פרסום עסק חינם

מה בעמוד זה?

כאשר פותחים עסק, יש להשקיע כראוי בכל מה שהקמת עוסק טומנת בחובה, ומדובר בתחומים רבים אינספור. אחדזה לגמרי אפשרי לבצע זאת לבד ולבצע פרסום עסק חינם אשר גם יביא עמו תוצאות לא פחות ממדהימות מהתחומים בהם צריך להשקיע בעל עסק משמעותית יותר מתחומים אחרים הוא הוא פרסום ושיווק דיגיטלי. כיום, כל העולם מצוי בדיגיטל, ומי שאינו שם- אינו קיים. פרסום עסק בדיגיטל בצורה טובה וראויה בכוחו לפתח ולמנף את העסק משמעותית ולהביא לתוצאות התפתחות פנומנאליות. פרסום עסק מתבצע על ידי שתי נישות: פרסום אורגני ופרסום ממומן. דיוק ראוי של אלו ירים את העסק משמעותית או לחילופין יגדיל משמעותית את הצלחתו הנוכחית. בעלי עסקים רבים חושבים על על מנת לפרסם אנו מוכרחים להיעזר באנשי מקצוע. ואולם, נכון כי תמיד עדיף לתת את השרביט למי שמתמחה בשיווק ובפרסום בדיגיטל, אך אין זה הכרח כלל וכלל. למעשה, זה לגמרי אפשרי לבצע זאת לבד ולבצע פרסום עסק חינם אשר גם יביא עמו תוצאות לא פחות ממדהימות.

פרסום עסק חינם- על מה ולמה?

חשוב להבין, שאין זה משנה כמה השירות שלנו בעסק יהיה מדהים, כל עוד לא נשווק- לא נוכל להגיע רחוק כמובגדול, פרסום עסק חינם מתבצע באמצעות תוכן אורגני. שכן תוכן ממומן הוא כמובן כשמו כן הוא- ממומן שמגיע לנו. לא נצליח להגיע לכמות זהה של קהלים, להרחיב את ההכרה והתוודעות אלינו וכדומה וכמובן להגיע להגשמת יעדים ומטרות האידיאליים המגיעים לנו באמת. על כן, גם אם אין באפשרותכם לשלם לבעל מקצוע אשר יעשה זאת עבורכם או לחילופין אתם פשוט מעוניינים לעשות זאת לבד- אתם בהחלט יכולים.

אם החלטנו לצאת לדרך ואכן לשווק לבד, הדבר הבא שעלינו לעשות טרם ביצוע פעולה כלשהי בפועל הוא- תכנון. כאשר נגיע בתכנון נכון יחד עם תכנית סדורה ואסטרטגיה מובנית נוכל להגיע אל היעדים והמטרות העתידיים שלנו. בתכנית זו עליכם לכלול את התדמית שאתם רוצה להעביר, את האופי שלכם שישתלב גם כן עם האופי של העסק, את השירות שאתם מעניקים וכמובן את המטרות והיעדים העתידיים שלכם.

בגדול, פרסום עסק חינם מתבצע באמצעות תוכן אורגני. שכן תוכן ממומן הוא כמובן כשמו כן הוא- ממומן. לכן, תורת ה-SEO היא לחלוטין השיטה המושלמת בנישה זו. מהו SEO? מיפוי של הפרוייקט האסטרטגי באמצעות תכנית שיווק לטווח הקצר והארוך, הכוללת מהלכים שמטרתם קידום אפקטיבי של שיווק העסק שלנו.

שימו לב שמטרת העל שלכם מבחינת הסדרת תכנית השיווק שלכם היא הגעה לתוצאות המקסימליות ביותר, כל אחד לענייניו ותחומו. כמובן, שקחו בחשבון שמטרותיכם אלו יכולות להשתנות ולהתעצם כל הזמן, וזה בסדר, התכנית סביר שעוד תשתנה בהמשך וכרגע אנו עוסקים בפיתוחה כעת.

מה עליי לעשות הלכה למעשה על מנת להתחיל לשווק בחינם?

