפורט על אחריות המוצר
(כמו כן, יש מידע מפורט על אפשרות החזרת הסחורה (לא חובה).)
מידע על ארץ היצור של הפריט
צפייה פשוטה אודות המידע
(תיאור המוצר, תכונות, ביקורות ומידע נוסף מסודרים בצורה אופקית בעמוד, בכרטיסיות, כך שהלקוח לא צריך לגלול את העמוד רחוק למטה.
הצעות דומות
(במידע והמוצר לא נמקר יותר או אזל מהמלאי, יש קישורים לאנלוגים של דגם דומה.)
ההרשמה
שדות מינימום להרשמה
בעת רישום וביצוע הזמנה, מספר השדות הנדרשים הוא מינימלי, באופן אידיאלי – שם ויצירת קשר: מייל ו/או טלפון. כל שדה נדרש נוסף מסופק עם הסבר מדוע אנו זקוקים למידע זה.)
נראות למילוי השדות
(השדות מסומנים או מודגשים בדרך הרגילה עבור המשתמש (עם כוכבית).
יכולת נראות הזנת סיסמא
מתאים במיוחד למכשירים ניידים, שבהם נוצרות הרבה שגיאות הקלדה)
טפסים מקוונים
(אפשרויות שונות לרישום (או ביצוע הזמנה) ממוקמות באופן שהמשתמש רואה מולו רק את הטופס השייך לאופציה זו. אם תציבו טפסים למספר אפשרויות רישום על מסך אחד, ייתכן שהמשתמש לא יבין שהם שונים וימלא את השדות של כל הטפסים.)
השלמה אוטומטית הפרטים
(כדי לשפר את האינטראקציה בין האתר למשתמש, מומלץ לספק הנחיות ועצות מסוימות לטפסים ושדות. שימוש בהשלמה אוטומטית גם ישפר את השימושיות.)
מבנה
מיקום של מרכיבי מפתח
(הלקוח מוצא את כל האלמנטים הסטנדרטיים במקומות הרגילים (עקרון ראשי: "אל תגרמי לי לחשוב")
1. לוגו החברה – למעלה מימין
2. אנשי קשר – מימין למעלה
3. שורת החיפוש – למעלה משמאל או למעלה במרכז.
פירורי לחם ניתנים ללחיצה
(הודות להם, המבקר תמיד מבין באיזה תת-סעיף באתר הוא נמצא, ויכול לעבור לקטעים גבוהים יותר בלחיצה אחת.)
רשת חכמה של קישורים פנימיים
(לכל הדפים באתר יש קישורים לדפים אחרים – אף אחד מהם לא צריך להיות "מבוי סתום".)
נגישות התפריט הראשי
(התפריט הראשי ממוקם בכותרת האתר או מיד מתחתיו, והוא משוכפל גם בFOOTER.
מבנה תפריט ראשי פשוט וברור
(התפריט הראשי מכיל לא יותר משתי רמות משנה.)
נראות תת-רמה( כלומר רמה 2 )
(פריטי תפריט שיש להם רמות משנה שונים מבחינה ויזואלית מפריטי תפריט אחרים.)
רשימות וטבלאות
(כל המאפיינים שיכולים להיות מיוצגים על ידי רשימה או טבלה נערכים בצורה זו.)
היררכיה ויזואלית של כותרות
(לדוגמה: שימוש בגודל הגופן: הכותרת של רמה H1 גדולה מהכותרת של רמה H2, כותרת המשנה של הרמה האחרונה גדולה ו/או מודגשת יותר מהטקסט הראשי.)
חלוקה של מאמרים לקטגוריות נושאיות
(למאמרים בבלוג יש קטגוריות, שבזכותן הגולש יכול למצוא חומרים נוספים בנושא זה.)
תיוג נושאיות
(למאמרים בבלוג יש תגים, שבזכותם הגולש יכול למצוא מאמרים נוספים בנושא זה.)
שימוש ניכר "בקרא גם".
טֶקסט
טקסט קריא