הדבר החשוב ביותר בקידום ושיווק אורגני הוא יצירת תוכן טוב, איכותי ובעל ערך מוסף. ככל שתוסיפו עוד ועוד תוכןפרסום עסק חינם ברשתות החברתיות הוא אחד הנישות המעניינות והפלטפורמות החשובות ביותר לקידום העסק טוב, ככל שתדייקו את התוכן ואת איכותו כך בהכרח תמשיכו לקבל תוצאות טובות, עוקבים נוספים, מכירות שיעלו עוד ועוד וכדומה. הקידום האורגני הוא בעל פרמטרים רבים אשר משמעותיים לשיווק ופרסום העסק, ולכן עלינו לתבל אותו כמה שיותר בתוכן טוב. ככל שהתוכן יהיה מעניין יותר- כך תגדל כמות הצפיות, ההכרה וכמובן הקהל והקהל המשלם.

דגשים קטנים הם למשל מאמרים, כותרות ומילות מפתח. ישנה אפשרות לגוגל לקדם אתכם וזאת על ידי הזנת מילות מפתח במאמרים מקצועיים ואינפורמטיביים שאתם מזינים. אותן מילות מפתח צריכות להיות מדויקות וספציפיות אליכם, לשירות שאתם מעניקים וכדומה. בדומה ל"השאטגים" ברשתות חברתיות גם כאן ישנו הצורך במחקר קטן שיעניק בעבורכם את הדיוק הזה. מילות מפתח מדויקות יתנו בהכרח תוצאות מצוינות. ובאשר לגוגל, גם הוא ידאג לקדם מילות מפתח אלה כמובן אם הן אכן יהיו מדויקות. וכיצד נדייק אותן? באמצעות סיעור מוחות הקשור לליבת שירות העסק שלנו. שהרי אותן מילות מפתח אלו הן מילים שמאן דה הוא יחפש בגוגל על מנת למצוא שירות מסוים. ניתן גם לבצע סקר שוק בקרב חברים על מנת לבדוק מה רוב האנשים מחפשים על מנת למצוא שירות מסוים.

עוד ישנה חשיבות לדיוק שם העסק שלכם בתוכן השונה אותו אתם מפרסמים באי אילו פלטפורמות למיניהן. שימו לב היטב כי את מזינים את שם העסק שלכם כראוי, על מנת שאחרים אכן יוכלו למצוא אתכם בקלות. זאת מאחר שכיום, כולם מחפשים את כולם, ובייחוד בעלי עסקים ושירותים- בגוגל. פרסום אתר בגוגל, בצורה שבה השם שלכם מדויק כמובן, ועדיף בעברית ובאנגלית, תביא עמה גם כן את הדיוק כלפי הקהל שלכם, ואף זה הפוטנציאלי שאולי הגיע אליכם ממש בטעות. זאת מאחר שכשיצטרך את השירות- הוא יזכר בכם, ואם ישמע על חבר שזקוק לשירות מסוג זה- הוא יזכר בכם גם כן.

לסיכום, ככל שהאסטרטגיה שלכם בפרסום ושיווק תהיה מדויקת יותר, כך גם התוצאות ידברו בעד עצמן. זאת באמצעות כמות הכניסות, הלידים והמכירות אשר יגיעו מהאתר.

פרסום עסק חינם ברשתות החברתיות

פרסום עסק חינם ברשתות החברתיות הוא אחד הנישות המעניינות והפלטפורמות החשובות ביותר לקידום העסק.אי אפשר להגיד שאתם עצמכם לא תוכלו לבצע פרסום עסק חינם באופן מדהים לא פחות, אך זה כן אומר שמי שכן ישנה לו האפשרות לשלם למפרסם שיעשה זאת עבורו או שאו מעדיף כך, הרי שהדבר מבורך תחילה נציין שגוגל אוהב מאד לקדם רשתות חברתיות, כאשר הוא מוצא את מילת החיפוש של משתמש כלשהו- בהם. על כן, גם מבחינת חיפוש בגוגל הדבר חשוב ואף הכרחי. מעבר לכך, יש לנו פלטפורמה מדהימה להציג את כל התוכן שרק נרצה להציג- ובחינם. כל התוכן שרק נחפוץ בו, כל מה שרק נרצה לעשות- הכל כאן בשבילנו. ככל שנשקיע יותר בתוכן ברשתות החברתיות, קהל העוקבים שלנו יגדל, בדגש על קהל היעד, ובהתאם גם המכירות ופיתוח העסק ילכו ויתעצמו.  אט אט תוכלו לפתח את העסק לכדי מותג של ממש, ולחשוף עצמכם לכמה שיותר אנשים. על כן, השקעה בתוכן אורגני היא הכרחית עבור כל עסק, בכל שלב. בין אם מדובר בעסק חדש, או בעסק ותיק שטרם נגעה ידו בקידום אורגני בפרט או קידום ככלל.