(כאשר אנו נעשה שימוש ב-SEO, אז הטקסטים שומרים על איזון בין קלילות הטקסטים, עקביות התוכן ואופטימיזציה.)
הטקסטים צריכים להיות קצרים ותמציתיים
(בלי יותר מדי "מים", הקדמות ארוכות, מידע מיותר, משפטים עמוסים מדי.
מיקוד בקהל היעד שלנו
(הטקסט משתמש בביטויים ומילים פשוטים, מוכרים ומובנים לקהל היעד.)
קלות ייצוג מספרים
(כלומר, הם מיוצגים בעיקר על ידי מספרים, לא במילים, כדי להקל על הקריאה של הטקסט. ספרות במספרים מופרדות ברווחים (לדוגמה: 1,560,000).
מונוטוניות של פונטים
(כל הדפים משתמשים בגופנים אחידים. לאלמנטים (כותרות וכו') מאותה רמה – אותו פונט.)
סטנדרטיזציה של הצבעים
(צבע גופן וצבע רקע משולבים, גופן ורקע מותאמים זה לזה לתפיסה וקריאה נוחה. באופן אופטימלי – גופן כהה על רקע בהיר. צבע הקישור אינו משמש עבור טקסט רגיל.)
בחירת הגופן הנכון
(בעת שינוי קנה המידה של העמוד בדפדפן, הגופן אינו מאבד את קריאותו.)
טכני
מהירות טעינה העמוד הראשי
(מחקרים מראים שכ-75% מהמשתמשים נוטשים דפים שלוקח יותר מ-4 שניות להיטען. וכ-50% מהמשתמשים מצפים שדף ייטען תוך פחות מ-2 שניות. בנוסף, פרמטר מהירות טעינת העמוד נלקח בחשבון גם על ידי מנועי החיפוש.)
זמינות האתר לגרסה מותאמת
(ב-1 ביולי 2018 החל לפעול מנגנון דירוג האתרים, הוא עובד על עיקרון Mobile-first. זהו אלגוריתם חיפוש חדש לחלוטין מגוגל. הדף אמור להתאים אוטומטית לרזולוציה, לשנות את גודל התמונות וכן הלאה.)
לכל מכשיר שימושיות משלו
כלומר, מה שנוח במכשירים ניידים לא תמיד מוצדק לבצע בגרסת הדסקטופ של האתר. לדוגמה, תפריט ראשי נסתר, אשר מורחב על ידי כפתור בפינה הימנית העליונה. על שולחן העבודה, הוא מאלץ את המשתמש לבצע קליק נוסף.)
מפת אתר
(לאתר יש קישור למפת האתר, והוא מקצה לקצה (המיקום שמפת האתר נמצא זה FOOTER).
חיבור בין Google Analytics ל-Google Search Console
אם האתר שלך כבר משתמש ב-HTTPS (חלקי או מלא), חשוב לבדוק בעיות נפוצות של HTTPS כחלק מביקורת האתר שלך. בפרט, הקפד לבדוק:
1. בעיות תוכן מעורב- מתרחשות כאשר דף מאובטח טוען חלק מהתוכן בעמוד הקיים (תמונות, סרטונים, סקריפטים, קובצי CSS) דרך חיבור HTTP לא מאובטח.
זה מחליש את אבטחת העמוד ויכול למנוע מדפדפנים לטעון תוכן לא מאובטח או אפילו את כל העמוד
2. Canonical, קישורים והפניות מחדש – כל הקישורים באתר HTTP, כמו גם הפניות מחדש וקישורים קנוניים, חייבים להפנות לדפי HTTPS באופן כדי למנוע תקלה.
התקשרו עכשיו!
הכירו את מערכת המתקדמת בישראל להזמנת קישורים ותוכן אונליין

רוצה שגשוג והצלחה כלכלית

אנחנו מדברים תוצאות - לידים לעסק שלך!

מלאו פרטים בטופס וקבלו ייעוץ ראשוני ללא עלות.

הצוות שלנו כאן עבורך