בסופו של דבר, מפרסום חינמי לחלוטין ניתן בקלות לא רק להגדיל את כמות התוצאות שלכם, אלא גם איכותן. כאשר מאן דה הוא מחפש שירות כלשהו בגוגל, ולאחר שביצע סקר שוק מקיף עם חבריו עצמם, הוא לבטח ימצא מקום לסמוך על העסק שלכם אם הוא יפורסם בגוגל במקום גבוה, עקב ההשקעה בשיווק האורגני, ולא כמתוך מודעת פרסום ממומנת. וגם אם מאן דה הוא איננו חיפש אתכם במיוחד, אם המותג יהיה מדויק מספיק, הוא ללא ספק יזכור אתכם להבא.

האם אני באמת יכול לבצע פרסום עסק חינם?

התשובה לשאלה הזו היא- כמובן שכן. עם זאת, בוודאי שההמלצה שלנו היא שכמו בכל דבר, לכל תחום ישנם המומחים שלו. אין זה אומר שאתם עצמכם לא תוכלו לבצע פרסום עסק חינם באופן מדהים לא פחות, אך זה כן אומר שמי שכן ישנה לו האפשרות לשלם למפרסם שיעשה זאת עבורו או שאו מעדיף כך, בוודאי שהדבר מבורך. מה שגם, אם הדבר אכן אפשרי, קידום ע"י אנשי מקצוע יכול בהחלט לאפשר לכם לעשות את העבודה שלכם ורק אותה, ולהתרכז בה בראש שקט. מה שגם, כיום, ההשקעה הכספית בכך היא איננה כמו נחלת העבר, היום עקב התפתחות התחום בצורה כה משמעותית ניתן בהחלט לאתר מפרסמים מצוינים עלויות המתאימות לכל כיס.

Picture of חברת ירדן גרופ
חברת ירדן גרופ

גאים להוביל את ענף האינטרנט בישראל עם 800+ אתרים בבעלותנו במגוון רחב של תחומים פורטלים מובילים עם מאות אלפי גולשים, בנוסף מקדמים מגוון רחב של אתרים באמצעות קידום אורגני, מומן, וקניית קישורים

להזמנת קישורים ותוכן אונליין
לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:
מבצע מיוחד לבאים דרך האתר
פרסום עסקים בחריש

על מנת לפרסם עסקים צריך להכיר את פלטפורמות הפרסום השונות. כיום אחת מפלטפורמות הפרסום המרכזיות היא האינטרנט. על פרסום עסקים בחריש באינטרנט נרחיב במאמר הבא. 

פרסום עסקים בעומר

על מנת לפרסם עסקים צריך להכיר את פלטפורמות הפרסום השונות. כיום אחת מפלטפורמות הפרסום המרכזיות היא האינטרנט. על פרסום עסקים בעומר באינטרנט נרחיב במאמר הבא. 

פרסום עסקים בתל-אביב

על מנת לפרסם עסקים צריך להכיר את פלטפורמות הפרסום השונות. כיום אחת מפלטפורמות הפרסום המרכזיות היא האינטרנט. על פרסום עסקים בתל-אביב באינטרנט נרחיב במאמר הבא. 

פרסום עסקים ביפו

על מנת לפרסם עסקים צריך להכיר את פלטפורמות הפרסום השונות. כיום אחת מפלטפורמות הפרסום המרכזיות היא האינטרנט. על פרסום עסקים ביפו באינטרנט נרחיב במאמר הבא. 

פרסום עסקים בקריות

על מנת לפרסם עסקים צריך להכיר את פלטפורמות הפרסום השונות. כיום אחת מפלטפורמות הפרסום המרכזיות היא האינטרנט. על פרסום עסקים בקריות באינטרנט נרחיב במאמר הבא. 

פרסום עסקים בשוהם

על מנת לפרסם עסקים צריך להכיר את פלטפורמות הפרסום השונות. כיום אחת מפלטפורמות הפרסום המרכזיות היא האינטרנט. על פרסום עסקים בשוהם באינטרנט נרחיב במאמר הבא. 

התקשרו עכשיו!
הכירו את מערכת המתקדמת בישראל להזמנת קישורים ותוכן אונליין

רוצה שגשוג והצלחה כלכלית

אנחנו מדברים תוצאות - לידים לעסק שלך!

מלאו פרטים בטופס וקבלו ייעוץ ראשוני ללא עלות.

הצוות שלנו כאן עבורך